Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym, narzędziowym, urządzeń peryferyjnych oraz ich instalacje w siedzibach placówek oświatowych na terenie powiatu wołowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wołowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym, narzędziowym, urządzeń peryferyjnych oraz ich instalacje w siedzibach placówek oświatowych na terenie powiatu wołowskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb549577-e8bb-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040557/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu „Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim” dofinansowanego w ramach RPO WD 2014-2020
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim” dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl
Szczegóły zostały zawarte w rozdziale 13 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte zostały w rozdziale 13 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.2)Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
-art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp’’, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:-podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,-osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,-podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.5)Okres przechowywania danych:a)w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b)w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:-przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,-dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, -w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.8)Posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9)Nie przysługuje Pani/Panu:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZD.272.13.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym, narzędziowym, urządzeń peryferyjnych oraz ich instalacje w siedzibach placówek oświatowych na terenie powiatu wołowskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym w zakresie wybranej części – załącznik nr 5 A do SWZ.
1) CZĘŚĆ 1 – Zespół Szkół Zawodowych w Wołowie
Miejsce dostawy:
1) Zespół Szkół Zawodowych w Wołowie ul. Spacerowa 1, 56 – 100 Wołów
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30232100-5 - Drukarki i plotery
30232110-8 - Drukarki laserowe
38520000-6 - Skanery
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
33195100-4 - Monitory
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:
l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie
1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przed-miotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt
2 Gwarancja Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę na formularzu oferty. 40% = 40 pkt
2. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg. wzoru zał. nr 2 do SWZ) – CENA – 60%
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
Liczba punktów = Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty/ Cena brutto oferty badanej x 60
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
3. W kryterium gwarancja ocenie zostanie poddany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:
Zaoferowany okres gwarancji Liczba punktów
12 miesięcy 0 pkt
24 miesiące 40 pkt
Maksymalnie w kryterium okres gwarancji Zamawiający przyzna ofercie 40 punktów.
Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji na dostawy objęte umową licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI
3. Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
4. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym, narzędziowym, urządzeń peryferyjnych oraz ich instalacje w siedzibach placówek oświatowych na terenie powiatu wołowskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym w zakresie wybranej części – załącznik nr 5 B do SWZ.
CZĘŚĆ 2 - Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym
Miejsce dostawy:
Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym, ul. 1 – go Maja 1a, 56 – 120 Brzeg Dolny
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
33195100-4 - Monitory
30213100-6 - Komputery przenośne
30232110-8 - Drukarki laserowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:
l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie
1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przed-miotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt
2 Gwarancja Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę na formularzu oferty. 40% = 40 pkt
2. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg. wzoru zał. nr 2 do SWZ) – CENA – 60%
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
Liczba punktów = Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty/ Cena brutto oferty badanej x 60
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
3. W kryterium gwarancja ocenie zostanie poddany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:
Zaoferowany okres gwarancji Liczba punktów
12 miesięcy 0 pkt
24 miesiące 40 pkt
Maksymalnie w kryterium okres gwarancji Zamawiający przyzna ofercie 40 punktów.
Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji na dostawy objęte umową licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI
3. Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
4. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym, narzędziowym, urządzeń peryferyjnych oraz ich instalacje w siedzibach placówek oświatowych na terenie powiatu wołowskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym w zakresie wybranej części – załącznik nr 5 C do SWZ.
CZĘŚĆ 3 – Centrum Kształcenia Zawodowego I Ustawicznego w Wołowie
Miejsce dostawy:
Centrum Kształcenia Zawodowego I Ustawicznego w Wołowie,
ul. T. Kościuszki 27, 56 – 100 Wołów
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
33195100-4 - Monitory
30232100-5 - Drukarki i plotery
30232110-8 - Drukarki laserowe
48820000-2 - Serwery
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:
l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie
1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przed-miotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt
2 Gwarancja Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę na formularzu oferty. 40% = 40 pkt
2. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg. wzoru zał. nr 2 do SWZ) – CENA – 60%
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
Liczba punktów = Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty/ Cena brutto oferty badanej x 60
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
3. W kryterium gwarancja ocenie zostanie poddany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:
Zaoferowany okres gwarancji Liczba punktów
12 miesięcy 0 pkt
24 miesiące 40 pkt
Maksymalnie w kryterium okres gwarancji Zamawiający przyzna ofercie 40 punktów.
Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji na dostawy objęte umową licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI
3. Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
4. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym, narzędziowym, urządzeń peryferyjnych oraz ich instalacje w siedzibach placówek oświatowych na terenie powiatu wołowskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym w zakresie wybranej części – załącznik nr 5 D do SWZ.
CZĘŚĆ 4 – Zespół Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Wołowie
Miejsce dostawy:
Zespół Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 10, 56 – 100 Wołów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:
l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie
1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przed-miotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt
2 Gwarancja Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę na formularzu oferty. 40% = 40 pkt
2. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg. wzoru zał. nr 2 do SWZ) – CENA – 60%
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
Liczba punktów = Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty/ Cena brutto oferty badanej x 60
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
3. W kryterium gwarancja ocenie zostanie poddany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:
Zaoferowany okres gwarancji Liczba punktów
12 miesięcy 0 pkt
24 miesiące 40 pkt
Maksymalnie w kryterium okres gwarancji Zamawiający przyzna ofercie 40 punktów.
Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji na dostawy objęte umową licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI
3. Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
4. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę Wykonawcy powinny składać się co najmniej następujące dokumenty (katalog nie jest zamknięty, stanowi listę pomocniczą przy sporządzaniu oferty):
1) OPZ - załącznik nr 1 do SWZ (wypełniony w zależności od wybranej części);
2) Formularz oferty (załącznik nr 2 do SWZ);
3) Oświadczenie wskazane w rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Załącznik Nr 3 do SWZ);
4) Formularz cenowy - załącznik nr 5 A lub/i B lub/i C lub/i D do SWZ (wypełniony w zależności od wybranej części);
5) Oświadczenie wskazane w rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Załącznik Nr 7 do SWZ);
6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy dotyczy);
7) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy).
8) OŚWIADCZENIA WSKAZANE W OPZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W tym celu Zamawiający przygotował stosowną sekcję formularza ofertowego.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy - Załączniku Nr 6 do SWZ.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym ustępie okoliczności oraz określa warunki tych zmian:
1) W przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa, wchodzących w życie po zawarciu umowy, powodujących konieczność zmiany umowy, wraz z określeniem skutków wprowadzenia zmiany;
2) Zmiany terminu realizacji zadania w przypadku:
a) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie można zapobiec), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji usługi;
b) zmiana przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia;
c) zmiany harmonogramu realizacji przedmiotowego projektu.
d) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy
3) Pozostałe zmiany:
a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego;
b) w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy, nastąpi zmiana stawki VAT dla usług objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych brutto przedmiotu zamówienia i wysokości wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za usługi, których do dnia zmiany podatku VAT jeszcze nie wykonano/rozliczono.
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. terminu płatności faktury, zmiana okresu rozliczeniowego);
d) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, nieprzewidziane zdarzenia wpływające istotnie na stan zdrowia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji;
e) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia, co zostanie przez Wykonawcę uzasadnione w sposób nie budzący wątpliwości,
4) Wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych.
5) Zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
6) Zmiany formy organizacyjnej / prawnej Wykonawcy (przekształcenie itp.).
4. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
5. Nie wymagają zmiany umowy obniżki cenowe i czasowe promocje. Wykonawca zobowiązany jest jednak poinformować o nich Zamawiającego.
6. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie należnego mu wynagrodzenia z tytułu wykonanej części umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-21 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-20