Zakup wyposażenia szkół w ramach programu "Laboratoria przyszłości"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup wyposażenia szkół w ramach programu "Laboratoria przyszłości"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBraniewo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-22
  • ZamawiającyGmina Miasta Braniewa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00313911
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposażenia szkół w ramach programu "Laboratoria przyszłości"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Braniewa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 111

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@braniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia szkół w ramach programu "Laboratoria przyszłości"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e92d0a7c-5cbd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://braniewo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://braniewo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcami, a w szczególności składanie przez Wykonawców dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń a także wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://braniewo.ezamawiajacy.pl/ i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej postępowania. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z bieżącymi instrukcjami dostępnymi na stronie https://braniewo.ezamawiajacy.pl/.
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej sekretariat@braniewo.pl
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, w sytuacji awarii platformy, na adres e-mail sekretariat@braniewo.pl .
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
6. Zamawiający zaleca sporządzanie korespondencji w następujących formatach: .txt, .doc, .docx, .rtf, .pdf, .xls.
7. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
9. Postępowanie odbywa się w języku polskim, w związku z czym wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia składane w trakcie postępowania między Zamawiającym a Wykonawcami muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Miasta Braniewa, ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo;
2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasta Braniewa, adres e-mail: iodum@braniewo.pl;
3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości przekraczającej równowartość 130.000 zł netto w trybie podstawowym.
4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa
b) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres wykonywania umowy – do momentu jej rozwiązania lub wygaśnięcia, ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy lub roszczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych albo do momentu wniesienia sprzeciwu, wypełnienia ciążących obowiązków prawnych - do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów prawa;
6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie – jeśli przewidują to przepisy RODO i po spełnieniu przesłanek określonych w RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.2.11.2021.KG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 380731,71 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla szkoły Podstawowej nr 3 im. Senatu RP w Braniewie
2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”.
3. Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ w odniesieniu do niektórych sprzętów i pomocy dydaktycznych wskazane zostały znaki towarowe, normy lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia dostarczany przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopisuje wyrazy „lub równoważny”, w przypadku gdy takie określenie tam nie występuje. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych, norm lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia;
2) Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, za pomocą znaków towarowych, dopuszcza również równoważność. Wskazane znaki towarowe maja charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy;
3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawców w ofercie równoważnych w stosunku do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ pod warunkiem, że będą one posiadały parametry, co najmniej takie same lub lepsze pod względem jakości, ponadto muszą zapewnić zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającymi określonymi w SWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosowane do treści artr. 101 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te sprzęty i pomoce dydaktyczne.
4) Wykonawca winien ponadto dołączyć do oferty zbiorcze zestawieniu, wraz ze szczegółowym opisem, tych zaproponowanych sprzętów lub pomocy dydaktycznych równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do produktów opisanych w załączniku nr 1 do SWZ ze wskazaniem nazwy i pozycji których dotyczy. Zaleca się aby Wykonawcy, którzy chcą zastosować rozwiązania równoważne przedstawili w formie zapytania przed złożeniem oferty, stosowny wykaz rozwiązań równoważnych wraz z ich opisami celem potwierdzenia równoważności;
5) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne;
6) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego produkty i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego;
7) Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych produktów będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął produkty zaproponowane w załączniku nr 1 do SWZ;
8) Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) sprzętu i pomocy dydaktycznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych;
9) Dopuszcza się zmianę zaoferowanego sprzętu i pomocy dydaktycznych na inny – równoważny, w przypadku wycofania danego sprzętu lub pomocy dydaktycznych z rynku lub gdy stanie się on trudno dostępny na rynku, pod warunkiem wykazania tych okoliczności przez Wykonawcę.
4. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38520000-6 - Skanery

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wyposażenie i sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ziemi Braniewskiej w Braniewie.
2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”.
3. Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ w odniesieniu do niektórych sprzętów i pomocy dydaktycznych wskazane zostały znaki towarowe, normy lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia dostarczany przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopisuje wyrazy „lub równoważny”, w przypadku gdy takie określenie tam nie występuje. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych, norm lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia;
2) Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, za pomocą znaków towarowych, dopuszcza również równoważność. Wskazane znaki towarowe maja charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy;
3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawców w ofercie równoważnych w stosunku do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ pod warunkiem, że będą one posiadały parametry, co najmniej takie same lub lepsze pod względem jakości, ponadto muszą zapewnić zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającymi określonymi w SWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosowane do treści artr. 101 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te sprzęty i pomoce dydaktyczne.
4) Wykonawca winien ponadto dołączyć do oferty zbiorcze zestawieniu, wraz ze szczegółowym opisem, tych zaproponowanych sprzętów lub pomocy dydaktycznych równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do produktów opisanych w załączniku nr 1 do SWZ ze wskazaniem nazwy i pozycji których dotyczy. Zaleca się aby Wykonawcy, którzy chcą zastosować rozwiązania równoważne przedstawili w formie zapytania przed złożeniem oferty, stosowny wykaz rozwiązań równoważnych wraz z ich opisami celem potwierdzenia równoważności;
5) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne;
6) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego produkty i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego;
7) Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych produktów będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął produkty zaproponowane w załączniku nr 1 do SWZ;
8) Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) sprzętu i pomocy dydaktycznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych;
9) Dopuszcza się zmianę zaoferowanego sprzętu i pomocy dydaktycznych na inny – równoważny, w przypadku wycofania danego sprzętu lub pomocy dydaktycznych z rynku lub gdy stanie się on trudno dostępny na rynku, pod warunkiem wykazania tych okoliczności przez Wykonawcę.
4. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38520000-6 - Skanery

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wyposażenie i sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Braniewie.
2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”.
3. Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ w odniesieniu do niektórych sprzętów i pomocy dydaktycznych wskazane zostały znaki towarowe, normy lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia dostarczany przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopisuje wyrazy „lub równoważny”, w przypadku gdy takie określenie tam nie występuje. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych, norm lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia;
2) Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, za pomocą znaków towarowych, dopuszcza również równoważność. Wskazane znaki towarowe maja charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy;
3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawców w ofercie równoważnych w stosunku do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ pod warunkiem, że będą one posiadały parametry, co najmniej takie same lub lepsze pod względem jakości, ponadto muszą zapewnić zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającymi określonymi w SWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosowane do treści artr. 101 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te sprzęty i pomoce dydaktyczne.
4) Wykonawca winien ponadto dołączyć do oferty zbiorcze zestawieniu, wraz ze szczegółowym opisem, tych zaproponowanych sprzętów lub pomocy dydaktycznych równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do produktów opisanych w załączniku nr 1 do SWZ ze wskazaniem nazwy i pozycji których dotyczy. Zaleca się aby Wykonawcy, którzy chcą zastosować rozwiązania równoważne przedstawili w formie zapytania przed złożeniem oferty, stosowny wykaz rozwiązań równoważnych wraz z ich opisami celem potwierdzenia równoważności;
5) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne;
6) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego produkty i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego;
7) Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych produktów będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął produkty zaproponowane w załączniku nr 1 do SWZ;
8) Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) sprzętu i pomocy dydaktycznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych;
9) Dopuszcza się zmianę zaoferowanego sprzętu i pomocy dydaktycznych na inny – równoważny, w przypadku wycofania danego sprzętu lub pomocy dydaktycznych z rynku lub gdy stanie się on trudno dostępny na rynku, pod warunkiem wykazania tych okoliczności przez Wykonawcę.
4. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38520000-6 - Skanery

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wyposażenie i sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik Nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik Nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1) zmiany terminu realizacji i płatności – w przypadku, gdy o taką zamianę wystąpi Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty;
2) zmiany osób lub podmiotów odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego – jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji umowy.
3. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych;
2) gdy wystąpią zdarzenia losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, pozostające w zwykłym związku przyczynowo – skutkowym z wykonywaniem przedmiotu umowy.
4. Warunki zmian:
1) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
2) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych oraz okoliczności o których mowa w pkt. 2. i 3.;
3) zgodność zmian z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
4) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-22 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://braniewo.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 08:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór starych mebli/ materiałów wielkogabarytowych- Radomsko
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór starych mebli/ materiałów wielkogabarytowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI