Zamówienie na dostawę macierzy dyskowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zamówienie na dostawę macierzy dyskowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-12
  • ZamawiającyPOWIAT NOWOSĄDECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-04
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zamówienie na dostawę macierzy dyskowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na dostawę macierzy dyskowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11f876ff-f4eb-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000672/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa macierzy dyskowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania komunikacji elektronicznej.
a) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym
a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
b) Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne,
w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
c) Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest wyłącznie strona internetowa prowadzonego postępowania znajdująca się na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
• Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
• Wykonawca składa ofertę wraz z oświadczeniem i innymi wymaganymi załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone podczas składania oferty w osobnym miejscu przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie /Dz. U z 2020 r. poz. 2452/ w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
/Dz. U. z 2020 r. poz. 1913/, wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Dodatkowo zamawiający zaleca aby objęte tajemnicą przedsiębiorstwa fragmenty dokumentów zamieszczonych
w takim pliku zostały odpowiednio przez wykonawcę oznaczone.
Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wczytania do systemu za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” potwierdzonego komunikatem, że oferta została złożona.
• Dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje składane/przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
Za datę złożenia/przekazania dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do systemu za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” potwierdzonego komunikatem, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
d) Dostęp do postępowania jest możliwy przy użyciu linku do postępowania dostępnego na stronie internetowej zamawiającego www.bip.nowosadecki.pl lub bezpośrednio poprzez dedykowany profil Powiatu Nowosądeckiego: https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
Ciąg dalszy informacji w sprawie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajduje się w Sekcji IX ogłoszenia o zamówieniu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127
z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem danych osobowych jest Starosta Nowosądecki, Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, telefon (+48) 18 41 41 600, faks (+48) 18 41 41 700,
e-mail: powiat@nowosadecki.pl;
 inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Tomasz Czerniec, Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, telefon (+48) 18 41 41 807, faks (+48) 18 41 41 700,
e-mail: tczerniec@nowosadecki.pl*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji nr ZP.272.29.2021 Zamówienie na dostawę macierzy dyskowej.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.29.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej oraz rozbudowa pamięci masowej zgodnie wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia /SOPZ/.

Dostawa macierzy i rozbudowa pamięci masowej będzie polegać na:
A. Rozbudowie, będącej w posiadaniu Zamawiającego, macierzy dyskowej Dell SC4020, serwis Tag HVX72Y1 poprzez:
a. dostarczenie i montaż niezbędnej obudowy dla dysków (parametry obudowy określono w pkt III SOPZ),
b. instalację w nowej obudowie 24 dysków 1,8 TB SAS 12Gb/s, 10K rpm będących własnością Zamawiającego lub dostarczenie i instalację w nowej obudowie 24 nowych dysków minimum 1,8 TB SAS 12Gb/s, 10K rpm.,
c. dostarczenie i instalację w nowej obudowie dodatkowych dysków SAS SSD w ilości 6 sztuk (parametry dysków określono w pkt IV SOPZ),
d. podłączenie półki dyskowej wyposażonej w 24 dyski 2,5’’ o pojemności 1,8 TB SAS 12Gb/s, 10K rpm będącej własnością Zamawiającego (Service Tag: H5NGQK2),
e. dostarczenie i montaż/instalację niezbędnych do rozbudowy modułów, podzespołów, interfejsów oraz okablowania.
B. Rozszerzeniu funkcjonalności obecnie posiadanej macierzy SC4020 zgodnie z pkt V SOPZ.
C. Odtworzeniu obecnie funkcjonującego środowiska w nowo utworzonym.

Obudowa macierzy dyskowej wraz z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b, c SWZ muszą być objęte minimum 3 - letnią gwarancją jakości (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII SWZ).

Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą być nowe, pełnowartościowe, nie mogą być towarem powystawowym, muszą spełniać wymogi techniczne i ilościowe określone w załączniku nr 1 do SWZ, nie mogą być ani używane, ani uszkodzone mechanicznie oraz nie mogą posiadać wad.
Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Referat Obsługi Teleinformatycznej,
ul. Jagiellońska 33, II piętro, pok. 321.

Podane w SOPZ ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty w oparciu o następujące kryteria:

1) cena ofertowa brutto (Kc) 60%
2) okres gwarancji jakości obudowy macierzy dyskowej wraz z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b, c SWZ (Kg) 40%

Sposób oceny ofert:
Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (Po) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Po = PKc + PKg
gdzie:
Po - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa brutto”,
PKg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „okres gwarancji jakości obudowy macierzy dyskowej wraz z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b, c SWZ”.

1) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa brutto” (PKc) zostanie obliczona wg następującej formuły:
PKc = Cn/Cb x 60
gdzie:
PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa brutto”,
Cn - cena najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych),
Cb - cena oferty badanej.

2) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „okres gwarancji jakości obudowy macierzy dyskowej wraz z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b, c SWZ” (PKg) zostanie obliczona wg następującego schematu:

a) wykonawca otrzyma 0 punktów za udzielenie 3-letniego okresu gwarancji jakości obudowy macierzy dyskowej wraz z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b, c SWZ,
b) wykonawca otrzyma 20 punktów za udzielenie 4-letniego okresu gwarancji jakości obudowy macierzy dyskowej wraz z wraz z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b, c SWZ,
c) wykonawca otrzyma 40 punktów za udzielenie 5-letniego lub dłuższego okresu gwarancji jakości obudowy macierzy dyskowej wraz z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b, c SWZ.

Zamawiający nie będzie przyznawał punktów częściowych. Oznacza to, że wykonawca w ramach tego kryterium może otrzymać odpowiednio 0 albo 20, albo 40 punktów.

UWAGA:
Okres gwarancji jakości obudowy macierzy dyskowej wraz z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b, c SWZ wykonawca powinien podać w ofercie w pełnych latach. W przypadku, jeżeli wykonawca poda okres gwarancji jakości w niepełnych latach, do oceny oferty zamawiający przyjmie krótszy okres gwarancji jakości wynikający z danego przedziału czasowego (np. jeżeli wykonawca poda w ofercie okres gwarancji jakości 3 lata i 8 miesięcy, zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje 3-letni okres gwarancji jakości).
Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji jakości obudowy macierzy dyskowej wraz z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b, c SWZ odpowiednio o jeden rok albo 2 lata lub więcej w stosunku do wymaganego minimalnego 3-letniego okresu gwarancji jakości obudowy macierzy dyskowej wraz
z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b, c SWZ. Oferta wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji jakości obudowy macierzy dyskowej wraz z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b, c SWZ krótszy niż 3 lata zostanie odrzucona jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zaoferowanie przez wykonawcę okresu gwarancji jakości obudowy macierzy dyskowej wraz z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b, c SWZ dłuższego niż 5 lat nie będzie dodatkowo punktowane (do oceny przyjmuje się wówczas liczbę maksymalnie 5 lat).
W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w ofercie okresu gwarancji jakości obudowy macierzy dyskowej wraz z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b, c SWZ, zamawiający przyjmie minimalny
3-letni okres gwarancji jakości obudowy macierzy dyskowej wraz z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b,c SWZ.

Obliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z matematyczną zasadą zaokrąglania.
Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród złożonych (nieodrzuconych) ofert, obliczonych zgodnie z formułą, o której mowa w pkt XIII ppkt 4 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości obudowy macierzy dyskowej wraz z dyskami wskazanymi w pkt. III 1A lit. b, c SWZ

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH NA
POTWIERDZENIE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU.
a) Zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez
zamawiającego. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący
wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wykonawca składa oświadczenie
zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie należy sporządzić,
pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Uwaga: Forma elektroniczna jest opatrzona kwalifikowanym
podpisem elektronicznym. Oświadczenie to należy przekazać zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na stronie
internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w przypadku
polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z tym
oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
wykonawca powołuje się na jego zasoby. Podmiot udostępniający zasoby składa oświadczenie
zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ.
b) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia: nie dotyczy. Zamawiający nie
wymaga w ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentach zamówienia złożenia podmiotowych środków
dowodowych.
c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa
wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek
łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych
zasobów oraz określa w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu
udostępniającego zasoby,
• sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, Zamawiający ocenia, czy udostępniane
wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich
sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp, a także bada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem
wykonawcy. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z
wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez
zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie
zasobów podmiot ten nie ponosi winy. Ciąg dalszy informacji znajduje się w pkt VI ppkt 3 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW
DOWODOWYCH NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
a) Zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez
zamawiającego. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący
wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wykonawca składa oświadczenie
zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie należy sporządzić,
pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Uwaga: Forma elektroniczna jest opatrzona kwalifikowanym
podpisem elektronicznym. Oświadczenie to należy przekazać zamawiającemu przed upływem terminu
składania ofert za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na stronie
internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w przypadku
polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z tym
oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
wykonawca powołuje się na jego zasoby. Podmiot udostępniający zasoby składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ.
b) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia: nie dotyczy. Zamawiający nie
wymaga w ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentach zamówienia złożenia podmiotowych środków
dowodowych.
c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa
wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek
łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych
zasobów oraz określa w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu
udostępniającego zasoby,
• sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, Zamawiający ocenia, czy udostępniane
wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich
sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp, a także bada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem
wykonawcy. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z
wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez
zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie
zasobów podmiot ten nie ponosi winy. Ciąg dalszy informacji znajduje się w pkt VI ppkt 3 SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Składając ofertę wykonawca:
a) składa wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ,
b) składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 3 do SWZ, sporządzone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w sposób określony w ppkt VII ppkt 1 SWZ,
c) jeżeli wykonawca polega na zdolności lub sytuacji pomiotów udostępniających zasoby składa:
• oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 3a do SWZ sporządzone, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ,
• zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, sporządzone, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ,
• w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które dostawy, wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ,
d) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy jeśli umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów (patrz pkt IX ppkt 8 SWZ), sporządzone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w sposób określony
w ppkt VII ppkt 1 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z tych wykonawców nie może podlegać
wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w pkt VI ppkt 1 SWZ. W przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w
postępowaniu określone w pkt VI.2 SWZ winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych
wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy występujący wspólnie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z
wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które dostawy,
wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w sposób określony w
pkt VII ppkt 1 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.
Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość
zmian umowy w następującym zakresie i w następujących warunkach wprowadzenia tych
zmian: termin wykonania zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 2 umowy, może zostać
przedłużony proporcjonalnie do okresu zaistniałego opóźnienia lub odpowiednio do
konsekwencji zaistniałego opóźnienia, w następstwie wystąpienia: a) siły wyższej - rozumianej
jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, którego
nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia
Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy
zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałej na skutek działania siły wyższej,
b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji), c) wystąpienia
okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej
staranności, d) przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron, które w szczególności dotyczyć
będą uwarunkowań formalno-prawnych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania znajdującą się na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-12 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ciąg dalszy informacji w sprawie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji
elektronicznej z Sekcji III pkt 3.6 ogłoszenia o zamówieniu. e) Dokumenty lub oświadczenia, o
których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020
r. /Dz. U. z 2020 r. poz. 2415/ w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy składa się w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są przez
wykonawcę jako załączniki za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania
znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki f) Formaty przesyłanych danych muszą być
zgodne z formatami zawartymi w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12
kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań
dla systemów teleinformatycznych. g) Sposób złożenia oferty i dokumentów, zasady korzystania
z portalu, wymagania techniczno – sprzętowe, a także organizacyjne wysyłania oraz odbierania
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
„Instrukcji dla wykonawców” oraz w „Regulaminie Internetowej Platformy Zakupowej
platformazakupowa.pl Open Nexus
Sp. z o.o.” dostępnych pod adresem www.platformazakupowa.pl
h) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie /Dz. U. z 2020 r. poz. 2452/ i) W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii
platformy www.platformazakupowa.pl, uczestnicy niniejszego postępowania mogą komunikować
się za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku komunikowania się za pośrednictwem
poczty elektronicznej za datę złożenia dokumentu przyjmuje się datę wpływu na serwer
zamawiającego lub wykonawcy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, z
zamawiającym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
powiat@nowosadecki.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: DOSTAWA OŚWIETLENIA I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowy Sącz: Dostawa kostki brukowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego dla IOŚ-PIB
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI