Zakup sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Edukacji i Nauki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Edukacji i Nauki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-11-12
  • ZamawiającyMinisterstwo Edukacji i Nauki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00250389
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Edukacji i Nauki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Edukacji i Nauki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387796051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-529

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mein.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Edukacji i Nauki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e56931c-333b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016520/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zakup laptopów

1.2.10 Zakup monitorów z kamerkami

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem Platformy OnePlace, zwanej dalej „Platformą” dostępnej pod adresem strony internetowej dostępnej pod adresem: https://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe),
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf,
6) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
7) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku przez Zamawiającego dostępna jest dopiero po upływie terminu składania ofert po odszyfrowaniu,
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego Instytutu Miar.
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdziale 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny realizowany w związku z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 dołączony został do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WZP.261.19.2021.6.JP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Edukacji i Nauki – Część I – Laptopy – 60 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Edukacji i Nauki – Część II – Monitory 23"-25" z wbudowaną kamerą – 45 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Edukacji i Nauki – Część III – Monitory minimum 27" z wbudowaną kamerą – 35 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca dołącza, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, aktualne na dzień składania oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 2A do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, aktualne na dzień składania oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 2A do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W odniesieniu do Części I przedmiotu zamówienia: 1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: środki dowodowe wskazane w SOPZ tj.:
1) załączy do oferty wydruk strony o której mowa w pkt 1 tabeli dla części I przedmiotu zamówienia w załączniku 1 do PPU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ z datą nie wcześniejszą niż 2 dni przed składaniem ofert ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów;
2) zakresie wskazanym w pkt 14 tabeli dla części I przedmiotu zamówienia w załączniku 1 do PPU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ:
- deklaracja zgodności CE dla oferowanego modelu komputera lub równoważne,
- wydruk ze strony Microsoft WHCL lub oświadczenie producenta komputera, że oferowany model komputera posiada certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę z oferowanym systemem operacyjnym, lub równoważny,
- Certyfikat TCO dla zaoferowanego modelu komputera (wydruk ze strony https://tcocertified.com/) lub równoważny,
2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wskazane wyżej przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
W odniesieniu do Części II przedmiotu zamówienia: 1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest przedstawić: środki dowodowe wskazane w SOPZ tj. w zakresie wskazanym w pkt 13 tabeli dla części II przedmiotu zamówienia w załączniku 1 do PPU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ:
- deklaracja zgodności CE dla oferowanego modelu monitora lub równoważne,
- Certyfikat TCO dla zaoferowanego modelu monitora (wydruk ze strony https://tcocertified.com/) lub równoważny.
2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wskazane wyżej przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
W odniesieniu do Części III przedmiotu zamówienia: 1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest przedstawić: środki dowodowe wskazane w SOPZ tj. w zakresie wskazanym w pkt 14 tabeli dla części III przedmiotu zamówienia w załączniku 1 do PPU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ:
- deklaracja zgodności CE dla oferowanego modelu monitora lub równoważne,
- Certyfikat TCO dla zaoferowanego modelu monitora (wydruk ze strony https://tcocertified.com/) lub równoważny.
2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wskazane wyżej przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W odniesieniu do Części I przedmiotu zamówienia:
1) wydruk strony o której mowa w pkt 1 tabeli dla części I przedmiotu zamówienia w załączniku 1 do PPU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ tj. wynik w teście PassMark CPU Mark według wyników opublikowanych na stronie
http://www.cpubenchmark.net/ – podpisany przez Wykonawcę wydruk ww. strony, z datą nie wcześniejszą niż 2 dni przed złożeniem oferty przez Wykonawcę, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów;
2) zakresie wskazanym w pkt 14 tabeli dla części I przedmiotu zamówienia w załączniku 1 do PPU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ:
- deklaracja zgodności CE dla oferowanego modelu komputera lub równoważne,
- wydruk ze strony Microsoft WHCL lub oświadczenie producenta komputera, że oferowany model komputera posiada certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę z oferowanym systemem operacyjnym, lub równoważny,
- Certyfikat TCO dla zaoferowanego modelu komputera (wydruk ze strony https://tcocertified.com/) lub równoważny.
W odniesieniu do Części II przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w pkt 13 tabeli dla części II przedmiotu zamówienia w załączniku 1 do PPU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ:
- deklaracja zgodności CE dla oferowanego modelu monitora lub równoważne,
- Certyfikat TCO dla zaoferowanego modelu monitora (wydruk ze strony https://tcocertified.com/) lub równoważny.
W odniesieniu do Części III przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w pkt 14 tabeli dla części III przedmiotu zamówienia w załączniku 1 do PPU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ:
- deklaracja zgodności CE dla oferowanego modelu monitora lub równoważne,
- Certyfikat TCO dla zaoferowanego modelu monitora (wydruk ze strony https://tcocertified.com/) lub równoważny.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Jeżeli oferta jest składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
2. Oferta Wykonawców, którzy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści Umowy oraz zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności zmiany wysokości podatku od towarów i usług.
2. Wszelkie zmiany w Umowie będą mogły być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli Stron oraz zachowania formy zgodnej z obowiązującymi przepisami i treścią niniejszej Umowy, pod rygorem nieważności.
3. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do Umowy i w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy:
1) nastąpiła zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia towaru wskazanego w ofercie nie powodująca zmiany przedmiotu umowy;
2) konieczna jest zmiana terminu realizacji dostaw z uwagi na:
a) zmianę sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy,
b) okoliczności wynikające z działania siły wyższej, uniemożliwiające wykonanie Przedmiotu Umowy;
3) nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy;
4) nastąpiła konieczność dostarczenia innego Sprzętu, posiadającego parametry nie gorsze niż zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie, spowodowana wycofaniem danego modelu z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub dostawa oferowanego Sprzętu jest niemożliwa w związku z zaistniałą sytuacją, która jest niezależna od Wykonawcy;
5) nastąpiła konieczność dostarczenia innego Sprzętu, posiadającego parametry nie gorsze niż zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie, spowodowana brakiem dostępności zaoferowanego urządzenia na rynku, co skutkowałoby uchybieniem terminu realizacji Umowy;
6) nastąpiła zmiana Stron w Umowie wynikających ze zmian organizacyjnych u Zamawiającego niezależnych od Zamawiającego np. poprzez podział Ministerstwa lub połączenie Ministerstw;
7) konieczna jest zmiana wynikająca z omyłki pisarskiej;
8) nastąpiła zmiana wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku;
4. Zamawiający dopuszcza również zmianę Umowy w stosunku do treści oferty
w przypadku, gdy nastąpi zmiana nazwy, adresu lub statusu firmy.
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający
może wyrazić zgodę lub nie – bez podawania uzasadnienia odmowy.
6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w § 9 ust. 3 Umowy jest złożenie pisemnego wniosku, przez Stronę inicjującą zmianę, zawierającego m.in. dokładny opis propozycji zmian oraz uzasadnienie celowości tych zmian lub oświadczenie producenta sprzętu - w przypadku, o którym mowa w § 9 ust. 3 pkt 4 Umowy.
7. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu lub w innym terminie uzgodnionym przez Strony.
8. Zamawiający jest uprawniony do żądania od Wykonawcy wyjaśnień i dowodów na okoliczności zawarte przez niego we wniosku o zmianę wynagrodzenia w celu jednoznacznego rozstrzygnięcia czy zmiana wynagrodzenia jest zasadna.
9. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu normatywnego wprowadzającego zmianę, która stanowi podstawę do wystąpienia z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem https://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
- ofertę sporządzoną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, wraz z opisem oferowanego urządzenia tj. z odpowiednio wypełnionym Załącznikiem nr 1 do Umowy - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – Specyfikacja techniczna,
- oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 SWZ,
- przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w Rozdziale 2 ust. 4 SWZ,
- inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), o których mowa w Rozdziale 10 ust. 23 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI