Zakup komputerów i laptopów w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup komputerów i laptopów w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrąbki Wielkie
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-09
  • ZamawiającyGMINA TRĄBKI WIELKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00330111
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup komputerów i laptopów w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRĄBKI WIELKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 12

1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trabkiw.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trabkiw.ug.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup komputerów i laptopów w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f798005-2a2b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012610/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup laptopów, komputerów oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant nr 489/1/2021 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia. Projekt grantowy „Cyfrowa Gmina”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: .Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2
ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem
platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt 27 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt 27 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP. 271.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę komputerów ( stacji roboczych jako komplet monitor + klawiatura + mysz) oraz laptopów i oprogramowania o parametrach określonych w Załączniku Nr 3 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia. OPZ zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia jako nowych, kompletnych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych wraz z dostawą.
Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, poleasingowego, powystawowego, po zwrocie itp. Nie dopuszcza się zaoferowania komputera „refurbished”. Nie dopuszcza się modyfikacji na drodze Producent-Zamawiający.
Zamawiający nie dopuszcza stosowania licencji używanej, przeniesionej z innego komputera oraz licencji typu refurbished.
Nie dopuszcza się stosowania adapterów, przejściówek, ani innych urządzeń zewnętrznych w celu osiągnięcia wymaganych portów i funkcjonalności urządzeń.
Nie dopuszcza się urządzeń z zainstalowanym systemem operacyjnym w wersji edukacyjnej, ponieważ jest on przeznaczony wyłącznie dla instytucji edukacyjnych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pełnej zgodności parametrów oferowanego sprzętu z wymogami niniejszej SWZ i Opisie przedmiotu zamówienia.
Odbiór dostarczonych laptopów nastąpi w formie protokołu odbioru jakościowego w ciągu 5 dni roboczych od dostarczenia laptopów do Zamawiającego i stwierdzeniu ich zgodności z warunkami zamówienia. Protokół odbioru jakościowego zostanie przekazany wykonawcy na adres e-mail wskazany w ofercie i jeżeli nie będzie zawierał zastrzeżeń będzie podstawą do wystawienia faktury, natomiast jeżeli będzie zawierał zastrzeżenia wykonawca zobowiązany jest zabrać przedmiot zamówienia (na własny koszt) nie spełniający opis przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 3 do SWZ) i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z opisem w terminie 5 dni. Za nie dotrzymanie tego terminu zostanie naliczona kara umowna zgodnie z § 5 ust 2 pkt 2) umowy.

5.1.2. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wymagane przedmiotowe środki dowodowe, testy, wydruki opisane w załączniku nr 3 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

33195100-4 - Monitory

30237410-6 - Myszka komputerowa

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

11.1 Przedmiotowe środki dowodowe
1.W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących, aktualnych na dzień składania ofert, przedmiotowych środków dowodowych w odniesieniu do komputerów-stacji roboczych i laptopów wykazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ):
1) na potwierdzenie wydajności:
typ I -Oferowany komputer musi osiągać w teście wydajności SYSMARK 25 Overall Rating, wynik 1700 pkt.
typ II- Oferowany komputer musi osiągać w teście wydajności SYSMARK 25 Overall Rating, wynik 1600 pkt.
laptopy - Oferowany komputer musi osiągać w teście wydajności SYSMARK 25 Overall Rating, wynik 1200 pkt.
Wydruki wydajności należy załączyć do oferty
2) na potwierdzenie grafiki:
stacja robocza typ I – Dwie karty graficzne osiągające w teście PassMark 3D Graphics Mark wyniki 1900 i 8900 pkt.
Załączyć do oferty wydruki ze stron https://www.videocardbenchmark.net lub https://www.passmark.com

stacja robocza typ II – karta graficzna Zintegrowana z procesorem, musi osiągać w teście PassMark 3D Graphics Mark wynik 1900.
Załączyć do oferty wydruki ze stron https://www.videocardbenchmark.net lub https://www.passmark.com

laptop - Musi osiągać w teście PassMark 3D Graphics Mark wynik 3300.
Załączyć do oferty wydruki ze stron https://www.videocardbenchmark.net lub https://www.passmark.com
3) certyfikaty i standardy:
dla stacji roboczych typ I, typ II i laptopów -Certyfikat TCO, wymagana certyfikacja na stronie: https://tcocertified.com/pl/ – załączyć do oferty wydruk ze strony
4) warunki gwarancji i serwisu:
dla stacji roboczych typ I, typ II i laptopów - 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Serwis musi być świadczony zgodnie normą i ISO 27001 – załączyć do oferty certyfikaty dla oferenta
2. Przez „wydruki ze strony internetowej”, o których mowa w ust. 1, należy rozumieć dokumenty w postaci elektronicznej, np. w formacie pdf, odzwierciedlające treść zawartą na odpowiedniej stronie internetowej.
3. Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1, w języku polskim lub w języku angielskim. 4. Dołączane do oferty przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w niniejszym rozdziale, dokumenty winny być opatrzone przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zamawiający odrzuci ofertę tego wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

19.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
19.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-09 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania przedmiotu zamówienia (termin dostawy) jako maksymalny wynosi do 60 dni od dnia zawarcia umowy.

Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin dostawy wymagany przez Zamawiającego wynosi 60 dni(kalendarzowych) liczony od dnia zawarcia umowy. Minimalny termin dostawy oceniany przez Wykonawcę wynosi 30 dni (kalendarzowych) liczony od dnia zawarcia umowy.
Termin wykonania należy podać w ofercie,
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę chłodziarki Haier- Miejska Górka
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę chłodziarki Haier, spada temperatura i nie włącza się. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI