IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
13.01.2021, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego i wyposażenia studia fotograficznego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia zadanie nr 1 jest „ Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego i wyposażenia studia fotograficznego” o parametrach nie gorszych niż (opis minimalnych wymagań ): I . Cyfrowy aparat fotograficzny – 3 szt. (Liczba pikseli - 24 mln; Format zdjęć - JPG, RAW; Rozmiar obrazu – 3:2 , 16:9, panorama; Czułość ISO: 100 – 25600 i więcej; Wyświetlacz Ekran LCD 3”, Całkowita liczba punktów 921 000 ,Pokrycie kadru 100% ; Korekcja dioprtażu -4.0 do +3.0; Mikrofon Wbudowany, stereofoniczny; Głośnik: Wbudowany, monofoniczny: Tryb fotografii – HDR ; Format filmów - MP4; Łączność: Wi-Fi, Micro USB; Zawartość zestawu: Akumulator, Pasek na ramię, Przewód MicroUSB, Przewód zasilający, Zasilacz sieciowy, Muszla oczna, Przykrywka korpusu. ) II. Papier fotograficzny ( 4 opakowania: Gramatura- 260g/m2; Format – A3; Ilość arkuszy w paczce - 25 sztuk; Typ: Papier fotograficzny. ) III. Karta pamięci – 7 szt.( Pojemność - 64GB, Klasa prędkości - Class 10 (C10), Rodzaj pamięci- microSDXC, Szybkość odczytu: Maksymalnie - 80MB/s, Szybkość zapisu - 10MB/s, w zestawie - Adapter SD). IV. Akumulator – 3 szt. ( Pojemność - 1000 mAh; Kompatybilność- Kompatybilny z cyfrowym aparatem fotograficznym (tabela nr.1)), V. 5. Obiektyw – 1 szt. (Kompatybilność - Kompatybilny z cyfrowym aparatem fotograficznym (tabela nr.1); Ogniskowa – 50mm; Maksymalna przysłona 2.8; Minimalna przysłona 16; Minimalna odległość od obiektywu- 0.16m; Zawartość opakowania - Przednia przykrywka obiektywu; Tylna przykrywka obiektywu. VI. Torba na aparat – 3 szt. (Kompatybilność: Torba do cyfrowego aparatu fotograficznego (tabela nr.1); Noszenie - Możliwość noszenia za uchwyt lub na ramieniu; Kieszonki - Dodatkowe kieszonki na dodatkowy akumulator i kartę pamięci. VII. Zestaw filtrów – 1 szt. (Filtry: Ultrafioletowy UV, Polaryzacyjny kołowy CPL, Fluorescencyjny FLD; Kompatybilność - Kompatybilne z cyfrowym aparatem fotograficznym (tabela nr.1); Dodatkowo w zestawie - Etui. VIII. Statyw – 3 szt. (Materiał : Aluminium; Ilość sekcji nóg – 3; Wysokość pracy z głowicą: Minimum: 61cm i Maksimum:163cm; W zestawie : Pokrowiec z paskiem; Kompatybilność : Kompatybilne z cyfrowym aparatem fotograficznym (tabela nr.1). IX. Biurko komputerowe – 1 szt. (Blat na klawiaturę; Wysuwany blat na klawiaturę na prowadnicy rolkowej; Wnęka na komputer : Tak, Przepust w blacie : Przepust z zaślepką w blacie na kable. X. Krzesło obrotowe – 1 szt. (Kółka: Przystosowane do powierzchni twardych, Obicie Tapicerowane siedzisko oraz oparcie, Obrotowe :Tak; Regulacja- Regulacja kąta nachylenia oparcia ,Regulacja wysokości siedziska. XI. Zestaw lamp studyjnych – 1 szt. ( Rodzaj lamp : Błyskowe; Regulacja mocy błysku – Tak;Typ sterowania – Cyfrowe; W zestawie: 2x lampa studyjna, 2x przewód zasilający, 2x dekiel ochronny plastikowy, 1x softbox 66cm, 1x softboxOcta 56cm, 1x nadajnik, 1x deflektor transparentny ,1x torba transportowa na lampy , 1x zestaw dwóch statywów, 1x torba transportowa na oba statywy, 1x kabel synchronizacyjny min.5 metrów.) XII. Zestaw bezcieniowy – 1 szt. (Stół bezcieniowy-Wymiar: 60 cm x 130 cm; Maksymalna wysokość stołu: 100 cm; Grubość plexi: 3 mm; Płaszczyzna: Regulowany kąt tylnej części; Materiał: Aluminiowa konstrukcja; Pokrowiec w komplecie; Statyw studyjny oświetleniowy: Materiał: Aluminium, Głowica studyjna: 16 mm, Maksymalna wysokość: 230 cm, Minimalna wysokość: 75 cm, Teleskopowe sekcje, Nóżki antypoślizgowe; Żarówki (Pobór mocy: 85W); Parasolka rozpraszająca Kolor: Biała; Średnica czaszy: 84 cm; Oprawka pojedynczy do żarówek i parasolki; Wejście na statyw oświetleniowy; Zestaw zawiera: 1x Stół bezcieniowy,2x Statyw studyjny oświetleniowy, 4x Oprawka pojedyncza na lampy i parasolki, 4x Żarówka studyjna, 2x Parasolka rozpraszająca biała.) XIII. Zestaw do zawieszania tła – 1 szt. (Maksymalna robocza wysokość złożonego zestawu- 260 cm; Minimalna robocza wysokość złożonego zestawu - 113 cm; Szerokości użytkowe złożonego zestawu- Od 114 cm do 300 cm; Regulacja wysokości roboczej - Dowolnie regulowana wysokość robocza, dzięki teleskopowej konstrukcji statywów; W zestawie- Pokrowiec transportowy.) XIV. Tło– 2 szt. ( Rozmiar tła - 2,72 m x 5 m; Kolor – Biały, Sposób nawinięcia- Tło jest nawinięte na sztywnej tubie tekturowej. XV. Kamera cyfrowa (Obiektyw: Przysłona: F1,9 – F4,0, Ogniskowa: f = 2,1 – 57,0 mm; Zoom- Zoom optyczny: 27x; Zoom cyfrowy: 320x,; Wyświetlacz Panoramiczny 16:9, LCD 2,7”; Kąt otwarcia: maks. 90 stopni; Kąt obrotu: maks. 270 stopni Nośnik danych microSD; Nagrywanie filmów: Format zapisu: MP4; Rozdzielczość 1920x2080; Mikrofon- Wbudowany z funkcją zoom; Głośnik- Wbudowany monofoniczny; Złącza HDMI micro, Gniazdo na kartę pamięci microSD; Zasilanie: Akumulator, Zasilacz sieciowy, Zasilacz USB; W zestawie: Akumulator, Zasilacz sieciowy, Przewód USB ,Przewód HDMI (micro)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38651600-9, 38651000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14947,96
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA |
20,00 |
GWARANCJA |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa drukarki 3D |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia zadanie nr 2 jest „Zakup i dostawa drukarki 3 D” o parametrach nie gorszych niż (opis minimalnych wymagań ): I. Drukarka 3D – 1 szt. (Dokładność druku: +/- 0,10 mm; Grubość warstwy 0,1 – 0,5 mm; Średnica dyszy-0,4 mm; Dokładność pozycjonowania - oś Z: 0,0025 mm, oś XY: 0,011 mm; Rozmiar druku 230 x 150 x 140 mm; Technologia druku: FDM; Kompatybilny filament - Szpula ABS, PLA – 1,75 mm; Oprogramowanie - W zestawie oprogramowanie do tworzenia, modyfikacji i wydruków 3D; Obsługiwane formaty STL, OBJ, Wyjście X3G; Łączność-Wi-Fi, Kabel USBm, Karta SD . Kabel zasilający; Kompatybilność systemu operacyjnego - Windows 7 i nowszy (32 i 64 bitowy); W zestawie- Filament.)II. Filament – 15 szt. (Kolor- Niebieski (dozwolony jaśniejszy lub ciemniejszy odcień); Masa 850g; Materiał ABS – nawinięty na szpuli; Średnica 1,75 mm). III. Filament – 10 szt.(Kolor- Niebieski (dozwolony jaśniejszy lub ciemniejszy odcień); Masa- 850g; Materiał PLA– nawinięty na szpuli ;Średnica- 1,75 mm)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30332100-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4056,26
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA |
20,00 |
GWARANCJA |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia zadanie nr 3 jest „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego” o parametrach nie gorszych niż (opis minimalnych wymagań ): I. Projektor multimedialny – 1 szt. (Rozdzielczość 1280 x 800; Maksymalna rozdzielczość 1920 x 1200; Jasność w trybie standardowej jasności 3700; Zgodne proporcje obrazu16:9,4:3; Współczynnik kontrastu 20000:1; Moc lampy 200W; Złącza HDMI, VGA; Obsługiwane systemy operacyjne- Windows 10 (32 i 64 bitowy); Informacje dodatkowe- Możliwość montażu na suficie. Zamawiający nie wymaga montażu projektora) II. Ekran do projektora – 1 szt.(Rodzaj powierzchni Matt White; Powierzchnia robocza (w cm) 240 x 180; Format ekranu 4:3; Rodzaj ekranu- Elektryczny – bezpośrednie podłączenie do prądu; Sterowanie bezprzewodowe Pilot z zestawem baterii; Montaż - Możliwość zabudowy na suficie i ścianie. W zestawie wszystkie elementy montażowe typu kołki rozporowe, haki, itp. Zamawiający nie wymaga montażu ekranu projektora) III. Drukarka fotograficzna – 1 szt. (Funkcje – Drukarka; Technologia druku - Atramentowa – możliwe zastosowanie tuszy o rozmiarach standardowych oraz XL, Kolorowa- 5 oddzielnych zbiorników z atramentem: - PGBK – czarny pigmentowy - BK – czarny - C – błękitny - M – purpurowy - Y – żółty Rozmiar papieru - A3+, A3, A4, LTR, LDR, 25cm x 30 cm, 20 cm x 25 cm, 13 cm x 18 cm, 10 cm x 15 cm; Szybkość drukowania fotograficznego A3+ z obramowaniem – około 120 sekund; Drukowanie bez obramowania Tak (A3+, A3, A4, LTR, LDR, 25cm x 30 cm, 20 cm x 25 cm, 13 cm x 18 cm, 10 cm x 15 cm); Gramatura papieru Zwykły papier: 64-105g/m2, Papier fotograficzny: maks. 300g/m2; Pojemność podajnika na papier 150 szt.; Łączność przewodowa – USB, RJ-45 (Ethernet 10/100Mbps); Łączność bezprzewodowa Wi-Fi 2,4 GHz; Obsługiwane systemy operacyjne Windows 10 (32 i 64 bitowy), W zestawie- Wkłady atramentowe, Przewód zasilający) IV.Papier fotograficzny – 4 opakowania (Gramatura 260g/m2, Format- A3; Ilość arkuszy w paczce- 25 sztuk; Typ - Papier fotograficzny; Kompatybilność- Kompatybilny z zaoferowaną drukarką fotograficzną (tabela nr.3)) V. Komputer przenośny (Laptop) – 1 szt. (Procesor- Procesor klasy x64, osiągający wynik co najmniej 7900 punktów Average CPU Mark opublikowany na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (kolumna CPU Mark) na dzień złożenia oferty. Wykonawca oferuje komputer wyposażony w procesor (należy podać producenta i model ……………………………………………. Wynik CPU Mark jest wynikiem uśrednionym (Average CPU Mark) z danych przesyłanych przez użytkowników oprogramowania PerformanceTest. Zamawiający odrzuci ofertę bazującą na wyniku jednostkowym (Baseline) jeżeli oferowany procesor nie uzyska wymaganej ilości punktów Average CPU Mark; Pamięć RAM- 8GB DDR4; Dysk SSD - Dysk SSD 256GB M.2 PCIe; Sieć - LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi (IEEE 802.11 b/g/n/ac); Karta graficzna - Zintegrowana w procesorze, Obsługa DirectX 12, Obsługa OpenGL 4.5; Multimedia - Zintegrowana karta dźwiękowa, Wbudowane głośniki, Wbudowany mikrofon, Wbudowana kamera internetowa HD; Złącza, porty -Wszystkie wymienione poniżej porty muszą być zintegrowane z laptopem, tj. niedopuszczalne jest stosowanie jakiegokolwiek systemu przejściówek , urządzeń zewnętrznych, 2x USB-A 3.1, 1x HDMI, 1x Czytnik kart microSD, 1x RJ-45 ,1x Uniwersalne złącze audio (mikrofon i słuchawki) lub rozdzielnie za pomocą 2 złączy ,1x Złącze zasilania; Przekątna ekranu – 14,0”; Rozdzielczość- 1920 x 1080 (FullHD); Typ matrycy - Matowa (warstwa przeciwodblaskowa), LED; Klawiatura- Zintegrowana z obudową, Podświetlana; Urządzenia wskazujące - Wielodotykowy, intuicyjny touchpad; System operacyjny - Microsoft Windows 10 Pro (64-bitowy) w polskiej wersji językowej lub równoważny z Windows 10 Pro 64 bit, taki który nie obniża możliwości administracyjnych i konfiguracyjnych systemu operacyjnego – nowy system operacyjny, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu, zainstalowany na laptopie; Bateria i zasilanie- Bateria o pojemności min. 40 Wh, Oryginalny zewnętrzny zasilacz wraz z kablem zasilającym) VI. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. (Typ drukarki - Kolor; Technologia druk – LED lub laserowy; Funkcje - Drukowanie – 600 x 600 dpi, Kopiowanie – 600 x 600 dpi, Skanowanie – 1200 x 2400 dpi (z szyby skanera); Maksymalny rozmiar papieru- A4; Druk dwustronny- Tak; Kopiowanie dwustronne-Tak; Skanowanie dwustronne- Tak; Łączność -USB, Wi-Fi, LAN (Ethernet), NFC; Wyświetlacz- Wbudowany, dotykowy; Dołączone akcesoria Kabel zasilający -Tonery startowe; Obsługiwane systemy operacyjne Windows 10) VII. Zestaw komputerowy – 26 szt. (Jednostka centralna: Procesor - Procesor klasy x64, dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych osiągający wynik co najmniej 12600 punktów Average CPU Mark opublikowany na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (kolumna CPU Mark) na dzień złożenia oferty. Wykonawca oferuje komputer wyposażony w procesor (należy podać producenta i model) ……………………………………………. Wynik CPU Mark jest wynikiem uśrednionym (Average CPU Mark) z danych przesyłanych przez użytkowników oprogramowania PerformanceTest. Zamawiający odrzuci ofertę bazującą na wyniku jednostkowym (Baseline) jeżeli oferowany procesor nie uzyska wymaganej ilości punktów Average CPU Mark; Pamięć RAM 16GB (2x8GB) DDR4 2666MHz; Dysk SSD- Format dysku: M.2 2280, Pojemność: 1TB, Interfejs: NVMe PCIe x4 Gen3 , Klucz: M ,Szybkość odczytu [MB/s]: 2200, Szybkość zapisu [MB/s]: 2000; Napęd optyczny- Nagrywarka DVD, Interfejs: SATA; Karta dźwiękowa - Zintegrowana na płycie głównej,Zgodna ze standardem High Definition; Karta sieciowa- Zintegrowana na płycie głównej, 100/1000Mbps; Karta graficzna- Dedykowana do pracy w komputerach stacjonarnych, osiągająca wynik co najmniej 9700 punktów Average G3D Mark opublikowany na stronie https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php (kolumna Passmark G3D Mark) na dzień złożenia oferty. Wykonawca oferuje komputer wyposażony w kartę graficzną (należy podać producenta, model oraz ilość pamięci) …………………………………………… Wynik Passmark G3D jest wynikiem uśrednionym (Average G3D Mark) z danych przesłanych przez użytkowników oprogramowania PerformanceTest. Zamawiający odrzuci ofertę bazującą na wyniku jednostkowym (Baseline) jeżeli oferowana karta graficzna nie uzyska wymaganej ilości punktów Average G3D Mark. Pamięć własna karty: 4GB GDDR6, Wyście: 1x HDMI, Złącze: PCI Express x16 3.0, Dodatkowe zasilanie: 1x 6-pin , Obsługa DirectX 12, Obsługa OpenGL 4.6; Płyta główna (złącza, porty)- 1x wyjście audio, 1x wejście mikrofonowe, 1x RJ-45, 2x, USB 2.0 , 4x USB 3.2 (z czego dwa z przodu obudowy), 1x HDMI ,1x D-Sub (VGA), 6x SATA 6Gb/s, 1x M.2 2280 na dysk SSD PCIe ,4x DDR4 DIMM ,1x PCI Express x16 3.0. Kompatybilna z zaoferowanym w zestawie procesorem, kartą graficzną, pamięciami RAM i dyskiem SSD; Obudowa - Rodzaj obudowy: Midi tower, Kolor: Czarny, Format płyty głównej: ATX/Micro ATX , Złącza na panelu przednim: 2x USB 3.0, 1x wejście na mikrofon, 1x wyjście na słuchawki, Miejsca montażowe: 1x zewnętrzne 5,25”, 1x wewnętrzne HDD 3,5”, 1x wewnętrzne SSD 2,5”, Mechaniczny przycisk Power (nie dotykowy), Otwierana boczna ściana obudowy umożliwiająca dostęp do wszystkich podzespołów komputera. Każdy komputer powinien być oznaczony niepowtarzalnym numerem seryjnym umieszczonym na obudowie oraz wpisanym na stałe w BIOS ; Zasilacz- Moc: 650W Certyfikat sprawności: 80 Plus Gold, Modularne okablowanie: Pół modularny, Zabezpieczenia: OPP, OVP, OCP, OTP, SCP, UVP; System operacyjny- Microsoft Windows 10 Pro (64-bitowy) w polskiej wersji językowej lub równoważny z Windows 10 Pro 64 bit, taki który nie obniża możliwości administracyjnych i konfiguracyjnych systemu operacyjnego – nowy system operacyjny, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu, zainstalowany na komputerze; Klawiatura - Kolor: Czarny, Rodzaj przełączników:, Membranowe , Układ: QWERTY, Łączność: Przewodowa ,Interfejs: USB, Zintegrowana klawiatura numeryczna; Mysz- Kolor: Czarny, Interfejs: USB, Łączność: Przewodowa, Rodzaj: Optyczna lub laserowa ,Rolka przewijania: 1 rolka , Rolka z przyciskiem, Czułość DPI: 1000; Monitor- Rozdzielczość 1920 x 1080 (FullHD), Przekątna ekranu -W przedziale od 23 do 24 cali, Jasność 250 cd/m2, Kontrast 1000:1, Typ matrycy - IPS, Matowy, Proporcje ekranu 16:9, Złącza, porty - HDMI, Kolor- Czary, Okablowanie - Przewód HDMI oraz przewód zasilający) VIII. Pakiet Adobe CC z licencją na 48 miesięcy – 27stanowisk IX. CorelDRAW – 27 stanowisk
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30237200-1, 48000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 134944,04
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENA |
20,00 |
GWARANCJA |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu