1.Świadczenie usług przeprowadzenia kursów specjalistycznych dla uczniów 2.Świadczenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
1.Świadczenie usług przeprowadzenia kursów specjalistycznych dla uczniów 2.Świadczenie usług przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli kształcenia zawodowego w ramach projektu pn.: „Akademia zawodowców w Powiecie Polkowickim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChocianów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-29
  • Numer ogłoszenia603944-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603944-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Zespół Szkół: 1.Świadczenie usług przeprowadzenia kursów specjalistycznych dla uczniów 2.Świadczenie usług przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli kształcenia zawodowego w ramach projektu pn.: „Akademia zawodowców w Powiecie Polkowickim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Akademia zawodowców w Powiecie Polkowickim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół, krajowy numer identyfikacyjny 32514000000000, ul. ul. Kolonialna  13 , 59-140  Chocianów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 185 166, e-mail chzs@poczta.onet.pl, faks 768 185 166.
Adres strony internetowej (URL): http://zschocianow.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
szkoła publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zschocianow.pl/bip/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zespół Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Świadczenie usług przeprowadzenia kursów specjalistycznych dla uczniów 2.Świadczenie usług przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli kształcenia zawodowego w ramach projektu pn.: „Akademia zawodowców w Powiecie Polkowickim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa
Numer referencyjny: OA.5600.1.67.2020.ZSC
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest: 1.1. Świadczenie usług przeprowadzenia kursów specjalistycznych dla uczniów, 1.2. Świadczenie usług przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli kształcenia zawodowego.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:KURSY SPECJALISTYCZNE DLA UCZNIÓWCzęść 1. Uprawnienia elektryczne do 1kV,Część 2. Operator wózków jezdniowych,Część 3. SEE Electrical UżytkownikCzęść 4. MagazynierCzęść 5. Barmański 1-go i 2-go stopnia,Część 6. KelnerskiCzęść 7. Animator czasu wolnegoCzęść 8. Zarządzanie flotą samochodową,SZKOLENIA DLA NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGOCzęść 9: Wprowadzenie do hydrauliki proporcjonalnej Część 10: Czujniki w automatyceCzęść 11: Czujniki przemysłowe analogowe, przetworniki pomiaroweCzęść 12: Projektowanie i symulacja układów pneumatycznych i elektropneumatycznychCzęść 13: Sterownik SIEMENS SIMATIC S7-300/400 w STEP7-sieci przemysłoweCzęść 14: Obsługa, programowanie i uruchamianie robotów Uniwersal RobotsCzęść 15: PLC411-Sterownik SIEMENS SIMATIC S7-1200/1500 w TIA PORTAL

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80510000-2
80530000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: Dla poszczególnych części planuje się następujące termin realizacji: 1) Część 1: 1 grupa XI-XII.2020, 2 grupa IV-V.2021 do 31.05.2021 2) Część 2: 1 grupa XI-XII.2020, 2 grupa II-IV.2021 do 30.04.20213) Część 3: 1 grupa XI-XII.2020, 2 grupa III-IV.2021 do 30.04.20214) Część 4: XI-XII.2020 do 31.12.20205) Część 5: XI.2020-VI. 2021, do 30.06.2021r.6) Część 6: 1 grupa XI-XII.2020 do 31.12.2020r., 2 grupa II-VI.2021 do 30.06.2021r.7) Część 7: 1 grupa XI-XII.2020 do 31.12.2020r., 2 grupa II-VI.2021r. do 30.06.2021r.8) Część 8: 1 grupa XI-XII.2020 do 31.12.2020r., 2 grupa II-III.2021 do 31.03.2021r.9) Część 9: XI-XII.2020 do 31.12.2020r.10) Część 10: XI-XII.2020 do 31.12.2020r.11) Część 11: XI-XII.2020 do 31.12.2020r.12) Część 12: XI-XII.2020 do 31.12.2020r.13) Część 13: XI-XII.2020 do 31.12.2020r.14) Część 14: XI-XII.2020 do 31.12.2020r.15) Część 15: XI-XII.2020 do 31.12.2020r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 2 usługi z zakresu zgodnego z przedmiotem zamówienia, tj:• Część 1. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne - Uprawnienia elektryczne do 1kV,• Część 2. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne - Operator wózków jezdniowych,• Część 3. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne – SEE Electrical Użytkownik• Część 4. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne - Magazynier,• Część 5. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne– kurs Barmański (co najmniej 1 stopnia),• Część 6. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne – kurs Kelnerski• Część 7. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne – kurs Animator czasu wolnego• Część 8. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne - Zarządzanie flotą samochodową,• Część 9. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne - Wprowadzenie do hydrauliki proporcjonalnej • Część 10: co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne – Czujniki w automatyce• Część 11: co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne – Czujniki przemysłowe analogowe, przetworniki pomiarowe• Część 12: co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne - Projektowanie i symulacja układów pneumatycznych i elektropneumatycznych• Część 13: co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne – Sterownik SIEMENS SIMATIC S7-300/400 w STEP7-sieci przemysłowe• Część 14: co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne - Obsługa, programowanie i uruchamianie robotów Uniwersal Robots• Część 15: co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne - PLC411-Sterownik SIEMENS SIMATIC S7-1200/1500 w TIA PORTALb) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować do realizacji przedmiotu zamówienia:• Część 1: minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu Uprawnienia elektryczne do 1kV,• Część 2. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu - Operator wózków jezdniowych,• Część 3. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu – SEE Electrical Użytkownik,• Część 4. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu – Magazynier,• Część 5. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu – kurs Barmański,• Część 6. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu – kurs Kelnerski,• Część 7. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu – Animator czasu wolnego,• Część 8. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu – Zarządzanie flotą samochodową,• Część 9. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu - Wprowadzenie do hydrauliki proporcjonalnej • Część 10: minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu - Czujniki w automatyce,• Część 11: minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2-lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu - Czujniki przemysłowe analogowe, przetworniki pomiarowe• Część 12: minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu - Projektowanie i symulacja układów pneumatycznych i elektropneumatycznych• Część 13: minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenia/kursy z zakresu – Sterownik SIEMENS SIMATIC S7-300/400 w STEP7-sieci przemysłowe• Część 14: minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu - Obsługa, programowanie i uruchamianie robotów Uniwersal Robots• Część 15: minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lta przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu - PLC411-Sterownik SIEMENS SIMATIC S7-1200/1500 w TIA PORTAL
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.Po otwarciu ofert: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany planowanych terminów kursów, m. in. z uwagi na udział tych samych uczniów/nauczycieli w różnych rodzajach kursów, zaistniałą sytuację epidemiczną. Dodatkowo z uwagi na charakter kursów dla nauczycieli w ramach niniejszego zamówienia (kursy otwarte), w przypadku braku możliwości realizacji kursu w ww. terminach – np. brak wymaganej min. ilości uczestników - zamawiający dopuszcza możliwość uzgodnienia innego terminu realizacji zamówienia. Szczegółowe terminy kursów zostaną uzgodnione na etapie realizacji zamówienia.Zamawiający przewiduje zmiany umowy:1) W przypadku Zaistnienia siły wyższej (np. choroba osoby przewidzianej do realizacji kursu, powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy, 2) Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w następujących przypadkach:Zamawiający dopuszcza m. in. zmiany terminu realizacji zamówienia objętego umową w przypadku, gdy zaistniała sytuacja epidemiczna nie pozwala zrealizować kursu w zaplanowanym terminie, gdy udział uczestnika w innych formach wsparcia jest na tyle obciążający, że nie możliwe jest zorganizowanie przedmiotu zamówienia w danym terminie,Jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w szkoleniu nie zostanie zakwalifikowana wymagana grupa uczestników, 4) Zmiany formy całości lub części kursu ze stacjonarnej na online, z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiczną, 5) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy może nastąpić gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 6) Jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (których zamawiający i wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie. 7) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 8) Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę Umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.Wszelkie zmiany umowy, w tym wskazane w ust. 1 wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-06, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: uprawnienia elektryczne do 1 kV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: Nabycie wiedzy z zakresu budowy oraz zasad doboru i stosowania wybranych urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV, z zasadami prawidłowego wykonywania instalacji elektroenergetycznych oraz zasadami przyłączania urządzeń, zasadami i metodami ochrony przeciwporażeniowej, narzędziami używanymi w pracach montażowych, zakresem i terminami wykonywania podstawowych czynności podczas eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, organizacji pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych, postępowanie w razie wypadku i w sytuacjach zagrożeń, przepisami prawnymi dotyczącymi bezpieczeństwa pracy, itp. Przygotowanie uczniów do przystąpienia do egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu przed komisją powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki uczestnicy kursu otrzymają stosowne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji określonych urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu do 1kV.Program kursu winien zawierać minimum: prawo energetyczne i przepisy wykonawcze, budowa i eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych, aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia regulacji, ochrona przeciwporażeniowa, zasady racjonalnego i bezpiecznego użytkowania urządzeń, sieci i instalacji elektroenergetycznych.Liczba godzin zajęć: min. 20 Forma zakończenia kursu, uzyskane uprawnienia: 1. egzamin wewnętrzny (po zdaniu którego uczestnik otrzymuje świadectwo potwierdzające udział w szkoleniu - imienny certyfikat potwierdzający udział w kursie)2. egzamin zewnętrzny na uprawnienia w zakresie eksploatacji sieci instalacji i urządzeń elektroenergetycznych Grupa 1 (E1). Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu przed komisją powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki uczestnicy kursu otrzymają stosowne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji określonych urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu do 1kV.Przygotowanie do egzaminu końcowego oraz nabycie uprawnień elektrycznych SEP w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV, musi być zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Grupa docelowa: 2 grupy po 15 uczniów, łącznie 30 uczniówTermin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w następujących terminach: (pierwsza grupa 15 uczniów XI-XII. 2020 r., druga grupa 15 uczniów IV-V. 2021 (do 31.05.2021 r.) Miejsce szkolenia: Zespół Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów (Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: operator wózków jezdniowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: Kurs obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie do uzyskania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze wózków jezdniowych z napędem silnikowym następujących typów:naładowane, unoszące, podnośnikowe, ciągnikowe, specjalne oraz dodatkowo uzyskanie uprawnień do wymiany butli gazowych w wózkach zasilanych gazem.Program kursu winien zawierać minimum: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności operatora w czasie pracy z wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu BHP, wiadomości o dozorze technicznym, praktyczna nauka jazdy, wiadomości związane z wymianą butli gazowych, wymiana butli gazowych – z instruktorem oraz samodzielna.Liczba godzin zajęć: min. 67 (egzamin przed komisją UDT nie jest wliczony w 67-godziny czas trwania kursu).Forma zakończenia kursu, uzyskiwane uprawnienia: Dla każdego Uczestnika / Uczestniczki wystawione zostanie zaświadczenie potwierdzające jego uczestnictwo w kursie wystawione przez Wykonawcę. Kurs zakończy się egzaminem zewnętrznym przed komisją UDT. Uczestnik/ Uczestniczka po zakończonym kursie otrzyma również uprawnienia do obsługi wózków widłowych (po pozytywnie zdanym egzaminie państwowym przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego) wraz z uprawnieniami do wymiany butli gazowych. Szkolenie realizowane będzie zgodnie z Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych.Grupa docelowa: 2 grupy po 15 uczniów, łącznie 30 uczniów Termin kursu: planowany termin przeprowadzenia kursu: pierwsza grupa 15 uczniów XI-XII.2020 r., druga grupa 15 uczniów II-IV.2021r. (do 30.04.2021r.) Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne – sala będzie nieodpłatnie udostępniona przez zamawiającego w Zespole Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w miejscowości Chocianów, w cenę należy wkalkulować koszt wynajmu placu/miejsca zajęć praktycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części praktycznej kursu w miejscu wskazanym przez wykonawcę (innym niż w m. Chocianów, do 40 km od szkoły) , ale w takim przypadku Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszty transportu (dojazdu/dowozu uczniów na miejsce szkolenia, ze szkoły i z powrotem). (Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: SEE Electrical Użytkownik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: uzyskanie umiejętności realizacji schematów elektrycznych oraz użytkowanie programu SEE Electrical włącznie z parametryzacją standardową, automatycznej generacji rysunków montażowych, spisów treści, zestawień materiałowych z wykorzystaniem baz danych, przygotowanie uczniów technikum mechatronicznego do egzaminu zawodowego z kwalifikacji E.19 tj. Projektowanie i Programowanie Urządzeń i Systemów MechatronicznychProgram kursu winien zawierać minimum: Prezentację programu, tworzenie projektu elektrycznego, tworzenie schematów: edycja 1 arkusza formatowego, rysowanie 1 schematu ideowego, utworzenie 1 bloku, szybkie wyszukiwania symboli, generowanie 1 zestawienia i 1 spisu treści, eksport projektu do formatu PDF.Technika rysowania schematów i wykorzystania bazy danych elektrycznych, tworzenie schematów zasadniczych: rysowanie schematu ideowego z doborem kodów katalogowych symbolom i doborem kabli, szybkie wyszukiwanie kodów katalogowych, wygenerowanie 6 typów zestawień tekstowych, wygenerowanie 2 typów listew zaciskowych, eksport danych projektu do Excel.Przetwarzanie narysowanych schematów z wykorzystaniem zaawansowanych funkcji programu, przetwarzanie projektu: podmiana 3 symboli i 3 arkuszy formatowych w projekcie, tłumaczenie 1 projektu, generowanie 2 typów listew montażowych, generowanie 1 schematu montażówek aparatowych, generowanie 3 specjalnych zestawień oraz edycji projektu z poziomu bazy danych.Zabudowa rozdzielnic elektrycznych, tworzenie rysunku zabudowy rozdzielnicy elektrycznej: rysowanie 1 rysunku rozdzielnicy elektrycznej z doborem kodów, wygenerowanie 1 listy urządzeń.Tworzenie schematów instalacji elektrycznej: rysowanie 1 schematu instalacji elektrycznej z doborem kodów katalogowych i doborem kabli, wygenerowanie 1 listy kablowej i 1 zestawienia aparatury instalacyjnej.Liczba godzin zajęć: min. 35Forma zakończenia kursu: egzamin sprawdzający stan nabytych umiejętności podczas kursuUzyskane uprawnienia: każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikatGrupa docelowa: 2 grupy po 10 uczniów (łącznie 20 uczniów)Termin kursu: planowany termin przeprowadzenia kursu: pierwsza grupa 10 uczniów XI-XII.2020 i druga grupa 10 uczniówIII-IV.2021 r. (do 30.04.2021r.) (druga grupa 10 uczniów)Miejsce szkolenia: Zespół Szkół w Chocianowie(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Magazynier
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: przygotowanie uczestnika/uczestniczki projektu do wykonywania pracy na stanowisku magazyniera wraz z obsługą komputerowego programu magazynowego. W trakcie szkolenia będzie można zdobyć umiejętności z zakresu organizacji i logistyki prac magazynowych oraz łańcucha dostaw. Uczniowie przysposobią kompleksową wiedzę, dzięki której w profesjonalny sposób będą zarządzać magazynem oraz ugruntują już posiadane umiejętności. Kurs winien umożliwiać zapoznanie się z obecnie obowiązującymi przepisami w magazynach. Uczestnicy winni dowiedzieć się jak prowadzić dokumentację, w jaki sposób wydaje się towary, poruszona winna być tematyka zapasów magazynowych. Winna być kompleksowo przedstawiona tematyka z zakresu towaroznawstwa, znakowania inwentaryzacji.Liczba godzin zajęć: min. 20,Forma zakończenia kursu: egzamin wewnętrzny: sprawdzenie wiedzy teoretycznej oraz wiedzy praktycznej z zakresu obsługi programu magazynowego.Uzyskiwane uprawnienia: Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych z dnia 18 sierpnia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1632).wraz z suplementem zawierającym okres trwania szkolenia, a także tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych. Grupa docelowa: 20 uczniów (2 grupy po 10 uczniów)Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie: XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r), Miejsce szkolenia: Zespół Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: kurs barmański 1go i 2go stopnia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: Kurs pozwala zdobyć i opanować wiedzę oraz umiejętności potrzebne do pracy za barem. Program kursu winien zawierać minimum:Stopień 1 (40 godzin szkoleniowych):Miksologia, towaroznawstwo alkoholowe, sylwetka barmana, sprzęt barmański.Praktyczna nauka przygotowywania napoi mieszanych- shakerowanych.Piwo, praktyczna nauka przygotowywania napoi mieszanych.Typologia wina, praktyczna nauka przygotowywania napoi mieszanych z uwzględnieniem shot drinks.Podstawy working-flair, burning drinks.Stopień 2 (min. 56 godzin szkoleniowych):ZARZĄDZANIE: prawidłowa postawa personelu, profesjonalna rekrutacja, delegowanie zadań i motywacja, prawidłowe grafiki pracy, rozliczenia finansowe i kontrolowanie pracowników, psychologia sprzedaży, reklama i marketing w barze, zasady projektowania baru i wyposażenie.KLASYCZNA PRACA BARMANA: towaroznawstwo alkoholi wraz z degustacją, charakterystyka trunków, historia, sposób produkcji w oparciu o wybrane marki i rodzaje, przygotowywanie klasycznych drinków w oparciu o oryginalne receptury i składniki.BARISTYKA, SOMMELIERSTWO: historia i rodzaje kaw, charakterystyka, perfekcyjne espresso zasada 4 M, przygotowywanie: kaw klasycznych, mlecznych, deserowych z syropami, czekoladą i alkoholem, elementy Art Latte, typologia win tradycyjnych wraz z degustacją wybranych przedstawicieli, najważniejsze regiony winiarskie, rodzaje, szczepów i ich charakterystyk, profesjonalna degustacja i ocena wina, dekantacja wina, profesjonalny serwis win, profesjonalne przygotowanie karty win.ROZLICZENIA I ORGANIZACJA BARU: rozliczanie baru, komputerowe systemy obsługiPOS, nauka obsługi POS i programów inwentaryzacyjnych, zarządzanie i zwiększanie sprzedaży, profesjonalne menu – zasady kompozycji, prawo pracy, najważniejsze zagadnienia.NOWOCZESNA PRACA BARMANA: towaroznawstwo napoi alkoholowych wraz z degustacją, charakterystyka trunków, historia, sposób produkcji w oparciu o wybrane marki i rodzaje, tworzenie własnych kompozycji smakowych /sztuka aromatyzowania trunków, infuzje, zasady kojarzenia składników, przygotowywanie drinków nowoczesnych lub w nowych odsłonach, komponowanie profesjonalnej karty menu dostosowanej do charakterystyki lokalu i gości, najnowsze trendy /tiki koktajle, kule lodowe, bittery, maturacja koktajli.Liczba godzin: min. 96 (łącznie stopień 1 i 2)Forma zakończenia kursu: egzamin z wiedzy teoretycznej/praktycznejUzyskiwane uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w kursie barmańskim 1 i 2 stopnia, Grupa docelowa: 20 uczniów ( 2 grupy po 10 uczniów) Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie: XI-VI.2021 r. (do 30.06.2021r.)Miejsce szkolenia: Zespół Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów.(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: kurs kelnerski 1go stopnia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: Kurs pozwoli na zdobycie umiejętności praktycznych z uwzględnieniem nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych.Program kursu: profesjonalna postawa kelnera (strój, wygląd, zasady pracy restauracyjnej, zakazane postawy, poprawne postawy personelu), zasady funkcjonowania restauracji, przygotowanie stanowiska pracy (niezbędnik kelnerski), prezentacja zastawy stołowej (porcelana, sztućce, szkło), prawidłowe dobranie sprzętu do charakteru potrawy, napoju, bielizna stołowa oraz profesjonalne składanie serwetek, nakrywanie do stołu (różne warianty menu, nakrycie podstawowe, nakrycie rozszerzone, nakrycie zgodne z menu), obsługa gości restauracyjnych indywidualnych (powitanie, serwis, podziękowanie i pożegnanie gości), techniki kelnerskie (prawidłowe przenoszenie talerzy, noszenie tacy, zbieranie brudnych naczyń ze stołu), serwis wina (typologia win stałych, serwis win stałych i modyfikowanych, charakterystyka podstawowych szczepów (białe i czerwone), wina musujące, słodkie i wzmacniane, dobieranie win), rodzaje serwisu i ich zastosowanie (serwis: klasyczny /niemiecki, francuski, angielski, rosyjski/), zasady organizacji imprez zbiorowych (imprezy zasiadane i stojące, charakterystyka i organizacja, najważniejsze elementy, dobór serwisu itp.), profesjonalna, kulturalna sprzedaż sugestywna (zwiększenie obrotów restauracji i poziomu zadowolenia gościa, typologia gości i metody współpracy, up-selling, cross-selling, sugestywne opisywanie potraw, psychologia sprzedaży, rozmowy z trudnym gościem, wysoki standard obsługi - wspieranie wizerunku firmy).Liczba godzin: min. 32Forma zakończenia kursu: egzamin z wiedzy teoretycznej/praktycznejUzyskiwane uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w kursie kelnerskimGrupa docelowa: 2 grupy po 10 uczniów (łącznie 20 uczniów) Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie: pierwsza grupa 10 osób XI-XII 2020 r. (do 31.12.2020 r.), druga grupa 10 osób II-VI.2021r. (do 30.06.2021r.)Miejsce szkolenia: Zespół Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów, (Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie wykładowcy 40,00
cena brutto 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: kurs animatora czasu wolnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: Celem kursu jest uzyskanie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu animacji czasu wolnego z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Przygotowanie do samodzielnego prowadzenia gier, zabaw i tańców. Program kursu: szkolenie teoretyczne oraz szkolenie praktyczne, w tym w szczególności następujący zakres: czym jest animacja, jak zostać animatorem, o co chodzi w animacji, co robi animator, jak animować (gry i zabawy grupowe, animowanie dzieci, organizowanie night show, międzynarodowe tańce i zabawy animacyjne dla dzieci i dorosłych, organizowanie zajęć sportowych, bezpieczeństwo podczas animacji, aqua aerobic – organizacja zajęć, ABC animatora (rozwój psychiczny i fizyczny dzieci w wieku 4-12 lat), wykorzystywanie nagłośnienia i projektora w animacji, opcjonalnie - kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dzieciom i niemowlętomLiczba godzin: min. 20Forma zakończenia kursu: egzamin z wiedzy teoretycznej/praktycznejUzyskiwane uprawnienia: Certyfikat potwierdzający udział w kursie animatora czasu wolnegoGrupa docelowa: 2 grupy po 10 uczniów (łącznie 20 uczniów)Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie: pierwsza grupa 10 uczniów XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.), druga grupa 10 uczniów II-VI.2021r. (do 30.06.2021r.) Miejsce szkolenia: Zespół Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów, (Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zarządzanie flotą samochodową
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: przekazanie uczestnikom wiedzy na temat najistotniejszych zagadnień dotyczących funkcjonowania flot wykorzystywanych w działalności firm, a tym samym podniesienie poziomu kompetencji w zakresie umiejętności zarządczych w tym aspekcie. Program kursu: omówienie rynku flotowego, pozyskiwanie samochodów do floty firmowej, serwisowanie pojazdów, planowanie kosztów serwisu, dostawcy serwisowi, umowy serwisowe, koszty flotowe w firmie, ubezpieczenia oraz likwidacja szkód komunikacyjnych, zakupy paliwa, narzędzia IT do zarządzania flotą, ryzyko w pracy Fleet Managera, aspekty prawne w pracy FM, samochody służbowe – użytkowanie do celów prywatnych, ćwiczenia praktyczne, ewentualna gra symulacyjna - obieg problemów.Forma kursu: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin kursu: min. 16Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w kursie Grupa docelowa: 2 grupy po 10 uczniów (łącznie 20 uczniów) Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie: pierwsza grupa 10 uczniów XI-XII. 2020 r. (do 31.12.2020 r. ), druga grupa 10 uczniów II-III.2021r. (do 31.03.2021r.) Miejsce szkolenia: Zespół Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów, (Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Wprowadzenie do hydrauliki proporcjonalnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia (min):• podstawy sterowania proporcjonalnego w hydraulice,• budowa i charakterystyka zaworów proporcjonalnych, kierunku, ciśnienia i przepływu,• ustalanie wartości docelowych (analogowych i cyfrowych),• dostosowanie wzmacniaczy elektronicznych do wymaganych warunków pracy,• interpretacja i tworzenie schematów hydraulicznych sterowania proporcjonalnego,• ćwiczenia praktyczne w budowie układów na podstawie schematów i dostrajanie optymalnych parametrów pracy,• wprowadzenie do technologii serwozaworów i ich sterowania, zawory proporcjonalne w układach otwartej i zamkniętej pętli sterowania,• aktualne standardy i przepisy BHP dla praktycznej obsługi układów.Forma szkolenia: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin szkolenia: min. 24 Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w szkoleniuGrupa docelowa: 2 nauczycieli Termin szkolenia: planuje się przeprowadzenie szkolenia w terminie XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.) Miejsce szkolenia: miejsce wskazane przez wykonawcę, szkolenie otwarteUwagi: koszty dojazdu uczestników po stronie zamawiającego(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Czujniki w automatyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia:• pojęcia i definicje, detekcja i przetwarzanie sygnałów,• podstawy fizyczne i rodzaje czujników,• budowa i zastosowanie różnych czujników (czujniki optyczne, ultradźwiękowe, magnetyczne, indukcyjne oraz pojemnościowe),• zastosowania czujników w przemyśle typowe zastosowania i aplikacje,• dane techniczne i ograniczenia w zastosowaniu czujników,• różne warianty połączenia elektrycznego czujników przemysłowych,• ćwiczenia praktyczne i badanie wybranych czujników.Forma szkolenia: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin szkolenia: min. 16Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w szkoleniuGrupa docelowa: 3 nauczycieli Termin szkolenia: planuje się przeprowadzenie szkolenia w terminie XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.) Miejsce szkolenia: miejsce wskazane przez wykonawcę, szkolenie otwarteUwagi: koszty dojazdu uczestników po stronie zamawiającego(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Czujniki przemysłowe analogowe, przetworniki pomiarowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Program szkolenia:• podstawowe pojęcia oraz rodzajów sygnałów analogowych,• rodzaje przetworników i podstawy fizyczne ich działania,• budowa i zastosowanie różnych przetworników (siły, odległości, położenia),• dane techniczne przetworników,• sposób podłączenie elektrycznego,• ćwiczenia praktyczne - badanie wybranych przetwornikówForma szkolenia: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin szkolenia: min. 16Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w szkoleniuGrupa docelowa: 2 nauczycieli Termin szkolenia: planuje się przeprowadzenie szkolenia w terminie XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.) Miejsce szkolenia: miejsce wskazane przez wykonawcę, szkolenie otwarteUwagi: koszty dojazdu uczestników po stronie zamawiającego(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Projektowanie i symulacja układów pneumatycznych i elektropneumatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia:• Zapoznanie się z budową i działaniem pneumatycznych i elektropneumatycznych układów sterowania,• Poznanie metod projektowania (syntezy) tych układów oraz zapoznanie się z oprogramowaniem symulacyjnym przeznaczonym do analizy układów sterowania pneumatycznego i elektropneumatycznego, w tym metod:• Użycie logiki w budowie układów sterowania wykorzystując algebrę Boole'a, w tym:• Budowa tablic Karnaugh,• Upraszczanie wyrażeń logicznych,• Odniesienie opracowanych wyrażeń logicznych do zastosowań praktycznych, a w szczególności do budowy układów rzeczywistychForma szkolenia: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin szkolenia: min. 16 Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w szkoleniuGrupa docelowa: 4 nauczycieli Termin szkolenia: planuje się przeprowadzenie szkolenia w terminie XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.) Miejsce szkolenia: miejsce wskazane przez wykonawcę, szkolenie otwarteUwagi: koszty dojazdu uczestników po stronie zamawiającego(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Sterownik SIEMENS SIMATIC S7-300/400 w STEP7– sieci przemysłowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Program szkolenia:• Sieci przemysłowe jako element systemu automatyzacji• Porównanie własności różnych magistrali sieciowych• Funkcje sieci PROFIBUS-DP oraz PROFINET• Struktura Master-Slave• Rodzaje węzłów podrzędnych – wyspy zaworowe, sterowniki PLC• Przeznaczenie sieci IO-LINK• Współdziałanie sterowników z wykorzystaniem sieci MPI.Forma szkolenia: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin szkolenia: min. 16 Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w szkoleniuGrupa docelowa: 2 nauczycieli Termin szkolenia: planuje się przeprowadzenie szkolenia w terminie XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.) Miejsce szkolenia: miejsce wskazane przez wykonawcę, szkolenie otwarteUwagi: koszty dojazdu uczestników po stronie zamawiającego(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Obsługa, programowanie i uruchamianie robotów Universal Robots
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia:Część 1: • Pick & Place• Ustawienia bezpieczeństwa• Optymalizacja Pick & Place• Łatwe uruchomienie• Przebieg programu• Paletyzacja• Tryb siły (prosty)• Wybór sposobu działania aplikacji przez operatora• Elastyczne wdrażanie robota• Plan wdrożenia• Zasoby internetoweCzęść 2: Szkolenie zaawansowane z programowania robotów Universal Robots• Struktura programu• Podstawy URScript• Zmienne pozycji• Zaawansowane układy współrzędnych• Zaawansowane zastosowanie TCP• Śledzenie przenośnika taśmowego• Zaawansowane wykorzystanie funkcji kontroli siłyForma szkolenia: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin szkolenia: min. 32 (16+16) Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w szkoleniuGrupa docelowa: 3 nauczycieli Termin szkolenia: planuje się przeprowadzenie szkolenia w terminie XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.) Miejsce szkolenia: miejsce wskazane przez wykonawcę, szkolenie otwarteUwagi: koszty dojazdu uczestników po stronie zamawiającego(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: PLC411 – Sterownik SIEMENS SIMATIC S7-1200/1500 w TIA PORTAL
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Program szkolenia:• Budowa i zasada działania sterowników programowalnych,• Przegląd rodziny sterowników Siemens Simatic S7-1200/1500,• Obsługa oprogramowania TIA Portal Professional V13,• Organizacja pamięci sterownika,• Realizacja bitowych funkcji logicznych w językach LAD, FBD i STL,• Realizacja złożonych programów (programowanie strukturalne),• Monitorowanie, modyfikacja i forsowanie zmiennych,• Zastosowanie układów licznikowych i czasowych,• Formaty zmiennych, typy danych,• Operacje arytmetyczne,• Simatic Automation Tool.Forma szkolenia: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin szkolenia: min. 32 Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w szkoleniuGrupa docelowa: 4 nauczycieli Termin szkolenia: planuje się przeprowadzenie szkolenia w terminie XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.) Miejsce szkolenia: miejsce wskazane przez wykonawcę, szkolenie otwarteUwagi: koszty dojazdu uczestników po stronie zamawiającego(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Nauka - Angielski C2 - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy lub szkoły która zaoferuje w przystępnej cenie kurs, zjaęcia lub konwersacje na których bede mogła otrzymać poziom C2 z jezyka angielskiego. Zdalna nauka odpada. Czekam na kontakt.