Zakup i dostawa urządzeń: komputerów, akcesoriów oraz oprogramowania biurowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa urządzeń: komputerów, akcesoriów oraz oprogramowania biurowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-03
  • ZamawiającyWojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00244778
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa urządzeń: komputerów, akcesoriów oraz oprogramowania biurowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357114075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Na Stawach

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-107

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 124240723

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup-krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa urządzeń: komputerów, akcesoriów oraz oprogramowania biurowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3ff07ce-30b6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003356/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Zakup i dostawa urzadzeń: komputerów, akcesoriów oraz oprogramowania biurowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

a) ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój; b) ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3ff07ce-30b6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez:
- miniPortal, dostępny pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/
- ePUAP, dostępny pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/myportal/aplikacja/skrzynka
- poczta elektroniczna, pod adresem przetargi@wup-krakow.pl
Szczegółowe instrukcje użytkowania miniPortalu dostępne są na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: https://www.uzp.gov.pl
Szczegółowe informacje znajdują się rozdziale X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 i art. 14 RODO znajduje się w rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZ.271.1.22.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 208943,09 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa urządzeń: komputerów, akcesoriów oraz oprogramowania biurowego zgodnie z OPZ stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia - 60 pkt.
Czas naprawy komputera w miejscu instalacji od momentu zgłoszenia - 30 pkt.
Komputery przenośne, monitory, statywy, replikatory portów, klawiatury oraz myszy tego samego producenta - 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy komputera w miejscu instalacji od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Komputery przenośne, monitory, statywy, replikatory portów, klawiatury oraz myszy tego samego producenta

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 dostaw sprzętu komputerowego o wartości min. 100 000,00 zł brutto każda. Za dostawę Zamawiający rozumie realizację dostawy w ramach jednej umowy/zamówienia/zlecenia itp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust.1 pkt. 4,5,6 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Oświadczenie producenta systemu operacyjnego lub oświadczenie producenta sprzętu komputerowego potwierdzające kompatybilność sprzętu z systemem operacyjnym. Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony internetowej producenta systemu lub wydruk ze strony internetowej producenta sprzętu komputerowego.
2. Oświadczenie Wykonawcy lub producenta sprzętu komputerowego, że producent posiada certyfikat ISO 9001 lub równoważny w zakresie co najmniej doskonalenia jakości wyrobów. Zamawiający dopuszcza kopię (wydruk) certyfikatu lub wskazanie strony Internetowej producenta do pobrania certyfikatu.
3. Oświadczenie Wykonawcy lub oświadczenie producenta dotyczące deklaracji zgodności CE dla sprzętu komputerowego. Zamawiający dopuszcza kopię (wydruk) deklaracji lub wskazanie strony internetowej producenta do pobrania deklaracji.
4. Oświadczenie Wykonawcy lub producenta urządzeń o spełnieniu kryteriów środowiskowych RoHS lub Energy Star lub TCO lub innego równoważnego w zakresie szeroko pojętej ochrony środowiska. Zamawiający dopuszcza kopię (wydruk) certyfikatu lub wskazanie strony internetowej producenta do pobrania certyfikatu.
5. Oświadczenie Wykonawcy lub firmy serwisującej lub producenta komputera, że posiada certyfikat ISO 9001 lub równoważny w zakresie co najmniej ujęcia procesowego w doskonaleniu usług i badania jakości obsługi klienta. Zamawiający dopuszcza kopię (wydruk) deklaracji lub wskazanie strony internetowej firmy lub producenta do pobrania deklaracji.
6. Oświadczenie Wykonawcy lub firmy serwisującej lub producenta urządzenia, że podmiot świadczący usługi gwarancyjne posiada autoryzację producenta oferowanego urządzenia. Zamawiający dopuszcza kopię (wydruk) dokumentu lub wskazanie strony internetowej producenta do pobrania dokumentu.
7. Oświadczenie Wykonawcy lub firmy serwisującej lub producenta komputera, że w przypadku konieczności naprawy komputera poza siedzibą Zamawiającego, dyski twarde pozostają u Zamawiającego.
8. Oświadczenie Wykonawcy lub producenta o dochowaniu gwarancji „zero martwych pikseli” dla monitorów komputerowych.
9. Wydruk ze strony lub oświadczenie producenta oferującego system operacyjny potwierdzający zgodność oferowanego sprzętu z tym systemem operacyjnym (w przypadku komputerów przenośnych)
10. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych (oprogramowania biurowego lub systemu operacyjnego), Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty:
a) dokumentację oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w OPZ wymagań;
b) zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania, w których znajduje się potwierdzenie spełniania tych wymagań.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt komputerowy oraz wybrane komponenty komputera (procesor, grafika) osiągnęły wymaganą liczbę punktów w testach wydajnościowych (syntetycznych i aplikacyjnych).
a) dla komputera stacjonarnego:
• Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia wyników testu Passmark CPU Mark na dzień 29.09.2021r. dla zaoferowanego procesora na poziomie min. 13200 punktów oraz wyników testu Average G3D Mark na dzień 29.09.2021r. dla zaoferowanej karty grafiki na poziomie min. 1360 punktów w postaci wydruku ze stron internetowych odpowiednio: http://www.cpubenchmark.net oraz http://www.videocardbenchmark.net.
b) dla komputera przenośnego:
• Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia wyników testu Passmark CPU Mark na dzień 29.09.2021r. dla zaoferowanego procesora na poziomie min. 5250 punktów oraz wyników testu Average G3D Mark na dzień 29.09.2021r. dla zaoferowanej karty grafiki na poziomie min. 1700 punktów w postaci wydruku ze stron internetowych odpowiednio: http://www.cpubenchmark.net oraz http://www.videocardbenchmark.net.
• Zamawiający wymaga dostarczenia wyników testu BAPCo MobileMark lub SysMark 2018 dla wskaźnika „Performance Qualification” lub „Overall Performance” oraz wyników testu BAPCo MobileMark lub Sysmark 2018 dla wskaźnika „Productivity” w postaci kopii (wydruku) lub pliku lub wydruku z oficjalnej strony internetowej BAPCo potwierdzającego wynik testów, gdy oferowany model komputera jest wymieniony na stronie.
c) dla komputera przenośnego o podwyższonych parametrach:
• Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia wyników testu Passmark CPU Mark na dzień 29.09.2021r. dla zaoferowanego procesora na poziomie min. 10800 punktów oraz wyników testu Average G3D Mark na dzień 29.09.2021r. dla zaoferowanej karty grafiki na poziomie min. 2860 punktów w postaci wydruku ze stron internetowych odpowiednio: http://www.cpubenchmark.net oraz http://www.videocardbenchmark.net.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 zł).
Szczegółowe informacje opisane w rozdziale XXI SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). Powyższe dotyczy również spółki cywilnej, chyba że z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy, w szczególności w przypadku określonym w § 5 ust. 6 umowy (zał. nr 1 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Szczegółowo opisano w rozdziale X SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej do potwierdzenia poprzez przeprowadzenie prezentacji urządzeń oraz (po jednej sztuce w tym również akcesoriów) czy spełniają one wymagania Zamawiającego określone w niniejszym dokumencie w zakresie minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz wykonania skanu komputera z użyciem programu CPU-Z.
Szczegółowo opisano w rozdziale VII SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI