Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu „ Konkurencyjność...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu „ Konkurencyjność uczniów ZSB w Rybniku na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Budowlanych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-28
  • Numer ogłoszenia532804-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532804-N-2020 z dnia 2020-04-28 r.

Zespół Szkół Budowlanych: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu „ Konkurencyjność uczniów ZSB w Rybniku na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„ Konkurencyjność uczniów ZSB w Rybniku na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Budowlanych, krajowy numer identyfikacyjny 24180228400000, ul. ul. Świerklańska  42 , 44-200  Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 42 22 796, e-mail zsbrybnik@gmail.com, faks 32 42 22 279.
Adres strony internetowej (URL): www.zsbrybnik.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SZKOŁA PUBLICZNA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zsbrybnik.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zsbrybnik.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Zespół Szkół Budowlanych w Rybniku, ul. Świerklańska 42, 44-200 Rybnik

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu „ Konkurencyjność uczniów ZSB w Rybniku na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
Numer referencyjny: ZSB.343.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu „ Konkurencyjność uczniów ZSB w Rybniku na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na cztery zadania: ZADANIE nr 1- pn. „ Zakup i dostawa komputerów”. 1.Komputer przenośny nr 1( parametry minimalne jak określono w załączniku nr 5 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego towaru- 28 szt.), 2. Zestaw komputerowy (parametry minimalne jak określono w załączniku nr 5 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego towaru- 15 szt.), ZADANIE NR 2- pn. „Zakup i dostawa robotów edukacyjnych”. Robot edukacyjny ( parametry minimalne jak określono w załączniku nr 5 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego towaru- 9 szt.) ZADANIE NR 3- pn. „Zakup i dostawa oprogramowania kosztorysowego ”. 1. Oprogramowanie kosztorysowe wersja edukacyjna (20 stanowisk)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale IV SIWZ - 1 szt. 2. Oprogramowanie kosztorysowe wersja pełna- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale IV SIWZ - 1 szt.3 . Oprogramowania do tworzenia przedmiarów z rysunku pełna wersja- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale IV SIWZ - 1 szt. ZADANIE NR 4- pn. „ Zakup i dostawa oprogramowania do obliczeń geodezyjnych”1. Oprogramowanie do obliczeń geodezyjnych- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale IV SIWZ - 1 szt.

II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213000-5
39162100-6
48900000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 158710,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zadanie nr 1 i nr 2- do 30 dni od daty zawarcia umowyZadanie nr 3 i nr 4- do 14 dni od daty zawarcia umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty – załącznik nr 1a-d do SIWZ. 2). Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3). Opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego towaru - załącznik nr 5 do SIWZ. 4). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Wykonawca, w w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.zsbrybnik.pl
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa komputerów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów o parametrach nie gorszych niż ( opis minimalnych wymagań):KOMPUTER PRZENOŚNY NR 1- 28 szt. I.Procesor- procesor dedykowany do pracy w komputerach mobilnych,osiągający wynik co najmniej 12000 pkt. w teście PassMark CPU Mark, według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net.Wspierany w pełnym zakresie przez systemy Windows 10. II- Pamięć RAM- 8 GB DDR4, Możliwość rozbudowy do 32 GB, 2 złącza pamięci, z czego jedno musi pozostać wolne. III. Dysk Twardy- Dysk SSD lub HDD minimum 128 GB SSD ( sata 3) 1 wolne złącze na dyski SSD M.2. IV.Wyświetlacz - Przekątna 17,3”, rozdzielczość 1920x1080 (FullHD)Antyrefleksyjny, matowy, LED. V.Karta graficzna - jedna zintegrowana w procesorze z możliwością dynamicznego przydzielania pamięci w obrębie pamięci systemowej oraz druga dedykowana do pracy w laptopach,osiągająca wynik co najmniej 4500 pkt w teście PassMark GPU Mark według wyników opublikowanych na stronie http://www.videocardbenchmark.net/pamięć 4GB, DDR5, z możliwością pracy na dwóch ekranach jednocześnie ( 1 zewnętrzne oraz 1 wbudowanym laptopie). VI.Multimedia - zintegrowana karta dźwiękowa,wbudowane głośniki,wbudowany mikrofon.Wbudowana kamera internetowa HD. VII. Komunikacja- wbudowana karta WiFi, umożliwiająca współpracę z sieciami bezprzewodowymi w standardzie IEEE 802.11 a/b/g/n/ac,Bluetooth 4.2,Karta sieci przewodowych 10/100/1000BaseT Gigabit Ethernet (RJ45). VIII. Złącza, porty-wszystkie wymienione poniżej porty muszą być zintegrowane z komputerem, tj. niedopuszczalne jest stosowanie jakiegokolwiek systemu przejściówek, urządzeń zewnętrznych. 2x złącze monitora zewnętrznego. Dopuszczalne typy portów: VGA (D-Sub), HDMI, DisplayPort, mini DisplayPort, USB-C,1x uniwersalne złącze audio (mikrofon i słuchawki) lub rozdzielnie za pomocą 2 złączy.2x USB 3.0 lub nowsze,1x RJ-45 Ethernet,Złącze zasilania.IX. Klawiatura-zintegrowana z obudową,podświetlana. X.Urządzenia wskazujące-Wielodotykowy Touchpad obsługujący multiouch oraz gesty np. powiększenie i pomniejszenie obrazu. XI.Bateria i zasilanie-Bateria o pojemności min. 3800 mAHZasilacz o mocy min. 130 W. XII.Oprogramowanie-Windows 10 64bit - lub równoważny (nowy system operacyjny, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu), system operacyjny w polskiej wersji językowej, zainstalowany na laptopie,zamawiający akceptuje w zamawianych laptopach system operacyjny Windows 10Pro Academic Zamawiający wymaga, by oprogramowanie posiadało oryginalne atrybuty legalności i wszystkie niezbędne oznakowania uwiarygodniające oryginalność.zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalności licencji u producenta oprogramowania. ZESTAW KOMPUTEROWY- 15szt. I. Jednostka centralna : 1.)Procesor- procesor klasy x64, dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych,osiągający wynik co najmniej 10000 pkt. w teście PassMark CPU Mark, według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net. Wspierany w pełnym zakresie przez systemy Windows 7 i Windows 10. 2). Pamięć RAM- min. 8 GB Możliwość rozbudowy do 32 GB 2 złącza DIMM, z czego jedno gniazdo musi pozostać wolne. 3). Dysk Twardy- SSD min. 256GB M.2. 4). Napęd Optyczny - Napęd DVD 5). Płyta główna - wyposażona w min.: 1 złącze PCI Express x16, 1 złącze PCI Express w jednym z wariantów: x1, x2, x4, x8, x16, obsługa procesorów wielordzeniowych wspierających wirtualizację, rozwiązanie sprzętowe zintegrowane w płycie głównej komputera zapewniające możliwość przywrócenia BIOS w przypadku jego uszkodzenia (ataki wirusów itp.) lub nieudanej aktualizacji bez pośrednictwa jakichkolwiek urządzeń zewnętrznych i w sytuacji, gdy obraz na monitorze nie jest wyświetlany i/lub nie ma możliwości wprowadzania znaków za pomocą konsoli tekstowej, możliwość, ustawienia hasła na BIOS, możliwość wyłączania portów USB z poziomu BIOS. 6). Karta dźwiękowa - zintegrowana,zgodna ze standardem High Definition, 7). Karta sieciowa - zintegrowana, 10/100/1000 Mbps,technologie WoL, PXE 2.1, 8). Karta graficzna zintegrowana, z możliwością dynamicznego przydzielania pamięci w obrębie pamięci systemowej, ze wsparciem dla DirectX 11 możliwość pracy na 2 ekranach jednocześnie, 9). Porty I/O - Wszystkie wymienione poniżej porty muszą być zintegrowane z komputerem, tj. niedopuszczalne jest stosowanie jakiegokolwiek systemu przejściówek lub urządzeń zewnętrznych, 1x wyjście audio z tyłu obudowy, 1x uniwersalne złącze audio (wejście mikrofonowe lub wyjście na słuchawki) lub 2 osobne złącza audio (wejście mikrofonowe lub wyjście na słuchawki) z przodu obudowy, 4x USB 2.0 lub nowszych (z czego min. 2 porty z przodu obudowy), 1x USB 3.0, 1x DisplayPort, 1x DVI, HDMI lub VGA ,1x RS-232, 1x RJ-45 Nie dopuszcza się możliwości zasłonięcia złączy USB znajdujących się na panelu przednim jakimikolwiek zaślepkami, maskownicami utrudniającymi wzrokową weryfikację ich użycia – np. obecności klucza USB czy innego urządzenia podłączonego do złączy na panelu przednim obudowy komputera. 10). Obudowa, zasilacz - Typ mini Tower, stojąca (maksymalna wysokość obudowy 400 mm) przycisk Power mechaniczny (nie dotykowy); Zasilacz o mocy nie mniejszej niż 400 W i sprawnością co najmniej 89% przy 50% obciążeniu, minimum 1 wewnętrzna zatoka 3,5 cala z kompletem montażowym (sanki); minimum 1 wewnętrzna zatoka 2,5 cala z kompletem montażowym (sanki); otwierana boczna ściana obudowy umożliwiająca dostęp do wszystkich podzespołów komputera; obudowa zapewniająca możliwość bez narzędziowej obsługi w zakresie otwarcia obudowy (nie dopuszcza się żadnego rodzaju śrub w tym np. motylkowych), wymiany i instalacji kart rozszerzeń i dysków twardych (możliwość interwencyjnego, szybkiego zabezpieczenia przez użytkownika dysku twardego) bez konieczności użycia narzędzi, wbudowany wewnątrz obudowy komputera głośnik, napęd optyczny niezasłonięty zaślepkami lub maskownicami, Każdy komputer powinien być oznaczony niepowtarzalnym numerem seryjnym umieszczonym na obudowie oraz wpisanym na stałe w BIOS. 11). Oprogramowanie - Windows 10 64bit - lub równoważny (nowy system operacyjny, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu), Do każdego komputera należy dostarczyć nośniki instalacyjne/recovery producenta sprzętu z systemem operacyjnym Windows 10. System operacyjny obsługujący w pełnym zakresie oferowany procesor. Zamawiający akceptuje w zamawianych komputerach system operacyjny Windows 10Pro Academic Zamawiający wymaga, by oprogramowanie posiadało oryginalne atrybuty legalności i wszystkie niezbędne oznakowania uwiarygodniające oryginalność. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalności licencji u producenta oprogramowania. 12). Certyfikaty i normy- Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu. II. Klawiatura- Typ klawiatury: Wyspowa, Złącze: USB, Układ klawiatury: Angielski (EU), Konstrukcja powinna posiadać następujące cechy:Ciche klawisze, Ergonomiczna, Kompaktowa, Pełnowymiarowa, Podświetlana, Klawiatura powinna posiadać: - funkcję anti-ghosting. - minimalnie 10 przycisków multimedialnych, ułatwiających obsługę gier czy filmów. Powinna posiadać też specjalną podpórkę pod nadgarstki, składane nóżki, umożliwiające regulowanie wysokości urządzenia, a także estetyczne podświetlenie. III. Mysz- Rodzaj myszy: Optyczna, Złącze: USB, Profil myszy: Uniwersalna, Czułość optyczna (DPI): od 3000, Liczba przycisków: od 4, Rolka przewijania: 1 rolka, Rolka z przyciskiem. IV.Monitor LCD- Rodzaj LCD Przekątna Minimum 22 cale, Proporcje obrazu 16:9 (panoramiczny), Typ matrycy IPS, matowa (warstwa przeciwodblaskowa), podświetlanie LED,Rozdzielczość nominalna 1920x1080 piksele, Kontrast min. 1000:1, Jasność min. 250 cd/m² Czas reakcji matrycy Maksymalnie 6 ms (od szarego do szarego), Złącza 1x DisplayPort (wersja 1.2), 1x HDMI (wersja 1.4), 1x VGA, Obudowa Czarna lub grafitowa, matowa (nie błyszcząca), Okablowanie kabel zasilający, DisplayPort, kabel HDMI
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 30213000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 138844,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 20,00
długośc gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu


Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa robotów edukacyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa robotów edukacyjnych- 9 szt. o parametrach nie gorszych niż ( opis minimalnych wymagań): I.Sterownik robota- Roboty do nauki podstaw programowania (składane z klocków),Procesor 32 bit, 300 MHz ARM9 64 MB RAM, 16 MB pamięci Flash, Możliwość pracy na bateriach / akumulatorach AA (6 szt.) lub z wykorzystaniem dedykowanego akumulatora,4 porty do podłączenia efektorów4 porty do podłączenia czujników (częstotliwość pracy – 1000 próbek na sekundę), ekran monochromatyczny, rozdz. 178x128 px; wbudowany głośnik; wbudowana klawiatura podświetlana (6 przycisków, 3 kolory) do pracy bez wykorzystania zewnętrznego komputera wbudowany obrazkowy język programowania do tworzenia prostych aplikacji (maks. długość programu: 16 bloków, możliwość zapętlenia programu)wbudowany program do akwizycji i wizualizacji danych pomiarowych z podłączonych czujników oprogramowanie układowe na licencji otwartej port USB do połączenia z komputerem lub z innym sterownikiem, port USB do podłączenia karty WiFi, pamięci USB (do 32 GB) lub kolejnego sterownika wbudowany czytnik kart microSD (do 32 GB) możliwość pracy kilku sterowników w trybie kaskadowym – do 4 sterowników mechanizm automatycznego wykrywania dedykowanych serwomotorów i czujników (odpowiednik Plug&Play). II. Serwomotor duży – dwie sztuki - dokładność pozycjonowania do 1 stopnia; 160 - 170 obr./min moment obrotowy: 0.21 N*m; moment trzymający: 0.42 N*m. III. Serwomotor średni- dokładność pozycjonowania do 1 stopnia; 240-250 obr./min moment obrotowy: 0.08 N*m; moment trzymający: 0.12 N*m. IV.Ultradźwiękowy czujnik odległości - zasięg od 3 do 250 cm, dokładność pomiaru do +/- 1 cm mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota tryby pracy (pomiar, wykrywanie innych czujników) sygnalizowane podświetleniemV.Czujnik dotyku – dwie sztuki- mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota. VI.Czujnik żyroskopowy- pomiar kąta obrotu z dokładnością +/- 3 st; tryb pracy żyroskopu z prędkością do 440 st./s częstotliwość próbkowania: przynajmniej 1 kHz, lub szybciej mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota. VII.Czujnik koloru / światła- rozpoznawanie 8 kolorów 3 tryby pracy: pomiar światła odbitego (kolor czerwony), rozpoznawanie kolorów, pomiar natężenia światła otoczenia, częstotliwość próbkowania: przynajmniej 1 kHz, mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota. VIII.Akumulator litowo-jonowy- pojemność minimalna 2050 mAh, możliwość ładowania bez wyciągania z robota. IX.Przechowywanie-Zestaw w dedykowanej skrzynce plastikowej z przegrodami do sortowania części, konstrukcja pokrywy (specjalne zagłębienia) umożliwia stabilne ustawianie kilku skrzynek na sobie. Zestaw zawiera 7 kabli do łączenia silników i czujników ze sterownikiem oraz kabel USB do połączenia sterownika z komputerem. X.Części konstrukcyjne- elementy modułowe gąsienic, koła zębate, koła z oponami (minimum 2 rozmiary), zębatki, belki konstrukcyjne, elementy łączące, osie krzyżowe o różnej długości, kulka podporowa, pełniąca funkcję koła kastora.Możliwość montażu robota bez wykorzystywania narzędzi.Dedykowane instrukcje budowy różnych typów robotów: wahadło odwrócone, robot mobilny, ramię z końcówką roboczą, model taśmy produkcyjnej, itd.XI.Programowanie-Możliwość programowania sterownika w języku graficznym dedykowanym, w języku JAVA, C, PYTHON, assembler i innych oraz z poziomu środowisk LabView i Simulink. Możliwości dołączonego programowania graficznego:moduł programowania moduł akwizycji i analizy danych pomiarowych (tryb rejestracji pomiarów, tryb oscyloskopu, operacje matematyczne na zbiorach danych, wizualizacja, eksport danych do plików csv) zintegrowane narzędzie dokumentowania pracy tworzenie własnych scenariuszy zajęć licencja wielostanowiskowa edukacyjna kompatybilne ze środowiskiem Windows (Win XP i nowsze) oraz Mac OS X, wersja uproszczona dla systemów iOS (iPady) oraz Chromium. XII. Materiały dydaktyczne-ponad 40 samouczków pokazujących działanie robota w różnych konfiguracjach 5 instrukcji gotowych robotów z przykładowymi programami 15 otwartych projektów konstrukcyjno – programistycznych z przykładowymi rozwiązaniami. Integracja z oprogramowaniem dedykowanym dla robota elektroniczna wersja podręcznika metodycznego dla nauczycieli (wersja polska) podręcznik dla nauczycieli do nauki programowania graficznego (wersja polska) podręcznik dla nauczycieli do nauki programowania w języku tekstowym RobotC (wersja polska) ćwiczenia wykonalne przy użyciu zestawu bazowego robota.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12198,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 20,00
długośc gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji - Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu


Część nr: 3 Nazwa: Zakup i dostawa oprogramowania kosztorysowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostaw oprogramowania: I.Oprogramowanie kosztorysowe wersja edukacyjna wielostanowiskowa ( 20 stanowisk) bez ograniczeń czasowych w języku polskim -1szt., które powinno umożliwiać:• tworzenie kosztorysów metodą: uproszczoną mieszaną i szczegółową,•tworzenie dokumentacji programu w formie elektronicznej,•gotowa baza cenowa INTERCENBUD,• brak opcji wydruku do pliku HTML,• na każdym wydruku jest napis "wersja edukacyjna",• program posiada własny format katalogów normatywnych i nie współpracuje z katalogami z wersji komercyjnej. II.Oprogramowanie kosztorysowe pełna wersja bez ograniczeń czasowych w języku polskim - 1szt., które powinno umożliwiać:• wygodne wprowadzanie pozycji do kosztorysu,• szybszą edycję nakładów RMS,• nowoczesny sposób analizy kosztorysu poprzez filtr (praca w technologii BIM),• import plików *.ifc, • zapis danych w różnych formatach,• gotowe szablony wydruków, • inteligentne autouzupełnianie,• bezpośrednie pobieranie cen z Intercenbud,• zarządzanie cennikami, katalogami, kartotekami,• współpraca z programem do tworzenia przedmiarów z rysunku. III.Oprogramowania do tworzenia przedmiarów z rysunku pełna wersja bez ograniczeń czasowych w języku polskim - 1szt., które powinno umożliwiać: • aplikacja obsługuje format: DWG, DXF lub RYS (CAD Rysunek),• zdjęcie obmiarów rysunków lub zdjęć zapisanych w najpopularniejszych formatach graficznych: PDF, JPG, BMP, GIF, PNG i TIFF • zdejmowania obmiarów ze zniekształconych perspektywą fotografii,• eksport obiektów przedmiarowych do popularnych formatów np. CSV, XML, PDF, HTML, XLSX, TXT,• wbudowane słowniki obiektów podzielone na branże,• sporządzanie przedmiarów na podstawie projektów CAD,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4943,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:w sekcji III.3)wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu


Część nr: 4 Nazwa: Zakup i dostawa oprogramowania do obliczeń geodezyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania: I.Oprogramowanie do obliczeń geodezyjnych - licencja wielostanowiskowa (30 stanowisk) bez ograniczeń czasowych w języku polskim -1szt.,które powinno umożliwiać:• współpracowanie z geodezyjnymi instrumentami pomiarowymi w zakresie odczytu danych z pomiarów GNSS RTK/RTN: (LEICA, TOPCON, TRIMBLE i inne),• musi zawierać moduły obliczeniowe, między innymi:- obliczanie XYH punktów głównych i krawędzi tras drogowych i kolejowych,- wpasowanie i edycja danych rastrowych z zachowaniem ich georeferencji,- wcięcia kątowe, liniowe, wstecz, z wyliczaniem błędów mp,- przecięcia prostych z wyliczaniem błędu mp,- obliczanie, wyrównanie powierzchni działek i użytków (z obliczaniem dp max),- dzienniki kątów, boków i kierunków, baza obserwacji tworzona na podstawie danych z dzienników,- wykorzystywana w module wyrównania ścisłego,• tabela współrzędnych musi być ściśle powiązana z mapą obiektową, musi mieć możliwość definicji dodatkowych,• atrybutów punktów w tabeli współrzędnych,• posiadanie uniwersalnego klienta WMS umożliwiającego wprowadzenie adresu dowolnego serwera danych WMS,• skonfigurowanie zakresu dostępnych danych, układu współrzędnych, oraz wyświetlanie tych danych• bezpośrednio na mapie,• musi posiadać możliwość importu i eksportu danych obiektów mapy zasadniczej w standardzie GML zgodnym ze specyfikacją GUGiK. Minimalne wymagania sprzętowe: Program powinien pracować pod Windows 7/8/10(32,64), Pentium Core Duo, 4 Gb RAM, Karta grafiki 1 Mb ram, 10 GB wolnego na twardym dysku na program.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2726,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:III.3) wykaz oświadczeń i składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI