Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec" - etap II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwierklaniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Świerklaniec
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia772814-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 772814-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Gmina Świerklaniec: Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec" - etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świerklaniec, krajowy numer identyfikacyjny 54000900000000, ul. Młyńska  3 , 42-622  Świerklaniec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 844 853, , e-mail lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl, , faks 322 844 852.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swierklaniec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swierklaniec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Świerklaniec, 42-622 Świerklaniec, ul. Młyńska 3

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec" - etap II
Numer referencyjny: IZ.271.2.29.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. sprzętkomputerowy i multimedialny dla ZSP w Orzechu, SP w Nakle Śl. i SP w Świerklańcu, II. materiały ipomoce do zajęć dla ZSP w Orzechu i SP w Nakle Śl. (książki, gry, pomoce dydaktyczne, materiałyplastyczno - papiernicze). Szczegóły w załączniku

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30232100-5
30231300-0
48952000-6
38651600-9
39162000-5
39162100-6
39162110-9
37524100-8
22111000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
14

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Zdolność techniczna lub zawodowa – dot. części I zamówienia (sprzętkomputerowy i multimedialny dla ZSP w Orzechu, SP w Nakle Śl. I SP w Świerklańcu): Zamawiającyuzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wokresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżwykonuje, co najmniej 2 dostawy obejmujące pomoce sprzęt komputerowy lub multimedialny – każdadostawa o wartości min. 70.000 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza tzw. sumowania doświadczenia- łączenia wykonanych dostaw o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku. - Zdolnośćtechniczna lub zawodowa – dot. części II zamówienia (materiały i pomoce do zajęć dla ZSP w Orzechui SP w Nakle Śl.): Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony,jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofertwykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadkuświadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostawy obejmujące materiały i/ lub pomoce dydaktyczne lub naukowe – każda dostawa o wartości min. 30.000 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza tzw. sumowania doświadczenia - łączenia wykonanych dostaw o mniejszejwartości w celu wykazania spełniania warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania braku podstawwykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia (aktualnego nadzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżwykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodówokreślających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregodostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, ajeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadalwykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinnybyć wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: ​ 3000 zł – dla części I zamówienia, ​ 1000 zł – dla części II zamówienia. ​ Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Świerklańcu nr rachunku: 47 8467 0001 0000 0026 2000 0003 z dopiskiem: Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec" – etap II, część …….. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.Wadium wnoszone w formie pieniądza uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami, tzn. umieścić go w taki sposób, aby umożliwić swobodne oddzielenie od reszty dokumentów.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
wydłużenie okresu rękojmi lub rękojmi i gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne zmiany, pod rygorem nieważności.Zmiany umowy muszą być zgodne z treścią art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Każda zestron jest uprawniona do wnioskowania o zmianę sposobu i zakresu wykonywanej umowy w sytuacjirozszerzenia lub zawężenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy, czego nie można byłoprzewidzieć w dniu zawarcia umowy, a niewykonanie których uniemożliwiałoby należyte wykonanieprzedmiotu umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmianyumowy z przyczyn, określonych w ust. 2, Strona żądająca zmiany zobowiązana jest do niezwłocznegopoinformowania o tym fakcie drugiej Strony i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmianywraz z uzasadnieniem dokonania zmiany. 4. Jeżeli zmiana umowy wiąże się ze zmianą wysokościwynagrodzenia należnego Wykonawcy, Strona wnioskująca o zmianę jest zobowiązana przedstawićkalkulację tej zmiany. 5. Rezygnacja z określonego zakresu przedmiotu umowy wiąże się zezmniejszeniem wynagrodzenia zgodnie z przedstawioną przez Wykonawcę wyceną. 6. Z okolicznościstanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie Strony. 7.Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności nie stanowią podstawy do zmian umowy, Wykonawcazobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: sprzęt komputerowy i multimedialny dla ZSP w Orzechu, SP w Nakle Śl. i SP w Świerklańcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:SP W Nakle Śl.:Tablet na potrzeby zajęć j. niemieckiego x1, Laptop x1, Drukarka x1, Tablet x9, Odtwarzacz CD zgłośnikami x1, Aparat fotograficzny x2, Tablica interaktywna x1, Nagłośnienie przenośne x1. ZSP wOrzechu: Laptopy do fizyki x15, Zestaw komputerowy x1, Oprogramowanie biurowe do zestawukomputerowego x1, Monitor interaktywny x1, Komputer OPS x1. SP w Świerklańcu: Laptop zoprogramowaniem x7, Tablet x12, Urządzenie wielofunkcyjne x1, Kamera cyfrowa x1, Monitorinteraktywny x2. Szczegółowy opis urządzeń zawarty jest w załączniku do SIWZ udostępnionym na stronieinternetowej www.bip.swierklaniec.pl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5, 30231300-0, 48952000-6, 38651600-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla każdej ze szkół zostanie podpisana odrębna umowa oraz wystawiona odrębna faktura za dostarczony sprzęt.


Część nr: 2 Nazwa: materiały i pomoce do zajęć dla ZSP w Orzechu i SP w Nakle Śl.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZSP w Orzechu:Matematyka. Egzamin ósmoklasisty sztuka x1, Ortograffiti. Matematyka bez trudności. sztuka x1, Zeszytyćwiczeń różne sztuka x10, Percepcja wzrokowa sztuka x1, Percepcja słuchowa – książka i CD sztuka x1,Percepcja wzrokowa sztuka x1, zestaw do zajęć terapeutycznych sztuka x1, Dyslektyczne ucho książkasztuka x1, Dyslektyczne ucho - ćwiczenia sztuka x1, Tymon rozumie innych sztuka x1, Ćwiczenia dlauczniów starszych klas szkoły podstawowej z zaburzoną percepcją wzrokową sztuka x1, Kto słucha niebłądzi” Zadania doskonalące uwagę i pamięć słuchową sztuka x1, Ćw. Na koncentrację i spostrzegawczośćdla uczniów klas VII-VIII sztuka x1, Tabliczka mnożenia gra planszowa.- sztuka x1, Pikselki sztuka x1,Skoncentruj się” sztuka x1, Wytęż wzrok i pamięć” sztuka x1, Który wyraz jest poprawny?- sztuka x1,Gumowe ucho sztuka x1, Dyktanda graficzne sztuka x1, Uszy do góry sztuka x1, Gra Simon Air sztuka x1,Pamięć dźwiękowa - gra sztuka x1, „Wszystko słyszę”ćwiczenia sztuka x1, Strefa słuchu + płyta sztuka x1,„Posłuchaj, pokaż, opowiedz” część I sztuka x1, Góra uczuć – Gra sztuka x1, Karty – sposoby na złośćsztuka x1, „Łamacz lodów” sztuka x1, Dzwonki diatoniczne naciskane sztuka x1, Badam alternatywne źródłaenergii sztuka x10, Elektryczność i magnetyzm-zestaw doświadczalny sztuka x10, Baterie AA komplet 4 sztsztuka x12, Bryły wielościany prawidłowe sztuka x1, Komplet magnetycznych przyrządów tablicowych ztablicą do zawieszania sztuka x1, przyrząd do demonstrowania powstawania brył obrotowych sztuka x1,Tablica układ współrzędnych suchościeralna sztuka x1, Zestaw do nauki rachunku prawdopodobieństwasztuka x1, Plansze interaktywne sztuka x1, Cyrkiel na tablicę - na magnesach sztuka x1, Kątomierzdwukierunkowy sztuka x2, Twierdzenie Pitagorasa – zestaw demonstracyjny sztuka x1, Bryły obrotowesztuka x1, Magnetyczne koła ułamkowe sztuka x1, Sześcian do demonstracji objętości sztuka x1, Tworzymy siatki graniastosłupów i ostrosłupów - zestaw demonstracyjny sztuka x1, Rozdzielacz gruszkowy sztuka x8,Modele chemiczne grafit, diament, fulereny sztuka x1, Modele kulkowe sztuka x1, Trójnóg metalowy sztukax5, Szczypce metalowe sztuka x5, Statyw sztuka x1, Zestaw kolb stożkowych z lejkiem sztuka x16, Zestawporcelanowych parownic sztuka x16, Zestaw butelek z wkraplaczam sztuka x8, Palnik alkoholowy sztuka x8,Zlewki-zestaw sztuka x16, Krystalizator sztuka x16, Sączki sztuka x5, Sublimacja jodu sztuka x1, Modelatomu sztuka x1, Papierki wskażnikowe sztuka x10, Zestaw płytek ceramicznych do eksperymentówkroplowych sztuka x1, Zestaw do przeprowadzania reakcji w roztworach wodnych sztuka x1, Przyrząd doobserwacji obrazu rzeczywistego w zwierciadle wklęsłym sztuka x1, zwierciadło kuliste wklęsłe i wypukłesztuka x1, kompas w obudowie metalowej sztuka x1, zestaw do doświadczeń z elektrostatyki sztuka x1,Kamertony sztuka x1, Wahadło matematyczne sztuka x1, Powstawanie obrazów w zwierciadle płaskimsztuka x1, Zasilacz bateryjny 6 V sztuka x1, miniaturowe igły magnetyczne na podstawkach sztuka x1,elektromagnes sztuka x1, zestaw do doświadczeń z optyki geometrycznej sztuka x1, Zestaw wady wzrokusztuka x1, elektroskop dwulistkowy sztuka x1, elektrometr Brauna sztuka x1, zestaw sprężyn o różnymwspółczynniku sprężystości, ze wskazówką sztuka x1, maszyna elektrostatyczna Wimshursta sztuka x1,wizualizacja linii pola magnetycznego sztuka x1, magnes podkowiasty sztuka x5, soczewki dwuwypukła idwuwklęsła sztuka x1, pojemnik próżniowy z pompką sztuka x1, zielony wskaźnik laserowy sztuka x1,Żarówki sztuka x10, przewody sztuka x10, żarówki na podstawkach i wyłącznik sztuka x1, opornik drutowy10W sztuka x1, oprawki do żarówek na wspólnej oprawce sztuka x1, zasilacz bateryjny sztuka x1, opornicasuwakowa 0 - 20W sztuka x1, miliamperomierz sztuka x1, woltomierz sztuka x1, Gotowy przyrząd dobadania tarcia sztuka x1, Rura Newtona z gotową prożnią sztuka x1, Wózek do doświadczeń z mechanikisztuka x1, zestaw bloczków ze statywami sztuka x1, zestaw 10 obciążników 50g z dwustronnymi haczykamisztuka x1, trzy sześciany o jednakowej masie sztuka x1, przewodnictwo cieplne metali-wersjademonstracyjna sztuka x1, pojazd odrzutowy z napędem elektrycznym sztuka x1, model technicznej prasyhydraulicznej sztuka x1, siłomierz demonstracyjny sztuka x5, przewodnictwo cieplne metali sztuka x1, wagaelektroniczna 2000g/1g sztuka x4, uniwersalny statyw o regulowanej wysokości sztuka x1, kula Pascalasztuka x1, metalowy haczyk na podstawie magnetycznej sztuka x2, lewitujące magnesy na drewnianejpodstawce sztuka x1, zestaw do demonstracji zjawiska konwekcji sztuka x1, półkule magdeburskie sztukax1, naczynia połączone sztuka x1, termometr alkoholowy sztuka x6, dziesięć sześcianów do wyznaczaniagęstości różnych materiałów sztuka x2, Zestaw do badania prawa Archimedesa sztuka x1, przyrząd dodemonstracji przemiany pracy w energie wewnętrzną sztuka x1, Koło Maxwella sztuka x1, fartuch sztukax15, Bryły ułamkowe magnetyczne sztuka x1, Bryły geometryczne wielościany nieregularne, ukośne sztukax1, Przyrząd tablicowy magnetyczny do budowy trójkątów –– Matematyka sztuka x1, Dwa magnesy sztabkowe 55x14x10 mm zestaw x1. SP w Nakle Śl. - 11 zestawów: Wkład z papieru rysunk. A4 sztuka x2,Wkład z kolor.papieru rys.A4 sztuka x1, Papier wycinankowy 100 kartek sztuka x1, Brystol A3 sztuka x1,Brystol 10 kolorów A4. sztuka x1, Klej czarodz.500 ml sztuka x1, Plastelina mix - 2,8 kg sztuka x1, Farbytemperowe sztuka x1, Krepina mix. 15 kolorów sztuka x1, Kredki zestaw stolikowy sztuka x1, Kompletnożyczek 10 szt sztuka x1, Zestaw pędzli 25 szt. sztuka x1, Brystol biały A4 sztuka x1, Brystol A3 białysztuka x1, Brystol A3 kolorowy sztuka x1, Papier wycinankowy nabłyszczany 200 kartek sztuka x1, Kredkizestaw stolikowy sztuka x1, Farby temperowe sztuka x1, Klej czarodz.500 ml sztuka x1, Brokat zestawpudełko sztuka x1, Pastele suche sztuka x1, Wiszer - rozcieracz do pasteli sztuka x10, Fiksatywa sztuka x1,Węgiel rysunkowy sztuka x1, Plastelina kwadratowa sztuka x1, Modelina zestaw sztuka x10, Glina białasamoutwardzalna sztuka x1, Masa do modeli sztuka x1, Papier ścierny komplet sztuka x1, narzędzia domodelowania sztuka x1, farba do ceramiki sztuka x1, farba do ceramiki sztuka x1, farba do ceramiki sztukax1, farba do ceramiki sztuka x1, farba do ceramiki sztuka x1, farba do ceramiki sztuka x1, Zestaw doquillingu na cały rok sztuka x1, Akwarele farby zestaw sztuka x1, Blok do akwareli A3 sztuka x1, Farbyakrylowe sztuka x1, Farby plakatowe sztuka x1, Farby akwarelowe brokatowe sztuka x1, Zestaw tuszywodnych sztuka x1, Kredki akwarelowe sztuka x1, Tektura sztuka x1, Zestaw do origami sztuka x1, Klej dofolii sztuka x1, Filcowe arkusze zestaw sztuka x1, Igły do filcowania sztuka x1, Pistolet do klejenia na gorącoi klej sztuka x1, relief do witrazy sztuka x1, Zestaw włóczek do filcowania sztuka x1, Zestaw blokówtechnicznych sztuka x1, Karton sztuka x1, Zestaw pędzli sztuka x2. Szczegółowy opis zawarty jest wzałączniku do SIWZ udostępnionym na stronie internetowej www.bip.swierklaniec.pl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 39162110-9, 37524100-8, 22111000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
wydłużenie okresu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla każdej ze szkół zostanie podpisana odrębna umowa oraz wystawiona odrębna faktura za dostarczone materiały.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa ulicy Dworcowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świerklaniec: Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w 2021 r.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świerklaniec: Bieżące utrzymanie dróg gruntowych i chodników w 2021r.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa komputerów, monitorów oraz oprogramowania
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Wyposażenie pomieszczeń Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza) w sprzęt komputerowy
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI