Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 477013103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5000cd8-1749-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim część I z podziałem na zadania nr: 1-8..
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego
formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość
została wysłana do Zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego
postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomdo konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomprzesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie
głównej Platformy oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:
anna.ozga@ra.policja.gov.pl.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanej w SWZ.
11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
12. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia: ..... z uwagi na ograniczoną ilość znaków
pozostałe informacje w powyższym zakresie znajdują się na stronie prowadzonego postępowania pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 25/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 1.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 1: 30234100-9, 30234500-3, 30234600-4, 30237230-0
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30234600-4 - Pamięć flash
30237230-0 - Pamięci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Cena - 60% (60 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
Termin dostawy częściowej - 40% (40 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 2.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 2: 30237280-5, 30237100-0, 30237200-1.
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku
braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30237280-5 - Akcesoria zasilające
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237100-0 - Części komputerów
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Cena - 60% (60 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
Termin dostawy częściowej - 40% (40 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 3.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 3: 30237280-5, 32581100-0, 30237132-3
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku
braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30237280-5 - Akcesoria zasilające
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32581100-0 - Kabel do transmisji danych
30237132-3 - Interfejs USB
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Cena - 60% (60 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
Termin dostawy częściowej - 40% (40 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 4.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 4: 30237000-9, 30237410-6, 30237460-1;
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Cena - 60% (60 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
Termin dostawy częściowej - 40% (40 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 5.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 5: 31214100-0;
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku
braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Cena - 60% (60 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
Termin dostawy częściowej - 40% (40 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 6.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 6: 30234300-1, 32353100-3, 24113200-1 ;
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30234300-1 - Płyty kompaktowe (CD)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32353100-3 - Płyty
24113200-1 - Sprężone powietrze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Cena - 60% (60 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
Termin dostawy częściowej - 40% (40 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 7.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 7: 30237000-9, 30237200-1;
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Cena - 60% (60 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
Termin dostawy częściowej - 40% (40 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 8.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 8: 30237200-1, 32342100-3, 32340000-8; 31422000-0.
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku
braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32342100-3 - Słuchawki
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
31422000-0 - Zestawy baterii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Cena - 60% (60 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
Termin dostawy częściowej - 40% (40 pkt - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj.:
Oświadczenie wykonawcy – oświadczenie potwierdzające, że zaoferowane materiały w złożonej ofercie przetargowej są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) i spełniają wymagania postawione przez zamawiającego w SWZ, w tym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz pochodzą z legalnego źródła .
1. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, wykonawca składa w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.
4. Jeżeli przedmiotowy środek dowodowy oraz inny dokument lub oświadczenie został sporządzony jako dokument elektroniczny oraz wystawiony przez upoważnione podmioty:
przekazuje się ten dokument
Przez dokumenty wystawione przez upoważnione podmioty należy rozumieć zaświadczenia wydawane przez organy publiczne i osoby trzecie. Pojęcie „dokumenty wystawione przez upoważnione podmioty” nie obowiązuje zatem oświadczeń wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby oraz podwykonawcy.
5. Jeżeli przedmiotowy środek dowodowy oraz inny dokument lub oświadczenie zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu (tj. skan) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
6. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
7. Jeżeli przedmiotowy środek dowodowy oraz inny dokument lub oświadczenie zostały sporządzone jako dokumenty elektroniczne oraz wystawione/sporządzone przez wykonawcę, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcę niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby:
dokumenty te przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie wykonawcy – oświadczenie potwierdzające, że zaoferowane materiały w złożonej ofercie przetargowej są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) i spełniają wymagania postawione przez zamawiającego w SWZ, w tym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz pochodzą z legalnego źródła .
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy (oferta),
2) OPZ wykaz/cennik asortymentowo - ilościowy dla zadania od nr 1 do nr 8 w zależności na którą część wykonawca składa ofertę - stanowiący integralną część Formularza ofertowego,
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie Nr 1 - kwota wadium 3.900,00 zł.
Zadanie Nr 2 - kwota wadium 40,00 zł.
Zadanie Nr 3 - kwota wadium 300,00 zł.
Zadanie Nr 4 - kwota wadium 330,00 zł.
Zadanie Nr 5 - kwota wadium 70,00 zł.
Zadanie Nr 6 - kwota wadium 50,00 zł.
Zadanie Nr 7 - kwota wadium 640,00 zł.
Zadanie Nr 8 - kwota wadium 680,00 zł.
1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy o numerze:
49 1010 1010 0022 1913 9120 0000
z dopiskiem: wadium – nr postępowania 25/24, zadanie nr ..
Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium na jednym dokumencie dla wszystkich zadań i należy wymienić zadania i odpowiadające im kwoty wadium.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt.2 ppkt 2-4 musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: …….......
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
6. Zgłoszenie roszczeń jest dopuszczalne w zakreślonym terminie po upływie terminu jego ważności, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ust.
6 ustawy Pzp.
9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum spółka cywilna) w treści dokumentu potwierdzającego złożenie wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest wymienienie bądź wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a co najmniej zasygnalizowanie, że strona stosunku „gwarancyjnego" jest liderem - jednym z uczestników konsorcjum, działającym także w imieniu i na rzecz innych uczestników jako wykonawców - którzy wspólnie złożyli lub złożą w postępowaniu przetargowym ofertę, po to aby gwarant mógł prawidłowo zidentyfikować, kto jest wykonawcą w postępowaniu przetargowym. W ten sposób wykluczone zostają wszelkie wątpliwości interpretacyjne .... z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy znajdują się na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych przez wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców.
3. Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum spółka cywilna) w treści dokumentu potwierdzającego złożenie wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest wymienienie bądź wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a co najmniej zasygnalizowanie, że strona stosunku „gwarancyjnego" jest liderem - jednym z uczestników konsorcjum, działającym także w imieniu i na rzecz innych uczestników jako wykonawców - którzy wspólnie złożyli lub złożą w postępowaniu przetargowym ofertę, po to aby gwarant mógł prawidłowo zidentyfikować, kto jest wykonawcą w postępowaniu przetargowym. W ten sposób wykluczone zostają wszelkie wątpliwości interpretacyjne związane z ustalaniem zakresu zobowiązań ubezpieczyciela, a tym samym gwarancja spełnia swój cel, tj. zabezpiecza interes finansowy zamawiającego (beneficjenta) poprzez wypłatę mu określonej kwoty pieniężnej przez gwaranta - zakład ubezpieczeń w przypadku, gdy zobowiązany – zleceniodawca gwarancji (lub inny podmiot z nim powiązany i objęty zakresem gwarancji) nie wywiąże się ze swych powinności.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:
a) Wykonawca dopuszcza możliwość zmniejszenia przez Zamawiającego ilości przedmiotu zamówienia z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia, jednak nie więcej niż o 30% ilości określonej w wykazie/cenniku asortymentowo ilościowym dla poszczególnego zadania.
b) Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia okresu realizacji umowy w przypadku uzyskania wartości, o której mowa w umowie.
c) Zmiany wynagrodzenia w przypadkach o których mowa w § 16 i § 17 umowy na warunkach i zasadach w nich określonych.
Zmiany wynagrodzenia:
1. Strony postanawiają, że dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w przypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian wskazanych w art. 436 pkt 4 ppkt b) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawkigodzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 46 z póź. zm.).
2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2 po opublikowaniu (zgodnie z przepisami obowiązującego prawa) zmian przepisów prawa, będących podstawą wnioskowania o zmianę wynagrodzenia, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia wejścia w życie tych zmian.
4. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wniosku, o którym mowa w ust. 2 po upływie terminu, o którym mowa w ust. 3, Zamawiający nie jest zobowiązany do zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
5. Wniosek, o którym mowa w ust. 2 musi zawierać:
a) Wskazanie zmiany przepisów prawa, będącej przyczyną wystąpienia przez Wykonawcę z wnioskiem,
b) Wskazanie wysokości proponowanej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
c) Szczegółowe opisanie i przedstawienie wpływu zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia.
6. Z wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 1 ppkt a) do wniosku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody wskazujące wpływ zmian przepisów prawa na wysokość kosztów wykonania umowy oraz wysokość wzrostu kosztów wykonania umowy, w tym w szczególności:
a) Pisemne zestawienie wynagrodzeń (obrazujące stan przed i po dokonanej zmianie) pracowników Wykonawcy, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 ppkt b);
i/lub
b) Pisemne zestawienie wynagrodzeń (obrazujące stan przed i po dokonanej zmianie) pracowników Wykonawcy, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 ppkt c)
i/lub ... z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy w tym zakresie znajdują się na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-03 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia: w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty określonej w treści umowy, w zależności od tego, która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych: TAK
3. Liczba części zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia wynosi: 8
4. Ofertę można złożyć na jedną, na wszystkie części (zadania). Zamawiający nie ogranicza liczby części (zadań), na które wykonawca może złożyć oferty częściowe.
5. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (indywidualny identyfikator o numerze PEPPOL GLN 5907714353659).
6. Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).