Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
CAZS.262.2.2022 - „Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2022’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291149104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolberga 4
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-620
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kiki@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kielce.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CAZS.262.2.2022 - „Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2022’’
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b48da75a-b95a-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033614/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Szkolenia grupowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
1. Projekt „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kieleckim (VII)” w ramach POWER,2.Projekt „Aktywizacja zawodowa osób powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy w powiecie kieleckim (VII)” w ramach RPO,3.Program specjalny -„Kieruj swoim losem”,4.,Program specjalny-„PSZ pomysł–szkolenie-zatrudnienie”,5. Program specjalny -"Mama pracuje, żłobek/przedszkole wychowuje"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez Platformę przetargową.
2. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę przetargową.
3. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
4. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
5. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
6. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CAZS.262.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kurs przygotowujący do egzaminu na prawo jazdy kat. D/B + kwalifikacja wstępna przyspieszona” dla 10-u osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 220. Program kursu musi zawierać zagadnienia wynikające z ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r.
o kierujących pojazdami (Dz.U. 2021 poz. 1212 z późń. zm.). Wykonawca zorganizuje
i przeprowadzi badania psychologiczne i lekarskie. Wykonawca zobowiązany jest dla każdego uczestnika szkolenia przeprowadzić minimum:
1) 80 godzin w zakresie prawa jazdy kat. D w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 60 godzin zajęć praktycznych, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się
o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. 2018 poz. 1885);
2) 140 godzin w zakresie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie bloku programowego D, D+E, D1, D1+E w wymiarze - 130 godzin zajęć teoretycznych i 10 godzin zajęć praktycznych z kwalifikacji wstępnej przyspieszonej.
Zajęcia w zakresie części teoretycznej i praktycznej prawa jazdy kat. D zakończone zostaną egzaminem wewnętrznym. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu i dostarczy zamawiającemu. Po ukończonym kursie wykonawca zorganizuje i opłaci egzaminy państwowe – teoretyczne i praktyczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-01 do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział wykonawcy w poszukiwaniu pracy dla absolwentów szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B” dla 5-u osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 100. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: I moduł szkolenia to zagadnienia dotyczące pracy przedstawiciela handlowego, a II moduł odpowiednie zagadnienia wynikające z ustawy z dnia 5 stycznia
2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. 2021 poz. 1212 z późń. zm.). Wykonawca zorganizuje
i przeprowadzi badania lekarskie. Zajęcia w zakresie części teoretycznej i praktycznej prawa jazdy kat. B zakończone zostaną egzaminem wewnętrznym. Wykonawca sporządzi protokół
z egzaminu i dostarczy zamawiającemu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział wykonawcy w poszukiwaniu pracy dla absolwentów szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Spawacz MAG + TIG + cięcie termiczne, tlenowe i plazmowe” dla 8 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 283. Kurs zostanie zrealizowany według programu zapewniającego przeprowadzenie egzaminów zgodnie z normą europejską PN-EN ISO 9606 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r.
w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. 2000 nr 40 poz. 470 ). Wykonawca w celu zagwarantowania efektywnej i sprawnej pracy w trakcie szkolenia musi zabezpieczyć dla każdego uczestnika szkolenia indywidualny dostęp do stanowiska spawalniczego i innych stanowisk niezbędnych do prawidłowego przeprowadzania zajęć praktycznych. Wykonawca w trakcie szkolenia musi zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki pracy oraz nauki każdego uczestnikowi. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania lekarskie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-01 do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział wykonawcy w poszukiwaniu pracy dla absolwentów szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Operator wózka jezdniowego” dla 10-u osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 35. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: budowa i typy stosowanych wózków jezdniowych, czynności operatora przy obsłudze wózków, wiadomości z zakresu bhp i ładunkoznawstwa, wiadomości o dozorze technicznym, obsługa i wymiana butli w wózkach napędzanych gazem, praktyczna nauka jazdy i manewrowanie osprzętem wózków. Realizacja szkolenia musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju
i Finansów z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. 2020 poz. 852). Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania lekarskie
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział wykonawcy w poszukiwaniu pracy dla absolwentów szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Operator koparki jednonaczyniowej kl. III do 25 ton” dla 7-u osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 134. Program kursu musi zawierać m.in. zasady pracy BHP, technologia robót, obsługa koparki, organizacja pracy koparką. Program szkolenia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. 2018 poz. 583 z późń. zm.) oraz wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania lekarskie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział wykonawcy w poszukiwaniu pracy dla absolwentów szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Asystent ds. księgowości” dla 7-u osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 180. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: regulacje prawne, podstawa opodatkowania, zasady obliczania podatku dochodowego, podatek dochodowy od osób fizycznych, podatek dochodowy od osób prawnych. Uczestnicy szkolenia poznają niezbędne aspekty posługiwania się dokumentami księgowymi, zapoznają się z ogólnymi zasadami opodatkowania i prowadzenia ewidencji podatkowych, księgowania typowych operacji gospodarczych, a także sporządzania sprawozdania finansowego. Dodatkowym modułem kursu jest przygotowanie uczestników do egzaminu ECDL – Certyfikat ECDL BASE. Moduły BASE: B1 (podstawy pracy z komputerem), B2 (podstawy pracy w sieci), B3 (przetwarzanie tekstów), B4 (arkusze kalkulacyjne). W trackie realizacji zajęć przy komputerze wykonawca zabezpiecza indywidualny dostęp do zestawu komputerowego, zawierającego oprogramowanie adekwatne do programu szkolenia, który zagwarantuje efektywną naukę dla każdego uczestnika szkolenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział wykonawcy w poszukiwaniu pracy dla absolwentów szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Henny pudrowej + geometria i laminacja brwi” dla 7-u osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 25. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady BHP i higiena pracy, metody regulacji brwi, geometria
i architektura brwi, siatka i model wyznaczania kształtu, środki do farbowania, laminowanie
i rekonstrukcja, henna pudrowa, botoks brwi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział wykonawcy w poszukiwaniu pracy dla absolwentów szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Opiekunka w żłobku lub klubie dziecięcym” dla 10-u osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 280. Program kursu musi zawierać zagadnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011 r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym, wolontariusza oraz dziennego opiekuna (Dz. U. 2020 poz. 1205). tj:
1. Psychopedagogiczne podstawy rozwoju jednostki (20 godzin)
2. Rozwój dziecka w okresie wczesnego dzieciństwa (25 godzin)
3. Stymulowanie wszechstronnego rozwoju dziecka (120 godzin)
4. Kompetencje opiekuna dziecka (35 godzin)
5. Praktyki zawodowe (80 godzin)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 0,5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział wykonawcy w poszukiwaniu pracy dla absolwentów szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
4. zdolności technicznej lub zawodowej.
1. Dokumentem potwierdzającym, że wykonawca posiada zdolności do występowania
w obrocie gospodarczym jest wpis do rejestru zawodowego lub handlowego.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku poprzez weryfikację wpisu
w elektronicznej bazie Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada wpis i prowadzi działalność gospodarczą.
2. Dokumentem potwierdzającym, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, jest wpis wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku poprzez weryfikację wpisu do RIS
w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy.
3. Do dokumentów potwierdzających, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należą:
1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Nie należy przedstawiać historii obrotów na koncie a jedynie pisemne potwierdzenie banku, że w dniu wydania zaświadczenia wykonawca posiada na rachunku określoną wysokość środków (lub zdolność kredytową), która zabezpiecza w pełni wykonanie zamówienia.
Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uznaje wysokość posiadanych środków finansowych, na poziomie wartości zamówienia określonej przez wykonawcę w ofercie, w odniesieniu do każdej części zamówienia.
W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na kilka lub wszystkie części zamówienia, wielkości o których mowa w zdaniu poprzednim ulegają sumowaniu,
tj. środki finansowe odpowiadają sumie wartości wszystkich części, na które została złożona oferta.
2) opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uznaje wartość opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej na poziomie ceny za wykonanie danej części zamówienia, w odniesieniu do każdej części zamówienia. W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na kilka lub wszystkie części zamówienia, wielkości o których mowa w zdaniu poprzednim ulegają sumowaniu. W przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) wartość opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia odnosi się łącznie do wszystkich konsorcjantów.
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia: zdrowotne
lub społeczne. W przypadku zalegania z płatnościami zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał należnych płatności wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast zaświadczeń, o którym mowa w rozdziale VII SWZ ust. 3 pkt 3, wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek
na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 4, zastępuje się
je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu
na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
4. Do dokumentów potwierdzających, że wykonawca posiada wiedzę, doświadczenie, odpowiedni potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania należą:
1) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu, urządzeń technicznych i pomocy dydaktycznych (niezbędnych do wykonania zamówienia) dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wg załącznika nr 7 do SWZ,
2) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca
i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – wg załącznika nr 8 do SWZ,
3) wykaz wykonanych usług (minimum 1) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – wg załącznika nr 9 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-19 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-18