CAZS.262.2.2023 - Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
CAZS.262.2.2023 - Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-12
  • ZamawiającyPowiatowy Urząd Pracy w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-04
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00426124
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
CAZS.262.2.2023 - Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291149104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolberga 4

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-620

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kiki@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kielce.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CAZS.262.2.2023 - Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8df0649-611f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058149/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Organizacja szkoleń grupowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy, realizowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy
przetargowej pod adresem:
https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji (innych niż oferta Wnioskodawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.
za pośrednictwem Platformy przetargowej pod adresem:
https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postepowanie prowadzone jest w
języku polskim.
2. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji (innych niż oferta Wnioskodawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.
za pośrednictwem Platformy przetargowej pod adresem:
https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez Platformę przetargową.
4. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony wykonawcy w sposób umożliwiający
zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę przetargową.
5. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej -
dostępnymi pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z
Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
6. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty zostały opisane w
Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
7. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy
przetargowej - pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
8. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal
B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 -
1600.
9. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach
danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452), tj. formaty plików wykorzystywanych
przez wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia
jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
10. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na
.pdf. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu .zip, .7Z.
11. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
12. Zalecenia zamawiającego dotyczące kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dla dokumentów w formacie .pdf – format PAdES
2) dla dokumentów innych niż .pdf – format XAdES

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacje dotyczące administratora danych
Administratorem danych osobowych Pani/Pana jest Powiatowy Urząd Pracy
w Kielcach reprezentowany przez Dyrektora Urzędu z siedzibą w Kielcach, przy
ul. Kolberga 4, 25-620 Kielce, tel. 41-367-11-07, email: kiki@praca.gov.pl.
2. Inspektor ochrony danych – IOD
W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych przez Administratora można kontaktować się z wykorzystaniem
powyższych danych lub z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod numerem telefonu 41-367-11-77, drogą elektroniczną na
adres email: iod@kielce.praca.gov.pl lub pisemnie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach, Inspektor Ochrony Danych, ul.
Kolberga 4, 25-620 Kielce.
3. Cel przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna
Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym zawarcia umowy oraz działanie przez
administratora w interesie publicznym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
4. Odbiorcy danych osobowych
Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być
wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie
w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę
przedsiębiorstwa.
Ponadto Pani/Pana dane mogą być udostępnione firmom zapewniającym wsparcie informatyczne, operatorom pocztowym, firmie z
którą PUP w Kielcach zawarł umowę na świadczenie usług w zakresie niszczenia dokumentów.
5. Okres przechowywania
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązujący okres przechowywania dokumentacji związanej z realizacją
zadania publicznego tj. przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres i w zakresie
wymaganym przez przepisy obowiązującego prawa. Zgodnie
z regulacjami obowiązującymi w tym zakresie - Instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Powiatowego Urzędu
Pracy w Kielcach, okres przechowywania dokumentacji wynosi 5 lat, a w przypadku dokumentacji zamówień publicznych
dotyczących przetargów gdzie finansowanie realizowane jest
z Europejskiego Funduszu Społecznego okres przechowywania dokumentacji wynosi 10 lat.
6. Przysługujące uprawnienia
Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
Przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania ze:
- sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO) jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z PZP;
- z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania.
7. Informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego
Każda osoba, której dane są przetwarzane przez Administratora ma prawo żądania
dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania).
Przysługuje jej także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
a także sprzeciwu wobec przetwarzania, przy czym przysługuje ono jedynie
w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie
występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. Ponadto można wnieść skargę na realizowane przez Administratora
przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-
193 Warszawa lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Ochrony Danych Osobowych, dostępnej na stronie
https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt.
8. Obowiązek podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wzięcia udziału w postępowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CAZS.262.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 389205,00

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Kurs przygotowujący do egzaminu na prawo jazdy kat. C + kwalifikacja wstępna przyspieszona” dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 190. Program kursu musi zawierać zagadnienia wynikające z ustawy z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (Dz.U.2023. poz. 622 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest dla każdego uczestnika szkolenia danej grupy przeprowadzić minimum:
1) 50 godzin w zakresie prawa jazdy kat. C w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się
o uprawienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U.2018 poz. 1885);
2) 140 godzin kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie bloku programowego C, C+E, C1, C1+E w wymiarze - 130 godzin zajęć teoretycznych i 10 godzin zajęć praktycznych (8 godzin jazdy w ruchu drogowym i 2 godziny jazdy w warunkach specjalnych na macie poślizgowej lub na symulatorze).
Zajęcia w zakresie części teoretycznej i praktycznej prawa jazdy kat. C zakończone zostaną egzaminem wewnętrznym. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu i dostarczy Zamawiającemu. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania lekarskie i psychologiczne. Po ukończonym kursie Wykonawca zorganizuje i opłaci egzaminy państwowe – teoretyczny
i praktyczny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia

4.3.6.) Waga: 1

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Kurs przygotowujący do egzaminu na prawo jazdy kat. C + kwalifikacja wstępna” dla 7 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 330. Program kursu musi zawierać zagadnienia wynikające z ustawy
z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (Dz.U.2023. poz. 622 z późn. zm.). Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania psychologiczne i lekarskie. Po ukończonym kursie Wykonawca zorganizuje i opłaci egzaminy państwowe – teoretyczne i praktyczne. Wykonawca zobowiązany jest dla każdego uczestnika szkolenia danej grupy przeprowadzić minimum:
1) 50 godzin w zakresie prawa jazdy kat. C w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia kierowców ubiegających się o uprawienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U.2018 poz. 1885);
2) 280 godzin w zakresie kwalifikacji wstępnej w zakresie bloku programowego C, C+E, C1, C1+E w wymiarze - 260 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych z kwalifikacji wstępnej (16 godzin zajęć praktycznych w ruchu drogowym, 2 godziny zajęć praktycznych jazdy w warunkach specjalnych lub 4 godziny na płycie poślizgo-wej).
Zajęcia w zakresie części teoretycznej i praktycznej prawa jazdy kat. C zakończone zostaną egzaminem wewnętrznym. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu i dostarczy Zamawiającemu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-01-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia

4.3.6.) Waga: 1

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Kurs przygotowujący do egzaminu na prawo jazdy kat. D/B + kwalifikacja wstępna przyspieszona” dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 220. Program kursu musi zawierać zagadnienia wynikające z ustawy z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (Dz.U.2023. poz. 622 z późn. zm.). Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania psychologiczne
i lekarskie. Wykonawca zobowiązany jest dla każdego uczestnika szkolenia przeprowadzić minimum:
1) 80 godzin w zakresie prawa jazdy kat. D w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 60 go-dzin zajęć praktycznych, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia kierowców ubiegających się o uprawienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U.2018 poz. 1885);
2) 140 godzin w zakresie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie bloku progra-mowego D, D+E, D1, D1+E w wymiarze - 130 godzin zajęć teoretycznych i 10 godzin zajęć praktycznych z kwalifikacji wstępnej przyspieszonej. (8 godzin jazdy w ruchu drogowym i 2 godziny jazdy w warunkach specjalnych na macie poślizgowej lub na symulatorze).
Zajęcia w zakresie części teoretycznej i praktycznej prawa jazdy kat. D zakończone zostaną egzaminem wewnętrznym. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu i dostarczy Zamawiającemu. Po ukończonym kursie Wykonawca zorganizuje i opłaci egzaminy państwowe – teoretyczne i praktyczne. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie, a po pozytywnym zdaniu egzaminów państwowych uzyskanie prawa jazdy na kat. D wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia

4.3.6.) Waga: 1

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Kurs przygotowujący do egzaminu na prawo jazdy kat. E/C” dla 7 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 25. Program kursu musi zawierać zagadnienia wynikające z ustawy z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (Dz.U.2023. poz. 622 z późn.zm.). Wykonawca zorganizuje
i przeprowadzi badania psychologiczne i lekarskie. Po ukończonym kursie Wykonawca opłaci egzamin państwowy. Celem szkolenia jest przygotowanie każdego z uczestników do uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu państwowego na kat. E/C. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie, a po pozytywnym zdaniu egzaminów państwowych uzyskanie prawa jazdy na kat. E/C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia

4.3.6.) Waga: 1

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Operator koparko-ładowarki kl. III” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 134. Program kursu musi zawierać m.in. zasady BHP, materiały eksploatacyjne, technologia robót, budowa i obsługa koparko-ładowarek, organizacja pracy koparko-ładowarkami. Realizacja programu szkoleniowego musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju
i Finansów z dnia 11 stycznia 2017 r. zmieniającym Rozporządzenie Ministra Gospodarki
z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych oraz wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Celem kursu jest kompleksowe przygotowanie kandydata do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki zgodnie z obecnie obowiązującymi normami, przepisami oraz wiedzą techniczną. Wykonawca szkolenia zorganizuje i opłaci egzamin państwowy na uprawnienia operatora koparko-ładowarki przed komisją państwową IMBiGS. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie, a po pozytywnym zdaniu egzaminu państwowego – uprawnienie zawodowe wraz z wpisem do książeczki operatora maszyn roboczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia

4.3.6.) Waga: 1

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Operator wózka jezdniowego” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 35. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: budowa i typy stosowanych wózków jezdniowych, czynności operatora przy obsłudze wózków, wiadomości z zakresu bhp i ładunkoznawstwa, wiadomości o dozorze technicznym, obsługa i wymiana butli w wózkach napędzanych gazem, praktyczna nauka jazdy i manewrowanie osprzętem wózków. Realizacja szkolenia musi być zgodna z Rozporządzeniem z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użyłkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U.2020 poz. 852). Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do uzyskania pozytywnego wyniku z egzaminu kwalifikacyjnego. Wykonawca zorganizuje
i przeprowadzi niezbędne badania lekarskie. Dla absolwentów kursu należy zorganizować
i opłacić egzamin zewnętrzny - teoretyczny i praktyczny. Absolwenci otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz po pozytywnym zdaniu egzaminu – zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego wydane przed Urząd Dozoru Technicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia

4.3.6.) Waga: 1

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs spawalniczy metodą TIG” dla 7 osób bezrobotnych zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 103. Kurs zostanie zrealizowany według programu zapewniającego przeprowadzenie egzaminów zgodnie z normą europejską PN-EN ISO 9606-1 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz.U.2000. poz. 40. 470). Wykonawca w celu zagwarantowania efektywnej
i sprawnej pracy w trakcie szkolenia musi zabezpieczyć dla każdego uczestnika szkolenia indywidualny dostęp do stanowiska spawalniczego i innych stanowisk niezbędnych do prawidłowego przeprowadzania zajęć praktycznych. Wykonawca w trakcie szkolenia musi zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki pracy oraz nauki każdemu uczestnikowi. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania lekarskie. Celem szkolenia jest uzyskanie uprawnień spawalniczych w zakresie metody TIG 141 poziom I zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zorganizuje i opłaci egzamin państwowy. Absolwenci kursu otrzymują zaświadczenie – po pozytywnym zdaniu egzaminu państwowego - Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza oraz Książeczkę Spawacza.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia

4.3.6.) Waga: 1

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Rejestratorka medyczna” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 100. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady pracy w służbie zdrowia, omówienie ustaw, na podstawie których funkcjonują placówki służby zdrowia, organizacja sekretariatu medycznego oraz elementy jego wizerunku. Zasady postępowania podczas rejestracji pacjentów, komunikacja na linii obsługa – pacjent: budowanie pierwszego dobrego wrażenia, współpraca z trudnym klientem, radzenie sobie ze stresem, kultura i etyka zawodu, tajemnica zawodowa. Proces tworzenia dokumentacji medycznej, rola poprawnej sprawozdawczości w finansowaniu świadczeń zdrowotnych. Obsługa komputera
i elektroniczna dokumentacja medyczna. Szkolenie umożliwi zdobycie kompetencji oraz wiedzy w zakresie kompleksowej obsługi pacjenta i pracy z dokumentacją medyczną. Dokumentem potwierdzającym ukończenia szkolenie jest zaświadczenie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia

4.3.6.) Waga: 1

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Laminacja i lifting rzęs” dla 7 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 30. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady bhp i higieny pracy, budowa anatomiczna rzęs, metody i techniki stylizacji rzęs, przegląd produktów dostępnych na rynku, przeciwwskazania do zabiegu, dopasowanie form sylikonowych do oka
i długości rzęs - prawidłowy dobór, przyklejenie i rozłożenie rzęs na wałku, farbowanie rzęs, technika wykonywania liftingu i laminowania rzęs, ratunek nieudanego zabiegu, pielęgnacja pozabiegowa. Absolwenci kursu zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne do samodzielnego wykonywania zabiegu, którego celem jest podniesienie i pogrubienie rzęs, lekkie ściemnienie oraz dodanie witalności. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia

4.3.6.) Waga: 1

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń” dla 7 osób bezrobotnych zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 180. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: prawo pracy i kodeks cywilny, zasady wypłaty wynagrodzeń, zasady naliczania i ustalania wysokości poszczególnych składników wynagrodzeń, świadczenia pieniężne z tytułu ubezpieczenia społecznego, lista płac, zasady rozliczania i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, świadczenia z ubezpieczeń społecznych, podatek dochodowy od osób fizycznych, międzynarodowe prawo podatkowe
w zakresie dochodów osobistych, dokumenty pracownicze. Komputerowe zajęcia kadrowo-płacowe, w tym Kadry i Płace, Symfonia, R2Płatnik. Dodatkowym modułem kursu jest przygotowanie uczestników do egzaminu ECDL – Certyfikat ECDL BASE. W trackie realizacji zajęć przy komputerze Wykonawca zabezpiecza indywidualny dostęp do zestawu komputerowego, zawierającego oprogramowanie adekwatne do programu szkolenia, który zagwarantuje efektywną naukę dla każdego uczestnika szkolenia. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej pracy w dziale kadrowo-płacowym oraz uzyskanie certyfikatu ECDL BASE. Wykonawca zorganizuje i opłaci przeprowadzenie egzaminu ECDL dla każdego uczestnika kursu. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie, a po pozytywnym zdaniu egzaminu – Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń

4.3.6.) Waga: 0,5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia

4.3.6.) Waga: 1

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
4. zdolności technicznej lub zawodowej.
1. Dokumentem potwierdzającym, że wykonawca posiada zdolności do występowania
w obrocie gospodarczym jest wpis do rejestru zawodowego lub handlowego.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku poprzez weryfikację wpisu
w elektronicznej bazie Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada wpis i prowadzi działalność
gospodarczą.
2. Dokumentem potwierdzającym, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub
czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, jest wpis wykonawcy do rejestru instytucji
szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku poprzez weryfikację wpisu do RIS
w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy.
3. Do dokumentów potwierdzających, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia, należą:
1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy
rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie
wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Nie należy przedstawiać historii obrotów na koncie a jedynie pisemne
potwierdzenie banku, że w dniu wydania zaświadczenia wykonawca posiada na rachunku określoną wysokość środków (lub
zdolność kredytową), która zabezpiecza w pełni wykonanie zamówienia.
Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uznaje wysokość posiadanych środków finansowych, na poziomie
wartości zamówienia określonej przez wykonawcę w ofercie, w odniesieniu do każdej części zamówienia.
W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na kilka lub wszystkie części zamówienia, wielkości o których mowa w
zdaniu poprzednim ulegają sumowaniu,
tj. środki finansowe odpowiadają sumie wartości wszystkich części, na które została złożona oferta.
2) opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uznaje wartość opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia ze
wskazaniem sumy gwarancyjnej na poziomie ceny za wykonanie danej części zamówienia, w odniesieniu do każdej części
zamówienia. W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na kilka lub wszystkie części zamówienia, wielkości o których
mowa w zdaniu poprzednim ulegają sumowaniu. W przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) wartość opłaconej
polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia odnosi się łącznie do wszystkich konsorcjantów.
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwej terenowej jednostki Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed ich złożeniem potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia: zdrowotne
lub społeczne. W przypadku zalegania z płatnościami zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem
terminu składania ofert wykonawca dokonał należnych płatności wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast zaświadczeń,
o którym mowa w rozdziale VII SWZ ust. 3 pkt 3, wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie naruszył obowiązków dotyczących
płatności podatków, opłat lub składek
na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w ust. 3 pkt 4, zastępuje się
je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu
na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
4. Do dokumentów potwierdzających, że wykonawca posiada wiedzę, doświadczenie, odpowiedni potencjał techniczny oraz
osoby zdolne do wykonania należą:
1) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu, urządzeń technicznych i pomocy dydaktycznych (niezbędnych do wykonania
zamówienia) dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi
zasobami – wg załącznika nr 7 do SWZ,
2) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca
i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – wg załącznika nr 8 do SWZ,
3) wykaz wykonanych usług (minimum 1) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
lub są wykonywane oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – wg
załącznika nr 9 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej
o której mowa w rozdziale VII ust. 3 pkt 1;
2) Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia o którym mowa w rozdziale VII ust. 3 pkt 2;
3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia o których mowa w rozdziale VII ust. 3 pkt 3;
4) Dokument lub dokumenty wykonawcy zagranicznego o których mowa w rozdziale VII ust. 3 pkt 4 i 5;
5) wypełniony i podpisany wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń technicznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował
wykonawca - załącznik nr 7 do SWZ;
6) wypełniony i podpisany wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SWZ;
7) wypełniony i podpisany wykaz usług szkoleniowych wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat – załącznik nr 9 do SWZ oraz
dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-12 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu wizażu - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu wizażu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI