Część nr: |
1 |
Nazwa: |
uprawnienia elektryczne do 1 kV |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: Nabycie wiedzy z zakresu budowy oraz zasad doboru i stosowania wybranych urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV, z zasadami prawidłowego wykonywania instalacji elektroenergetycznych oraz zasadami przyłączania urządzeń, zasadami i metodami ochrony przeciwporażeniowej, narzędziami używanymi w pracach montażowych, zakresem i terminami wykonywania podstawowych czynności podczas eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, organizacji pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych, postępowanie w razie wypadku i w sytuacjach zagrożeń, przepisami prawnymi dotyczącymi bezpieczeństwa pracy, itp. Przygotowanie uczniów do przystąpienia do egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu przed komisją powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki uczestnicy kursu otrzymają stosowne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji określonych urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu do 1kV.Program kursu winien zawierać minimum: prawo energetyczne i przepisy wykonawcze, budowa i eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych, aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia regulacji, ochrona przeciwporażeniowa, zasady racjonalnego i bezpiecznego użytkowania urządzeń, sieci i instalacji elektroenergetycznych.Liczba godzin zajęć: min. 20 Forma zakończenia kursu, uzyskane uprawnienia: 1. egzamin wewnętrzny (po zdaniu którego uczestnik otrzymuje świadectwo potwierdzające udział w szkoleniu - imienny certyfikat potwierdzający udział w kursie)2. egzamin zewnętrzny na uprawnienia w zakresie eksploatacji sieci instalacji i urządzeń elektroenergetycznych Grupa 1 (E1). Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu przed komisją powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki uczestnicy kursu otrzymają stosowne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji określonych urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu do 1kV.Przygotowanie do egzaminu końcowego oraz nabycie uprawnień elektrycznych SEP w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV, musi być zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Grupa docelowa: 2 grupy po 15 uczniów, łącznie 30 uczniówTermin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w następujących terminach: (pierwsza grupa 15 uczniów XI-XII. 2020 r., druga grupa 15 uczniów IV-V. 2021 (do 31.05.2021 r.) Miejsce szkolenia: Zespół Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów (Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
operator wózków jezdniowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: Kurs obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie do uzyskania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze wózków jezdniowych z napędem silnikowym następujących typów:naładowane, unoszące, podnośnikowe, ciągnikowe, specjalne oraz dodatkowo uzyskanie uprawnień do wymiany butli gazowych w wózkach zasilanych gazem.Program kursu winien zawierać minimum: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności operatora w czasie pracy z wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu BHP, wiadomości o dozorze technicznym, praktyczna nauka jazdy, wiadomości związane z wymianą butli gazowych, wymiana butli gazowych – z instruktorem oraz samodzielna.Liczba godzin zajęć: min. 67 (egzamin przed komisją UDT nie jest wliczony w 67-godziny czas trwania kursu).Forma zakończenia kursu, uzyskiwane uprawnienia: Dla każdego Uczestnika / Uczestniczki wystawione zostanie zaświadczenie potwierdzające jego uczestnictwo w kursie wystawione przez Wykonawcę. Kurs zakończy się egzaminem zewnętrznym przed komisją UDT. Uczestnik/ Uczestniczka po zakończonym kursie otrzyma również uprawnienia do obsługi wózków widłowych (po pozytywnie zdanym egzaminie państwowym przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego) wraz z uprawnieniami do wymiany butli gazowych. Szkolenie realizowane będzie zgodnie z Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych.Grupa docelowa: 2 grupy po 15 uczniów, łącznie 30 uczniów Termin kursu: planowany termin przeprowadzenia kursu: pierwsza grupa 15 uczniów XI-XII.2020 r., druga grupa 15 uczniów II-IV.2021r. (do 30.04.2021r.) Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne – sala będzie nieodpłatnie udostępniona przez zamawiającego w Zespole Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w miejscowości Chocianów, w cenę należy wkalkulować koszt wynajmu placu/miejsca zajęć praktycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części praktycznej kursu w miejscu wskazanym przez wykonawcę (innym niż w m. Chocianów, do 40 km od szkoły) , ale w takim przypadku Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszty transportu (dojazdu/dowozu uczniów na miejsce szkolenia, ze szkoły i z powrotem). (Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
SEE Electrical Użytkownik |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: uzyskanie umiejętności realizacji schematów elektrycznych oraz użytkowanie programu SEE Electrical włącznie z parametryzacją standardową, automatycznej generacji rysunków montażowych, spisów treści, zestawień materiałowych z wykorzystaniem baz danych, przygotowanie uczniów technikum mechatronicznego do egzaminu zawodowego z kwalifikacji E.19 tj. Projektowanie i Programowanie Urządzeń i Systemów MechatronicznychProgram kursu winien zawierać minimum: Prezentację programu, tworzenie projektu elektrycznego, tworzenie schematów: edycja 1 arkusza formatowego, rysowanie 1 schematu ideowego, utworzenie 1 bloku, szybkie wyszukiwania symboli, generowanie 1 zestawienia i 1 spisu treści, eksport projektu do formatu PDF.Technika rysowania schematów i wykorzystania bazy danych elektrycznych, tworzenie schematów zasadniczych: rysowanie schematu ideowego z doborem kodów katalogowych symbolom i doborem kabli, szybkie wyszukiwanie kodów katalogowych, wygenerowanie 6 typów zestawień tekstowych, wygenerowanie 2 typów listew zaciskowych, eksport danych projektu do Excel.Przetwarzanie narysowanych schematów z wykorzystaniem zaawansowanych funkcji programu, przetwarzanie projektu: podmiana 3 symboli i 3 arkuszy formatowych w projekcie, tłumaczenie 1 projektu, generowanie 2 typów listew montażowych, generowanie 1 schematu montażówek aparatowych, generowanie 3 specjalnych zestawień oraz edycji projektu z poziomu bazy danych.Zabudowa rozdzielnic elektrycznych, tworzenie rysunku zabudowy rozdzielnicy elektrycznej: rysowanie 1 rysunku rozdzielnicy elektrycznej z doborem kodów, wygenerowanie 1 listy urządzeń.Tworzenie schematów instalacji elektrycznej: rysowanie 1 schematu instalacji elektrycznej z doborem kodów katalogowych i doborem kabli, wygenerowanie 1 listy kablowej i 1 zestawienia aparatury instalacyjnej.Liczba godzin zajęć: min. 35Forma zakończenia kursu: egzamin sprawdzający stan nabytych umiejętności podczas kursuUzyskane uprawnienia: każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikatGrupa docelowa: 2 grupy po 10 uczniów (łącznie 20 uczniów)Termin kursu: planowany termin przeprowadzenia kursu: pierwsza grupa 10 uczniów XI-XII.2020 i druga grupa 10 uczniówIII-IV.2021 r. (do 30.04.2021r.) (druga grupa 10 uczniów)Miejsce szkolenia: Zespół Szkół w Chocianowie(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Magazynier |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: przygotowanie uczestnika/uczestniczki projektu do wykonywania pracy na stanowisku magazyniera wraz z obsługą komputerowego programu magazynowego. W trakcie szkolenia będzie można zdobyć umiejętności z zakresu organizacji i logistyki prac magazynowych oraz łańcucha dostaw. Uczniowie przysposobią kompleksową wiedzę, dzięki której w profesjonalny sposób będą zarządzać magazynem oraz ugruntują już posiadane umiejętności. Kurs winien umożliwiać zapoznanie się z obecnie obowiązującymi przepisami w magazynach. Uczestnicy winni dowiedzieć się jak prowadzić dokumentację, w jaki sposób wydaje się towary, poruszona winna być tematyka zapasów magazynowych. Winna być kompleksowo przedstawiona tematyka z zakresu towaroznawstwa, znakowania inwentaryzacji.Liczba godzin zajęć: min. 20,Forma zakończenia kursu: egzamin wewnętrzny: sprawdzenie wiedzy teoretycznej oraz wiedzy praktycznej z zakresu obsługi programu magazynowego.Uzyskiwane uprawnienia: Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych z dnia 18 sierpnia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1632).wraz z suplementem zawierającym okres trwania szkolenia, a także tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych. Grupa docelowa: 20 uczniów (2 grupy po 10 uczniów)Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie: XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r), Miejsce szkolenia: Zespół Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
kurs barmański 1go i 2go stopnia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: Kurs pozwala zdobyć i opanować wiedzę oraz umiejętności potrzebne do pracy za barem. Program kursu winien zawierać minimum:Stopień 1 (40 godzin szkoleniowych):Miksologia, towaroznawstwo alkoholowe, sylwetka barmana, sprzęt barmański.Praktyczna nauka przygotowywania napoi mieszanych- shakerowanych.Piwo, praktyczna nauka przygotowywania napoi mieszanych.Typologia wina, praktyczna nauka przygotowywania napoi mieszanych z uwzględnieniem shot drinks.Podstawy working-flair, burning drinks.Stopień 2 (min. 56 godzin szkoleniowych):ZARZĄDZANIE: prawidłowa postawa personelu, profesjonalna rekrutacja, delegowanie zadań i motywacja, prawidłowe grafiki pracy, rozliczenia finansowe i kontrolowanie pracowników, psychologia sprzedaży, reklama i marketing w barze, zasady projektowania baru i wyposażenie.KLASYCZNA PRACA BARMANA: towaroznawstwo alkoholi wraz z degustacją, charakterystyka trunków, historia, sposób produkcji w oparciu o wybrane marki i rodzaje, przygotowywanie klasycznych drinków w oparciu o oryginalne receptury i składniki.BARISTYKA, SOMMELIERSTWO: historia i rodzaje kaw, charakterystyka, perfekcyjne espresso zasada 4 M, przygotowywanie: kaw klasycznych, mlecznych, deserowych z syropami, czekoladą i alkoholem, elementy Art Latte, typologia win tradycyjnych wraz z degustacją wybranych przedstawicieli, najważniejsze regiony winiarskie, rodzaje, szczepów i ich charakterystyk, profesjonalna degustacja i ocena wina, dekantacja wina, profesjonalny serwis win, profesjonalne przygotowanie karty win.ROZLICZENIA I ORGANIZACJA BARU: rozliczanie baru, komputerowe systemy obsługiPOS, nauka obsługi POS i programów inwentaryzacyjnych, zarządzanie i zwiększanie sprzedaży, profesjonalne menu – zasady kompozycji, prawo pracy, najważniejsze zagadnienia.NOWOCZESNA PRACA BARMANA: towaroznawstwo napoi alkoholowych wraz z degustacją, charakterystyka trunków, historia, sposób produkcji w oparciu o wybrane marki i rodzaje, tworzenie własnych kompozycji smakowych /sztuka aromatyzowania trunków, infuzje, zasady kojarzenia składników, przygotowywanie drinków nowoczesnych lub w nowych odsłonach, komponowanie profesjonalnej karty menu dostosowanej do charakterystyki lokalu i gości, najnowsze trendy /tiki koktajle, kule lodowe, bittery, maturacja koktajli.Liczba godzin: min. 96 (łącznie stopień 1 i 2)Forma zakończenia kursu: egzamin z wiedzy teoretycznej/praktycznejUzyskiwane uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w kursie barmańskim 1 i 2 stopnia, Grupa docelowa: 20 uczniów ( 2 grupy po 10 uczniów) Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie: XI-VI.2021 r. (do 30.06.2021r.)Miejsce szkolenia: Zespół Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów.(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
kurs kelnerski 1go stopnia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: Kurs pozwoli na zdobycie umiejętności praktycznych z uwzględnieniem nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych.Program kursu: profesjonalna postawa kelnera (strój, wygląd, zasady pracy restauracyjnej, zakazane postawy, poprawne postawy personelu), zasady funkcjonowania restauracji, przygotowanie stanowiska pracy (niezbędnik kelnerski), prezentacja zastawy stołowej (porcelana, sztućce, szkło), prawidłowe dobranie sprzętu do charakteru potrawy, napoju, bielizna stołowa oraz profesjonalne składanie serwetek, nakrywanie do stołu (różne warianty menu, nakrycie podstawowe, nakrycie rozszerzone, nakrycie zgodne z menu), obsługa gości restauracyjnych indywidualnych (powitanie, serwis, podziękowanie i pożegnanie gości), techniki kelnerskie (prawidłowe przenoszenie talerzy, noszenie tacy, zbieranie brudnych naczyń ze stołu), serwis wina (typologia win stałych, serwis win stałych i modyfikowanych, charakterystyka podstawowych szczepów (białe i czerwone), wina musujące, słodkie i wzmacniane, dobieranie win), rodzaje serwisu i ich zastosowanie (serwis: klasyczny /niemiecki, francuski, angielski, rosyjski/), zasady organizacji imprez zbiorowych (imprezy zasiadane i stojące, charakterystyka i organizacja, najważniejsze elementy, dobór serwisu itp.), profesjonalna, kulturalna sprzedaż sugestywna (zwiększenie obrotów restauracji i poziomu zadowolenia gościa, typologia gości i metody współpracy, up-selling, cross-selling, sugestywne opisywanie potraw, psychologia sprzedaży, rozmowy z trudnym gościem, wysoki standard obsługi - wspieranie wizerunku firmy).Liczba godzin: min. 32Forma zakończenia kursu: egzamin z wiedzy teoretycznej/praktycznejUzyskiwane uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w kursie kelnerskimGrupa docelowa: 2 grupy po 10 uczniów (łącznie 20 uczniów) Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie: pierwsza grupa 10 osób XI-XII 2020 r. (do 31.12.2020 r.), druga grupa 10 osób II-VI.2021r. (do 30.06.2021r.)Miejsce szkolenia: Zespół Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów, (Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
cena brutto |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
kurs animatora czasu wolnego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: Celem kursu jest uzyskanie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu animacji czasu wolnego z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Przygotowanie do samodzielnego prowadzenia gier, zabaw i tańców. Program kursu: szkolenie teoretyczne oraz szkolenie praktyczne, w tym w szczególności następujący zakres: czym jest animacja, jak zostać animatorem, o co chodzi w animacji, co robi animator, jak animować (gry i zabawy grupowe, animowanie dzieci, organizowanie night show, międzynarodowe tańce i zabawy animacyjne dla dzieci i dorosłych, organizowanie zajęć sportowych, bezpieczeństwo podczas animacji, aqua aerobic – organizacja zajęć, ABC animatora (rozwój psychiczny i fizyczny dzieci w wieku 4-12 lat), wykorzystywanie nagłośnienia i projektora w animacji, opcjonalnie - kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dzieciom i niemowlętomLiczba godzin: min. 20Forma zakończenia kursu: egzamin z wiedzy teoretycznej/praktycznejUzyskiwane uprawnienia: Certyfikat potwierdzający udział w kursie animatora czasu wolnegoGrupa docelowa: 2 grupy po 10 uczniów (łącznie 20 uczniów)Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie: pierwsza grupa 10 uczniów XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.), druga grupa 10 uczniów II-VI.2021r. (do 30.06.2021r.) Miejsce szkolenia: Zespół Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów, (Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zarządzanie flotą samochodową |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: przekazanie uczestnikom wiedzy na temat najistotniejszych zagadnień dotyczących funkcjonowania flot wykorzystywanych w działalności firm, a tym samym podniesienie poziomu kompetencji w zakresie umiejętności zarządczych w tym aspekcie. Program kursu: omówienie rynku flotowego, pozyskiwanie samochodów do floty firmowej, serwisowanie pojazdów, planowanie kosztów serwisu, dostawcy serwisowi, umowy serwisowe, koszty flotowe w firmie, ubezpieczenia oraz likwidacja szkód komunikacyjnych, zakupy paliwa, narzędzia IT do zarządzania flotą, ryzyko w pracy Fleet Managera, aspekty prawne w pracy FM, samochody służbowe – użytkowanie do celów prywatnych, ćwiczenia praktyczne, ewentualna gra symulacyjna - obieg problemów.Forma kursu: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin kursu: min. 16Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w kursie Grupa docelowa: 2 grupy po 10 uczniów (łącznie 20 uczniów) Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie: pierwsza grupa 10 uczniów XI-XII. 2020 r. (do 31.12.2020 r. ), druga grupa 10 uczniów II-III.2021r. (do 31.03.2021r.) Miejsce szkolenia: Zespół Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów, (Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Wprowadzenie do hydrauliki proporcjonalnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia (min):• podstawy sterowania proporcjonalnego w hydraulice,• budowa i charakterystyka zaworów proporcjonalnych, kierunku, ciśnienia i przepływu,• ustalanie wartości docelowych (analogowych i cyfrowych),• dostosowanie wzmacniaczy elektronicznych do wymaganych warunków pracy,• interpretacja i tworzenie schematów hydraulicznych sterowania proporcjonalnego,• ćwiczenia praktyczne w budowie układów na podstawie schematów i dostrajanie optymalnych parametrów pracy,• wprowadzenie do technologii serwozaworów i ich sterowania, zawory proporcjonalne w układach otwartej i zamkniętej pętli sterowania,• aktualne standardy i przepisy BHP dla praktycznej obsługi układów.Forma szkolenia: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin szkolenia: min. 24 Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w szkoleniuGrupa docelowa: 2 nauczycieli Termin szkolenia: planuje się przeprowadzenie szkolenia w terminie XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.) Miejsce szkolenia: miejsce wskazane przez wykonawcę, szkolenie otwarteUwagi: koszty dojazdu uczestników po stronie zamawiającego(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Czujniki w automatyce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia:• pojęcia i definicje, detekcja i przetwarzanie sygnałów,• podstawy fizyczne i rodzaje czujników,• budowa i zastosowanie różnych czujników (czujniki optyczne, ultradźwiękowe, magnetyczne, indukcyjne oraz pojemnościowe),• zastosowania czujników w przemyśle typowe zastosowania i aplikacje,• dane techniczne i ograniczenia w zastosowaniu czujników,• różne warianty połączenia elektrycznego czujników przemysłowych,• ćwiczenia praktyczne i badanie wybranych czujników.Forma szkolenia: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin szkolenia: min. 16Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w szkoleniuGrupa docelowa: 3 nauczycieli Termin szkolenia: planuje się przeprowadzenie szkolenia w terminie XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.) Miejsce szkolenia: miejsce wskazane przez wykonawcę, szkolenie otwarteUwagi: koszty dojazdu uczestników po stronie zamawiającego(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Czujniki przemysłowe analogowe, przetworniki pomiarowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Program szkolenia:• podstawowe pojęcia oraz rodzajów sygnałów analogowych,• rodzaje przetworników i podstawy fizyczne ich działania,• budowa i zastosowanie różnych przetworników (siły, odległości, położenia),• dane techniczne przetworników,• sposób podłączenie elektrycznego,• ćwiczenia praktyczne - badanie wybranych przetwornikówForma szkolenia: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin szkolenia: min. 16Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w szkoleniuGrupa docelowa: 2 nauczycieli Termin szkolenia: planuje się przeprowadzenie szkolenia w terminie XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.) Miejsce szkolenia: miejsce wskazane przez wykonawcę, szkolenie otwarteUwagi: koszty dojazdu uczestników po stronie zamawiającego(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Projektowanie i symulacja układów pneumatycznych i elektropneumatycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia:• Zapoznanie się z budową i działaniem pneumatycznych i elektropneumatycznych układów sterowania,• Poznanie metod projektowania (syntezy) tych układów oraz zapoznanie się z oprogramowaniem symulacyjnym przeznaczonym do analizy układów sterowania pneumatycznego i elektropneumatycznego, w tym metod:• Użycie logiki w budowie układów sterowania wykorzystując algebrę Boole'a, w tym:• Budowa tablic Karnaugh,• Upraszczanie wyrażeń logicznych,• Odniesienie opracowanych wyrażeń logicznych do zastosowań praktycznych, a w szczególności do budowy układów rzeczywistychForma szkolenia: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin szkolenia: min. 16 Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w szkoleniuGrupa docelowa: 4 nauczycieli Termin szkolenia: planuje się przeprowadzenie szkolenia w terminie XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.) Miejsce szkolenia: miejsce wskazane przez wykonawcę, szkolenie otwarteUwagi: koszty dojazdu uczestników po stronie zamawiającego(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Sterownik SIEMENS SIMATIC S7-300/400 w STEP7– sieci przemysłowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Program szkolenia:• Sieci przemysłowe jako element systemu automatyzacji• Porównanie własności różnych magistrali sieciowych• Funkcje sieci PROFIBUS-DP oraz PROFINET• Struktura Master-Slave• Rodzaje węzłów podrzędnych – wyspy zaworowe, sterowniki PLC• Przeznaczenie sieci IO-LINK• Współdziałanie sterowników z wykorzystaniem sieci MPI.Forma szkolenia: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin szkolenia: min. 16 Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w szkoleniuGrupa docelowa: 2 nauczycieli Termin szkolenia: planuje się przeprowadzenie szkolenia w terminie XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.) Miejsce szkolenia: miejsce wskazane przez wykonawcę, szkolenie otwarteUwagi: koszty dojazdu uczestników po stronie zamawiającego(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Obsługa, programowanie i uruchamianie robotów Universal Robots |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia:Część 1: • Pick & Place• Ustawienia bezpieczeństwa• Optymalizacja Pick & Place• Łatwe uruchomienie• Przebieg programu• Paletyzacja• Tryb siły (prosty)• Wybór sposobu działania aplikacji przez operatora• Elastyczne wdrażanie robota• Plan wdrożenia• Zasoby internetoweCzęść 2: Szkolenie zaawansowane z programowania robotów Universal Robots• Struktura programu• Podstawy URScript• Zmienne pozycji• Zaawansowane układy współrzędnych• Zaawansowane zastosowanie TCP• Śledzenie przenośnika taśmowego• Zaawansowane wykorzystanie funkcji kontroli siłyForma szkolenia: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin szkolenia: min. 32 (16+16) Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w szkoleniuGrupa docelowa: 3 nauczycieli Termin szkolenia: planuje się przeprowadzenie szkolenia w terminie XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.) Miejsce szkolenia: miejsce wskazane przez wykonawcę, szkolenie otwarteUwagi: koszty dojazdu uczestników po stronie zamawiającego(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
PLC411 – Sterownik SIEMENS SIMATIC S7-1200/1500 w TIA PORTAL |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Program szkolenia:• Budowa i zasada działania sterowników programowalnych,• Przegląd rodziny sterowników Siemens Simatic S7-1200/1500,• Obsługa oprogramowania TIA Portal Professional V13,• Organizacja pamięci sterownika,• Realizacja bitowych funkcji logicznych w językach LAD, FBD i STL,• Realizacja złożonych programów (programowanie strukturalne),• Monitorowanie, modyfikacja i forsowanie zmiennych,• Zastosowanie układów licznikowych i czasowych,• Formaty zmiennych, typy danych,• Operacje arytmetyczne,• Simatic Automation Tool.Forma szkolenia: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin szkolenia: min. 32 Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w szkoleniuGrupa docelowa: 4 nauczycieli Termin szkolenia: planuje się przeprowadzenie szkolenia w terminie XI-XII.2020 r. (do 31.12.2020 r.) Miejsce szkolenia: miejsce wskazane przez wykonawcę, szkolenie otwarteUwagi: koszty dojazdu uczestników po stronie zamawiającego(Z zastrzeżeniem: z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dopuszcza się możliwość realizacji części lub całości poszczególnych kursów w formie zdalnej on-line /jeżeli program kursu to umożliwia/. Szczegóły realizacji formy zdalnej należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
doświadczenie wykładowcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: