Zakup komputerów przenośnych dla Starostwa Powiatowego w Przeworsku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup komputerów przenośnych dla Starostwa Powiatowego w Przeworsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzeworsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Przeworski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-04
  • Numer ogłoszenia762194-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 762194-N-2020 z dnia 04.12.2020 r.

Powiat Przeworski: Zakup komputerów przenośnych dla Starostwa Powiatowego w Przeworsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przeworski, krajowy numer identyfikacyjny 65090025200000, ul. Jagiellońska  10 , 37-200  Przeworsk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 16 648 70 09, , e-mail zamowienia@powiat.przeworsk.pl, starosta@powiat.przeworsk.pl, faks 16 648 94 84.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiatprzeworsk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiatprzeworsk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Powiat Przeworski , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup komputerów przenośnych dla Starostwa Powiatowego w Przeworsku
Numer referencyjny: GZ.272.19.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa komputerów przenośnych dla Starostwa Powiatowego w Przeworsku. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany W CZTERECH CZĘŚCIACH: • CZĘŚĆ 1 – Zakup komputerów przenośnych typu laptop do projektu pn. ,,Aktywna Tablica” • CZĘŚĆ 2 – Zakup komputerów przenośnych dla Nieodpłatnej Pomocy Prawnej • CZĘŚĆ 3 – Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Finansowego • CZĘŚĆ 4 – Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia. Zamawiający dokona oceny wykonawców, ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia odrębnie.4. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:I. CZĘŚĆ 1 – Zakup komputerów przenośnych typu laptop do projektu pn. ,,Aktywna Tablica” Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 30213100-6 - komputery przenośne 1. Przedmiot zamówienia w Części 1 obejmuje zakup komputerów przenośnych typu laptop - w ilości 6 szt. w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020-2024 „Aktywna tablica”.2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZII. CZĘŚĆ 2 – Zakup komputerów przenośnych dla Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 30213100-6- komputery przenośne 48900000-7 – Różne pakiety oprogramowania 1. Na przedmiot zamówienia w Części 2 składa się : a) zakup komputera przenośnego - w ilości 2 szt. b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje .2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.III. CZĘŚĆ 3 – Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Finansowego Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 30213100-6- komputery przenośne 48900000-7 – Różne pakiety oprogramowania 1. Na przedmiot zamówienia w Części 3 składa się: a) zakup komputera przenośnego - w ilości 3 szt. b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje .2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.IV. CZĘŚĆ 4 – Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 30213100-6- komputery przenośne 48900000-7 – Różne pakiety oprogramowania 1. Na przedmiot zamówienia w Części 4 składa się : a) zakup komputera przenośnego - w ilości 10 szt. b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje .2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.5. ZAPISY WSPÓLNE DLA CZEŚCI 1,2,3 i 4 ZAMÓWIENIA: 1) Szczegółowe wymagania dotyczące dostawy: a) Wykonawca uzgodni telefonicznie dokładną datę i godzinę dostawy.b) Zamówienie realizowane będzie jednorazowo polegające na dostawie i wniesieniu zamawianego sprzętu do Starostwa Powiatowego w Przeworsk ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk w miejsce przeznaczenia wskazane przez Zamawiającego. c) Wykonawca w ramach wykonania niniejszej umowy dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz przekaże, dokumentację oraz instrukcje obsługi w języku polskim. d) Wykonawca zapewnia, że dostarczony przez niego sprzęt jest fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości, nie używany, pozbawiony wad technicznych, produkcyjnych, materiałowych oraz posiada odpowiednie atesty, dokumenty, zaświadczenia dopuszczające je do pracy.e) Do sprzętu należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. f) Zostanie sporządzony i podpisany protokół odbioru sprzętu zgodnie z treścią umowy.2) Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji, na dostarczony sprzęt, licząc od daty podpisania protokołu odbioru przez obie strony bez zastrzeżeń. Warunki gwarancji urządzenia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca wraz z sprzętem przekaże dokument zawierający warunki gwarancji. Warunki gwarancji opisane w dokumencie gwarancyjnym nie mogą być sprzeczne z warunkami gwarancji wynikającymi z umowy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji strony związane są postanowieniami umowy. Warunki w tym okresie gwarancji opisane w dokumencie gwarancyjnym mogą być korzystniejsze od określonych w umowie. 3) Rozwiązania równoważne.1) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to ,że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.3) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje potwierdzające równoważność oferowanego sprzętu w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego przez zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48900000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 28.12.2020

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy wykonania zamówienia dla Części 1 - do dnia 28.12.2020r.Terminy wykonania zamówienia dla Części 2 - do dnia 28.12.2020r.Terminy wykonania zamówienia dla Części 3 - do dnia 28.12.2020r.Terminy wykonania zamówienia dla Części 4 - do dnia 28.12.2020r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Z uwagi, iż Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.3) należy złożyć jedynie w zakresie dotyczącym oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu. 2.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie przesłanki wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert).3.wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym załącznikiem nr 2a i/lub 2b i/lub 2c i/lub 2d formularzem specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu Uwaga: W druku oferta dla jednoznacznej identyfikacji oferowanego sprzętu należy podać co najmniej nazwę producenta, a także typ/model/symbol oferowanego sprzętu a w przypadku pakietu dot. Cz. 2-4 producenta, nazwę i wersje. Zamawiający wymaga również podania faktycznych parametrów sprzętu w załączniku nr 2a i/lub 2b i/lub 2c i/lub 2d - formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, który należy uzupełnić w taki sposób, by zamawiający był w stanie stwierdzić, czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania specyfikacji. Oferty, w których nie zostaną wskazane wymagane dane zostaną odrzucone. 4. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza), 5. pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmiany treści umowy, stosownie do art. 144 ust.1 pkt 1 w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w zakresie: a) zmiany stawki podatku VAT, poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku;b) gdy zamawiany sprzęt nie jest już dostępny na rynku lub gdy zaprzestano jego produkcji Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy zamiennika. Zamiennik musi mieć, co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany lub lepsze. Zmiana sprzętu nie może powodować zmiany ceny. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić propozycję zmiany Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację,c) wprowadzenia do sprzedaży sprzętu zmodyfikowanego/udoskonalonego, d) gdy opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy spowodowane jest okolicznościami leżącymi poza Wykonawcą m.in. trudności wynikające z przyczyn technicznych lub organizacyjnych dotyczących sprowadzania z zagranicy sprzętu komputerowego.e) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na:– konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;– okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;– okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy;– zawarcia aneksu do niniejszej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, o ile jego zawarcie wpływa na termin wykonania niniejszej umowy,f) inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy;2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty.3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup komputerów przenośnych typu laptop do projektu pn.,,Aktywna Tablica”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia w Części 1 obejmuje zakup komputerów przenośnych typu laptop - w ilości 6 szt. w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020-2024 „Aktywna tablica”.2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 28.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup komputerów przenośnych dla Nieodpłatnej Pomocy Prawnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Na przedmiot zamówienia w Części 2 składa się : a) zakup komputera przenośnego - w ilości 2 szt. b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje .2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 28.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Finansowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Na przedmiot zamówienia w Części 3 składa się: a) zakup komputera przenośnego - w ilości 3 szt. b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje .2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 28.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Na przedmiot zamówienia w Części 4 składa się : a) zakup komputera przenośnego - w ilości 10 szt. b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje .2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 28.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie płytek i przyklejenie tapety - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pilnie kogoś kto położy ok. 2 m płytek między meblami i przyklei tapetę na ścianę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI