Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych oraz oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 17
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-032
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2510087
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych oraz oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d79a4a2a-d986-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002154/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego dla działów i jednostek MOPS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Centrum Społecznościowe w Nikiszowcu - II etap"; "Centrum Społecznościowe Szopki w Szopienicach - II etap"; "Centrum Społecznościowe Nasze Załęże - II etap"; "Program Aktywności Lokalnej Wełnowiec-Józefowiec i Dąb"; „Centrum Społecznościowe w Śródmieściu - I etap"; "Centra Społecznościowe w Śródmieściu i Zawodziu"; "Bogucice - moje miejsce na ziemi. Program aktywności lokalnej - II etap".
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mops-katowice.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej Logintrade.Net pod adresem: https://mops-katowice.logintrade.net zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale XII niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem i Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonej na ww. Platformie.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikacji innego niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w post. o udzielenie zam. publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Wyk.posiadający konto na Platformie ma możliwość złożenia, wycofania oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania przekazania przedmiotowych środków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów przy ich użyciu zostały opisane poniżej:
1) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany i wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających nazadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zam. w pozostałych obszarach.
2) Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dok.elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
Internet Explorer 10 i nowsze, Edge
Google Chrome,
Mozilla Firefox,
Opera,
b) Pozostałe wymagania techniczne:
dostęp do sieci Internet,
obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest –ajax,
włączona obsługa JavaScript,
zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
zainstalowany Acrobat Reader,
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java -Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy,
c) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9,
dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11,
dla Windows 8: Internet Explorer 11,
dla Windows 10: Internet Explorer 11,
d) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. (dawniej: Unizeto Technologies SA.),
Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Centrum Certyfikacji EuroCert Sp. z o.o.,
3) Dopuszczalne formaty przesyłanych danychimage/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg, powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu RRM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
Pozostałe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych odnośnie korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13, 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana/Wykonawcy/ Członka Organu/ Prokurenta/ Pełnomocnika/ Podmiotu trzeciego Podwykonawcy/ Pracownika lub osoby, którą dysponuje Wykonawca, danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem Pani/Pana praw w zakresie ochrony danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: daneosobowe@mops.katowice.pl lub pod nr telefonu: 32 251 00 87 oraz za pośrednictwem elektronicznej skrytki ePUAP, której adres jest dostępny na stronie internetowej http://www.mops.katowice.pl/node/3127.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz w celu archiwalnym zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na ich podstawie aktach wykonawczych, jak również w celach kontrolnych. Dane te są konieczne do przeprowadzenia postępowania w celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. Dane nie będą udostępnione innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy obowiązek udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak ujawnione innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną MOPS. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną, Platformie zakupowej Logintrade. Informacje o tych podmiotach dostępne są na stronie http://www.mops.katowice.pl/node/3127. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie MOPS, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
Szczegółowe informacje i wyjaśnienia dostępne są na stronie internetowej MOPS (www.mops.katowice.pl).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przysługuje Pani/Panu prawo do:b)na podstawie: - art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego z załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XXIV swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO.3701.1.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część A – sprzęt komputerowy:
a) pakiet biurowy – 30 szt.
b) zestawy komputerowe – 27 szt.
c) monitor LCD– 19 szt.
d) drukarka laserowa monochromatyczne średnia – 6; szt.
e) drukarka laserowa monochromatyczne małe – 4 szt.
f) kolorowe atramentowe urządzenie wielofunkcyjne A4 – 1 szt.
g) drukarka atramentowa – 1szt.
h) skaner dokumentowy – 1 szt.
i) laptopy – 2 szt.
j) licencja Windows Server 2019 Standard 64bit EN 16 core lub rozwiązanie równoważne – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa załącznik nr 1 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający przewiduje opcję polegającą na zakupie:Część A:
a) pakiet biurowy – 22 szt.
b) zestawy komputerowe – 22 szt.
c) monitor LCD – 20szt.
d) drukarka laserowa monochromatyczne średnia – 10 szt.
e) drukarka laserowa monochromatyczne małe – 4zszt.
f) kolorowe atramentowe urządzenie wielofunkcyjne A4 – 3 szt.
g) skaner dokumentowy – 2 szt.
h) laptopy – 5 szt.
Skorzystanie z opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
Część A:
a) cena brutto (waga - 60%),
b) okres gwarancji (40%),
a) cena – 60 %
oferta wykonawcy z najniższą ceną uzyskuje max. 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymują odpowiednią ilość punktów wg wzoru:
najniższa cena
----------------------------------- x 100 x 60%
cena w badanej ofercie
b) okres gwarancji – 40%,
• minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych zestawów komputerowych wynosi 36 miesięcy. Wykonawca oferujący minimalny okres (36 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 48 miesięcy wykonawca otrzyma – 6 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 36/48-miesięczny.
• minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych monitorów LCD wynosi 24 miesiące. Wykonawca oferujący minimalny okres (24 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 36 miesięcy wykonawca otrzyma – 6 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 24/36-miesięczny.
• minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych drukarek laserowych monochromatycznych średnich wynosi 24 miesiące. Wykonawca oferujący minimalny okres (24 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 36 miesięcy wykonawca otrzyma – 6 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 24/36-miesięczny.
• minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych drukarek laserowych monochromatycznych małych wynosi 24 miesiące. Wykonawca oferujący minimalny okres (24 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 36 miesięcy wykonawca otrzyma – 5 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 24/36-miesięczny. Zaproponowanie przez wykonawcę innego terminu niż wskazane spowoduje odrzucenie oferty.
Dodatkowa gwarancja musi spełniać analogiczne wymagania jak wskazane w załączniku nr 1 do swz.
• minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych kolorowych atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych A4 wynosi 12 miesięcy. Wykonawca oferujący minimalny okres (12 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 24 miesięcy wykonawca otrzyma – 6 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 12/24-miesięczny.
• minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianej drukarki atramentowej A4 wynosi 12 miesięcy. Wykonawca oferujący minimalny okres (12 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 24 miesięcy wykonawca otrzyma – 1 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 12/24-miesięczny.
• minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych skanerów dokumentowych wynosi 24 miesiące. Wykonawca oferujący minimalny okres (24 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 36 miesięcy wykonawca otrzyma – 5 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 24/36-miesięczny.
• minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych laptopów wynosi 36 miesięcy. Wykonawca oferujący minimalny okres (36 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 48 miesięcy wykonawca otrzyma – 5 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 36/48-miesięczny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B – licencje Eset – 26 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa załącznik nr 1 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Część B – licencje Eset – 25 szt.Skorzystanie z opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Części B: cena brutto (waga 100%),
oferta wykonawcy z najniższą ceną uzyskuje 100 pkt. Pozostałe oferty otrzymują odpowiednią ilość punktów wg wzoru:
najniższa cena
----------------------------------- x 100%
cena w badanej ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część C – multimedia:
a) kamera internetowa – 4 szt.
b) słuchawki monofoniczne przewodowe z mikrofonem – 3 szt.
c) dysk twardy SSD – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa załącznik nr 1 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Część C – multimedia:a) kamera internetowa – 10 szt.
b) słuchawki monofoniczne przewodowe z mikrofonem – 10sz.
c) dysk twardy SSD – 5 szt.
Skorzystanie z opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
Część C:
a) cena brutto (waga - 60%),
b) okres gwarancji (20%),
c) zaoferowanie mikrofonu stereo do kamery internetowej (20%),
a) cena – 60 %
oferta wykonawcy z najniższą ceną uzyskuje max. 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymują odpowiednią ilość punktów wg wzoru:
najniższa cena
----------------------------------- x 100 x 60%
cena w badanej ofercie
b) okres gwarancji – 20%,
•minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych kamer internetowych wynosi 24 miesiące. Wykonawca oferujący minimalny okres (24 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 36 miesięcy wykonawca otrzyma – 10 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 24/36-miesięczny.
•minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych słuchawek monofonicznych przewodowych z mikrofonem wynosi 24 miesiące. Wykonawca oferujący minimalny okres (24 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 36 miesięcy wykonawca otrzyma – 5 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 24/36-miesięczny.
•minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych dysków twardych SSD wynosi 36 miesięcy. Wykonawca oferujący minimalny okres (36 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 60 miesięcy wykonawca otrzyma – 5 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 36/60-miesięczny.
c) zaoferowanie mikrofonu stereo do kamery internetowej - 20%,
jeśli wykonawca do kamery internetowej zaoferuje mikrofonu mono oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt,
jeśli wykonawca do kamery internetowej zaoferuje mikrofon stereo oferta otrzyma w tym kryterium 20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: c) zaoferowanie mikrofonu stereo do kamery internetowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Części A-C: należy podać nazwę producenta i modelCzęść A:
Zest.komput.
•szcz. spec. tech. of.sprz. potw. speł. wym. param.wraz z pod.naz.prod. i ozn. mod. of.sprz.
•wydr.ze strony: http://www.cpubenchmark.net potw. spełn. wym. tech. przez procesor,
•ośw. wyk. że w przyp.braku moż. zapew. gw. prod.na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobow. zw. z serw.gw. do 3 lat wł.lub zg. ze złoż.of.
•ośw.wyk. że dost. sprz.będzie fabr.nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Monitor LCD
•szcz. spec. tech.of. sprz., potw.spełn. wymag. param.wraz z pod.naz.prod.i ozn. mod.of.sp.
•ośw.wyk. że w przyp. braku moż. zapewn. gw. prod.na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobow.zw. z serw.gw.do 2 lat wł. lub zgod.ze zł.of.
•ośw. wyk. że dost. sprz.będzie fab.nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Drukarka las.mon. średnia
•szcz. spec. tech. of. sprz. potw. spełn. wymag.param.wraz z pod.nazwy prod.i ozn.mod.of.sprz.
•ośw. wyk. że w przyp.braku moż. zapewn. gw. prod.na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zob. zw. z serw.gw.do 2 lat wł.lub zg. ze złoż.of.
•ośw. wyk. że dost. sprz. będzie fab.nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Drukarka las. mon. mała
•szcz.spec. tech. of.sprz. potw. spełn.wym.par.wraz z pod.naz.prod. i ozn.modelu of. sprz.
•ośw.wyk. że w przyp.braku moż. zapew. gw. prod.na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zob. zw. z serw.gw.do 2 lat wł.lub zg. ze złoż.of.
•ośw. wyk. że dost. sprz.będzie fabr.nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Kolorowe atr. urz.wielof. A4
•szcz. spec.tech. of. sprz. potw.spełn. wym. par. wraz z pod.naz.prod. i ozn. modelu of. sprz.
•ośw. wyk. że w przyp.braku możl.zap. gw. prod. na okres 1 lat przejmie na siebie wszelkie zobow. zw. z serw.gw.do 1 lat wł.lub zg.ze złoż.of.
•ośw. wyk., że dost.sprz.będzie fabr. nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Drukarka atram. A4
•szcz. spec. tech. of. sprzętu, potw. speł. wym. param.wraz z pod.naz.prod.i ozn. modelu of.sprz.
•ośw.of. że w przyp. braku moż.zapewn. gw. prod. na okres 1 lat przejmie na siebie wszelkie zobow. zw. z serw.gw.do 1 lat wł.lub zg. ze złoż. of.
•ośw. wyk, że dost.sprz.będzie fabr. nowy,
•dekl.zgod. CE „lub równ.”,
Skaner dok.
•szcz. spec. tech.of.sprz. potw. spełn. wym. param.wraz z pod.nazwy prod. i ozn.modelu of.sprz.
•ośw. of. że w przyp.braku moż. zapewn.gw. prod. na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobow. zw. z serw.gw.do 2 lat wł. lub zgod.ze złoż. of.
•ośw.wyk. że dost.sprz. będzie fab.nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Laptop
•szcz.spec. tech. of.sprz. potw. spełn. wymag. paramet.wraz z podaniem nazwy prod.i ozn. modelu of. sprz.
•wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potw. spełn.wym. techn. przez procesor,
•ośw. of. że w przyp.braku możl. zapew. gw. prod. na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zob. zw. z serw.gw. 3 lat wł.lub zg.ze złoż. of.
•ośw. wyk.że dost.sprz. będzie fabr. nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”.
Część C:
Kamera int.
•szcz. spec.tech.of.sprz. potw. spełn. wymag. param.wraz z pod.nazwy prod. i ozn. modelu of. sprz.
•ośw. of. że w przyp.braku moż.zapewn. gw. prod.na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobow. zw. z serw.gw.do 2 lat wł. lub zg.ze zł.of.
•ośw. wyk. że dost.sprz.będzie fab.nowy,
•dekl.zgod. CE „lub równ.”,
Słuchawki mon. przewodowe z mikrofonem
•szcz. spec. tech. of. sprz. potw. spełn. wymag. paramet.wraz z pod.. nazwy prod.i ozn. mod. of. sprz.
•ośw. of. że w przyp. braku możl. zapewn. gw. prod.na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobow. zw. z serw.gw.do 2 lat wł.lub zgodnie ze złoż. of.
•ośw. wyk., że dost. sprz.będzie fabr.nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Dysk SSD 2,5”
•szcz.spec. techn. of. sprz. potw. spełn. wym. param. wraz z pod.naz.prod. i ozn. mod.of. sprz.
•ośw. of. że w przyp. braku moż. zap. gw. prod. na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobow. zw. z serw.gw.do 3 lat wł.lub zgod.ze złoż. of.
•ośw. wyk. że dost. sprz.będzie fabr. nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Przedmiotowe środki dowodowe zostały szczegółowo opisane w rozdziale III pkt 7 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Części A-C: nazwa producenta i modelCzęść A:
Zest.komput.
•szcz. spec. tech. of.sprz. potw. speł. wym. param.wraz z pod.naz.prod. i ozn. mod. of.sprz.
•wydr.ze strony: http://www.cpubenchmark.net potw. spełn. wym. tech. przez procesor,
•ośw. wyk. że w przyp.braku moż. zapew. gw. prod.na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobow. zw. z serw.gw. do 3 lat wł.lub zg. ze złoż.of.
•ośw.wyk. że dost. sprz.będzie fabr.nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Monitor LCD
•szcz. spec. tech.of. sprz., potw.spełn. wymag. param.wraz z pod.naz.prod.i ozn. mod.of.sp.
•ośw.wyk. że w przyp. braku moż. zapewn. gw. prod.na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobow.zw. z serw.gw.do 2 lat wł. lub zgod.ze zł.of.
•ośw. wyk. że dost. sprz.będzie fab.nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Drukarka las.mon. średnia
•szcz. spec. tech. of. sprz. potw. spełn. wymag.param.wraz z pod.nazwy prod.i ozn.mod.of.sprz.
•ośw. wyk. że w przyp.braku moż. zapewn. gw. prod.na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zob. zw. z serw.gw.do 2 lat wł.lub zg. ze złoż.of.
•ośw. wyk. że dost. sprz. będzie fab.nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Drukarka las. mon. mała
•szcz.spec. tech. of.sprz. potw. spełn.wym.par.wraz z pod.naz.prod. i ozn.modelu of. sprz.
•ośw.wyk. że w przyp.braku moż. zapew. gw. prod.na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zob. zw. z serw.gw.do 2 lat wł.lub zg. ze złoż.of.
•ośw. wyk. że dost. sprz.będzie fabr.nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Kolorowe atr. urz.wielof. A4
•szcz. spec.tech. of. sprz. potw.spełn. wym. par. wraz z pod.naz.prod. i ozn. modelu of. sprz.
•ośw. wyk. że w przyp.braku możl.zap. gw. prod. na okres 1 lat przejmie na siebie wszelkie zobow. zw. z serw.gw.do 1 lat wł.lub zg.ze złoż.of.
•ośw. wyk., że dost.sprz.będzie fabr. nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Drukarka atram. A4
•szcz. spec. tech. of. sprzętu, potw. speł. wym. param.wraz z pod.naz.prod.i ozn. modelu of.sprz.
•ośw.of. że w przyp. braku moż.zapewn. gw. prod. na okres 1 lat przejmie na siebie wszelkie zobow. zw. z serw.gw.do 1 lat wł.lub zg. ze złoż. of.
•ośw. wyk, że dost.sprz.będzie fabr. nowy,
•dekl.zgod. CE „lub równ.”,
Skaner dok.
•szcz. spec. tech.of.sprz. potw. spełn. wym. param.wraz z pod.nazwy prod. i ozn.modelu of.sprz.
•ośw. of. że w przyp.braku moż. zapewn.gw. prod. na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobow. zw. z serw.gw.do 2 lat wł. lub zgod.ze złoż. of.
•ośw.wyk. że dost.sprz. będzie fab.nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Laptop
•szcz.spec. tech. of.sprz. potw. spełn. wymag. paramet.wraz z podaniem nazwy prod.i ozn. modelu of. sprz.
•wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potw. spełn.wym. techn. przez procesor,
•ośw. of. że w przyp.braku możl. zapew. gw. prod. na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zob. zw. z serw.gw. 3 lat wł.lub zg.ze złoż. of.
•ośw. wyk.że dost.sprz. będzie fabr. nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”.
Część C:
Kamera int.
•szcz. spec.tech.of.sprz. potw. spełn. wymag. param.wraz z pod.nazwy prod. i ozn. modelu of. sprz.
•ośw. of. że w przyp.braku moż.zapewn. gw. prod.na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobow. zw. z serw.gw.do 2 lat wł. lub zg.ze zł.of.
•ośw. wyk. że dost.sprz.będzie fab.nowy,
•dekl.zgod. CE „lub równ.”,
Słuchawki mon. przewodowe z mikrofonem
•szcz. spec. tech. of. sprz. potw. spełn. wymag. paramet.wraz z pod.. nazwy prod.i ozn. mod. of. sprz.
•ośw. of. że w przyp. braku możl. zapewn. gw. prod.na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobow. zw. z serw.gw.do 2 lat wł.lub zgodnie ze złoż. of.
•ośw. wyk., że dost. sprz.będzie fabr.nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Dysk SSD 2,5”
•szcz.spec. techn. of. sprz. potw. spełn. wym. param. wraz z pod.naz.prod. i ozn. mod.of. sprz.
•ośw. of. że w przyp. braku moż. zap. gw. prod. na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobow. zw. z serw.gw.do 3 lat wł.lub zgod.ze złoż. of.
•ośw. wyk. że dost. sprz.będzie fabr. nowy,
•dekl. zgod. CE „lub równ.”,
Przedmiotowe środki dowodowe zostały szczegółowo opisane w rozdziale III pkt 7 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenia i dokumenty składane z ofertą:1) Oferta - załącznik nr 3 do SWZ składana jest pod rygorem nieważności w formie
elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Oświadczenie – załącznik nr 4 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu.
3) Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w Rozdziale III pkt 7 swz.
4) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy:
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
5) Wykaz rozwiązań równoważnych - jeśli dotyczy.
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność
za realizację zamówienia.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienie.
6. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia.
7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, o której mowa w Rozdziale XXI SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dotyczy części A, B, C:Zmiana niniejszej umowy jest możliwa w przypadku:
a) wycofania z dystrybucji przedmiotu zamówienia i zastąpienia go towarem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mops-katowice.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak