"Zakup wraz z wdrożeniem i konfiguracją dwóch macierzy systemowych, biblioteki taśmowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Zakup wraz z wdrożeniem i konfiguracją dwóch macierzy systemowych, biblioteki taśmowej LTO oraz serwerów"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-07-26
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-18
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00419894
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Zakup wraz z wdrożeniem i konfiguracją dwóch macierzy systemowych, biblioteki taśmowej LTO oraz serwerów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup wraz z wdrożeniem i konfiguracją dwóch macierzy systemowych, biblioteki taśmowej LTO oraz serwerów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-967971e8-c671-4a04-97f7-a8b7886aa852

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214796/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup wraz z wdrożeniem i konfiguracją dwóch macierzy systemowych, biblioteki tasmowej LTO oraz serwerów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/165721/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/165721/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6.3. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej „Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
b) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
d) Rejestracja konta następuje poprzez: kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
e) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. 2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji warunków zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w załączniku nr 1 do SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/30/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Macierze dyskowe, serwery, system wirtualizacji, deduplikator

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48822000-6 - Serwery komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Pc – Cena oferty - 60 %
Pg – Gwarancja - 40 %

A. Kryterium „Cena” (Pc) sposób oceny ofert
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.
Cn
Liczba punktów (Pc) = Cn/ Cb x 60

gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt.

B. Kryterium „Gwarancja” (Pg) sposób oceny ofert - Pakiet 1:
Ocena ofert w kryterium Gwarancja (Pg) zostanie przeprowadzona wg następującej skali:
36 miesięcy – 0 punktów
48 miesięcy – 30 punktów
60 miesięcy – 40 punktów

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pg = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – Serwerowe Karty sieciowe, przełączniki sieciowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48822000-6 - Serwery komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Pc – Cena oferty - 60 %
Pg – Gwarancja - 40 %

A. Kryterium „Cena” (Pc) sposób oceny ofert
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.

Liczba punktów (Pc) = Cn/ Cb x 60


gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt.

B. Kryterium „Gwarancja przełączników sieciowych” (Pg) sposób oceny ofert - Pakiet 2:
Ocena ofert w kryterium Gwarancja (Pg) zostanie przeprowadzona wg następującej skali:
36 miesięcy – 0 punktów
48 miesięcy – 30 punktów
60 miesięcy – 40 punktów
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 40 pkt.
Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pg = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja przełączników sieciowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4.2. O udzielenie zamówienia w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie ustanawia warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie ustanawia warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie ustanawia warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony jeśli:
1. Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 dostawy infrastruktury informatycznej (w tym macierzy dyskowej – warunek konieczny) wraz z instalacją oraz konfiguracją o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda (dotyczy Pakietu nr 1);
2. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, która posiada (dotyczy Pakietu nr 1):
a) wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,
b) co najmniej 2 letnie doświadczenie we wdrażaniu sprzętu infrastruktury informatycznej.
3. Podmiot wdrażający i serwisujący dostarczone urządzenia wykaże posiadanie certyfikatu ISO 9001:2015 w zakresie instalacji urządzeń informatycznych oraz świadczenia usług serwisowych (dotyczy Pakietu nr 1).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ) , zawierającego co najmniej 2 dostaw infrastruktury informatycznej (w tym macierzy dyskowej – warunek konieczny) wraz z instalacją oraz konfiguracją o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda (dla Pakietu nr 1) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zadanie zostało wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy/usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
Wyjaśnienie. Dowodami, o których mowa powyżej, są:
- poświadczenia, z których wynika, iż dostawę zrealizowano z rzetelnością lub w sposób potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie Wykonawcy lub
- oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
UWAGA: nie można łączyć kilku zamówień na dostawę w celu uzyskania wymaganej kwotowo wartości.
b) Certyfikat ISO 9001:2015 w zakresie instalacji urządzeń informatycznych oraz świadczenia usług serwisowych dla podmiotu wdrażającego i serwisującego dostarczone urządzenia (dotyczy Pakietu nr 1).
c) Wykaz osób skierowanych do realizacji zadania (dotyczy Pakietu nr 1) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ) potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje on co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz która posiada:
- wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie we wdrażaniu sprzętu infrastruktury informatycznej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

I. PAKIET nr 1-2:
a) Karty katalogowe oferowanych produktów w języku polskim lub angielski z tłumaczeniem na język polski.
b) Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ
II. PAKIET nr 1:
a) Wynik testu wydajności obliczeniowej procesora SPEC CPU2017 Floating Point wynik SPECrate2017_fp_base 368 pkt (wynik osiągnięty dla zainstalowanych dwóch procesorów).
Wynik musi być opublikowany na stronie https://www.spec.org/cpu2017/results/cpu2017.html
b) Oświadczenie Wykonawcy, że gwarantuje wsparcie techniczne producenta serwerów oraz, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, a wszystkie komponenty i podzespoły serwera pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

I. PAKIET nr 1-2:
a) Karty katalogowe oferowanych produktów w języku polskim lub angielski z tłumaczeniem na język polski.

II. PAKIET nr 1:
a) Wynik testu wydajności obliczeniowej procesora SPEC CPU2017 Floating Point wynik SPECrate2017_fp_base 368 pkt (wynik osiągnięty dla zainstalowanych dwóch procesorów).
Wynik musi być opublikowany na stronie https://www.spec.org/cpu2017/results/cpu2017.html
b) Oświadczenie Wykonawcy, że gwarantuje wsparcie techniczne producenta serwerów oraz, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, a wszystkie komponenty i podzespoły serwera pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

9.1. Oferta powinna składać się z następujących dokumentów:
a) Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz (zał. nr 1 do SWZ) nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Dla Zamawiającego wiążący jest wyłącznie Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca wypełnia również wyłącznie informacyjnie formularz systemowy (tj. wartości brutto, okres gwarancji,) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt 12.7) SWZ,
b) Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, dokument nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP.
c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4.1 i 4.2 do SWZ (w przypadku składania oferty na Pakiet 1) – dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 4.1 do SWZ (w przypadku składania oferty na Pakiet 2) – dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
e) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 5 SWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”,
f) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.25. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 c) SWZ składa na wezwanie Zamawiającego Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.26. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.
5.27. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazania kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5.28. Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, oraz pełnomocnictwo sporządza w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym W przypadku gdy Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, lub pełnomocnictwo, sporządzi jako dokument w postaci papierowej i opatrzy własnoręcznym podpisem, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.).
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne postanowienia dotyczące wskazania stron.
3. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1790).
4. Zmiany postanowień Umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
1) w przypadku przerwy w pracach spowodowanej działaniem siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego,
3) zmiany oferowanego przez Wykonawcę sprzętu o ile nowe oprogramowanie posiada parametry i właściwości równoważne lub lepsze niż pierwotnie zaoferowane,
4) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w UPZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
5) w przypadku przestojów i przypadków zwłoki z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu nie może być dłuższy niż okres trwania udokumentowanych przestojów i przypadków zwłoki,
6) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy – w sytuacji opóźnienia realizacji innych zamówień komplementarnych realizowanych w ramach Projektu, co uniemożliwi realizację Umowy zgodnie z pierwotnie określonym terminem lub spowoduje, że realizacja Przedmiotu Umowy w pierwotnie ustalonym terminie będzie nieracjonalna technicznie, organizacyjnie lub finansowo.
7) zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia w odniesieniu do osób wskazanych przez wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana jest dopuszczalna w sytuacji, gdy będzie polegać na zastąpieniu dotychczasowej osoby inną osobą, która będzie posiadać doświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę lub gdy Wykonawca otrzymałby co najmniej tyle samo punktów w ramach kryterium oceny ofert (pkt 13 SWZ) za doświadczenie i kwalifikacje zastępującej osoby, co osoby wskazanej w ofercie.
5. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
6. W przypadku złożenia wniosku o zmianę, druga Strona jest zobowiązana w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku do ustosunkowania się do niego. Przede wszystkim druga Strona może:
1) zaakceptować wniosek o zmianę,
2) wezwać Stronę wnioskującą o zmianę do uzupełnienia wniosku lub przedstawienia dodatkowych wyjaśnień wraz ze stosownym uzasadnieniem takiego wezwania,
3) zaproponować podjęcie negocjacji treści umowy w zakresie wnioskowanej zmiany,
4) odrzucić wniosek o zmianę.
7. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 10.2 Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji - Istebna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, szkolenie i pozostałe usługi cyberbezpieczeństwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Rozbudowa Systemu Komputerowego IBM
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa środków czystości
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Rozbudowa Systemu Komputerowego IBM
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wadowicach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI