„Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-12-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-28
  • Numer ogłoszenia629574-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 629574-N-2019 z dnia 2019-11-28 r.

Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: „Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, krajowy numer identyfikacyjny 12318259500000, ul. ul. Piłsudskiego  105 , 32-020  Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 289-17-40, , e-mail zsz@powiatwielicki.pl, , faks 12 289-17-88.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.pckziu-wieliczka.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji papierowej na adres siedziby Zamawiającego
Adres:
ul.Marszałka Józefa Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego”
Numer referencyjny: PCKZIU.271.30.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2 Przedmiot zamówienia stanowi zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego z podziałem na 2 części. 3.2.1 część I - „Zakup wraz z dostawą 3 zestawów komputerowych stacjonarnych” Zakup zestawów komputerowych jest objęta stawką podatku VAT w wysokości 0% - zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 710 z późn. zm.) na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 lit. a) w sprawie wykorzystania sprzętu komputerowego, do którego stosuje się stawkę podatku od towarów i usług w wysokości 0%. Zestaw komputerowy składa się z : • Procesor: Procesor widniejący w teście Passmark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) i osiągający w teście z dnia 02.10.2019, stanowiącym załącznik nr I - wynik min. 16900 pkt. • Płyta główna: ATX, kompatybilna z wszystkimi podzespołami, złącza na płycie min. 4 x PCI-Express x1 • Dysk twardy: SSD M.2 , 1 TB, Szybkość odczytu [MB/s] min 550, Szybkość zapisu min [MB/s] 490 • Pamięć RAM: min 32 GB (2*16GB) DDR4 min. 2400MHz • Porty zewnętrzne: min. 1 x RJ45, 1xHDMI, 1xDVI-D, 4xUSB 3.0, Audio, 2xUSB 2.0 • czytnik kart (wewnętrzny; 2,5 lub 3,5 cala) • karta dźwiękowa: zintegrowana; • karta dźwiękowa: zintegrowana; • karta sieciowa_1: zintegrowana 10/100/1000 MB; • karta sieciowa_2: wewnętrzna przewodowa pci/pci-e, 10/100/1000 MB; • karta sieciowa_3: wewnętrzna wifi pci/pci-e, standard: IEEE 802.11 b/g/n, maks. szybkość transmisji danych: 150 Mbps. • Karta graficzna: wielkość pamięci min. 4GB GDDR5, Widniejąca w teście Passmark (https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php) i osiągająca w teście z dnia 02.10.2019, stanowiącym załącznik nr 2 wynik min. 6000 pkt. • Napędy: DVD +/- RW, • Zasilacz: standard ATX, min. 600W, aktywny PFC, efektywność energetyczna min. 80%, certyfikat min. 80 PLUS Gold • Obudowa: typ: Midi Tower, standard:ATX, ilość kieszeni 5,25: 2szt, ilość kieszeni 3,5 wewn: 4szt, złącza na panelu przednim: 2 x USB 3.0, audio, zainstalowany wentylator 120mm ; • Komputery bez systemu operacyjnego, kompatybilne z systemami: MS Windows 10 PRO 64 bit oraz Linux Ubuntu 19.10 • gwarancja: min 36 miesięcy 3.3 Część II - „Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego ” Przedmiotem części zamówienia jest zakup wraz z dostawa zestawów komputerów stacjonarnych, laptopa, dysku twardego zewnętrznego SSD, dysku twardego zewnętrznego HDD, oraz głośników komputerowych o niżej wymienionych parametrach. 3.3.1 Zestaw komputer stacjonarny składa się z: • Procesor: Procesor widniejący w teście Passmark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) i osiągający w teście z dnia 02.10.2019, stanowiącym załącznik nr I - wynik min. 16900 pkt. • Płyta główna: ATX, kompatybilna z wszystkimi podzespołami, złącza na płycie min. 4 x PCI-Express x1 • Dysk twardy: SSD M.2 , 1 TB, Szybkość odczytu [MB/s] min 550, Szybkość zapisu min [MB/s] 490 • Pamięć RAM: min 32 GB (2*16GB) DDR4 min. 2400MHz • Porty zewnętrzne: min. 1 x RJ45, 1xHDMI, 1xDVI-D, 4xUSB 3.0, Audio, 2xUSB 2.0 • czytnik kart (wewnętrzny; 2,5 lub 3,5 cala) • karta dźwiękowa: zintegrowana; • karta sieciowa_1: zintegrowana 10/100/1000 MB; • karta sieciowa_2: wewnętrzna przewodowa pci/pci-e, 10/100/1000 MB; • karta sieciowa_3: wewnętrzna wifi pci/pci-e, standard: IEEE 802.11 b/g/n, maks. szybkość transmisji danych: 150 Mbps. • Karta graficzna: wielkość pamięci min. 2GB GDDR5, PCI-Express x16 • Napędy: DVD +/- RW, • Zasilacz: standard ATX, min. 600W, aktywny PFC , efektywność energetyczna min. 80%, certyfikat min. 80 PLUS Gold • Obudowa: typ: Midi Tower, standard:ATX, ilość kieszeni 5,25: 2szt, ilość kieszeni 3,5 wewn: 4szt, złącza na panelu przednim: 2 x USB 3.0, audio, zainstalowany wentylator 120mm; • System operacyjny: system operacyjny: 64 bitowy, zgodny z oprogramowaniem księgowym Insert Subiekt GT, programem Asseco Płatnik oraz ma pozwalać na pełną i bezproblemową pracę w środowisku domenowym Active Directory w Windows 2012 Server wraz z centralnym zarządzaniem aktualizacjami systemu operacyjnego z poziomu domeny • gwarancja: min 36 miesięcy 3.3.2. Laptop - sztuk 1 o parametrach: • Procesor: Procesor widniejący w teście Passmark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) i osiągający w teście z dnia 02.10.2019, stanowiącym załącznik nr 1 - wynik min. 7980 pkt. • Pamięć RAM: min 16GB DDR3 (2666MHz) • Dysk Twardy: 240 GB SSD • Dysk Twardy: HDD 1000GB • Przekątna ekranu: 15.6’ • Typ ekranu: matowy, LED, IPS • Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FullHD), • Łączność: WiFi 802.11, Bluetooth • Karta graficzna: Zintegrowana Intel UHD Graphics 620 widniejąca w teście Passmark (http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php) i osiągająca w teście z dnia 02.10.2019, stanowiącym załącznik nr 2 wynik min. 1063 pkt. • Akumulator: 3-komorowy 3500mAh Li-lon • Inne: USB 3.0, USB Typu-C, - jako integralna część laptopa • System operacyjny: system operacyjny: 64 bitowy, zgodny z oprogramowaniem księgowym Insert Subiekt GT, programem Asseco Płatnik oraz ma pozwalać na pełną i bezproblemową pracę w środowisku domenowym Active Directory w Windows 2012 Server wraz z centralnym zarządzaniem aktualizacjami systemu operacyjnego z poziomu domeny • Gwarancja min 36 miesięcy 3.3.3 Dysk twardy zewnętrzny SSD – 5 sztuk o parametrach: • Pojemność minimum 250 GB • Interfejs: USB Typu C - 1 szt. • Prędkość odczytu maksymalna: min 550 MB/s • 128-bitowe szyfrowanie danych AES • Dołączone akcesoria: Kabel USB-C • Gwarancja: min 36 miesięcy (gwarancja producenta) 3.3.4 Dysk twardy zewnętrzny HDD - sztuk 3 o parametrach: • Pojemność: minimum 1000 GB • Format: 2.5" • Interfejs: USB 3.1 • Prędkość obrotowa minimum: 5400 obr./min • Dołączone akcesoria: Kabel USB • Gwarancja: min 36 miesięcy (gwarancja producenta) 3.3.5 Głośniki komputerowe – sztuk 5 o parametrach: • typ urządzenia zestaw 2.1 • typ komunikacji bezprzewodowa • rodzaj komunikacji Bluetooth • kolor: czarny • ilość głośników : 3 szt. • głośnik niskotonowy [subwoofer] tak • moc głośnika satelitarnego RMS min 15 W • moc głośnika niskotonowego RMS min 30 W • regulacja głośności tak • wyposażenie dodatkowe kabel audio 3,5 mm • moc RMS min 60 W • standard komunikacji Bluetooth 4.1 • zasięg nadajnika 15 m • wymiary subwoofer: max 255 x 265 x 195 mm | głośnik satelitarny: max 170 x 100 x 85 mm • złącza 1 x 3.5mm (mini-jack) i 1 x RCA • Gwarancja: min 36 miesięcy (gwarancja producenta) 3.3.6 Głośniki komputerowe - sztuk 1 o parametrach: • Moc głośników RMS [W]: min. 40 • Moc subwoofera RMS [W]: min. 24 • Zakres częstotliwości - dolna [Hz]: max. 55 • Zakres częstotliwości - górna [kHz]: min. 20 • Pilot: Na kablu właściwości fizyczne • Kolor Czarny • Typ zestawu 2.1 • Głośniki satelitarne 2 • Głośnik centralny: Nie • Subwoofer: Tak • Wyjście słuchawkowe: Tak 3.4 Całość dostarczonego sprzętu musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji. 3.5 Wszystkie urządzenia, w odniesieniu do których przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania certyfikatu zgodności CE, muszę posiadać tenże certyfikat. 3.6 Wszystkie zastosowane podzespoły zestawu muszą być ze sobą kompatybilmne. 3.7 Wykonawca dostarczy fabrycznie nowy sprzęt komputerowy i akcesoria sieciowe wg w/w opisu. 3.8 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w fabrycznych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową opisującą, w języku polskim funkcje i sposób eksploatacji sprzętu, instrukcjami obsługi, konserwacji, gwarancjami itp. 3.9 Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 3.10 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.11 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.12 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.13 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.14 Rozliczenie za dostarczony sprzęt nastąpi jedną fakturą końcową po podpisaniu protokołu odbioru. 3.15 Zamawiający nie wymaga zgodnie z art.29 ust 3a ustawy Pzp zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213300-8
30213100-6
30234500-3
32342412-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 7
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: SIWZ z załącznikami
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.( załącznik A3 do SIWZ)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 SIWZ: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr A2 do SIWZ. 3 Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ, b) kosztorys ofertowy załącznik A1.1 –część I; A1.2 –cześć II c) pełnomocnictwo jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ( zgodnie z pkt. 8.1,8.2 SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja i rękojmia za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
12.17 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie. 12.18 Informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, zabezpieczone w kopercie i oznaczone „tajemnica przedsiębiorstwa
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-06, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
SIWZ z załącznikami
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Zakup wraz z dostawą 3 zestawów komputerowych stacjonarnych”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2.1 część I - „Zakup wraz z dostawą 3 zestawów komputerowych stacjonarnych” Zakup zestawów komputerowych jest objęta stawką podatku VAT w wysokości 0% - zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 710 z późn. zm.) na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 lit. a) w sprawie wykorzystania sprzętu komputerowego, do którego stosuje się stawkę podatku od towarów i usług w wysokości 0%. Zestaw komputerowy składa się z : • Procesor: Procesor widniejący w teście Passmark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) i osiągający w teście z dnia 02.10.2019, stanowiącym załącznik nr I - wynik min. 16900 pkt. • Płyta główna: ATX, kompatybilna z wszystkimi podzespołami, złącza na płycie min. 4 x PCI-Express x1 • Dysk twardy: SSD M.2 , 1 TB, Szybkość odczytu [MB/s] min 550, Szybkość zapisu min [MB/s] 490 • Pamięć RAM: min 32 GB (2*16GB) DDR4 min. 2400MHz • Porty zewnętrzne: min. 1 x RJ45, 1xHDMI, 1xDVI-D, 4xUSB 3.0, Audio, 2xUSB 2.0 • czytnik kart (wewnętrzny; 2,5 lub 3,5 cala) • karta dźwiękowa: zintegrowana; • karta dźwiękowa: zintegrowana; • karta sieciowa_1: zintegrowana 10/100/1000 MB; • karta sieciowa_2: wewnętrzna przewodowa pci/pci-e, 10/100/1000 MB; • karta sieciowa_3: wewnętrzna wifi pci/pci-e, standard: IEEE 802.11 b/g/n, maks. szybkość transmisji danych: 150 Mbps. • Karta graficzna: wielkość pamięci min. 4GB GDDR5, Widniejąca w teście Passmark (https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php) i osiągająca w teście z dnia 02.10.2019, stanowiącym załącznik nr 2 wynik min. 6000 pkt. • Napędy: DVD +/- RW, • Zasilacz: standard ATX, min. 600W, aktywny PFC, efektywność energetyczna min. 80%, certyfikat min. 80 PLUS Gold • Obudowa: typ: Midi Tower, standard:ATX, ilość kieszeni 5,25: 2szt, ilość kieszeni 3,5 wewn: 4szt, złącza na panelu przednim: 2 x USB 3.0, audio, zainstalowany wentylator 120mm ; • Komputery bez systemu operacyjnego, kompatybilne z systemami: MS Windows 10 PRO 64 bit oraz Linux Ubuntu 19.10 • gwarancja: min 36 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja i rękojmia za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:SIWZ z załącznikami


Część nr: 2 Nazwa: „Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego ”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.3 Część II - „Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego ” Przedmiotem części zamówienia jest zakup wraz z dostawa zestawów komputerów stacjonarnych, laptopa, dysku twardego zewnętrznego SSD, dysku twardego zewnętrznego HDD, oraz głośników komputerowych o niżej wymienionych parametrach. 3.3.1 Zestaw komputer stacjonarny składa się z: • Procesor: Procesor widniejący w teście Passmark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) i osiągający w teście z dnia 02.10.2019, stanowiącym załącznik nr I - wynik min. 16900 pkt. • Płyta główna: ATX, kompatybilna z wszystkimi podzespołami, złącza na płycie min. 4 x PCI-Express x1 • Dysk twardy: SSD M.2 , 1 TB, Szybkość odczytu [MB/s] min 550, Szybkość zapisu min [MB/s] 490 • Pamięć RAM: min 32 GB (2*16GB) DDR4 min. 2400MHz • Porty zewnętrzne: min. 1 x RJ45, 1xHDMI, 1xDVI-D, 4xUSB 3.0, Audio, 2xUSB 2.0 • czytnik kart (wewnętrzny; 2,5 lub 3,5 cala) • karta dźwiękowa: zintegrowana; • karta sieciowa_1: zintegrowana 10/100/1000 MB; • karta sieciowa_2: wewnętrzna przewodowa pci/pci-e, 10/100/1000 MB; • karta sieciowa_3: wewnętrzna wifi pci/pci-e, standard: IEEE 802.11 b/g/n, maks. szybkość transmisji danych: 150 Mbps. • Karta graficzna: wielkość pamięci min. 2GB GDDR5, PCI-Express x16 • Napędy: DVD +/- RW, • Zasilacz: standard ATX, min. 600W, aktywny PFC , efektywność energetyczna min. 80%, certyfikat min. 80 PLUS Gold • Obudowa: typ: Midi Tower, standard:ATX, ilość kieszeni 5,25: 2szt, ilość kieszeni 3,5 wewn: 4szt, złącza na panelu przednim: 2 x USB 3.0, audio, zainstalowany wentylator 120mm; • System operacyjny: system operacyjny: 64 bitowy, zgodny z oprogramowaniem księgowym Insert Subiekt GT, programem Asseco Płatnik oraz ma pozwalać na pełną i bezproblemową pracę w środowisku domenowym Active Directory w Windows 2012 Server wraz z centralnym zarządzaniem aktualizacjami systemu operacyjnego z poziomu domeny • gwarancja: min 36 miesięcy 3.3.2. Laptop - sztuk 1 o parametrach: • Procesor: Procesor widniejący w teście Passmark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) i osiągający w teście z dnia 02.10.2019, stanowiącym załącznik nr 1 - wynik min. 7980 pkt. • Pamięć RAM: min 16GB DDR3 (2666MHz) • Dysk Twardy: 240 GB SSD • Dysk Twardy: HDD 1000GB • Przekątna ekranu: 15.6’ • Typ ekranu: matowy, LED, IPS • Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FullHD), • Łączność: WiFi 802.11, Bluetooth • Karta graficzna: Zintegrowana Intel UHD Graphics 620 widniejąca w teście Passmark (http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php) i osiągająca w teście z dnia 02.10.2019, stanowiącym załącznik nr 2 wynik min. 1063 pkt. • Akumulator: 3-komorowy 3500mAh Li-lon • Inne: USB 3.0, USB Typu-C, - jako integralna część laptopa • System operacyjny: system operacyjny: 64 bitowy, zgodny z oprogramowaniem księgowym Insert Subiekt GT, programem Asseco Płatnik oraz ma pozwalać na pełną i bezproblemową pracę w środowisku domenowym Active Directory w Windows 2012 Server wraz z centralnym zarządzaniem aktualizacjami systemu operacyjnego z poziomu domeny • Gwarancja min 36 miesięcy 3.3.3 Dysk twardy zewnętrzny SSD – 5 sztuk o parametrach: • Pojemność minimum 250 GB • Interfejs: USB Typu C - 1 szt. • Prędkość odczytu maksymalna: min 550 MB/s • 128-bitowe szyfrowanie danych AES • Dołączone akcesoria: Kabel USB-C • Gwarancja: min 36 miesięcy (gwarancja producenta) 3.3.4 Dysk twardy zewnętrzny HDD - sztuk 3 o parametrach: • Pojemność: minimum 1000 GB • Format: 2.5" • Interfejs: USB 3.1 • Prędkość obrotowa minimum: 5400 obr./min • Dołączone akcesoria: Kabel USB • Gwarancja: min 36 miesięcy (gwarancja producenta) 3.3.5 Głośniki komputerowe – sztuk 5 o parametrach: • typ urządzenia zestaw 2.1 • typ komunikacji bezprzewodowa • rodzaj komunikacji Bluetooth • kolor: czarny • ilość głośników : 3 szt. • głośnik niskotonowy [subwoofer] tak • moc głośnika satelitarnego RMS min 15 W • moc głośnika niskotonowego RMS min 30 W • regulacja głośności tak • wyposażenie dodatkowe kabel audio 3,5 mm • moc RMS min 60 W • standard komunikacji Bluetooth 4.1 • zasięg nadajnika 15 m • wymiary subwoofer: max 255 x 265 x 195 mm | głośnik satelitarny: max 170 x 100 x 85 mm • złącza 1 x 3.5mm (mini-jack) i 1 x RCA • Gwarancja: min 36 miesięcy (gwarancja producenta) 3.3.6 Głośniki komputerowe - sztuk 1 o parametrach: • Moc głośników RMS [W]: min. 40 • Moc subwoofera RMS [W]: min. 24 • Zakres częstotliwości - dolna [Hz]: max. 55 • Zakres częstotliwości - górna [kHz]: min. 20 • Pilot: Na kablu właściwości fizyczne • Kolor Czarny • Typ zestawu 2.1 • Głośniki satelitarne 2 • Głośnik centralny: Nie • Subwoofer: Tak • Wyjście słuchawkowe: Tak
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213300-8, 30213100-6, 30234500-3, 32342412-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja i rękojmia za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:SIWZ z załącznikami






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa płyt drogowych otworowych typu IOMB
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wieliczka: Remont kapitalny pomieszczeń w budynku przy ul. Limanowskiego 32 w Wieliczce
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa urządzeń (urządzeń wielofunkcyjnych, monitorów, kopiarek, laptopów, drukarki)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Miasta Nowego Sącza
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI