„Zakup wraz z dostawą wyposażenia serwerowni w ramach realizacji inwestycji pod nazwą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup wraz z dostawą wyposażenia serwerowni w ramach realizacji inwestycji pod nazwą Remont pomieszczeń w budynku przy ulicy Daleka 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrodzisk Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-17
  • ZamawiającyPOWIAT GRODZISKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00014951
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą wyposażenia serwerowni w ramach realizacji inwestycji pod nazwą Remont pomieszczeń w budynku przy ulicy Daleka 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 30

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.8.) Numer faksu: 22 724-30-49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Administracja Samorządowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wraz z dostawą wyposażenia serwerowni w ramach realizacji inwestycji pod nazwą Remont pomieszczeń w budynku przy ulicy Daleka 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd98b10c-7cd2-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007051/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wyposażenia szaf serwerowych budynek Daleka 11A

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): TAK

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): NIE

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup następującego wyposażenia:1. Szafa dystrybucyjna 42U - 1 szt. 2. Zasilacz awaryjny (UPS) – 4 szt.3. Zarządzalny przełącznik sieciowy – 16 szt.4. Kable typu patchcord i wkładki SFP+1. Szafa dystrybucyjna 42U - 1 szt.Producent:…………………………………….Model: …………………………………………Szafa dystrybucyjna 42U 19” 80cmx100cm (szer. x głęb.) 1. Szafa musi umożliwiać montaż urządzeń aktywnych o rozstawie 19"2. Wysokość użytkowa szafy 42U. 3. Jednostka “U” określa wysokość urządzeń aktywnych o szerokości montażowej 19 cali (48.26 cm) przeznaczonych do montażu w szafach typu ‘rack’. Jedna jednostka „U” (ang. „Rack Unit” wynosi 1,75 cala (44,45mm) 4. Szafa musi umożliwiać montaż urządzeń aktywnych na słupkach nośnych (2 pary: przód i tył, regulowane). Profile powinny posiadać nadrukowaną numerację. 5. Szafa musi posiadać: przednie drzwi perforowane typu "plaster miodu" zamykane na przynajmniej jeden zamek trzypunktowy z kluczem; konieczna możliwość montażu drzwi jako lewo i prawo stronne. 6. Szafa musi posiadać ściany boczne i tylna zdejmowane, zamykane przynajmniej na jeden zamek każda; 7. Szafa musi posiadać listwę uziemiającą i linki elastyczne (zerujące różnicę potencjału) łączące ściany i drzwi szafy; 8. Szafa musi posiadać nóżki umożliwiające regulację pionu i poziomu szafy; 9. Szafa musi posiadać możliwość montażu panela wentylacyjnego na górnej ścianie (suficie) w fabrycznie dedykowanych miejscach. 10. Każda szafa musi posiadać dedykowany dla niej dachowy system wentylacyjny składający się z minimum 4 wentylatorów z termostatema) Ilość wentylatorów systemu wentylacyjnego: 4 lub więcej; b) Wyłącznik zasilania sieciowego dla systemu wentylacyjnego AC 230V (z sygnalizacją świetlną); c) Kabel zasilający systemu wentylacyjnego wraz z zakończoną wtyczką do sieci energetycznej AC 230V; d) Termostat systemu wentylacyjnego z regulacją temperatury włączenia/wyłączenia z zakresu minimum od -5 do 80 °C; i musi mieć możliwość trwałego zamocowania w szafie e) System wentylacyjny posiada fabrycznie wykonane uchwyty (otwory) na montaż w dedykowanych miejscach w suficie szafy dystrybucyjnej. 11. Dodatkowe wyposażenie: a) Listwa zasilająca 16A | montaż 19" 1U | jednofazowa 16A wraz kablem zasilającym- 3 m, min 8 gniazd - 1sztb) półka 1U - 1sztc) patch panel 24 porty kat. 6a, ekranowane, typu rack 19", 1U - 2sztd) uchwyt kablowy - 2szt12. Powłoka lakiernicza: farba proszkowa. 13. Szafa musi posiadać prefabrykowane otwory na górze i dole na wypuszczenie okablowania zasilającego i sieciowego strukturalnego wraz z dodanymi osłonami wykończeniowymi tych otworów (taśmy gumowe, przesłony szczotkowe). 14. Minimalna wartość dopuszczalnego obciążenia szafy: 600 kg2. Zasilacz awaryjny (UPS)- 4 szt.Producent:…………………………………….Model: …………………………………………L.p. Nazwa komponentu Opis wymagań technicznych Oferowane parametry techniczneTAK/NIE*1 Typ obudowy RACK 19’, max. 2U, urządzenia muszą być dostarczone ze wszystkimi komponentami do instalacji w szafie rack TAK/NIE*2 Moc Min 1900W/ 2200VA TAK/NIE*3 Napięcie wejściowe 230 V TAK/NIE*4 Napięcie wyjściowe 230 V TAK/NIE*5 Typ gniazda wejściowego IEC-320 C20 (16A) TAK/NIE*6 Liczba złączy z podtrzymaniem bateryjnym Minimum 8 x IEC-320 C13 (10A) TAK/NIE*7 Czas podtrzymania Minimalny czas podtrzymania przy obciążeniu 100%- minimum 3.9 minut TAK/NIE* Minimalny czas podtrzymania przy obciążeniu 50%- minimum 11.6 minut TAK/NIE*8 Czas przełączenia na baterię 0 ms - urządzenie online TAK/NIE*9 Typ baterii Akumulatory bezobsługowe SLA, typu Hot-Swap TAK/NIE*10 Architektura UPSa Technologia Double Conversion Online TAK/NIE*11 Typ przebiegu Sinusoida TAK/NIE*12 Zimny start Tak TAK/NIE*13 Porty komunikacyjne RJ-45 10/100 Base-T, RJ-45 Serial TAK/NIE*14 Zarządzanie UPS musi być wyposażony w elementy umożliwiające zarządzanie co najmniej w poniższym zakresie:1) zdalne zarządzanie za pośrednictwem protokołu SSH i HTTPS,2) interfejs zarządzania przez www w języku angielskim,3) szyfrowanie kluczem publicznym/prywatnym o długości min. 2048 bitów,4) jednoczesny dostęp dla min. 3 użytkowników,5) uwierzytelnianie lokalne i przez serwer Radius,6) obsługa protokołu SNMPv1 i SNMPv3,7) synchronizacja czasu z serwerem NTP,8) wysłanie powiadomień przez serwer poczty elektronicznej (SMTP),9) wysyłania logów do serwera syslog.W przypadku, gdy uzyskanie powyższych funkcjonalności wymaga zapewnienia odpłatnych licencji, to należy takie licencje zapewnić w ramach zaoferowanego urządzenia. TAK/NIE*15 Inne 1) Sygnalizacja LED lub LCD - praca z sieci zasilającej, praca z baterii, przeciążenie UPS, wymiana baterii,2) alarm dźwiękowy - awaria, praca z baterii, przeciążenie UPS. TAK/NIE*16 Dołączone wyposażenie Kabel zasilający min. 1,5m z wtyczką typu E lub E/F na gniazdo IEC- 320 C20. TAK/NIE*17 Gwarancja Okres gwarancji: 36 miesięcy naprawy lub wymiany TAK/NIE*3. Zarządzalny przełącznik sieciowy - 16 szt.Producent:…………………………………….Model: …………………………………………L.p. Nazwa komponentu Opis wymagań technicznych Oferowane parametry techniczneTAK/NIE*1 Typ obudowy Urządzenie o wysokości maks. 1 U. Do montażu w szafie rack 19’’ (zapewnienie pełnego wyposażenia montażowego). TAK/NIE*2 Dostęp i zarządzanie Zarządzalny L2Wiersz poleceń (CLI)SNMP v1/v2c/v3RMONSNTPTelnetDHCP ClientICMPv6IPv4/v6 Dual StackDHCP Auto Configuration TAK/NIE*3 Całkowita liczba portów 52 TAK/NIE*4 Złącza 48 x 10/100/1000Mbps4 x 10G SFP+ TAK/NIE*5 Obsługiwane standardy IEEE 802.3 10BASE-T EthernetIEEE 802.3u 100BASE-TX Fast Ethernet IEEE 802.3ab 1000BASE-T Gigabit Ethernet802.3ae 10 GbE IEEE 802.3x Flow Control for Full-Duplex ModeAuto-negotiation TAK/NIE*6 Rozmiar tablicy MAC 16 k TAK/NIE*7 Ramka Jumbo 9,216 B TAK/NIE*8 VLAN • 802.1Q Tagged VLAN• 4K VLAN Groups• Configurable VID: 0~4094• GVRP• Asymmetric VLAN• Auto Voice VLAN• Auto Surveillance VLAN 2.1• MAC-based VLAN• Protocol-based VLAN TAK/NIE*9 Szybkość przekierowań pakietów 130,95 Mb/s TAK/NIE*10 Przepustowość 176 Gb/s TAK/NIE*11 Bufor pamięci 3 MB TAK/NIE*12 Dodatkowe informacje Automatyczne krosowanie portów (Auto MDI-MDIX)Automatyczna negocjacja szybkości połączeńAutomatyczne rozpoznawanie kabla krosowego (MDI/MDIX)Praca w trybie half i full-duplexMożliwość łączenia urządzeń w stos TAK/NIE*13 Certyfikaty CE, FCC, C-Tick, VCCI, BSMI, CCC TAK/NIE*14 Gwarancja Min. 24 miesiące TAK/NIE*4. Kable sieciowe i wkładki SFP+L.p. Nazwa komponentu Liczba sztuk Oferowane parametry techniczneTAK/NIE*1 Patchcord U/UTP RJ-45 kat. 6 zalewany o długości 0,2 metra kolor niebieski 300 TAK/NIE*2 Patchcord U/UTP RJ-45 kat. 6 zalewany o długości 0,5 metra kolor żółty 350 TAK/NIE*3 Patchcord U/UTP RJ-45 kat. 6 zalewany o długości 1,0 metra kolor zielony 100 TAK/NIE*4 Patchcord U/UTP RJ-45 kat. 6 zalewany o długości 1,5 metra kolor szary 50 TAK/NIE*5 Patchcord U/UTP RJ-45 kat. 6 zalewany o długości 2,0 metrów kolor czerwony 100 TAK/NIE*6 Patchcord U/UTP RJ-45 kat. 6 zalewany o długości 3,0 metrów kolor szary 200 TAK/NIE*7 Patchcord U/UTP RJ-45 kat. 6 zalewany o długości 5,0 metrów kolor szary 70 TAK/NIE*8 Patchcord U/UTP RJ-45 kat. 6 zalewany o długości 10,0 metrów kolor szary 20 TAK/NIE*9 Patchcord światłowodowy duplex MM 850nm OM3 50/125 LC-LC – 3m 5 TAK/NIE*10 Patchcord światłowodowy duplex MM 850nm OM3 50/125 LC-LC – 5m 5 TAK/NIE*11 Wkładki SFP+ 10G, MM LC, 300m, TX850, DDM (SFP-10GBASE-SR) – kompatybilne z dostarczonymi przełącznikami 10 TAK/NIE*Oferowane urządzenia musi być fabrycznie nowe i nieużywane.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek produkt poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych produktów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w SWZ. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje Zamawiającego, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w SWZ i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-04-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.2. Ceną ofertową wymienioną w Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SWZ) jest wyrażona w złotych polskich (PLN) cena oferty brutto (z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia.3. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem zakresu zamówienia. Całość prac winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem.4. W cenie oferty uwzględnia się zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT.5. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się także stawkę taryfową.6. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT / podatku akcyzowego, zgodnej zobowiązującymi przepisami ustawy o podatku od towarów i usług / podatku akcyzowym, należy do Wykonawcy.7. Zamawiający informuje, że w przypadku towarów i usług wymienionych w załączniku nr 15 do Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, zgodnie z zapisami w art. 108a Ustawy, podatnicy są obowiązani zastosować mechanizm podzielonej płatności.(tzw. MPP).8. Podane ceny muszą być wyrażone w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty należy zaokrąglić do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i wyższe zaokrągla się do 1 grosza (ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o jednostkę).9. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ, obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.10. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum jedną dostawę polegającą na zakupie i dostawie wyposażenia serwerowni o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto.W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Pzp, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne; 2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności: a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, b) zreorganizował personel, c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli, d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów, e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów. 3. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenia, o których mowa w pkt 1 powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 powyżej stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia.5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda podmiotowego środka dowodowego tj.:1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;6. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1) powyżej , liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452) - dalej jako „rozporządzenie”.2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (§ 2 ust. 1 rozporządzenia).3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w § 2 ust. 1 rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporządzenia (§ 2 ust. 2 rozporządzenia).4. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku (§ 4 ust. 1 rozporządzenia).5. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, w przypadkach, o których mowa w art. 20 ust. 3 Pzp (§ 5 rozporządzenia).6. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument (§ 6 ust. 1 rozporządzenia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Formularz ofertowy przygotowany według wzoru Załącznika nr 1 do SWZ;2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy;4) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika – jeżeli dotyczy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.5) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw według wzoru Załącznika nr 6 do SWZ.
2021-03-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI