Zakup monitorów, akcesoriów komputerowych i laptopów oraz oprogramowania do lapt

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup monitorów, akcesoriów komputerowych i laptopów oraz oprogramowania do laptopów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-11
  • ZamawiającyGmina Miejska Kraków
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00234841
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup monitorów, akcesoriów komputerowych i laptopów oraz oprogramowania do laptopów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefińska 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup monitorów, akcesoriów komputerowych i laptopów oraz oprogramowania do laptopów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b391ecc4-f91f-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020333/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 zakup monitorów, akcesoriów komputerowych i laptopów oraz oprogramowania do laptopów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.:
1) miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ / https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia
2) ePUAP-u dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oznaczenie Zamawiającego w formularzach ePUAP: Miejski
Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie (mopskrakow)
3) poczty elektronicznej do@mops.krakow.pl
- z zastrzeżeniem regulacji opisanych w pkt 2 – 9 niniejszego rozdziału.
2. Przed terminem otwarcia ofert zamawiający dopuszcza pocztę elektroniczną, jako środek komunikacji między Zamawiającym a
Wykonawcami. Wyłączny i jedyny adres poczty elektronicznej (e-mail) Zamawiającego do komunikacji z wykonawcami:
do@mops.krakow.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca komunikują się za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na
żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości od
Wykonawcy, Zamawiający uzna, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail podany przez Wykonawcę, dla którego
Zamawiający posiada pozytywny raport transmisji, zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z
treścią pisma, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania.
3. Sposób składania oferty oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą: wyłącznie elektronicznie za pomocą
stosownego formularza dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ / https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia z
zachowaniem wymogów opisanych art. 63 ust. 2 Pzp. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w
„Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP”. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem
elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy.
4. Sposób komunikowania się Zamawiającego z wykonawcami po terminie otwarcia ofert. W postępowaniu o udzielenie zamówienia
komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń (innych niż oferta oraz dokumenty i
oświadczenia składane wraz z ofertą), wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie wyłącznie
za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do
komunikacji). Wykonawca odpowiada za bieżące odbieranie wiadomości ze swojej skrzynki epuap. Jako skrzynkę epuap
Wykonawcy Zamawiający traktuje adres skrzynki, z której została przesłana oferta. W przypadku, w którym Wykonawca chce, aby
droga komunikacji odbywała się poprzez inny adres skrzynki epuap, winien to wskazać w odpowiedniej rubryce formularza
ofertowego. Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawność urządzeń i systemów z jego strony odpowiadających za odbiór
korespondencji.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L119 z dnia 04.05.2016 r.), zwanym dalej
"RODO", szczegóły w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.19.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup i dostawa akcesoriów komputerowych, zwanych dalej sprzętem komputerowym, oraz oprogramowania do laptopów, łącznie zwanych dalej towarem, dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
2. Opis techniczny oraz ilość zamawianego towaru zostały przedstawione w formularzu cenowym będącym załącznikiem do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
3. Umowa zrealizowana zostanie, w zakresie wszystkich części, jednorazową dostawą w zakresie zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
4. Miejsce dostawy: ul. Józefińska 14 pokój 105 w Krakowie (I piętro).
5. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom.
6. Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, nie będzie nosić śladów użytkowania oraz zostanie dostarczony w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach.
7. Dokumentem udzielenia gwarancji jest niniejsza umowa.
8. Serwis gwarancyjny będzie wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt Wykonawcy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się poza lokalami Zamawiającego, jedynie za zgodą Zamawiającego. Lokale mieszczą się na terenie Miasta Krakowa. Naprawy gwarancyjne będą wykonywane w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 3 niniejszej umowy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w danej części w sytuacji, gdy wartość dostarczonego w wyznaczonym terminie towaru będzie mniejsza niż 80% wartości całego zamawianego towaru w zakresie części, której dotyczy dostawa.
10. W sytuacji odmowy przez Zamawiającego przyjęcia dostawy, o czym mowa powyżej, dostawę uznaje się za niezrealizowaną w terminie
11.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad lub braków ilościowych w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar lub uzupełnić brakujący towar w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 2 niniejszej umowy.
12.Towar będzie kompletny z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem.
13.Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przestrzegania terminów, o których mowa w niniejszej umowy,
2) dostawy towaru na własny koszt wraz z jego wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia,
3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą poprawnie wystawionej, oddzielnej dla każdej części zamówienia, faktury,
4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa łatwa identyfikacja modelu, producenta lub marki,
5) dostawy towaru zgodnie z niniejszą umową.
14.Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie, aż do czasu usunięcia tych wad.
15.Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu – wg wyboru Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto 60%
Termin usunięcia wad w okresie gwarancji / rękojmi 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup i dostawa monitorów, zwanych dalej sprzętem komputerowym, oraz oprogramowania do laptopów, łącznie zwanych dalej towarem, dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
2. Opis techniczny oraz ilość zamawianego towaru zostały przedstawione w formularzu cenowym będącym załącznikiem do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
3.Umowa zrealizowana zostanie, w zakresie wszystkich części, jednorazową dostawą w zakresie zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
4.Miejsce dostawy: ul. Józefińska 14 pokój 105 w Krakowie (I piętro).
5.Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom.
6.Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, nie będzie nosić śladów użytkowania oraz zostanie dostarczony w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach.
7.Dokumentem udzielenia gwarancji jest niniejsza umowa.
8.Serwis gwarancyjny będzie wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt Wykonawcy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się poza lokalami Zamawiającego, jedynie za zgodą Zamawiającego. Lokale mieszczą się na terenie Miasta Krakowa. Naprawy gwarancyjne będą wykonywane w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 3 niniejszej umowy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w danej części w sytuacji, gdy wartość dostarczonego w wyznaczonym terminie towaru będzie mniejsza niż 80% wartości całego zamawianego towaru w zakresie części, której dotyczy dostawa.
10. W sytuacji odmowy przez Zamawiającego przyjęcia dostawy, o czym mowa powyżej, dostawę uznaje się za niezrealizowaną w terminie
11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad lub braków ilościowych w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar lub uzupełnić brakujący towar w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 2 niniejszej umowy.
12. Towar będzie kompletny z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem.
13. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przestrzegania terminów, o których mowa w niniejszej umowy,
2) dostawy towaru na własny koszt wraz z jego wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia,
3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą poprawnie wystawionej, oddzielnej dla każdej części zamówienia, faktury,
4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa łatwa identyfikacja modelu, producenta lub marki,
5) dostawy towaru zgodnie z niniejszą umową.
14. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie, aż do czasu usunięcia tych wad.
15. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu – wg wyboru Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto 60%
Termin usunięcia wad w okresie gwarancji / rękojmi 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup i dostawa laptopów, zwanych dalej sprzętem komputerowym, oraz oprogramowania do laptopów, łącznie zwanych dalej towarem, dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
2.Opis techniczny oraz ilość zamawianego towaru zostały przedstawione w formularzu cenowym będącym załącznikiem do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
3.Umowa zrealizowana zostanie, w zakresie wszystkich części, jednorazową dostawą w zakresie zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
4.Miejsce dostawy: ul. Józefińska 14 pokój 105 w Krakowie (I piętro).
5.Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom.
6.Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, nie będzie nosić śladów użytkowania oraz zostanie dostarczony w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach.
7.Dokumentem udzielenia gwarancji jest niniejsza umowa.
8.Serwis gwarancyjny będzie wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt Wykonawcy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się poza lokalami Zamawiającego, jedynie za zgodą Zamawiającego. Lokale mieszczą się na terenie Miasta Krakowa. Naprawy gwarancyjne będą wykonywane w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 3 niniejszej umowy.
9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w danej części w sytuacji, gdy wartość dostarczonego w wyznaczonym terminie towaru będzie mniejsza niż 80% wartości całego zamawianego towaru w zakresie części, której dotyczy dostawa.
10. W sytuacji odmowy przez Zamawiającego przyjęcia dostawy, o czym mowa powyżej, dostawę uznaje się za niezrealizowaną w terminie
11.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad lub braków ilościowych w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar lub uzupełnić brakujący towar w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 2 niniejszej umowy.
12.Towar będzie kompletny z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem.
13.Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przestrzegania terminów, o których mowa w niniejszej umowy,
2) dostawy towaru na własny koszt wraz z jego wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia,
3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą poprawnie wystawionej, oddzielnej dla każdej części zamówienia, faktury,
4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa łatwa identyfikacja modelu, producenta lub marki,
5) dostawy towaru zgodnie z niniejszą umową.
14.Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie, aż do czasu usunięcia tych wad.
15.Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu – wg wyboru Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto 60%
Termin usunięcia wad w okresie gwarancji / rękojmi 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub
ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy, wyłącznie w zakresie wskazanym w art. 455 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-11 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-11 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W oparciu o art. 7 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych wyklucza
się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia
29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24.02.2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wgranie Windows 7 i kilku programów diagnostycznych- Myślenice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wgranie Windows 7 i kilku programów diagnostycznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI