Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-11-04
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W PŁOCKU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00411748
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W PŁOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Medyczna 19

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wszplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wszplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad7daafe-551d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00327335/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Zakup sprzętu i oprogamowania komputerowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP
Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ zawartymi w dziale XXIII. Informacje związane z RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.2910.10.(36/ZP/22).2022.JM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 460991,30 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwer aplikacyjny, System ochrony poczty elektronicznej

4.2.5.) Wartość części: 104250,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita ocena punktowa oferty będzie wynikała z sumy punktów, jakie otrzyma oferta za
poszczególne kryteria zgodnie z poniższym wzorem:
P = C +G
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty brutto”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium "okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.7.) Kolejność kryterium: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwer backup, Biblioteka taśmowa LTO, Macierz dyskowa, System zarządzania danymi backup)

4.2.5.) Wartość części: 356741,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita ocena punktowa oferty będzie wynikała z sumy punktów, jakie otrzyma oferta za
poszczególne kryteria zgodnie z poniższym wzorem:
P = C +G
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty brutto”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium "okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.7.) Kolejność kryterium: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego.
2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału
w postępowaniu określone w art. 112 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Określenie warunku:
Zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową
byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w
którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów/w ;
Określenie warunku: nie dotyczy
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Określenie warunku: nie dotyczy
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Określenie warunku: nie dotyczy
3. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przekazane
Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymagane w SWZ w systemie
„spełnia/nie spełnia”.
4. Sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu w sytuacji, gdy Wykonawca w celu
potwierdzenia ich spełniania polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów
udostępniających zasoby.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, musi wykazać, że udostępnione
zasoby pozwalają mu na wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5. Sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia.
a) Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym musi spełniać
każdy wykonawca składający ofertę wspólną.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia
dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego:
a) informacja z wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014,
b) informacja z listy rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego,
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków
dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego
wymagania, cechy lub kryteria, i które są niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
4.1. materiały promocyjne opisujące przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do
SWZ, będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi
w powszechnych stosunkach handlowych przez producenta, jego przedstawiciela lub
dystrybutora potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganymi
przez Zamawiającego parametrami.
W przypadku, gdy nie opracowano dla przedmiotu zamówienia materiałów promocyjnych należy
przedłożyć inny równoważny przedmiotowy środek dowodowy np. : instrukcję obsługi, jej wyciąg, zdjęcie potwierdzające powyższe, oświadczenie producenta z których będzie
wynikała zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganymi parametrami.
4.2. dokumenty wymagane w załączniku nr 1 do SWZ odpowiednio do przedmiotu
zamówienia na który wykonawca składa ofertę:
4.2.1. pakiet nr 1:
a) Serwer aplikacyjny:
- deklaracja zgodności CE dla oferowanego serwera
b) System ochrony poczty elektronicznej:
- w przypadku oferowania tzw. produktów podwójnego zastosowania
dokument pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na
terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia
29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu
strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i
bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn zm.) oraz dokument potwierdzający, że
importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw.
wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu,
pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania
- oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż
Wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań.
- dokument potwierdzający, że dostarczony system posiada co najmniej dwie z poniższych
certyfikacji: VBSpam, VB100 rated, Common Criteria NDPP, FIPS 140-2 Certified.
4.2.2. pakiet nr 2:
a) serwer backup:
- deklaracja zgodności CE dla oferowanego serwera

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty są wykazane w pkt 5.8

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja , spółki cywilne).
1. wymagane w załączeniu do oferty
1.1. potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia tych podmiotów
1.1.1. oświadczenie wskazane w pkt X lit. A pkt. 2 i lit. B niniejszej SWZ (oświadczenie własne
składane na podstawie art. 125 ust.1 uPzp) składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie w zakresie wskazanym w pkt. X B SWZ
1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiającego po upływie
terminu składania ofert,
2.1. dokumenty w zakresie wymaganym od wykonawcy, wymienione w pkt X lit. C pkt. 2 - tzw.
podmiotowe środki dowodowe.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron oraz sporządzenia aneksu w formie
pisemnej pod rygorem nieważności oraz zapewnienia zgodności z art. 454 i 455 ustawy – Prawo
zamówień publicznych.
2. Przewiduje się następujące możliwości zmiany umowy po podpisaniu przez obie strony stosownego
aneksu do umowy w formie pisemnej polegające na:
a) zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentujących pod
warunkiem, że pod względem prawnym nie prowadzą one do zmian stron umowy,
b) zmianie postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności tzw. „siły wyższej” tj. wydarzeń i
okoliczności nadzwyczajnych, nieprzewidywalnych, niezależnych od dobrej woli i intencji którejkolwiek
ze stron umowy, które uniemożliwiają jednej ze stron wywiązanie się z postanowień zawartej umowy
lub powodują rażącą stratę dla którejkolwiek ze stron umowy. Gdy okoliczności „siły wyższej”
uniemożliwiają jednej ze stron umowy wywiązanie się ze swych zobowiązań umownych, strony umowy
mogą rozwiązać umowę w całości lub w części bez odszkodowania.
c) zmianie osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia,
f) ustaleniu odmiennych zasad rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w szczególności
zmiany okresów rozliczeniowych,
g) zmianach w Umowie, które nie będą istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp
h) zmianach w Umowie , o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.
i) zmianie terminu wykonania zamówienia, jeśli brak wykonania zamówienia w terminie nie wynika z
przyczyn powstałych z winy Wykonawcy.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany w obowiązujących
przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub
faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującej nie możliwością realizacji przedmiotu umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w przypadku powstania nadzwyczajnych
okoliczności (nie będących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy
zawarciu umowy;
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia niezgodności
pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane - możliwość unieważnienia została przewidziana w
ogłoszeniu o zamówieniu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Świadczenie usług pocztowych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Płock: Dostawa paliw ciekłych w 2023 roku.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej - XI