Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem, urządzeń w zakresie ochrony sieci oraz serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK ZAPOBIEGANIA ZACHOWANIOM DYSSOCJALNYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147060927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zalesie 1A
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242357154
1.5.8.) Numer faksu: 242357155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozzd-gostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozzd-gostynin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem, urządzeń w zakresie ochrony sieci oraz serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-946943d0-6550-4652-b4c4-c1d927d52cac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00259892/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem, urządzeń w zakresie ochrony sieci oraz serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które musza spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy przetargowej, opisane zostały przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia - pkt. VIII ppkt. 4 wskazanego dokumentu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotyczy obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE - znajduje się w dokumentacji postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TPBN/1/2024/G
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, urządzeń w zakresie ochrony sieci oraz serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, zgodnie z podanymi poniżej częściami zamówienia:
Część I – zakup komputerów wraz z oprogramowaniem,
Część II – zakup urządzeń w zakresie ochrony sieci,
Część III – zakup serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, a także warunki równoważności zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w SWZ jak i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ, tj. załączniki
nr 10a – dla części I zamówienia, 10b – dla części II zamówienia, 10c – dla części III zamówienia.
2) Asortyment objęty zamówieniem musi być wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, wysokiej jakości oraz gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów nieobjętych niniejszym zamówieniem oraz musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Jest fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oraz nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich.
3) Asortyment objęty zamówieniem musi posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania/deklaracje zgodności lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowany sprzęt jest dopuszczony do użytkowania na rynku polskim.
4) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia co najmniej na okres minimalny wskazany przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ dla każdej z części zamówienia, zgodnie z wymogami Zamawiającego.
5) Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie zlokalizowanej pod adresem: ul. Kutnowska 74B, 09 – 500 Gostynin, woj. mazowieckie, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6) Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie zlokalizowanej pod adresem: ul. Kutnowska 74B, 09 – 500 Gostynin, woj. mazowieckie, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego w terminach ustalonych przez strony.
4. Rozwiązania równoważne:
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w załączniku do SWZ, pod warunkiem, że przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ tzn. że rozwiązania będą posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SWZ standardów.
2) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne produkty muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w SWZ,
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego produkty są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. W związku z powyższym, Wykonawca w formularzu ofertowym oświadczy o zgodności zaproponowanych rozwiązań równoważnych z wymaganiami/cechami/kryteriami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załączniki do SWZ tj. załącznik nr 10a – dla części I zamówienia, 10b – dla części II zamówienia, 10c – dla części III zamówienia – warunki określone w tych dokumentach, które zostały załączone do SWZ stanowią jej integralną część.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert określony został przez Zamawiającego w pkt. XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, urządzeń w zakresie ochrony sieci oraz serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, zgodnie z podanymi poniżej częściami zamówienia:
Część I – zakup komputerów wraz z oprogramowaniem,
Część II – zakup urządzeń w zakresie ochrony sieci,
Część III – zakup serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, a także warunki równoważności zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w SWZ jak i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ, tj. załączniki
nr 10a – dla części I zamówienia, 10b – dla części II zamówienia, 10c – dla części III zamówienia.
2) Asortyment objęty zamówieniem musi być wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, wysokiej jakości oraz gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów nieobjętych niniejszym zamówieniem oraz musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Jest fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oraz nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich.
3) Asortyment objęty zamówieniem musi posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania/deklaracje zgodności lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowany sprzęt jest dopuszczony do użytkowania na rynku polskim.
4) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia co najmniej na okres minimalny wskazany przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ dla każdej z części zamówienia, zgodnie z wymogami Zamawiającego.
5) Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie zlokalizowanej pod adresem: ul. Kutnowska 74B, 09 – 500 Gostynin, woj. mazowieckie, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6) Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie zlokalizowanej pod adresem: ul. Kutnowska 74B, 09 – 500 Gostynin, woj. mazowieckie, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego w terminach ustalonych przez strony.
4. Rozwiązania równoważne:
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w załączniku do SWZ, pod warunkiem, że przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ tzn. że rozwiązania będą posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SWZ standardów.
2) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne produkty muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w SWZ,
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego produkty są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. W związku z powyższym, Wykonawca w formularzu ofertowym oświadczy o zgodności zaproponowanych rozwiązań równoważnych z wymaganiami/cechami/kryteriami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załączniki do SWZ tj. załącznik nr 10a – dla części I zamówienia, 10b – dla części II zamówienia, 10c – dla części III zamówienia – warunki określone w tych dokumentach, które zostały załączone do SWZ stanowią jej integralną część.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert określony został przez Zamawiającego w pkt. XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, urządzeń w zakresie ochrony sieci oraz serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, zgodnie z podanymi poniżej częściami zamówienia:
Część I – zakup komputerów wraz z oprogramowaniem,
Część II – zakup urządzeń w zakresie ochrony sieci,
Część III – zakup serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, a także warunki równoważności zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w SWZ jak i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ, tj. załączniki
nr 10a – dla części I zamówienia, 10b – dla części II zamówienia, 10c – dla części III zamówienia.
2) Asortyment objęty zamówieniem musi być wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, wysokiej jakości oraz gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów nieobjętych niniejszym zamówieniem oraz musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Jest fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oraz nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich.
3) Asortyment objęty zamówieniem musi posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania/deklaracje zgodności lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowany sprzęt jest dopuszczony do użytkowania na rynku polskim.
4) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia co najmniej na okres minimalny wskazany przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ dla każdej z części zamówienia, zgodnie z wymogami Zamawiającego.
5) Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie zlokalizowanej pod adresem: ul. Kutnowska 74B, 09 – 500 Gostynin, woj. mazowieckie, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6) Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie zlokalizowanej pod adresem: ul. Kutnowska 74B, 09 – 500 Gostynin, woj. mazowieckie, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego w terminach ustalonych przez strony.
4. Rozwiązania równoważne:
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w załączniku do SWZ, pod warunkiem, że przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ tzn. że rozwiązania będą posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SWZ standardów.
2) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne produkty muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w SWZ,
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego produkty są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. W związku z powyższym, Wykonawca w formularzu ofertowym oświadczy o zgodności zaproponowanych rozwiązań równoważnych z wymaganiami/cechami/kryteriami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załączniki do SWZ tj. załącznik nr 10a – dla części I zamówienia, 10b – dla części II zamówienia, 10c – dla części III zamówienia – warunki określone w tych dokumentach, które zostały załączone do SWZ stanowią jej integralną część.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert określony został przez Zamawiającego w pkt. XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 112 ust. 2 Ustawy Pzp.
2. W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje należycie co najmniej jedno zamówienie:
- dla Części I o wartości co najmniej 100.000,00 złotych brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi udzielanego zamówienia, za które uznane będą zamówienia obejmujące zakup i dostawę komputerów wraz z oprogramowaniem,
- dla Części II o wartości co najmniej 80.000,00 złotych brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi udzielanego zamówienia, za które uznane będą zamówienia obejmujące zakup i dostawę urządzeń w zakresie ochrony sieci,
- dla Części III o wartości co najmniej 100.000,00 złotych brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi udzielanego zamówienia, za które uznane będą zamówienia obejmujące zakup i dostawę serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu
o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, z których będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej Podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów poprzez złożenie wraz z ofertą zobowiązania Podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub złożyć inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów.
Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby, sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Wykorzystanie przez Wykonawcę Podmiotu trzeciego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia odbywa się zgodnie z art. 119 Ustawy Pzp.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa Podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego Podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten Podmiot innym Podmiotem lub Podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację Podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, także oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego Podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024r., poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej Podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów poprzez złożenie wraz z ofertą zobowiązania Podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub złożyć inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
3. Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Pzp (wykaz dostaw) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia:
- dla Części I o wartości co najmniej 100.000,00 złotych brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi udzielanego zamówienia, za które uznane będą zamówienia obejmujące zakup i dostawę komputerów wraz z oprogramowaniem,
- dla Części II o wartości co najmniej 80.000,00 złotych brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi udzielanego zamówienia, za które uznane będą zamówienia obejmujące zakup i dostawę urządzeń w zakresie ochrony sieci,
- dla Części III o wartości co najmniej 100.000,00 złotych brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi udzielanego zamówienia, za które uznane będą zamówienia obejmujące zakup i dostawę serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
a) jeżeli wartość danego zamówienia (umowy) wyrażona jest w innej walucie niż PLN, dla potrzeb sprawdzenia spełnienia warunku, podana wartość zostanie przeliczona według kursu średniego NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał konkretne informacje potwierdzające spełnienie warunku.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1) dla Części I zamówienia tj. części dotyczącej zakupu komputerów wraz z oprogramowaniem:
a) deklaracji zgodności CE,
b) potwierdzenia spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z Dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki.
2) dla Części II zamówienia tj. części dotyczącej zakupu urządzeń w zakresie ochrony sieci
a) deklaracji zgodności CE,
b) potwierdzenia spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z Dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki,
c) certyfikatu dla urządzeń ochrony sieci (urządzenia firewall)
EU RESTRICTED, NATO RESTRICTED oraz Common Criteria EAL3+ i EAL4+ określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
3) dla Części III zamówienia tj. części dotyczącej zakupu serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami:
a) deklaracji zgodności CE,
b) potwierdzenia spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z Dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki.
- Wykonawca załącza przedmiotowe środki dowodowe do tej części zamówienia do której składa swoją ofertę.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) dla Części I zamówienia tj. części dotyczącej zakupu komputerów wraz z oprogramowaniem:
a) deklaracja zgodności CE,
b) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z Dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki.
2) dla Części II zamówienia tj. części dotyczącej zakupu urządzeń w zakresie ochrony sieci
a) deklaracja zgodności CE,
b) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z Dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki,
c) certyfikat dla urządzeń ochrony sieci (urządzenia firewall)
EU RESTRICTED, NATO RESTRICTED oraz Common Criteria EAL3+ i EAL4+
3) dla Części III zamówienia tj. części dotyczącej zakupu serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami:
a) deklaracja zgodności CE,
b) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z Dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty Wykonawca dołącza formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wraz z prawidłowo uzupełnionym załącznikiem do formularza ofertowego – załącznik ten zawiera wykaz oferowanego przez Wykonawcę asortymentu wraz z określeniem ilości oraz cen jednostkowych brutto i wartości brutto. Wykaz ten musi obejmować pełen zakres zamówienia w każdej części, według wymagań Zamawiającego, zgodnie z załączonym wzorem – Wykonawca wypełnia część w której składa swoją ofertę. Powyższe nie podlega uzupełnieniu.
2. Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie wniesienia przez Wykonawcę wadium na warunkach określonych w punkcie XXIX SWZ.
3. W celu potwierdzenia akceptacji przez Wykonawcę warunków realizacji zamówienia zawartych we wzorze umowy, Wykonawca załączy do oferty parafowane przez Wykonawcę projektowane postanowienia umowy.
4. Do oferty Wykonawca dołączy oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – jeżeli Wykonawca dokonuje zastrzeżenia takich informacji – wskazane jest wyodrębnienie wskazanych dokumentów, tj. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium:
1) dla Części I tj. części obejmującej zakup komputerów wraz z oprogramowaniem wadium w wysokości 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),
2) dla Części II tj. części obejmującej zakup urządzeń w zakresie ochrony sieci wadium w wysokości 1.500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),
3) dla Części III tj. części obejmującej zakup serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami wadium w wysokości 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i za wyjątkami przewidzianymi w Ustawie Pzp utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Wadium należy wnieść w jednej z form wskazanej w art. 97 ust. 7 Ustawy Pzp.
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
87 1020 3974 0000 5202 0273 2485.
1) w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu, wpłaty należy dokonać oddzielnie na każdą część zamówienia, której wpłata dotyczy,
2) za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie Pzp,
2) z ich treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie Gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert),
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie,
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub aby z jej treści wynikało, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
8) Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 Ustawy Pzp muszą podlegać prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez polskie sądy,
9) w przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 Ustawy Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie, do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
7. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
a) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty jako dokument
w postaci elektronicznej składany pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnione.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
3. Przepisy Ustawy Pzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego żądać kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. XXIII pkt. 2 ppkt. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców – oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Pozostałe oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie tych warunków.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli chociaż jeden
z Wykonawców spełnia warunek samodzielnie lub warunek ten został spełniony przez podmioty łącznie.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednakże strony są uprawnione do wprowadzenia do umowy zmian nieistotnych tj. innych niż wymienione
w art. 454 ust. 2 Ustawy Pzp.
1) Istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o zamówienie.
2. Strona wnioskująca o zmianę umowy złoży odpowiedni wniosek drugiej stronie.
3. Złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 2 powyżej stanowi warunek umożliwiający podjęcie procedury zmiany umowy.
4. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) siły wyższej, o której mowa w projektowanych postanowieniach umowy,
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację dostawy lub świadczenia stron,
3) zmiany urzędowej stawki podatku VAT,
4) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę,
5) zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innego sprzętu w razie wstrzymania produkcji określonego modelu sprzętu i/lub oprogramowania, pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt i/lub oprogramowanie o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, które zostały określone w ofercie Wykonawcy oraz pod warunkiem, że cena sprzętu o nowych parametrach technicznych nie ulegnie podwyższeniu,
6) zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innego sprzętu i/lub oprogramowania w razie pojawienia się na rynku sprzętu i/lub oprogramowania nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku sprzętu i/lub oprogramowania o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej,
7) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
8) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych
w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony umowy.
5. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy z tym że ostateczna decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu, należy do Zamawiającego.
6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy Podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w
art. 118 ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Zmiana Podmiotu udostępniającego zasoby wejdzie w życie wyłącznie po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zmiana taka nie będzie wymagała zawarcia aneksu do umowy.
8. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 454 Ustawy Pzp, w szczególności:
1) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
2) zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami,
3) zmiana danych teleadresowych.
9. Zmiany treści umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 i ust. 2 Ustawy Pzp.
10. Wszelkie zmiany postanowień umownych, za wyjątkiem sytuacji w umowie przewidzianych winny być dokonywane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej – na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, przy czym w razie wątpliwości przyjmuje się, że formy pisemnej nie wymagają zmiany określone w ust. 7 i 8 powyżej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 108 ust. 1 Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych oraz Wykonawców, co do których zachodzą przesłanki wykluczenia na postawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.