III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, wykaże się przynajmniej jedną dostawą sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej: • dla części 1 zamówienia 31 000,00 zł brutto; • dla części 2 zamówienia 16 000,00 zł brutto; • dla części 3 zamówienia 18 000,00 zł brutto; • dla części 4 zamówienia 44 000,00 zł brutto; • dla części 5 zamówienia 10 000,00 zł brutto; • dla części 6 zamówienia 70 000,00 zł brutto; • dla części 7 zamówienia 13 000,00 zł brutto. i przedstawi na potwierdzenie tego faktu odpowiedni dokument.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
b) wykaz zawierający minimum jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej: • dla części 1 zamówienia 31 000,00 zł brutto; • dla części 2 zamówienia 16 000,00 zł brutto; • dla części 3 zamówienia 18 000,00 zł brutto; • dla części 4 zamówienia 44 000,00 zł brutto; • dla części 5 zamówienia 10 000,00 zł brutto; • dla części 6 zamówienia 70 000,00 zł brutto; • dla części 7 zamówienia 13 000,00 zł brutto.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W zakresie części 1 zamówienia: • Opis oferowanego sprzętu wraz z podaniem producenta, modelu, typu, • Deklaracja zgodności CE, W zakresie części 2 zamówienia: • Opis oferowanego sprzętu wraz z podaniem producenta, modelu, typu, • Deklaracja zgodności CE, W zakresie części 3 zamówienia: • Opis oferowanego sprzętu wraz z podaniem producenta, modelu, typu, • Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta oferowanego sprzętu, • Deklaracja zgodności CE, W zakresie części 4 zamówienia: • Opis oferowanego sprzętu wraz z podaniem producenta, modelu, typu, • Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta oferowanego sprzętu, • Deklaracja zgodności CE, W zakresie części 5 zamówienia: • Opis oferowanego sprzętu wraz z podaniem producenta, modelu, typu, • Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta oferowanego sprzętu, • Deklaracja zgodności CE, W zakresie części 6 zamówienia: • Opis oferowanego sprzętu wraz z podaniem producenta, modelu, typu, • Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta oferowanego sprzętu, • Deklaracja zgodności CE, W zakresie części 7 zamówienia: • Opis oferowanego sprzętu wraz z podaniem producenta, modelu, typu, • Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta oferowanego sprzętu, • Deklaracja zgodności CE. Dokumenty należy przedłożyć w języku polskim. Dokumenty w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),b)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1) 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla oferty częściowej nr 1, 2) 560,00 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt złotych) dla oferty częściowej nr 2, 3) 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) dla oferty częściowej nr 3, 4) 1 420,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta dwadzieścia złotych) dla oferty częściowej nr 4, 5) 320,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia złotych) dla oferty częściowej nr 5, 6) 2 280,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście osiemdziesiąt złotych) dla oferty częściowej nr 6, 7) 430,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści złotych) dla oferty częściowej nr 7. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydziała Finansowo - Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej dodatkowej gwarancji |
20,00 |
termin wykonania zamówienia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Warunki umowy zostały określone we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności i muszą być akceptowane przez obie strony umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 2) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki, 3) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i opisem przedmiotu zamówienia, 4) zmian wynikających z przepisów prawa, 5) w uzasadnionych przypadkach np. zaprzestania produkcji danego typu sprzętu dopuszcza się dostawę o wyższych parametrach i nie gorszej jakości niż określony w ofercie, pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie, 6) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie prawidłowo zrealizowane dostawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-05-31, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zakup akcesoriów komputerowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów komputerowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych zamawianego sprzętu, wraz z podaniem producenta, modelu i symbolu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostarczony sprzęt i wszystkie podzespoły muszą być fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r., nieuszkodzone mechanicznie oraz elektronicznie. Dostarczone oprogramowanie musi być „fabrycznie nowe” tzn. nigdy wcześniej nieużywane oraz nieaktywowane. Oprogramowanie nie może być „refabrykowane”. 4. Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność. 5. Sprzęt objęty zamówieniem zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentacji wydawanej przez producenta, kartami gwarancyjnymi w języku polskim, oraz jeśli dotyczy z zainstalowanym oprogramowaniem. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy będą posiadały certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatą techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją. 6. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 7. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące. 8. Minimalny okres gwarancji odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wydłużonego okresu gwarancji producenta, Zamawiający wymaga żeby oferowana wydłużona gwarancja była tego samego rodzaju/typu, oferująca takie same warunki jak minimalna wymagana w SIWZ. Dodatkowa (wydłużona) gwarancja producenta musi zapewnić Zamawiającemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jakość naprawy, warunki naprawy, realizację naprawy przez autoryzowany serwis.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237200-1, 30236000-2, 30237220-7, 30237270-2, 30237460-1, 30237000-9, 30236000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej dodatkowej gwarancji |
20,00 |
termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zakup Ups-ów oraz akumulatorów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup Ups’ów oraz akumulatorów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych zamawianego sprzętu, wraz z podaniem producenta, modelu i symbolu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostarczony sprzęt i wszystkie podzespoły muszą być fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r., nieuszkodzone mechanicznie oraz elektronicznie. Dostarczone oprogramowanie musi być „fabrycznie nowe” tzn. nigdy wcześniej nieużywane oraz nieaktywowane. Oprogramowanie nie może być „refabrykowane”. 4. Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność. 5. Sprzęt objęty zamówieniem zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentacji wydawanej przez producenta, kartami gwarancyjnymi w języku polskim, oraz jeśli dotyczy z zainstalowanym oprogramowaniem. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy będą posiadały certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatą techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją. 6. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 7. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące. 8. Minimalny okres gwarancji odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wydłużonego okresu gwarancji producenta, Zamawiający wymaga żeby oferowana wydłużona gwarancja była tego samego rodzaju/typu, oferująca takie same warunki jak minimalna wymagana w SIWZ. Dodatkowa (wydłużona) gwarancja producenta musi zapewnić Zamawiającemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jakość naprawy, warunki naprawy, realizację naprawy przez autoryzowany serwis.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237200-1, 30236000-2, 30237000-9, 35100000-5, 30234500-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej dodatkowej gwarancji |
20,00 |
termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zakup drukarek i skanerów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup drukarek i skanerów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych zamawianego sprzętu, wraz z podaniem producenta, modelu i symbolu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostarczony sprzęt i wszystkie podzespoły muszą być fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r., nieuszkodzone mechanicznie oraz elektronicznie. Dostarczone oprogramowanie musi być „fabrycznie nowe” tzn. nigdy wcześniej nieużywane oraz nieaktywowane. Oprogramowanie nie może być „refabrykowane”. 4. Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność. 5. Sprzęt objęty zamówieniem zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentacji wydawanej przez producenta, kartami gwarancyjnymi w języku polskim, oraz jeśli dotyczy z zainstalowanym oprogramowaniem. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy będą posiadały certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatą techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją. 6. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 7. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące. 8. Minimalny okres gwarancji odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wydłużonego okresu gwarancji producenta, Zamawiający wymaga żeby oferowana wydłużona gwarancja była tego samego rodzaju/typu, oferująca takie same warunki jak minimalna wymagana w SIWZ. Dodatkowa (wydłużona) gwarancja producenta musi zapewnić Zamawiającemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jakość naprawy, warunki naprawy, realizację naprawy przez autoryzowany serwis.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237200-1, 30236000-2, 30232100-5, 30237000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej dodatkowej gwarancji |
20,00 |
termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zakup komputerów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup komputerów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych zamawianego sprzętu, wraz z podaniem producenta, modelu i symbolu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostarczony sprzęt i wszystkie podzespoły muszą być fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r., nieuszkodzone mechanicznie oraz elektronicznie. Dostarczone oprogramowanie musi być „fabrycznie nowe” tzn. nigdy wcześniej nieużywane oraz nieaktywowane. Oprogramowanie nie może być „refabrykowane”. 4. Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność. 5. Sprzęt objęty zamówieniem zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentacji wydawanej przez producenta, kartami gwarancyjnymi w języku polskim, oraz jeśli dotyczy z zainstalowanym oprogramowaniem. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy będą posiadały certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatą techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją. 6. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 7. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące. 8. Minimalny okres gwarancji odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wydłużonego okresu gwarancji producenta, Zamawiający wymaga żeby oferowana wydłużona gwarancja była tego samego rodzaju/typu, oferująca takie same warunki jak minimalna wymagana w SIWZ. Dodatkowa (wydłużona) gwarancja producenta musi zapewnić Zamawiającemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jakość naprawy, warunki naprawy, realizację naprawy przez autoryzowany serwis.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237200-1, 30236000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej dodatkowej gwarancji |
20,00 |
termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 21 kalendarzowych dni od dnia podpisania umowy. 2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zakup niszczarek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup niszczarek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych zamawianego sprzętu, wraz z podaniem producenta, modelu i symbolu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostarczony sprzęt i wszystkie podzespoły muszą być fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r., nieuszkodzone mechanicznie oraz elektronicznie. Dostarczone oprogramowanie musi być „fabrycznie nowe” tzn. nigdy wcześniej nieużywane oraz nieaktywowane. Oprogramowanie nie może być „refabrykowane”. 4. Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność. 5. Sprzęt objęty zamówieniem zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentacji wydawanej przez producenta, kartami gwarancyjnymi w języku polskim, oraz jeśli dotyczy z zainstalowanym oprogramowaniem. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy będą posiadały certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatą techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją. 6. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 7. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące. 8. Minimalny okres gwarancji odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wydłużonego okresu gwarancji producenta, Zamawiający wymaga żeby oferowana wydłużona gwarancja była tego samego rodzaju/typu, oferująca takie same warunki jak minimalna wymagana w SIWZ. Dodatkowa (wydłużona) gwarancja producenta musi zapewnić Zamawiającemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jakość naprawy, warunki naprawy, realizację naprawy przez autoryzowany serwis.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237200-1, 30191400-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej dodatkowej gwarancji |
20,00 |
termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zakup plotera, kser A3 oraz skanera |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup plotera, kser A3 oraz skanera. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych zamawianego sprzętu, wraz z podaniem producenta, modelu i symbolu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostarczony sprzęt i wszystkie podzespoły muszą być fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r., nieuszkodzone mechanicznie oraz elektronicznie. Dostarczone oprogramowanie musi być „fabrycznie nowe” tzn. nigdy wcześniej nieużywane oraz nieaktywowane. Oprogramowanie nie może być „refabrykowane”. 4. Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność. 5. Sprzęt objęty zamówieniem zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentacji wydawanej przez producenta, kartami gwarancyjnymi w języku polskim, oraz jeśli dotyczy z zainstalowanym oprogramowaniem. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy będą posiadały certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatą techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją. 6. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 7. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące. 8. Minimalny okres gwarancji odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wydłużonego okresu gwarancji producenta, Zamawiający wymaga żeby oferowana wydłużona gwarancja była tego samego rodzaju/typu, oferująca takie same warunki jak minimalna wymagana w SIWZ. Dodatkowa (wydłużona) gwarancja producenta musi zapewnić Zamawiającemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jakość naprawy, warunki naprawy, realizację naprawy przez autoryzowany serwis.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237200-1, 30232100-5, 30234500-3, 30236000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej dodatkowej gwarancji |
20,00 |
termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zakup ksero kolor A3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ksero kolor A3. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych zamawianego sprzętu, wraz z podaniem producenta, modelu i symbolu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostarczony sprzęt i wszystkie podzespoły muszą być fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r., nieuszkodzone mechanicznie oraz elektronicznie. Dostarczone oprogramowanie musi być „fabrycznie nowe” tzn. nigdy wcześniej nieużywane oraz nieaktywowane. Oprogramowanie nie może być „refabrykowane”. 4. Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność. 5. Sprzęt objęty zamówieniem zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentacji wydawanej przez producenta, kartami gwarancyjnymi w języku polskim, oraz jeśli dotyczy z zainstalowanym oprogramowaniem. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy będą posiadały certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatą techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją. 6. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 7. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące. 8. Minimalny okres gwarancji odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wydłużonego okresu gwarancji producenta, Zamawiający wymaga żeby oferowana wydłużona gwarancja była tego samego rodzaju/typu, oferująca takie same warunki jak minimalna wymagana w SIWZ. Dodatkowa (wydłużona) gwarancja producenta musi zapewnić Zamawiającemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jakość naprawy, warunki naprawy, realizację naprawy przez autoryzowany serwis.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237200-1, 30232100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej dodatkowej gwarancji |
20,00 |
termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.