„Zakup wyposażenia i akcesoriów do sprzętu łączności”.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup wyposażenia i akcesoriów do sprzętu łączności”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-04
  • Numer ogłoszenia581419-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 581419-N-2020 z dnia 2020-09-04 r.

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku: „Zakup wyposażenia i akcesoriów do sprzętu łączności”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 20068982800000, ul. ul. Kawaleryjska  70 , 15-601  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 261 398 839, e-mail 25wog.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 398 813.
Adres strony internetowej (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp
Adres profilu nabywcy: https://25wog.wp.mil.pl/pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
WOJSKO
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operat pocztowy, kurier, osobiscie na adres: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zakup wyposażenia i akcesoriów do sprzętu łączności”.
Numer referencyjny: 34/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia teleinformatycznego dla jednostek będących na zaopatrzeniu 25. WOG Białystok, według asortymentu i ilości podanych w tabeli poniżej. Dostarczone rzeczy powinny być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, nieużywane i nieregenerowane oraz pochodzić z bieżącej produkcji, co powinno być odzwierciedlone w dokumencie WZ, wystawionym przez Wykonawcę. Dopuszcza się, że poszczególne elementy składowe (podzespoły) dostarczonych rzeczy mogą pochodzić z poprzedniego roku produkcji. Wszystkie materiały – wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności. Zamawiający żąda od Wykonawcy dostarczenia wraz z dostawą wszelkich gwarancji producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności. Cena jednostkowa brutto nie może przekroczyć kwoty 10.000,00 zł brutto.1 BATERIA LITOWA LS14250 szt. 150 - napięcie baterii: 3,6V - pojemność: 1,2Ah 2 CHODNIK DIELEKTRYCZNY szt. 3 - wymiary: 75x75 cm - stosowany do obsługi urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 20 kV 3 CZYTNIK KODÓW KRESKOWYCH (ADC) szt. 3 - czytnik podłączony tylko przewodowo - czytniki nie mogą posiadać opcjonalnej możliwości komunikacji bezprzewodowej (Wi-Fi, Bluetooth, technologia RFID, itp.) - czytniki nie mogą posiadać zainstalowanej pamięci nieulotnej, która umożliwi przechowywać dane po odłączeniu urządzenia od zasilania (np. karta SD, pamięć USB, itp) - interfejs: multiimterfejs USB, KBW - typ skanera: 2D, imager - odczytywane kody kreskowe: 1D: Code 39, Code 128, Code 93, Codabar/NW7, Code 11, MSI Plessey, UPC/EAN, I 2 of 5, Korean 3 of 5, GS1 DataBar, Base 32, QR Code, Micro QR, Postal Codes - zasięg odczytu: nie mniej niż 152,4 cm - sygnalizacja odczytu: dźwiękowa i świetlna - norma szczelności: IP65 lub IP67 - temperatura pracy: od -30 st.C do +50 st.C 4 DRUKARKA ETYKIET szt. 1 - drukowanie etykiet o szerokości do 24mm - szybkość drukowania: min. 30mm/s, drukowanie do 7 wierszy - klawiatura QWERTY - 16 znakowy wyświetlacz LCD z podświetleniem - rozdzielczość: min. 180dpi- port połączeniowy: USB 2.0 5 GNIAZDO 62GB-16F-8-2SN szt. 5 - rezystancja izolacji: 5000Mohm przy 25 st. C - 5-wpustowy, 3-punktowy sprzęg z blokadą bagnetową - zabezpieczenie przed wtykiem krzyżowym - zakres temperatury roboczej od min. -55 st.C do max. + 125 st.C - 500 cykli połączeniowych, uszczelnione przed wpływami środowiskowymi 6 KABEL 2XE2000/APC SM 2M szt. 5 - długość: 2m 7 KABEL 2XRJ45U/UTP6 0,5M szt. 50 - długość: 0,5m - kolor: niebieski 8 KABEL E2000/APC-LC/PC SM 1M szt. 10 - długość: 1m 9 KABEL E2000/APC-LC/PC SM 20M szt. 1 - długość: 20m 10 KABEL E2000/APC-S.C./PC SIMPLEX SM G.652D 30M szt. 1 - długość: 30m 11 KABEL SATA III szt. 10 - długość: 0,5m - kolor czerwony - typ: SATA-SATA - przeznaczony do połączenia dysku HDD z płytą główną komputera 12 KAMERA WIDEOKONFERENCYJNA szt. 1 - łączność: USB - obraz HD 1080p, 60fps - PTZ - kąt widzenia: 72,5 stopni -12x zoom optyczny 13 KARTA SIECIOWA RJ45 LAN NA KABLU USB szt. 5 - złącza: USB męskie - RJ45 żeńskie - kompatybilna z USB 1.1, 2.0, 3.0 - obsługiwane systemy: Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 32bit/64bit 14 KIESZEŃ NA DYSK 2,5" USB 3.0 szt. 2 - łączność: USB 3.0 - wielkość dysku: 2,5" - interfejs: SATA I, SATA II, SATA III 15 ŁĄCZNIK RJ45 CAT6 GNIAZDO-GNIAZDO MCTV-811 szt. 15 - pozłacane złącze - do każdego rodzaju kabla: linka, drut, ekranowany, nieekranowany- kat. 6 (sieci do 1000 Mbit) 16 MIERNIK REZYSTANCJI KPL. 1 - napięcia pomiarowe programowane co 10V w zakresie: MIC-1000: 50...1000V, MIC-2500: 50...2500V -dokładność zadawania napięcia: ±2,5% od ustawionej wartości ±5V -prąd wyjściowy przetwornicy: max 1,4mA -odmierzane czasy pomiaru T1, T2 i T3 dla pomiaru współczynników absorpcji: trzy wybrane z zakresu 1...600 sekund dokładność ±1s - kategoria pomiarowa - III 300V wg PN-EN 61010-1:2002 - napięcia pomiarowe wybierane w zakresie 50..1000V co 10V - pomiar rezystancji izolacji do 110GΩ (110 000MΩ), - wskazywanie prądu upływu - automatyczne dobieranie zakresów pomiarowych samoczynne rozładowywanie pojemności mierzonego obiektu po zakończeniu pomiaru rezystancji izolacji - bezpośredni pomiar jednego lub dwóch współczynników absorpcji - akustyczne wyznaczanie pięciosekundowych odcinków czasu ułatwiające zdjęcie charakterystyk czasowych przy pomiarze rezystancji izolacji - zapamiętywanie ustawionych wartości napięcia pomiarowego i czasów T1, T2 i T3- pomiar napięć stałych i przemiennych (dostępny także w pozycji RISO/IL przed pomiarem rezystancji izolacji) - pomiar rezystancji niskim napięciem - niskonapięciowy pomiar rezystancji prądem <150mA - szybka sygnalizacja akustyczna dla obwodu o rezystancji mniejszej od 50Ω - pamięć min. 999 wyników pomiarów i możliwość przesłania zapamiętanych danych do komputera PC - zasilanie pakietem akumulatorów (niskie koszty eksploatacji) - sygnalizacja stopnia naładowania akumulatorów - wbudowany układ automatycznego ładowania wewnętrznych akumulatorów z zasilacza zewnętrznego (w komplecie z przyrządem), zapewniający - optymalne ich wykorzystanie i przedłużoną żywotność - samoczynne wyłączanie się nieużywanego przyrządu (AUTO-OFF) - ergonomiczna obsługa - podświetlany wyświetlacz Wyposażenie: - akumulator Ni-Cd 9.6V 1.8Ah (WAAKU02) - zasilacz Z1 do ładowania akumulatorów (WAZAS3X5Z1) - przewody specjalne z wtykiem poczwórnym (WAPRZMIC2500) - przewód zakończony wtykami bananowymi (WAPRZ1X2BLBB) - krokodylek żółty K02 (WAKROYE20K02) - krokodylek czarny K01 (WAKROBL20K01) - futerał M2 na miernik i jego wyposażenie (WAFUTM2) - instrukcja obsługi - certyfikat kalibracji 17 MIKROFON KONFERENCYJNY szt. 3 - typ: mikrofon elektretowy - kierunkowość: wielokierunkowy - pasmo przenoszenia: 70 - 1.000 Hz - czułość: - 35 dB przy 1 kHz - impedancja wyjściowa: 2 200 Ω - złącze: 3.5 mm mini Jack - wysoka czułość- możliwość nagrywania w stereo - możliwość łączenia kilku mikrofonów 18 MODUŁ ŚWIATŁOWODOWY SFP 203/5G SC szt. 1 - transmisja z wykorzystaniem WDM, - współpraca z sieciami jednomodowymi, - prędkość transmisji do 1,25 Gb/s (IEEE 802.3z 1000Base-FX), - odległość transmisji do 20 kilometrów, - typ złączy optycznych: SC. 19 MODUŁ ŚWIATŁOWODOWY SFP 205/3G SC szt. 1 - transmisja z wykorzystaniem WDM, - współpraca z sieciami jednomodowymi, - prędkość transmisji do 1,25 Gb/s (IEEE 802.3z 1000Base-FX), - odległość transmisji do 20 kilometrów, - typ złączy optycznych: SC. 20 NAPĘD ZEWNĘTRZNY DVD-RW szt. 10 - interfejs: USB 2.0 - odczytywane formaty dysków (CD): CD-RW CD-ROM CD-R - odczytywane formaty dysków (DVD): DVD±RW DVD-ROM DVD±R - kompatybilny z: Dell Latitude E5250 Dell Latitude E5404 Dell Latitude E5450 Dell Latitude E5550 Dell Latitude E7250 Dell Latitude E7450 21 ORGANIZER DO KABLA 19'' 1U szt. 8 - rodzaj organizer: kablowy / poziomy - materiał: metal - wysokość robocza: 1U - zastosowanie: szafy RACK 19-calowe 22 PANEL WENTYLACYJNY 19" Z 2-WENTYLATOROWYM TERMOSTATEM szt. 2 - przeznaczony do montażu na belkach o rozstawie 19 cali - 2 wentylatory o wydajności 150 m3/h każdy - wyposażony standardowo w zabezpieczenie antyprzepięciowe - termostat z możliwością regulacji temperatury w zakresie -10°C do + 80°C - montaż jako panel wlotowy lub wylotowy - podświetlany włącznik 23 PODKŁADKA ŻELOWA POD MYSZ szt. 100 - podkładka żelowa pod mysz przeznaczona do pracy zarówno z myszkami optycznymi jak i laserowymi - zapewnia wysoką precyzję ruchu myszki - dopasowuje się do kształtu nadgarstków, pomaga utrzymać je w prawidłowej pozycji oraz zapobiega ich zmęczeniu w trakcie pracy - pokryta łatwym do utrzymania w czystości materiałem - antypoślizgowy spód zapobiega przesuwaniu się podkładki po biurku 24 POKROWIEC SKÓRZANY DO RADIOTELEFONU HYTERA szt. 7 - skórzany pokrowiec z obrotowym klipsem i paskiem na ramię. - kompatybilny z radiotelefonami HYTERA PD785(G), PD705(G) 25 PÓŁBUTY DIELEKTRYCZNE PAR. 1 – klasa napięciowa 20 kV (odporność na przebicie elektryczne przy napięciu probierczym badania napięciowego 20 kV) – prąd upływu w badaniu napięciowym ≤ 10.0 mA – odporność na przebicie elektryczne przy napięciu probierczym badania wytrzymałości elektrycznej 30 kV – konstrukcja – model C. - rozmiar 43/44 26 PÓŁKA MONTAŻOWA CZOŁOWA 19''/250 szt. 8 - przeznaczenie: element montażowy szafy rack 19" - wysokość: 44mm - szerokość: 496mm - głębokość: 250mm 27 RĘKAWICE DIELEKTRYCZNE PAR. 1 - rękawice ochronne do prac pod napięciem do 20 kV - odporne na działanie oleju, kwasu, ozonu, skrajnie niskich temperatur 28 ROUTER MOBILNY szt. 2 - funkcje urządzenia: router GSM - wbudowany modem: 3G,4G/LTE - częstotliwość GSM: 1800 MHz, 1900 MHz, 2100 MHz, 2600 MHz, 800 MHz, 850 MHz, 900 MHz - transmisja danych: EDGE, GPRS, HSDPA, HSPA, HSPA+, HSPA+DC, HSUPA, LTE, UMTS - pamięć Flash: 128 MB - pamięć RAM: 128 MB - złącza: 1 x microUSB - standard: Wi-Fi 4 (802.11b/g/n) - częstotliwość: 2.4 GHz - szybkość dla 2.4 GHz: 65 Mbps - wbudowana antena - szyfrowanie: 64/128-bit WEP, filtrowanie adresów MAC, WPA-PSK, WPA2-PSK - zasilanie: akumulator Li-Ion - pojemność akumulatora: nie mniej niż 1500 mAh - maksymalny czas czuwania: nie mniej niż 300 godz. 29 ROZGAŁĘŹNIK GNIAZDO 2XRJ 45 - WTYK RJ 45 szt. 5 - układ wprowadzania złącza: 8p8c - rodzaj złącza: żeńskie/męskie 30 SŁUCHAWKA DOUSZNA DO RADIOTELEFONU HYTERA szt. 7 - złącze do podłączenia słuchawki ES-01, ES-02, EH-01, EH-02 - kompatybilny z radiotelefonami HYTERA PD785(G), PD705(G) 31 SZAFA RACK 19'' 3U 540X180X400 szt. 2 Wisząca szafa rack o niewielkiej głębokości, która pozwala na montaż pionowo do trzech urządzeń w standardzie 19, wymiary: 400x540x180 mm 32 SZAFKA RACK 19'' 12U 600X450 szt. 2 Szafa serwerowa 19” 12U, wisząca. Szafa rack jednosekcyjna o wymiarach: 600x450mm w kolorze czarnym i drzwiami z szybą. Szafa przeznaczona do instalowania urządzeń teleinformatycznych i telekomunikacyjnych w standardzie 19". 33 TESTER OKABLOWANIA RJ 45, RJ 11 szt. 1 - testowane okablowanie: RJ 11, RJ 45 - wykrywane uszkodzenia: błędne połączenia, zwarcia i przerwy w okablowaniu - tryb skanowania: normalny i wolny - zasilanie: bateria 9V 6F22 34 UCHWYT SUFITOWY DO PROJEKTORA szt. 1 - maksymalne obciążenie -15 kg - możliwość pochylenia w osi projektora +/-42, na boki +/-42 - odległość od punktu mocowania od +/-80cm–do +/-150cm - możliwość ukrycia przewodów w uchwycie –Tak - kompatybilność z projektorem MITSUBISHI WL7200U 35 UCHWYT SUFITOWY DO PROJEKTORA szt. 1 - maksymalne obciążenie -15 kg - możliwość pochylenia w osi projektora +/-42, na boki +/-42 - odległość od punktu mocowania od +/-80cm–do +/-150cm - możliwość ukrycia przewodów w uchwycie –Tak - kompatybilność z projektorem NEC PA703W 36 WIDEOTELEFON Z PODSTAWKĄ I ZASILACZEM szt. 30 - programowalne klawisze linii i funkcji: min. 5 - wideo: 720p HD, H.264 AVC - ekran: 5-calowy, panoramiczny ekran VGA (800x480 pikseli), 24-bitowy kolor - zintegrowany przełącznik: 10/100/1000 - obsługa zestawu słuchawkowego: Gniazdo RJ-9, USB, Bluetooth - wireless Fidelity (Wi-Fi): Tak, 802.11a / b / g / n / ac - indywidualna integracja urządzeń mobilnych: Cisco Intelligent Proximity for Mobile Voice - telefon IP 8800 Moduł rozszerzenia klawiatury: Tak, maksymalnie 3 moduły (108 dodatkowych klawiszy linii i funkcji)- wyposażenie dodatkowe: podstawka, zasilacz 37 WIERTARKO-WKRĘTARKA AKUMULATOROWA kpl. 1 - 2-biegowa wiertarko-wkrętarka akumulatorowa - technologia xpt - podwyższona odporność na pył i wilgoć - podzespoły przekładni wykonane z metalu - szybkomocujący uchwyt wiertarski - 2 diody led oświetlające obszar roboczy z opóźnionym wygaszaniem - prędkość obr. na biegu jałowym 1 bieg: 0 - 600 obr. / min - prędkość obr. na biegu jałowym 2 bieg: 0 - 1900 obr./ min - maks. średnica wiercenia w stali: 13 mm - maks. średnica wiercenia w drewnie: 38 mm - maks. moment obrotowy miękki/ twardy: 36 / 62 nm - zakres mocowania: 1,5 - 13 mm Wyposażenie: - walizka - wkładka do walizki - 2 x akumulator bl1840b 4.0 ah - uchwyt do mocowania na pasku - ładowarka dc18rc - szybkomocujący uchwyt wiertarski 13 mm 38 WKŁADKA GLC-LH-SMD szt. 10 - obsługiwane produkty: Catalyst Express 500/520 Cisco ME 3400/3600X/3800X/4900/6500 Catalyst 2940/2950/2960/2960-S/2960-C/2970/2975 Catalyst 3560/3560-E/3560-X/3560-C - maksymalna szybkość przesyłania danych : 1000 - typ interfejsu: SFP - złącze światłowodowe: LC 39 WKŁADKA GLC-TE szt. 4 - standardy: IEEE802.3ab - prędkość transmisji Ethernet: 1.25Gbps - prędkość transmisji FibreChannel: 1.06Gbps - typ medium transmisyjnego: skrętka kat 5e lub wyższej - szacunkowy zasięg transmisji: do 100m - typ złącza: RJ45 - napięcie zasilania: 3.3V - maksymalne napięcie/prąd zasilania: 3.8V/ 375mA - warunki pracy - temperatura: -10~70 st. Celsjusza / -40~80 st. Celsjusza - warunki pracy - wilgotność: 5~90% nie kondensująca 40 WTYK 62GB-16F-8-2P szt. 5 - rezystancja izolacji: 5000Mohm przy 25 st. C - 5-wpustowy, 3-punktowy sprzęg z blokadą bagnetową - zabezpieczenie przed wtykiem krzyżowym - zakres temperatury roboczej od min. -55 st.C do max. + 125 st.C - 500 cykli połączeniowych, uszczelnione przed wpływami środowiskowymi 41 ZACISKARKA ZŁĄCZY MODULARNYCH 8p (RJ-45) i 6p (RJ-12, RJ-11) szt. 2 - przeznaczenie: wtyki modularne komputerowe RJ45 (8p8c),wtyki modularne telefoniczne RJ12 i RJ11 (6p6c,6p4c oraz 6p2c) - dodatkowe funkcje: obcinarka i ściągacz izolacji- wymienne noże 42 ZESTAW NARZĘDZIOWY 85 ELEMENTÓW kpl. 1 Wyposażenie zestawu: - 5 pilników iglaków o długości części roboczej 80mm, z plastikowymi nakładkami na rękojeściach - 3 dwustronne narzędzia do korygowania połączeń lutowanych - klucz nastawny, rozstaw max. 20 mm, długość 160 mm - fiolka z drutem lutowniczym Ø1mm - latarka z anodowanego aluminium, zasilanie 2x1,5V-R6 - lusterko inspekcyjne Ø30 mm z teleskopowym wysięgnikiem 125 do 450 mm - lutownica grzałkowa o mocy 30W, 230V - narzędzie do ściągania izolacji z przewodów o przekroju 0,75 - 6mm2 i zaciskania konektorów izolowanych 1,5; 2,5; 6mm2 - nożyce uniwersalne o długości 130 mm - nóż uniwersalny z odłamywanymi ostrzami o wzmocnionej konstrukcji - odsysacz do lutu - podstawka do lutownicy wyposażona w gąbkę - próbnik napięcia - pudełko plastikowe 193 x 130 x 28 mm z 11 przegrodami na drobne przedmioty np. końcówki kablowe - pędzel miękki okrągły Ø17 mm - pęseta uniwersalna, ostro zakończona, ze stali nierdzewnej, niemagnetyczna - szczypce do cięcia o długości 115 mm - szczypce proste uniwersalne o długości 130 mm - szczypce płaskie o długości 130 mm - szczypce zagięte uniwersalne o długości 130 mm - taśma izolacyjna PVC 19mm/10m - taśma miernicza zwijana długość 3 m, w dodatkowej osłonie - uniwersalne imadło stołowe ze stopu aluminium, o szerokości szczęk 60 mm - wkrętak krzyżowy Phillips PH000x20 - wkrętak krzyżowy Phillips PH00x20 - wkrętak krzyżowy Phillips PH0x20 - wkrętak krzyżowy Phillips PH1x100 - wkrętak krzyżowy Phillips PH2x100 - wkrętak krzyżowy Phillips PH2x150 - wkrętak krzyżowy Phillips PH3x150 - wkrętak płaski 5x100 mm - wkrętak płaski 6x100 mm - wkrętak płaski 6x150 mm - wkrętak płaski 8x150 mm - wkrętak płaski precyzyjny 1,4x20 mm - wkrętak płaski precyzyjny 1,8x20 mm - wkrętak płaski precyzyjny 2,4x20 mm - wkrętak stroik 0,5x2,2 mm o długości 150 mm - wkrętarka akumulatorowa 3,6V z zasilaczem 230VAC i wyposażeniem GT-312B Dodatkowe informacje: - dwie wyjmowane palety z uchwytami do mocowania narzędzi - wewnątrz przestawiane przegródki o wysokości 62mm - wzmocnienie profilami ze stopu aluminium - zamykanie na dwa zamki z kluczami I. UWAGI DOTYCZĄCE OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności / certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia.II. UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY:1. Przedmiot umowy należy dostarczyć własnym środkiem transportu i na własny koszt wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika.2. Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu umowy wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem dokumentu WZ, wystawionego przez Wykonawcę. 3. Miejsce realizacji przedmiotu umowy/Odbiorca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70 bud. nr 13, 15-325 Białystok.4. Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00-14.00, piątek 8.00-12.00 oprócz dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku gdy koniec realizacji dostawy przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, termin dostawy upływa następnego dnia roboczego, który nie jest dniem wolnym od pracy ani sobotą (art. 115KC).5. O terminie dostawy przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie, nr 261-398-847 na 2 dni przed datą dostawy. 6. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy dostarczenia wraz z dostawą wszelkich gwarancji producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności. Wszystkie dokumenty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia oraz gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu/ów lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te muszą być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej przedmiotu zamówienia z formularza cenowego (opis przedmiotu zamówienia). Dokumenty musza być sporządzone w języku polskim.7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 obowiązujące w UE przedstawione w innym języku będą honorowane, jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski – to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE.8. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 6 i 7 ma prawo odmowy przyjęcia tej partii przedmiotu zamówienia do magazynu/ów.9. Zamówiony przedmiot zamówienia musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w „deklaracji zgodności” lub „certyfikacie zgodności” producenta.10. Odbiór nastąpi na podstawie dokumentu WZ wystawionego przez Wykonawcę. Dokument WZ winien potwierdzać dostawę przedmiotu umowy spełniającego wymagania niniejszej umowy, w tym faktyczną datę dostarczenia kompletnego przedmiotu umowy, bądź jego części oraz dane identyfikacyjne przedmiotu umowy, a ponadto winien być podpisany przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Dokument WZ winien także określać numer faktury dotyczącej przekazywanego przedmiotu umowy, ceny jednostkowe wynikające z wartości określonej na fakturze oraz dokładny adres Zamawiającego.11. Za datę realizacji umowy uznaje się datę faktycznej dostawy, pod warunkiem dokonania odbioru przedmiotu umowy jako kompletnego i bezusterkowego.12. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru przedmiotu zmówienia (paczek, palet itp.) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych paczek, palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy. Wykonawca jest zobowiązany uprzedzić o tym fakcie dostawcę – przewoźnika).

II.5) Główny kod CPV: 30237200-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do 30.11.2020r, przy czym powyższy termin obejmuje: realizację całości zamówienia wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 4. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest:4.1. Na wezwanie Zamawiającego przedstawić do wglądu umowę regulującą zasady współpracy w przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie (konsorcjum lub spółka cywilna). Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarna odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015r. – Prawo restrukturyzacyjne (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 814) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1228).W związku z możliwością pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczących informacji z Krajowego Rejestru Sądowego - ustawa o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1500) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej -ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1291), Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania nie jest zobligowany do złożenia ww. dokumentów, gdyż Zamawiający może je pozyskać samodzielnie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wraz z ofertą Wykonawca składa:1.1. Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ)1.2. Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ);2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian umowy, w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U 2019 poz. 1843) w szczególności w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy: 1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego,2) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 4) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego,5) zmiana określonego producenta, typu i modeli u przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 3 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy,2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Kąty Wrocławskie
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: „Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Projektu „Wsparcie szkolnictwa zawodowego w powiecie chojnickim” w ramach RPO WP na lata 2014-2020 z podziałem na 2 części” Część I: dostawa 16 szt. komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem na rzecz Technikum nr 1 w Chojnicach Część II: dostawa 20 szt. komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem na rzecz Zespołu Szkół nr 2 w Chojnicach dla Projektu „Wsparcie szkolnictwa zawodowego w powiecie chojnickim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałania 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI