Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni multimedialnych w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni multimedialnych w ramach projektu pn.: „KOMPETENCJE 4.0”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgorzelec
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-14
  • ZamawiającyPOWIAT ZGORZELECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026854
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni multimedialnych w ramach projektu pn.: „KOMPETENCJE 4.0”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZGORZELECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8 A

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 50 672 w. 208

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.zgorzelec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzgorzelecki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni multimedialnych w ramach projektu pn.: „KOMPETENCJE 4.0”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e390f72c-7ce7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003881/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni multimedialnych w ramach projektu pn.: „KOMPETENCJE 4.0”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn.: „KOMPETENCJE 4.0” współfinansowany w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiat-zgorzelec.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-zgorzelec.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferty, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w pkt 6.2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt. 1, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w pkt 6 lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o którym mowa poniżej.3. Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem https://powiat-zgorzelec.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zp@powiat.zgorzelec.pl, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy składania ofert w postępowaniu.4. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.5. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalna wersja 10.0;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.6. Zamawiający, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, .xps, .xls, .xlsx. 7. Zamawiający, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.8. Ofertę i oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Zgorzelcu, reprezentowane przez Starostę Zgorzeleckiego, którego siedziba znajduje się w Zgorzelcu, przy ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8A, 59-900 Zgorzelec.2. Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się listownie na adres Administratora lub drogą mailową: iod@powiat.zgorzelec.pl.3. Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i e RODO, ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego - Część I: Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni multimedialnych w ramach projektu pn.: „KOMPETENCJE 4.0” CZ.11.3.119/0.0/0.0/18_031/0002207 współfinansowanego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska” (należy podać nazwę zadania) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie udzielonej zgody.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, Instytucja Zarządzająca projektem „KOMPETENCJE 4.0” CZ.11.3.119/0.0/0.0/18_031/ 0002207”, Główny Beneficjant będący Partnerem Wiodącym, Minister właściwy ds. rozwoju regionalnego, partnerzy oraz podmioty, które na zlecenie beneficjenta uczestniczą w realizacji projektu (np. podmioty realizujące badania ewaluacyjne, kontrole i audyty w ramach programu). Ponadto mogą być one ujawniane podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowy na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu, świadczenia usługi serwera mailowego oraz właścicielowi Platformy Zakupowej, na której prowadzone są postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Posiada Pani/Pan następujące prawa:a) prawo dostępu do treści swoich danych – art. 15 RODO;b) prawo do sprostowania danych – art. 16 RODO;c) prawo do usunięcia danych – art. 17 RODO;d) prawo do ograniczenia przetwarzania – art. 18 RODO;e) prawo do przenoszeni danych – art. 20 RODO;f) prawo do sprzeciwu – art. 21 RODO.6. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO); Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa; Telefon: 22 531 03 00.7. Pani/Pana dane, nie będą podlegały automatycznemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 8. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym prawem jest obligatoryjne. Konsekwencją nie podania tych danych będzie brak możliwości realizacji wniosku, udziału w postępowaniu lub zawarcia umowy. W pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne a zgoda na ich przetwarzania może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody sprzed jej cofnięcia (kontakt listowny na adres Administratora bądź na adres e-mail: iod@powiat.zgorzelec.pl).9. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, od daty zakończenia sprawy przez okres przewidziany dla archiwizacji dokumentów i wskazany dla danego rodzaju sprawy w obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazie akt organów powiatu i starostw powiatowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Ograniczenia do korzystania z praw w związku z art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych:a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;b) wystąpienie, w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.272.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 201289,08 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150131,34 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowego sprzętu do Zespołu Szkół Zawodowych w Bogatyni, Zespołu Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu oraz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Zgorzelcu, zgodnie z podziałem i opisem wskazanym w formularzu technicznym.Rodzaj i ilość zamawianego sprzętu ogółem: Komputer - 13 szt., Monitor - 13 szt., Kolumna głośnikowa - 2 szt., Wzmacniacz - 1 szt., Projektor - 1 szt., Monitor interaktywny - 1 szt., Podstawa mobilna do monitora interaktywnego - 1 szt., Dysk zewnętrzny - 4 szt., Komputer przenośny 1 - 10 szt., Komputer przenośny 2 - 1 szt., Mysz komputerowa - 10 szt., Listwa zasilająca 5 m - 15 szt., Listwa zasilająca 1,5 m - 5 szt., Mikser wideo - 3 szt., Zestaw Green screen - 3 szt., Mikrofon - 1 szt., Pakiet programów graficznych - 1 szt., Pakiet programów biurowych - 1 szt., Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., Pilot do prezentacji -1 szt., Kable audio - 5 szt., Kable sieciowe -10 szt., Bezprzewodowy zestaw konferencyjny - 1 komplet, Zestaw do wideo konferencji -1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30232100-5 - Drukarki i plotery

30237280-5 - Akcesoria zasilające

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja. 2. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena - 60%, Termin wykonania zamówienia - 20%, Termin płatności - 20%. 3. Liczba uzyskanych punktów przez daną ofertę stanowi sumę punktów przyznanych przez Komisję, zgodnie ze stosowanymi kryteriami. 4. Komisja zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.5. Kryteria mają przyporządkowaną ilość punktów w skali od 0 do 100 zgodnie z posiadaną wagą.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek (załącznik nr 4 do SWZ).2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek (załącznik nr 4 do SWZ).3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaOkreślenie warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek (załącznik nr 4 do SWZ).4. Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje wykonanie co najmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego i/lub multimedialnego, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz co najmniej 1 dostawy wykonanej, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie: co najmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego i/lub multimedialnego, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Karty katalogowe zaoferowanego sprzętu lub inny dokument umożliwiający potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi w formularzu technicznym, z wyłączeniem:Tabela 11 Mysz komputerowa, Tabela 12 Listwa zasilająca 5 m, Tabela 13 Listwa zasilająca 1,5 m,Tabela 15 Zestaw Green screen,Tabela 17 Pakiet programów graficznych,Tabela 18 Pakiet programów biurowych,Tabela 20 Pilot do prezentacji,Tabela 21 Kable audio,Tabela 22 Kable sieciowe.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Karty katalogowe zaoferowanego sprzętu lub inny dokument umożliwiający potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi w formularzu technicznym, z wyłączeniem:Tabela 11 Mysz komputerowa, Tabela 12 Listwa zasilająca 5 m, Tabela 13 Listwa zasilająca 1,5 m,Tabela 15 Zestaw Green screen,Tabela 17 Pakiet programów graficznych,Tabela 18 Pakiet programów biurowych,Tabela 20 Pilot do prezentacji,Tabela 21 Kable audio,Tabela 22 Kable sieciowe.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 3 do SWZ;2) Wypełniony formularz techniczny – załącznik nr 5 do SWZ;3) Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 6 do SWZ;4) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik;5) Dowód wniesienia wadium wraz z określeniem sposobu zwrotu wadium;6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostepniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, o czym mowa w punktach VIII.6. 1) – 8). 7) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt. IX.4 SWZ.8) Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w pkt. VIII.7 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 2 200,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane zgodnie z zapisami pkt. VIII.6.14)-17) SWZ.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z liderem.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.7. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zobowiązuje wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 ust. 2 ustawy pzp.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 1) gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: a) uwarunkowana działaniem siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części np.: wojna, pożar, atak terrorystyczny, epidemia itp. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. Termin wykonania przedłuża się o czas trwania siły wyższej,b) w związku z opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę materiałów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, jeśli Wykonawca wykaże, że opóźnienie nie nastąpiło z jego winy,2) zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych czy materiałowych (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy,3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,4) zastąpienie Wykonawcy nowym Wykonawcą w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy pzp, 5) zmiana postanowienia umowy po wykazaniu przesłanek wynikających z uregulowań normatywnych (ustaw, rozporządzeń) wydanych w celu zwalczania (przeciwdziałania) stanu epidemii COVID-19.3. Wskazane w niniejszym paragrafie zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-14 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://powiat-zgorzelec.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-14 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia: zostanie określony przez Wykonawcę w formularzu ofertowym z zastrzeżeniem, że będzie nie dłuższy niż 35 dni od dnia podpisania umowy.2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Zgorzeleckiego; https://powiat-zgorzelec.ezamawiajacy.pl/, lub https://oneplace.marketplanet.pl. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.3. Pełna nazwa zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego - Część I: Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni multimedialnych w ramach projektu pn.: „KOMPETENCJE 4.0” CZ.11.3.119/0.0/0.0/18_031/0002207 współfinansowanego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska
2021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: „Dostawa odczynników do badań PCR RNA SARS-CoV-2”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zgorzelec: Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Świadczenie usług serwisu technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Oracle Database Appliance
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI