Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
„Zakup i dostawa systemu skanującego"
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoKraków
WojewództwoMałopolskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-04-13
ZamawiającyPolskie Wydawnictwo Muzyczne w Krakowie
Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
Numer ogłoszenia2021/BZP 00025524
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025524 z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy „Zakup i dostawa systemu skanującego"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Wydawnictwo Muzyczne w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363717113
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego – kontynuacja”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pwm
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pwm2) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy-ślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platforma-zakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.Strona internetowa Zamawiającego: https://pwm.com.pl/pl/zamowienia-publiczne/1/szczegoly/465,ogloszenie-o-zamowieniu----na-dostawy-pn-zakup-i-dostawa-systemu-skanujacego-zzp26102-2021.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta oraz dokumenty wymagane wraz z ofertą składane elektronicznie muszą zostać podpisa-ne elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem oso-bistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wy-konawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składa-nia ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamiesz-czono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeKażdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje podlegać będzie odrzuceniu.Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym ję-zyku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa nie-zbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer mi-nimalnie wersja 10.0,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz do-kładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowane-go z zegarem Głównego Urzędu Miar.6) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie za-mieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uzna-je go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupo-wa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adre-sem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/pwm
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak
3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: Nie dotyczy
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.261.02. 2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw obejmujących „Zakup i dostawę systemu ska-nującego” zwane dalej „zamówieniem”. Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn.: „Digitalizacja zasobów będących w posia-daniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego – kontynuacja”, współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfro-wa 2014-2020.”Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa systemu skanującego" obejmujący transport do miejsca dostawy, dostawę, montaż, uruchomienie i kalibrację systemu skanującego metodą fotograficzną dla materiałów płaskich i ksiąg o formacie od A7 do A1 z możliwością skanowania negatywów i materiałów transparentnych oraz przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Za-mawiającego z zakresu obsługi urządzenia (instruktaż stanowiskowy), zgodnie z wymogami OPZ. Zamawiany system skanujący stanowi zestaw następujących urządzeń tj.:1) Stół reprodukcyjny z kolumną – 1 szt.2) Kamera skanująca – 1 komplet3) Stół podświetlany do materiałów transparentnych – 1 szt.4) Oświetlenie – 1 komplet5) Komputer stacjonarny – 1 szt.6) Monitor LCD – 1 szt.7) Wzornik jakości odwzorowania – 1 szt.8) Oprogramowanie;Wymagania Zamawiającego do przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w Części III niniejszej SWZ stanowiącej Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).Miejsce wykonania zamówienia - miejsce dostawy lub wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia - siedziba Polskiego Wydawnictwa Muzycznego pod adresem al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
33195100-4 - Monitory
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38653000-7 - Aparatura do laboratoriów fotograficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: 1. Cena – 60% - maksymalnie 60 pkt2. Okres gwarancji – 30 % - maksymalnie 30 pkt3. Termin wykonania – 10 % - - maksymalnie10 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wyklucze-niu oraz spełniają określone warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ustawy Prawo zamówień publicznych:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wy-magań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;4) zdolności technicznej lub zawodowej – zgodnie ze wskazaniami pkt 9.2 poniżej;9.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków:Warunek, o którym mowa w punkcie 9.1.4) a dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej jed-ną dostawę skanera fotograficznego z oprogramowaniem o wartości co najmniej 370.000,00 zł brutto. Uwaga 1: W przypadku, gdy ww. zakres dostaw referencyjnych będzie stanowił część dostawy o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo do-stawy referencyjne wymagane na potwierdzenie spełnienia w/w warunku;Uwaga 2 : Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej walu-ty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biule-tynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.Zgodnie z art. 116 ust. 2 ustawy Pzp: „Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.”
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej IDW;oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2A do niniejszej IDW jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu/podmiotów udostępniającego/udostępniających zasoby;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszej IDW lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania– zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do IDW;Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - wzór zobowiązania stanowi Złącznik nr 6A do IDW.Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 4 do IDW;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, ce-chy lub kryteria, w składanej ofercie Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą :- Wykaz urządzeń, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1B do niniejszej IDW, w którym Wykonawca podaje markę, typ, model lub inne dane identyfikujące oferowane urządze-nia/oprogramowanie w sposób umożliwiający odczytanie jego parametrów z innych dokumentów skła-danych wraz z ofertą.- Opis oferowanego rozwiązania – wraz z ofertą Wykonawca przedkłada zwięzły opis oferowanego rozwiązania (opisy oferowanych urządzeń, sprzętu i oprogramowania), zawierający dane pozwalające na stwierdzenie, że oferowane rozwiązanie spełnia wymagania Zamawiającego zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający nie narzuca wzoru takiego opisu dopuszczając posługiwa-nie się opisami, zestawieniami, charakterystykami czy folderami dostawców/producentów oferowa-nych urządzeń/ rozwiązań. Opis oferowanego rozwiązania należy oznaczyć jako Załącznik 1C. Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
5) Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyzna-czonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przed-miotowych środków dowodowych.- Wykaz urządzeń, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1B do niniejszej IDW, w którym Wykonawca podaje markę, typ, model lub inne dane identyfikujące oferowane urządze-nia/oprogramowanie w sposób umożliwiający odczytanie jego parametrów z innych dokumentów skła-danych wraz z ofertą.- Opis oferowanego rozwiązania – wraz z ofertą Wykonawca przedkłada zwięzły opis oferowanego rozwiązania (opisy oferowanych urządzeń, sprzętu i oprogramowania), zawierający dane pozwalające na stwierdzenie, że oferowane rozwiązanie spełnia wymagania Zamawiającego zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający nie narzuca wzoru takiego opisu dopuszczając posługiwa-nie się opisami, zestawieniami, charakterystykami czy folderami dostawców/producentów oferowa-nych urządzeń/ rozwiązań. Opis oferowanego rozwiązania należy oznaczyć jako Załącznik 1C. Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Kompletna oferta musi zawierać:a) Formularz Oferty, sporządzona według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do IDW;b) Tabelę Ceny stanowiącą Załącznik nr 1A IDW;c) Wykaz urządzeń, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1B do IDW.d) Opis oferowanego rozwiązania, stanowiący Załącznik nr 1C do oferty;e) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do IDW;f) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2A do niniejszej IDW (jeżeli dotyczy)g) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 IDW (jeżeli dotyczy);h) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządzone według wzoru stano-wiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IDW lub inny podmiotowy środek dowodowy po-twierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi za-sobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy); i) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego wraz z ofertą lub możliwego do bezpłatnego pozy-skania odpisu z właściwego rejestru;j) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, doku-ment ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udziele-nie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniej-szego zamówienia publicznego;2) Zamawiający nie wymaga przedłożenia wraz z ofertą dokumentów, do których złożenia we-zwie Wykonawcę tj.:a) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wraz z ofertą, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do IDW;b) Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawar-tych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowa-nia - sporządzonego według wzoru stanowiącego Złącznik nr 6A do IDW;c) Wykazu dostaw wraz z załączeniem dowodów sporządzonego według wzoru stano-wiącego Załącznik nr 4 do IDW;d) Dokumentów dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby, wymienionych w lit b) – c) powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec tego podmiotu podstaw wyklucze-nia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, wa-runków udziału w postępowaniu;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
11.1 WysokośćWykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, wnieść wadium w kwocie: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).11.2 Forma wadium.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiające-go:Polskie Wydawnictwo Muzyczneal. Krasińskiego 11a31-111 KrakówBank BGK 46 1130 1150 0012 1271 2620 0011z dopiskiem: Wadium – „Zakup i dostawa systemu skanującego." W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, mię-dzy innymi następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia);2) przytoczenie nazwy niniejszego postępowania;3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;4) kwotę gwarancji/poręczenia;5) termin ważności gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż okres związania ofertą;6) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Gwarancja/poręczenie winno być nieodwołane i bezwarunkowe, w szczególności musi jasno opisywać warunki formalne konieczne do skutecznej realizacji uprawnień Beneficjenta (Zamawiającego) z tytułu gwarancji/poręczenia.Jeżeli wadium jest wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach Wykonawca przekazuje Zamawiające-mu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. UWAGA: w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji Zobowiązanego (Wyko-nawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienia lub lidera konsorcjum/pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia jako działającego w imieniu i wszystkich Wykonawców.11.3 Termin wniesienia wadium.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty na pod-stawie art. 226 ust.1 pkt 14) ustawy Pzp. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu ban-kowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymie-nionym przypadku zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę, ale nie jest to wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, bowiem za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składa-nia ofert.11.4 Zwrot wadium, zatrzymanie wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 98 ust. 1- 5 ustawy Pzp.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące udziału w postępowaniu oraz składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazano w części I SWZ Informacja dla Wykonawców (IDW) w tym w pkt: 9.3, 9.5, 10.1. (wymaganie oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) 10.2 (Uwaga 1), 14.2, 27.4., 27.7.1) IDW.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana Umowy może nastąpić tylko w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). 3. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji Umowy: 1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie Siły wyższej określonej w § 9, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania Przedmiotu Umowy;2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;3) gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego. - nie dłużej jednak niż o 10 dni kalendarzowych w ww. przypadkach. 5. Dopuszcza się zmianę Umowy: 1) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta nowego sprzętu pod warunkiem, że nowy sprzęt odpowiada sprzętowi będącemu Przedmiotem Umowy i gwarantuje Zamawiającemu osiągnięcie wszystkich celów założonych w Umowie, a łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia nowego sprzętu nie zawiera się w kwocie wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu dostawy danego sprzętu; 2) w przypadku zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie; 3) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację Umowy zgodnie z postanowieniami Załącznika nr 1 w części składającej się na Opis Przedmiotu Zamówienia oraz postanowieniami Umowy; 4) w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi; 5) w przypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkt/ usługi mogą nie zostać wykonane należycie; 6) w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany zakresu Przedmiotu Umowy powierzonego podwykonawcom; 7) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawcą stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację Umowy; 8) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń, dotyczących Przedmiotu Umowy, instytucji nadzorującej; 9) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek modelu/typu sprzętu lub oprogramowania wskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy, Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany model/typ sprzętu lub oprogramowania o parametrach nie gorszych od wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy w ramach wynagrodzenia umownego. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania modelu/typu sprzętu lub oprogramowania wskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy; 10) w przypadku ujawnienia powszechnie występujących wad oferowanego sprzętu, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia umownego danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania Zamawiającego wskazane w Załączniku nr 1 do Umowy dla sprzętu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt spełniania przez produkt zastępczy wymagań określonych w Załączniku nr 1 do Umowy. - w w/w przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy, cena Umowy netto/ brutto, termin dostawy Przedmiotu Umowy, sposób realizacji Przedmiotu Umowy. 6. Nie stanowi zmiany Umowy, zmiana osób, o których mowa w § 3 ust. 1 lub ich danych kontaktowych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pwm
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-13 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-12
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
Lokalizacja zleceniamałopolskie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.