Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z montażem dla projektu „Ochrona i zrównoważone wykorzystywanie wodnych obiektów rekreacyjnych w miastach przygranicznych w Kętrzynie i ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kętrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (0-89) 752-05–69
1.5.8.) Numer faksu: (0-89) 752-05–31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.bednarska@miastoketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z montażem dla projektu „Ochrona i zrównoważone wykorzystywanie wodnych obiektów rekreacyjnych w miastach przygranicznych w Kętrzynie i ...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84a11459-7c57-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004326/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla projektu” „Ochrona i zrównoważone wykorzystywanie wodnych obiektów rekreacyjnych w miastach przygranicznych w Kętrzynie i Kaliningradzie”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej2. Zamawiającywyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:- Kamil Radzewicz w zakresie sprawformalnych, email: j.bednarska@miasoketrzyn.pl - Anna Grabias w zakresie spraw merytorycznych,email: grabias.um@gmail.com 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP). 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150MB.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeńlub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP. 7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jakozałącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkichpostępowańw miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładkiPostępowania
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego sąprzetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE.L. z 2016r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”). Dane te mogą dotyczyć tak samego Wykonawcy(osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak teżinformacji o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedkłada celem wykazania spełnianiawarunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzeniawymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.2. Działając zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający poniżej informuje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane będą daneosobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji RODO: 1) Administrator danychosobowych:Z chwilą udostępnienia Zamawiającemu danych osobowych Administratorem tych danychosobowych jest: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, NIP: 742-205-13-31, REGON: 510743440.2) Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danychosobowych:Zamawiający wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którym możnakontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych orazkorzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych drogą elektroniczną:iod@miastoketrzyn.pl lub pisemnie na adres Administratora danych: Urząd Miasta w Kętrzynie, 11-400Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11 z dopiskiem „Inspektor ochrony danych osobowych”.3) Podstawaprawna przetwarzania danych osobowych oraz cel ich przetwarzania:Dane osobowe przetwarzanebędą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowiązek prawny ciążący na administratorze) w celuzwiązanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia, zawarcia i rozliczenia umowy,archiwizacji, a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE w celu monitoringu,sprawozdawczości i kontroli.4) Źródło pochodzenia danych:a) Dane osobowe przekazywane przezWykonawcę i uzyskane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a wszczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach i oświadczeniach dołączonych dooferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na podstawie art.26 ustawy PZP ;b) dane przedsiębiorców ujawniane w Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej (CEIDG) stanowią dane osobowe w rozumieniu RODO,c) w odniesieniu do podanychdanych osobowych, dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegaćprofilowaniu.dalsze informacje zawiera SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SO.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z klawiaturą, myszką, urządzenia wielofunkcyjnego oraz aparatu fotograficznego z torbą i kartą pamięci do realizacji przedmiotowego projektu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
30231300-0 - Monitory ekranowe
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
48620000-0 - Systemy operacyjne