Zakup sprzętu komputerowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup sprzętu komputerowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzamotuły
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-28
  • ZamawiającyPOWIAT SZAMOTULSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00036783
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SZAMOTULSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-szamotuly.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-054e9758-a1d3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003853/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Sprzęt komputerowy III

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.powiat-szamotuly.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych: Marek Baran, tel. +48 612928700;3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7) Niniejsze postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w systemie miniportal (https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania) na liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.8) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z miniportal i ePuap - stanowiącej zał. nr 6 do SWZ. Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi;2) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Szamotułach jest Starosta Szamotulski, adres: ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły. Starosta Szamotulski odpowiada za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny i zgodnie z obowiązującymi przepisami. inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Szamotulskim, ul. Wojska Polskiego 4 jest Pani Renata Promis, e-mail: iod@szamotuly.com.pl, tel: 695222665 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego”, Nr sprawy: OR.272.5.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;3) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, jak również inne podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora;4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;Z uwagi na brak miejsca - ograniczona ilość znaków (liter) - szczegółowe informacje zawarto w SWZ. Prosimy o zapoznanie się z treścią: http://bip.powiat-szamotuly.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODOprawodosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawożądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczącychnaruszaprzepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODOprawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. cRODO. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkowaćzmianąwynikupostępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowywzakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjegozałączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wceluochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.5.2020

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 344870,66 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49495,93 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, odpowiadającawszystkimwarunkom określonym w dokumentach zamówienia, która uzyska największą łącznąliczbę punktów.Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tymsamym otrzymanajwiększą łączną liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałeoferty zostanąsklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Jeżeli nie możnawybrać najkorzystniejszejoferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilansceny i innych kryteriów ocenyofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryteriumo najwyższej wadze,zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonaćwyboru oferty w sposób, októrym mowa w pkt 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia w terminieokreślonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nowącenę lub koszt. Wykonawcy,składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonychprzez nich ofertach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami potwierdzającymi, że przygotowanie oferty, oferty częściowej nastąpiło niezależnie od Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.Oświadczenie musi być złożone w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy 2. Wykaz rozwiązań równoważnych - jeżeli dotyczy 3.Zastrzeżenietajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy- w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. 4. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczyPełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza sięrównież przedłożenieelektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałemprzez notariusza, tj.podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osobyposiadającej uprawnienianotariusza. Zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo onotariacie, elektronicznepoświadczenie zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanymdokumentem notariusz opatrujekwalifikowanym podpisem elektronicznym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzieleniezamówieniawykonawcyzobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokumentpełnomocnictwa, z treściktóregobędzie wynikało umocowanie do reprezentowania wpostępowaniu o udzieleniezamówienia tychwykonawców należy załączyć do oferty.Pełnomocnictwo powinno byćzałączone do oferty ipowinno zawierać w szczególnościwskazanie:- postępowania ozamówienie publiczne, któregodotyczy,- wszystkich wykonawcówubiegających się wspólnie oudzielenie zamówieniawymienionych z nazwy z określeniem adresusiedziby,- ustanowionegopełnomocnika orazzakresu jego umocowania.Wymaganaforma:Pełnomocnictwo powinnozostać złożone w formieelektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym, lub podpisemosobistym.Dopuszcza się równieżprzedłożenie elektronicznej kopiidokumentu poświadczonejza zgodność z oryginałem przeznotariusza, tj. podpisanejkwalifikowanym podpisemelektronicznym osoby posiadającejuprawnienia notariusza. Zgodnie zart. 97 § 2 ustawy z 14lutego 1991 r. – Prawo o notariacie,elektroniczne poświadczeniezgodności odpisu, wyciągu lubkopii z okazanym dokumentemnotariusz opatruje kwalifikowanympodpisem elektronicznym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 2 niniejszego paragrafu.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:a) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,b) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa,c) terminu realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem zdarzeń określanych jako „siła wyższa", których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron,d) zmian, o których mowa w art. 455 ust. 1-2 uPzp – nie stanowi to jednak obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 15:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-27

2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy z obsługą komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI