Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego i usług informatycznych dla Gminy Lichnowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina LIchnowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tczewska 6
1.5.2.) Miejscowość: Lichnowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-224
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stachowiak@lichnowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lichnowy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego i usług informatycznych dla Gminy Lichnowy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8259ae3f-a9b6-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041629/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup sprzętu komputerowego i usługi informatycznych dla Gminy Lichnowy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Lichnowy; https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego.
4. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
5. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Lichnowy, tel. +48 22 257 22 23, (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
8. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
9. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
10. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
11. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji:
12. Składając ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) administratorem danych osobowych przetwarzanych w UG Lichnowy jest Wójt Gminy Lichnowy z siedzibą przy ul. Tczewskiej 6, 82-224 Lichnowy, tel. 55 271 27 23, email: sekretariat@lichnowy.pl
b) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz przysługującymi uprawnieniami można kontaktować się w Urzędzie Gminy Lichnowy z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych email: iod@lichnowy.pl
c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO, oraz ustawą z dnia 11.09.2019 r. Pzp w celu związanym z postępowaniem o udzielenie ww. zamówienia publicznego
d) Administrator nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, jednak w razie powzięcia takich planów przed dalszym przetwarzaniem informuje, o innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji, w szczególności o okresie przechowywania danych oraz przysługujących prawach
e) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; upoważnieni pracownicy Gminy Lichnowy oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Lichnowy prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl
f) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej
g) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres ten obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w obowiązujących w tym zakresie przepisach
h) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp
i) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
j) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO
k) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
l) Podanie danych osobowych jest warunkiem ustawowym. Jest się zobowiązanym do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie. W zakresie danych dodatkowych, takich jak email, telefon – ich podanie jest z reguły dobrowolne
m) nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełniania, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz usług:
Serwer – 2 komplety
Stacje robocze – 17 sztuk
Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka
Usługa informatyczna w zakresie wdrożenia konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania – 1 komplet
Zasilacz awaryjny - 1 komplet
4.2.6.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 - Serwery
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał
następującymi obliczeniami: A = (najniższa cena /cena ocenianej oferty) x 60
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
B = (ilość punktów B1 albo ilość punktów B2 albo ilość punktów B3) x 20%
Kryterium oceny procesora odbywać się będzie według punktacji w rankingu w teście PassMark CPU Mark na stronie www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. na dzień ogłoszenia o zamówieniu.
Zamawiający przyjmuje minimalną ilość punktów ww. rankingu – 14 000
Kryterium dotyczy serwera dla Urzędu Gminy i serwera dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Ilość punktów zostanie przyznana według następujących zasad:
B1 – 100% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 0 pkt.
B2 – 105% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 50 pkt.
B3 – 110% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 100 pkt.
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
C = (ilość punktów C1 albo ilość punktów C2 albo ilość punktów C3) x 20%
Kryterium oceny procesora odbywać się będzie według punktacji w rankingu w teście PassMark CPU Mark na stronie www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. na dzień ogłoszenia o zamówieniu.
Zamawiający przyjmuje minimalną ilość punktów ww. rankingu – 12 000
Kryterium dotyczy stacji roboczych dla Urzędu Gminy i stacji roboczych dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Ilość punktów zostanie przyznana według następujących zasad:
C1 – 100% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 0 pkt.
C2 – 105% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 50 pkt.
C3 – 110% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 100 pkt.
Zamawiający na podstawie szczegółowej specyfikacji przedmiotu zamówienia sprawdzi ilość punktów poszczególnych procesorów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena procesora serwerów
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena procesora komputerów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i utworzenie strony internetowej zgodnej ze standardami WCAG2.1 – 1 komplet
Strona ma zostać wykonana dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Jesionowa 8, 82-224 Lichnowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części II znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał
następującymi obliczeniami: A = (najniższa cena /cena ocenianej oferty) x 60
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
B = (oświadczenie Wykonawcy B1 albo oświadczenie Wykonawcy B2 albo oświadczenie Wykonawcy B3) x 40%
B1 – termin realizacji tj. wykonania domeny w ciągu 90 dni od dnia podpisania umowy – 0 pkt.
B2 – termin realizacji tj. wykonania domeny w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy – 50 pkt.
B3 – termin realizacji tj. wykonania domeny w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy – 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oprogramowanie antywirusowe – 1 komplet (dla 20 urządzeń)
Miejsce dostawy i montażu Urząd Gminy Lichnowy, ul. Tczewska 6, 82-224 Lichnowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części III znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał
następującymi obliczeniami: A = (najniższa cena /cena ocenianej oferty) x 60
B = (oświadczenie Wykonawcy B1 albo oświadczenie Wykonawcy B2 albo oświadczenie B3) x 40%
B1 – termin realizacji tj. dostarczenia do siedziby Zamawiającego w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy – 0 pkt.
B2 – termin realizacji tj. dostarczenia do siedziby Zamawiającego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy – 50 pkt.
B3 – termin realizacji tj. dostarczenia do siedziby Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy – 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie UTM wraz z oprogramowaniem – 1 komplet
Miejsce dostawy i montażu Urząd Gminy Lichnowy, ul. Tczewska 6, 82-224 Lichnowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części IV znajduje się w załączniku nr 4.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał
następującymi obliczeniami: A = (najniższa cena /cena ocenianej oferty) x 60
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
B = (oświadczenie Wykonawcy B1 albo oświadczenie Wykonawcy B2 albo oświadczenie B3) x 40%
B1 – termin realizacji tj. dostarczenia do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy – 0 pkt.
B2 – termin realizacji tj. dostarczenia do siedziby Zamawiającego w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy – 50 pkt.
B3 – termin realizacji tj. dostarczenia do siedziby Zamawiającego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy – 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą:
a) Komputery stacjonarne wraz z oprogramowaniem – 42 sztuki
b) Laptopy wraz z oprogramowaniem – 100 sztuk
c) Tablety wraz z oprogramowaniem – 6 sztuk
Miejsce dostawy - Urząd Gminy Lichnowy, ul. Tczewska 6, 82-224 Lichnowy.
Zamawiający wymaga aby na każdym sprzęcie zainstalowane zostało oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia.
Do czynności związanych z wykonaniem dostawy należy: dostarczenie i wniesienie. Powyższe czynności wykonawca wykona siłami własnymi i na swój koszt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części V znajduje się w załączniku nr 5.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał
następującymi obliczeniami: A = (najniższa cena /cena ocenianej oferty) x 60
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
B = (ilość punktów B1 albo ilość punktów B2 albo ilość punktów B3) x 20%
Kryterium oceny procesora odbywać się będzie według punktacji w rankingu w teście PassMark CPU Mark na stronie www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. na dzień ogłoszenia o zamówieniu.
Kryterium dotyczy laptopów.
Zamawiający przyjmuje minimalną ilość punktów w ww. rankingu – 5 000
Ilość punktów zostanie przyznana według następujących zasad:
B1 – 100% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 0 pkt.
B2 – 105% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 50 pkt.
B3 – 110% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 100 pkt.
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
C = (ilość punktów C1 albo ilość punktów C2 albo ilość punktów C3) x 20%
Kryterium oceny procesora odbywać się będzie według punktacji w rankingu w teście PassMark CPU Mark na stronie www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. na dzień ogłoszenia o zamówieniu.
Kryterium dotyczy zestawów komputerowych.
Zamawiający przyjmuje minimalną ilość punktów w ww. rankingu – 6 000
Ilość punktów zostanie przyznana według następujących zasad:
C1 – 100% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 0 pkt.
C2 – 105% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 50 pkt.
C3 – 110% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 100 pkt.
Zamawiający na podstawie szczegółowej specyfikacji przedmiotu zamówienia sprawdzi ilość punktów poszczególnych procesorów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena procesorów laptopów
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena procesorów komputerów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą:
a) Laptopy wraz z oprogramowaniem – 100 sztuk
Miejsce dostawy - Urząd Gminy Lichnowy, ul. Tczewska 6, 82-224 Lichnowy.
Zamawiający wymaga aby na każdym sprzęcie zainstalowane zostało oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia.
Do czynności związanych z wykonaniem dostawy należy: dostarczenie i wniesienie. Powyższe czynności wykonawca wykona siłami własnymi i na swój koszt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części VI znajduje się w załączniku nr 6.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał
następującymi obliczeniami: A = (najniższa cena /cena ocenianej oferty) x 60
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
B = (ilość punktów B1 albo ilość punktów B2 albo ilość punktów B3) x 40%
Kryterium oceny procesora odbywać się będzie według punktacji w rankingu w teście PassMark CPU Mark na stronie www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. na dzień ogłoszenia o zamówieniu.
Kryterium dotyczy laptopów.
Zamawiający przyjmuje minimalną ilość punktów w ww. rankingu – 5 000
Ilość punktów zostanie przyznana według następujących zasad:
B1 – 100% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 0 pkt.
B2 – 105% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 50 pkt.
B3 – 110% wymaganej minimalnej ilości punktów procesora w przedmiocie zamówienia – 100 pkt.
Zamawiający na podstawie szczegółowej specyfikacji przedmiotu zamówienia sprawdzi ilość punktów poszczególnych procesorów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena procesorów laptopów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
CZEŚĆ I
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki określone w art. 112 ust.2 ustawy dotyczące:
a) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykonał/wykonuje przed upływem terminu do składania ofert, w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego/informatycznego na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto albo dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego/informatycznego na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto i przedstawi dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie.
Zamawiający sprawdzi spełnienie tego warunku na podstawie załącznika nr 11 do SWZ.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykonał/wykonuje przed upływem terminu do składania ofert, w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na usłudze konfiguracji, instalacji, migracji danych i uruchomienia sieci na kwotę nie mniejszą niż 6 000,00 zł brutto i przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane/są wykonywane należycie.
Zamawiający sprawdzi spełnienie tego warunku na podstawie załącznika nr 12 do SWZ.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże
skierowanie do realizacji zamówienia publicznego w powyższym zakresie osób odpowiedzialnych za świadczenie usług co najmniej jednej osoby, która posiada doświadczenie w konfiguracji, instalacji, migracji danych oraz uruchomieniu sieci o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto.
Zamawiający sprawdzi spełnienie tego warunku na podstawie załącznika nr 13 do SWZ.
CZEŚĆ II:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki określone w art. 112 ust.2 ustawy dotyczące:
a) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykonał/wykonuje przed upływem terminu do składania ofert, w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na zaprojektowaniu i utworzeniu strony internetowej dostosowanej do standardów WCAG 2.1 i przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane/są wykonywane należycie.
Zamawiający sprawdzi spełnienie tego warunku na podstawie załącznika nr 12 do SWZ.
CZEŚĆ III – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
CZEŚĆ IV – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
CZEŚĆ V:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki określone w art. 112 ust.2 ustawy dotyczące:
a) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże
doświadczenie w zakresie dostaw. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykonał/wykonuje przed upływem terminu do składania ofert, w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego/informatycznego na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł brutto albo dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego/informatycznego na łączną kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł brutto i przedstawi dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie.
Zamawiający sprawdzi spełnienie tego warunku na podstawie załącznika nr 11 do SWZ.
CZEŚĆ VI:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki określone w art. 112 ust.2 ustawy dotyczące:
a) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże
doświadczenie w zakresie dostaw. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykonał/wykonuje przed upływem terminu do składania ofert, w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego/informatycznego na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł brutto albo dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego/informatycznego na łączną kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł brutto i przedstawi dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie.
Zamawiający sprawdzi spełnienie tego warunku na podstawie załącznika nr 11 do SWZ.
W odniesieniu do ww. warunków wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku do oferty należy dołączyć oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polski złoty (PLN), Zamawiający dokona przeliczenia walut obcych na złote (PLN) przyjmując do przeliczenia średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do ww. przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - dla wszystkich części, b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem - Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 8 do niniejszej specyfikacji - dla wszystkich części
b) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie – zgodnie z załączonym wzorem, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ (dla części I, V, VI)
c) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie – zgodnie z załączonym wzorem, który stanowi załącznik nr 12 do SWZ (dla części I, II)
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 13 do niniejszej specyfikacji (dla części I)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Część I:
a) wykaz oferowanych urządzeń złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 14 do SWZ
Część II: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Część III:
a) wykaz oferowanych produktów złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 15 do SWZ.
Część IV:
a) wykaz oferowanych urządzeń złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 16 do SWZ.
Część V:
a) wykaz oferowanych urządzeń złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 17 do SWZ
Część VI:
a) wykaz oferowanych urządzeń złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 18 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Część I:
a) wykaz oferowanych urządzeń złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 14 do SWZ
Część II: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Część III:
a) wykaz oferowanych produktów złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 15 do SWZ.
Część IV:
a) wykaz oferowanych urządzeń złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 16 do SWZ.
Część V:
a) wykaz oferowanych urządzeń złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 17 do SWZ
Część VI:
a) wykaz oferowanych urządzeń złożony w formie specyfikacji technicznej określającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 18 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Opcjonalnie: pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
Opcjonalnie: pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
Opcjonalnie: zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów
Opcjonalnie: oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019, poz. 310, 836 i 1572).
Wadium w wysokości:
Część I - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
Część II – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Część III – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Część IV – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Część V – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Część VI – 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)
składane w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego BS Malbork o/Szymankowo nr 89 8303 0006 0060 0600 0837 0012. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej, Wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Zamawiający po wyborze oferty żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia kopii umowy, porozumienia lub innego dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisanego przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające niepodleganie wykluczeniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1. Wynagrodzenie może ulec zmianie wówczas, gdy nastąpi zmiana wysokości podatku VAT.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w uzasadnionych przypadkach dotyczących w szczególności: wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie oferowanego asortymentu w przypadku o którym mowa w ust. 2 z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom jakościowym nie gorszym, jak zastępowany produkt. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym cena oferowanego zamiennika nie może być wyższa od ceny produktu zastępowanego podanej w ofercie.
4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu realizacji umowy w przypadku zmiany przepisów prawa, wpływających na sposób realizacji umowy.
5. Zmiany mogą być wprowadzone przez złożenie pisemnej propozycji zmian, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
6. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 454 ustawy z dn. 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących Strony.
7. Wszystkie postanowienia dotyczące zmian umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażanie takiej zgody.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-07
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak