Zakup i dostawa wyposażenia pracowni reklamy sprzęt komputerowy, multimedialny i

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni reklamy sprzęt komputerowy, multimedialny i fotograficzny ramach realizacji projektu pn. „Mistrzowie reklamy” zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-28
  • Numer ogłoszenia772210-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 772210-N-2020 z dnia 28.12.2020 r.

Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni reklamy sprzęt komputerowy, multimedialny i fotograficzny ramach realizacji projektu pn. „Mistrzowie reklamy” zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Mistrzowie reklamy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku, krajowy numer identyfikacyjny 24180809500000, ul. ul. św. Józefa  30 , 44-217  Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 42 236 63, e-mail ekonomikrybnik@wp.pl, faks 32 42 235 49.
Adres strony internetowej (URL): https://zseu.bip.edukacja.rybnik.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SZKOŁA PUBLICZNA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://zseu.bip.edukacja.rybnik.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zseu.bip.edukacja.rybnik.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Zespół Szkół Ekonomiczno - Usługowych w Rybniku, ul. Świętego Józefa 30, 44-217 Rybnik

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni reklamy sprzęt komputerowy, multimedialny i fotograficzny ramach realizacji projektu pn. „Mistrzowie reklamy” zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni reklamy sprzęt komputerowy, multimedialny i fotograficzny ramach realizacji projektu pn. „Mistrzowie reklamy” zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy zadania: Zadanie nr 1- pn. „ Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego i wyposażenia studia fotograficznego”: 1. Cyfrowy aparat fotograficzny – 3 szt., 2. Papier fotograficzny – 4 opakowania, 3. Karta pamięci – 7 szt., 4. Akumulator – 3 szt., 5. Obiektyw – 1 szt., 6. Torba na aparat – 3 szt., 7. Zestaw filtrów – 1 szt., 8. Statyw – 3 szt., 9. Biurko komputerowe – 1 szt., 10. Krzesło obrotowe – 1 szt. 11. Zestaw lamp studyjnych – 1 szt., 12. Zestaw bezcieniowy – 1 szt., 13. Zestaw do zawieszania tła – 1 szt., 14. Tło– 2 szt., 15. Kamera cyfrowa – 4 szt., Zadanie nr 2 - pn. „Zakup i dostawa drukarki 3 D” : 1. Drukarka 3D – 1 szt., 2. Filament – 15 szt. , 3. Filament – 10 szt. Zadanie nr 3 - pn. „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego” : 1. Projektor multimedialny – 1 szt., 2. Ekran do projektora – 1 szt., 3. Drukarka fotograficzna – 1 szt., 4. Papier fotograficzny – 4 opakowania, 5. Komputer przenośny (Laptop) – 1 szt., 6. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt., 7. Zestaw komputerowy – 26 szt., 8. Pakiet Adobe CC – 27 stanowisk, 9. CorelDRAW – 27 stanowisk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SIWZ i załączniku nr 5 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30237200-1
48000000-8
30232100-5
38651600-9
38651000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 153957,26
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zadanie nr 1 - 3: do 30 dni od daty zawarcia umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty – załącznik nr 1a-c do SIWZ. 2). Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3). Opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego towaru - załącznik nr 5 do SIWZ. 4). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a)Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Wykonawca, w w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej https://zseu.bip.edukacja.rybnik.eu/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13.01.2021, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego i wyposażenia studia fotograficznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia zadanie nr 1 jest „ Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego i wyposażenia studia fotograficznego” o parametrach nie gorszych niż (opis minimalnych wymagań ): I . Cyfrowy aparat fotograficzny – 3 szt. (Liczba pikseli - 24 mln; Format zdjęć - JPG, RAW; Rozmiar obrazu – 3:2 , 16:9, panorama; Czułość ISO: 100 – 25600 i więcej; Wyświetlacz Ekran LCD 3”, Całkowita liczba punktów 921 000 ,Pokrycie kadru 100% ; Korekcja dioprtażu -4.0 do +3.0; Mikrofon Wbudowany, stereofoniczny; Głośnik: Wbudowany, monofoniczny: Tryb fotografii – HDR ; Format filmów - MP4; Łączność: Wi-Fi, Micro USB; Zawartość zestawu: Akumulator, Pasek na ramię, Przewód MicroUSB, Przewód zasilający, Zasilacz sieciowy, Muszla oczna, Przykrywka korpusu. ) II. Papier fotograficzny ( 4 opakowania: Gramatura- 260g/m2; Format – A3; Ilość arkuszy w paczce - 25 sztuk; Typ: Papier fotograficzny. ) III. Karta pamięci – 7 szt.( Pojemność - 64GB, Klasa prędkości - Class 10 (C10), Rodzaj pamięci- microSDXC, Szybkość odczytu: Maksymalnie - 80MB/s, Szybkość zapisu - 10MB/s, w zestawie - Adapter SD). IV. Akumulator – 3 szt. ( Pojemność - 1000 mAh; Kompatybilność- Kompatybilny z cyfrowym aparatem fotograficznym (tabela nr.1)), V. 5. Obiektyw – 1 szt. (Kompatybilność - Kompatybilny z cyfrowym aparatem fotograficznym (tabela nr.1); Ogniskowa – 50mm; Maksymalna przysłona 2.8; Minimalna przysłona 16; Minimalna odległość od obiektywu- 0.16m; Zawartość opakowania - Przednia przykrywka obiektywu; Tylna przykrywka obiektywu. VI. Torba na aparat – 3 szt. (Kompatybilność: Torba do cyfrowego aparatu fotograficznego (tabela nr.1); Noszenie - Możliwość noszenia za uchwyt lub na ramieniu; Kieszonki - Dodatkowe kieszonki na dodatkowy akumulator i kartę pamięci. VII. Zestaw filtrów – 1 szt. (Filtry: Ultrafioletowy UV, Polaryzacyjny kołowy CPL, Fluorescencyjny FLD; Kompatybilność - Kompatybilne z cyfrowym aparatem fotograficznym (tabela nr.1); Dodatkowo w zestawie - Etui. VIII. Statyw – 3 szt. (Materiał : Aluminium; Ilość sekcji nóg – 3; Wysokość pracy z głowicą: Minimum: 61cm i Maksimum:163cm; W zestawie : Pokrowiec z paskiem; Kompatybilność : Kompatybilne z cyfrowym aparatem fotograficznym (tabela nr.1). IX. Biurko komputerowe – 1 szt. (Blat na klawiaturę; Wysuwany blat na klawiaturę na prowadnicy rolkowej; Wnęka na komputer : Tak, Przepust w blacie : Przepust z zaślepką w blacie na kable. X. Krzesło obrotowe – 1 szt. (Kółka: Przystosowane do powierzchni twardych, Obicie Tapicerowane siedzisko oraz oparcie, Obrotowe :Tak; Regulacja- Regulacja kąta nachylenia oparcia ,Regulacja wysokości siedziska. XI. Zestaw lamp studyjnych – 1 szt. ( Rodzaj lamp : Błyskowe; Regulacja mocy błysku – Tak;Typ sterowania – Cyfrowe; W zestawie: 2x lampa studyjna, 2x przewód zasilający, 2x dekiel ochronny plastikowy, 1x softbox 66cm, 1x softboxOcta 56cm, 1x nadajnik, 1x deflektor transparentny ,1x torba transportowa na lampy , 1x zestaw dwóch statywów, 1x torba transportowa na oba statywy, 1x kabel synchronizacyjny min.5 metrów.) XII. Zestaw bezcieniowy – 1 szt. (Stół bezcieniowy-Wymiar: 60 cm x 130 cm; Maksymalna wysokość stołu: 100 cm; Grubość plexi: 3 mm; Płaszczyzna: Regulowany kąt tylnej części; Materiał: Aluminiowa konstrukcja; Pokrowiec w komplecie; Statyw studyjny oświetleniowy: Materiał: Aluminium, Głowica studyjna: 16 mm, Maksymalna wysokość: 230 cm, Minimalna wysokość: 75 cm, Teleskopowe sekcje, Nóżki antypoślizgowe; Żarówki (Pobór mocy: 85W); Parasolka rozpraszająca Kolor: Biała; Średnica czaszy: 84 cm; Oprawka pojedynczy do żarówek i parasolki; Wejście na statyw oświetleniowy; Zestaw zawiera: 1x Stół bezcieniowy,2x Statyw studyjny oświetleniowy, 4x Oprawka pojedyncza na lampy i parasolki, 4x Żarówka studyjna, 2x Parasolka rozpraszająca biała.) XIII. Zestaw do zawieszania tła – 1 szt. (Maksymalna robocza wysokość złożonego zestawu- 260 cm; Minimalna robocza wysokość złożonego zestawu - 113 cm; Szerokości użytkowe złożonego zestawu- Od 114 cm do 300 cm; Regulacja wysokości roboczej - Dowolnie regulowana wysokość robocza, dzięki teleskopowej konstrukcji statywów; W zestawie- Pokrowiec transportowy.) XIV. Tło– 2 szt. ( Rozmiar tła - 2,72 m x 5 m; Kolor – Biały, Sposób nawinięcia- Tło jest nawinięte na sztywnej tubie tekturowej. XV. Kamera cyfrowa (Obiektyw: Przysłona: F1,9 – F4,0, Ogniskowa: f = 2,1 – 57,0 mm; Zoom- Zoom optyczny: 27x; Zoom cyfrowy: 320x,; Wyświetlacz Panoramiczny 16:9, LCD 2,7”; Kąt otwarcia: maks. 90 stopni; Kąt obrotu: maks. 270 stopni Nośnik danych microSD; Nagrywanie filmów: Format zapisu: MP4; Rozdzielczość 1920x2080; Mikrofon- Wbudowany z funkcją zoom; Głośnik- Wbudowany monofoniczny; Złącza HDMI micro, Gniazdo na kartę pamięci microSD; Zasilanie: Akumulator, Zasilacz sieciowy, Zasilacz USB; W zestawie: Akumulator, Zasilacz sieciowy, Przewód USB ,Przewód HDMI (micro)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38651600-9, 38651000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14947,96
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 20,00
GWARANCJA 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu


Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa drukarki 3D
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia zadanie nr 2 jest „Zakup i dostawa drukarki 3 D” o parametrach nie gorszych niż (opis minimalnych wymagań ): I. Drukarka 3D – 1 szt. (Dokładność druku: +/- 0,10 mm; Grubość warstwy 0,1 – 0,5 mm; Średnica dyszy-0,4 mm; Dokładność pozycjonowania - oś Z: 0,0025 mm, oś XY: 0,011 mm; Rozmiar druku 230 x 150 x 140 mm; Technologia druku: FDM; Kompatybilny filament - Szpula ABS, PLA – 1,75 mm; Oprogramowanie - W zestawie oprogramowanie do tworzenia, modyfikacji i wydruków 3D; Obsługiwane formaty STL, OBJ, Wyjście X3G; Łączność-Wi-Fi, Kabel USBm, Karta SD . Kabel zasilający; Kompatybilność systemu operacyjnego - Windows 7 i nowszy (32 i 64 bitowy); W zestawie- Filament.)II. Filament – 15 szt. (Kolor- Niebieski (dozwolony jaśniejszy lub ciemniejszy odcień); Masa 850g; Materiał ABS – nawinięty na szpuli; Średnica 1,75 mm). III. Filament – 10 szt.(Kolor- Niebieski (dozwolony jaśniejszy lub ciemniejszy odcień); Masa- 850g; Materiał PLA– nawinięty na szpuli ;Średnica- 1,75 mm)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30332100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4056,26
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 20,00
GWARANCJA 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu


Część nr: 3 Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia zadanie nr 3 jest „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego” o parametrach nie gorszych niż (opis minimalnych wymagań ): I. Projektor multimedialny – 1 szt. (Rozdzielczość 1280 x 800; Maksymalna rozdzielczość 1920 x 1200; Jasność w trybie standardowej jasności 3700; Zgodne proporcje obrazu16:9,4:3; Współczynnik kontrastu 20000:1; Moc lampy 200W; Złącza HDMI, VGA; Obsługiwane systemy operacyjne- Windows 10 (32 i 64 bitowy); Informacje dodatkowe- Możliwość montażu na suficie. Zamawiający nie wymaga montażu projektora) II. Ekran do projektora – 1 szt.(Rodzaj powierzchni Matt White; Powierzchnia robocza (w cm) 240 x 180; Format ekranu 4:3; Rodzaj ekranu- Elektryczny – bezpośrednie podłączenie do prądu; Sterowanie bezprzewodowe Pilot z zestawem baterii; Montaż - Możliwość zabudowy na suficie i ścianie. W zestawie wszystkie elementy montażowe typu kołki rozporowe, haki, itp. Zamawiający nie wymaga montażu ekranu projektora) III. Drukarka fotograficzna – 1 szt. (Funkcje – Drukarka; Technologia druku - Atramentowa – możliwe zastosowanie tuszy o rozmiarach standardowych oraz XL, Kolorowa- 5 oddzielnych zbiorników z atramentem: - PGBK – czarny pigmentowy - BK – czarny - C – błękitny - M – purpurowy - Y – żółty Rozmiar papieru - A3+, A3, A4, LTR, LDR, 25cm x 30 cm, 20 cm x 25 cm, 13 cm x 18 cm, 10 cm x 15 cm; Szybkość drukowania fotograficznego A3+ z obramowaniem – około 120 sekund; Drukowanie bez obramowania Tak (A3+, A3, A4, LTR, LDR, 25cm x 30 cm, 20 cm x 25 cm, 13 cm x 18 cm, 10 cm x 15 cm); Gramatura papieru Zwykły papier: 64-105g/m2, Papier fotograficzny: maks. 300g/m2; Pojemność podajnika na papier 150 szt.; Łączność przewodowa – USB, RJ-45 (Ethernet 10/100Mbps); Łączność bezprzewodowa Wi-Fi 2,4 GHz; Obsługiwane systemy operacyjne Windows 10 (32 i 64 bitowy), W zestawie- Wkłady atramentowe, Przewód zasilający) IV.Papier fotograficzny – 4 opakowania (Gramatura 260g/m2, Format- A3; Ilość arkuszy w paczce- 25 sztuk; Typ - Papier fotograficzny; Kompatybilność- Kompatybilny z zaoferowaną drukarką fotograficzną (tabela nr.3)) V. Komputer przenośny (Laptop) – 1 szt. (Procesor- Procesor klasy x64, osiągający wynik co najmniej 7900 punktów Average CPU Mark opublikowany na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (kolumna CPU Mark) na dzień złożenia oferty. Wykonawca oferuje komputer wyposażony w procesor (należy podać producenta i model ……………………………………………. Wynik CPU Mark jest wynikiem uśrednionym (Average CPU Mark) z danych przesyłanych przez użytkowników oprogramowania PerformanceTest. Zamawiający odrzuci ofertę bazującą na wyniku jednostkowym (Baseline) jeżeli oferowany procesor nie uzyska wymaganej ilości punktów Average CPU Mark; Pamięć RAM- 8GB DDR4; Dysk SSD - Dysk SSD 256GB M.2 PCIe; Sieć - LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi (IEEE 802.11 b/g/n/ac); Karta graficzna - Zintegrowana w procesorze, Obsługa DirectX 12, Obsługa OpenGL 4.5; Multimedia - Zintegrowana karta dźwiękowa, Wbudowane głośniki, Wbudowany mikrofon, Wbudowana kamera internetowa HD; Złącza, porty -Wszystkie wymienione poniżej porty muszą być zintegrowane z laptopem, tj. niedopuszczalne jest stosowanie jakiegokolwiek systemu przejściówek , urządzeń zewnętrznych, 2x USB-A 3.1, 1x HDMI, 1x Czytnik kart microSD, 1x RJ-45 ,1x Uniwersalne złącze audio (mikrofon i słuchawki) lub rozdzielnie za pomocą 2 złączy ,1x Złącze zasilania; Przekątna ekranu – 14,0”; Rozdzielczość- 1920 x 1080 (FullHD); Typ matrycy - Matowa (warstwa przeciwodblaskowa), LED; Klawiatura- Zintegrowana z obudową, Podświetlana; Urządzenia wskazujące - Wielodotykowy, intuicyjny touchpad; System operacyjny - Microsoft Windows 10 Pro (64-bitowy) w polskiej wersji językowej lub równoważny z Windows 10 Pro 64 bit, taki który nie obniża możliwości administracyjnych i konfiguracyjnych systemu operacyjnego – nowy system operacyjny, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu, zainstalowany na laptopie; Bateria i zasilanie- Bateria o pojemności min. 40 Wh, Oryginalny zewnętrzny zasilacz wraz z kablem zasilającym) VI. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. (Typ drukarki - Kolor; Technologia druk – LED lub laserowy; Funkcje - Drukowanie – 600 x 600 dpi, Kopiowanie – 600 x 600 dpi, Skanowanie – 1200 x 2400 dpi (z szyby skanera); Maksymalny rozmiar papieru- A4; Druk dwustronny- Tak; Kopiowanie dwustronne-Tak; Skanowanie dwustronne- Tak; Łączność -USB, Wi-Fi, LAN (Ethernet), NFC; Wyświetlacz- Wbudowany, dotykowy; Dołączone akcesoria Kabel zasilający -Tonery startowe; Obsługiwane systemy operacyjne Windows 10) VII. Zestaw komputerowy – 26 szt. (Jednostka centralna: Procesor - Procesor klasy x64, dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych osiągający wynik co najmniej 12600 punktów Average CPU Mark opublikowany na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (kolumna CPU Mark) na dzień złożenia oferty. Wykonawca oferuje komputer wyposażony w procesor (należy podać producenta i model) ……………………………………………. Wynik CPU Mark jest wynikiem uśrednionym (Average CPU Mark) z danych przesyłanych przez użytkowników oprogramowania PerformanceTest. Zamawiający odrzuci ofertę bazującą na wyniku jednostkowym (Baseline) jeżeli oferowany procesor nie uzyska wymaganej ilości punktów Average CPU Mark; Pamięć RAM 16GB (2x8GB) DDR4 2666MHz; Dysk SSD- Format dysku: M.2 2280, Pojemność: 1TB, Interfejs: NVMe PCIe x4 Gen3 , Klucz: M ,Szybkość odczytu [MB/s]: 2200, Szybkość zapisu [MB/s]: 2000; Napęd optyczny- Nagrywarka DVD, Interfejs: SATA; Karta dźwiękowa - Zintegrowana na płycie głównej,Zgodna ze standardem High Definition; Karta sieciowa- Zintegrowana na płycie głównej, 100/1000Mbps; Karta graficzna- Dedykowana do pracy w komputerach stacjonarnych, osiągająca wynik co najmniej 9700 punktów Average G3D Mark opublikowany na stronie https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php (kolumna Passmark G3D Mark) na dzień złożenia oferty. Wykonawca oferuje komputer wyposażony w kartę graficzną (należy podać producenta, model oraz ilość pamięci) …………………………………………… Wynik Passmark G3D jest wynikiem uśrednionym (Average G3D Mark) z danych przesłanych przez użytkowników oprogramowania PerformanceTest. Zamawiający odrzuci ofertę bazującą na wyniku jednostkowym (Baseline) jeżeli oferowana karta graficzna nie uzyska wymaganej ilości punktów Average G3D Mark. Pamięć własna karty: 4GB GDDR6, Wyście: 1x HDMI, Złącze: PCI Express x16 3.0, Dodatkowe zasilanie: 1x 6-pin , Obsługa DirectX 12, Obsługa OpenGL 4.6; Płyta główna (złącza, porty)- 1x wyjście audio, 1x wejście mikrofonowe, 1x RJ-45, 2x, USB 2.0 , 4x USB 3.2 (z czego dwa z przodu obudowy), 1x HDMI ,1x D-Sub (VGA), 6x SATA 6Gb/s, 1x M.2 2280 na dysk SSD PCIe ,4x DDR4 DIMM ,1x PCI Express x16 3.0. Kompatybilna z zaoferowanym w zestawie procesorem, kartą graficzną, pamięciami RAM i dyskiem SSD; Obudowa - Rodzaj obudowy: Midi tower, Kolor: Czarny, Format płyty głównej: ATX/Micro ATX , Złącza na panelu przednim: 2x USB 3.0, 1x wejście na mikrofon, 1x wyjście na słuchawki, Miejsca montażowe: 1x zewnętrzne 5,25”, 1x wewnętrzne HDD 3,5”, 1x wewnętrzne SSD 2,5”, Mechaniczny przycisk Power (nie dotykowy), Otwierana boczna ściana obudowy umożliwiająca dostęp do wszystkich podzespołów komputera. Każdy komputer powinien być oznaczony niepowtarzalnym numerem seryjnym umieszczonym na obudowie oraz wpisanym na stałe w BIOS ; Zasilacz- Moc: 650W Certyfikat sprawności: 80 Plus Gold, Modularne okablowanie: Pół modularny, Zabezpieczenia: OPP, OVP, OCP, OTP, SCP, UVP; System operacyjny- Microsoft Windows 10 Pro (64-bitowy) w polskiej wersji językowej lub równoważny z Windows 10 Pro 64 bit, taki który nie obniża możliwości administracyjnych i konfiguracyjnych systemu operacyjnego – nowy system operacyjny, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu, zainstalowany na komputerze; Klawiatura - Kolor: Czarny, Rodzaj przełączników:, Membranowe , Układ: QWERTY, Łączność: Przewodowa ,Interfejs: USB, Zintegrowana klawiatura numeryczna; Mysz- Kolor: Czarny, Interfejs: USB, Łączność: Przewodowa, Rodzaj: Optyczna lub laserowa ,Rolka przewijania: 1 rolka , Rolka z przyciskiem, Czułość DPI: 1000; Monitor- Rozdzielczość 1920 x 1080 (FullHD), Przekątna ekranu -W przedziale od 23 do 24 cali, Jasność 250 cd/m2, Kontrast 1000:1, Typ matrycy - IPS, Matowy, Proporcje ekranu 16:9, Złącza, porty - HDMI, Kolor- Czary, Okablowanie - Przewód HDMI oraz przewód zasilający) VIII. Pakiet Adobe CC z licencją na 48 miesięcy – 27stanowisk IX. CorelDRAW – 27 stanowisk
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30237200-1, 48000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 134944,04
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENA 20,00
GWARANCJA 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI