Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego i komputerowego oraz oprogramowania w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego i komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. „ Moje CV moją szansą na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Budowlanych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-09
  • Numer ogłoszenia763048-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 763048-N-2020 z dnia 09.12.2020 r.

Zespół Szkół Budowlanych: Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego i komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. „ Moje CV moją szansą na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „ Moje CV moją szansą na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Budowlanych, krajowy numer identyfikacyjny 24180228400000, ul. ul. Świerklańska  42 , 44-200  Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 42 22 796, e-mail zsbrybnik@gmail.com, faks 32 42 22 279.
Adres strony internetowej (URL): http://zsb.bip.edukacja.rybnik.eu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SZKOŁA PUBLICZNA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://zsb.bip.edukacja.rybnik.eu/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zsb.bip.edukacja.rybnik.eu/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Zespół Szkół Budowlanych w Rybniku, ul. Świerklańska 42, 44-200 Rybnik

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego i komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. „ Moje CV moją szansą na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3.
Numer referencyjny: ZSB.343.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niżej wymienionego sprzętu fotograficznego i komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. „Moje CV moją szansą na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy zadania: Zadanie nr 1- pn. „ Zakup i dostawa komputerów oraz sprzętu informatycznego”: 1). Komputer przenośny - 6 szt., 2). Zestaw komputerowy nr 1-11szt., 3). Zestaw komputerowy nr 2- 4 szt., 4).Projektor-1 szt. , 5). Skaner -4 szt. ,6). Drukarka atramentowa- 1 szt.,7). Router - 1szt.,8). Kalibrator monitora-5szt. , 9).Karta pamięci - 11szt. Zadanie nr 2- pn. „ Zakup i dostawa aparatów fotograficznych z osprzętem”: 1). Aparat fotograficzny nr 1- 6 szt., 2). Aparat fotograficzny nr 2 z obiektywem- 1szt., 3). Aparat fotograficzny nr 3- 11szt., 4). Obiektyw nr 1- 6szt., 5). Obiektyw nr 2- 11szt., 6). Obiektyw nr 3- 2szt., 7). Obiektyw nr 4- 2szt., 8). Obiektyw nr 5- 3szt., 9). Lampa błyskowa nr 1- 5szt., 10). Lampa błyskowa nr 2- 4szt., 11). Lampa światła stałego- 4szt., 12). Zestaw oświetleniowy- 2szt., 13). Statyw oświetleniowy nr 1- 2szt., 14). Statyw nr 2- 11szt., 15). Głowica do statywu- 2szt., 16). Zestaw teł fotograficznych - 2szt., 17). Zestaw do fotografii bezcieniowej - 2szt., 18). Światłomierz - 2szt., 19). Wyzwalacz lamp błyskowych - 3szt., 20). Powiększalnik na negatyw- 2szt. Zadanie nr 3- pn. „Zakup i dostawa oprogramowania ”: 1). Oprogramowanie do obróbki grafiki -6szt. , 2). Oprogramowanie do montażu filmów - 11szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SIWZ i załączniku nr 5a-c do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
38652100-1
30216110-0
30232150-0
32413100-2
30237000-9
38651000-3
38650000-6
38653100-8
48900000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 254452,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zadanie nr 1-3: do 30 dni od daty zawarcia umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty – załącznik nr 1a-c do SIWZ. 2). Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3). Opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego towaru - załącznik nr 5a-c do SIWZ. 4). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Wykonawca, w w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://zsb.bip.edukacja.rybnik.eu/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa komputerów oraz sprzętu informatycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia zadania nr 1 jest zakup i dostawa komputerów oraz sprzętu informatycznego o parametrach nie gorszych niż (opis minimalnych wymagań):KOMPUTER PRZENOŚNY (LAPTOP)- 6 szt. I. Procesor- klasy x64, osiągający wynik co najmniej 7600 punktów Average CPU Mark opublikowany na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (kolumna CPU Mark) na dzień złożenia oferty. Wykonawca oferuje komputer wyposażony w procesor (należy podać producenta i model) …………………………..……. Wynik CPU Mark jest wynikiem uśrednionym (Average CPU Mark) z danych przesłanych przez użytkowników oprogramowania PerformanceTest. Zamawiający odrzuci ofertę bazującą na wyniku jednostkowym (Baseline) jeżeli oferowany procesor nie uzyska wymaganej ilości punktów Average CPU Mark. Wspierany w pełnym zakresie przez systemy Windows 10. II. Pamięć RAM-8 GB DDR4 ,Możliwość rozbudowy do 16 GB .III. Dysk Twardy- Dysk SSD 256 GB M.2 PCIe, IV. Wyświetlacz- Przekątna 17,3”, rozdzielczość 1920x1080 (FullHD)matowy, LED. V. Karta graficzna- Dedykowana do pracy w laptopach (niezintegrowana) Obsługa DirectX 12, Wspierana w pełnym zakresie przez systemy Windows 10.Pamięć własna karty min. 3GB, GDDR5, Możliwość pracy na dwóch ekranach jednocześnie (1 zewnętrzny oraz 1 wbudowanym w laptopie)VI. Multimedia- Zintegrowana karta dźwiękowa, Wbudowane głośniki, Wbudowany mikrofon, Wbudowana kamera internetowa HD. VII. Komunikacja -Wbudowana karta WiFi, umożliwiająca współpracę z sieciami bezprzewodowymi w standardzie IEEE 802.11 b/g/n/ac, Bluetooth 4.2,Karta sieci przewodowych 10/100/1000BaseT Gigabit Ethernet (RJ45). VIII. Złącza, porty- Wszystkie wymienione poniżej porty muszą być zintegrowane z laptopem, tj. niedopuszczalne jest stosowanie jakiegokolwiek systemu przejściówek, urządzeń zewnętrznych.1x złącze monitora zewnętrznego – HDMI, 1x uniwersalne złącze audio (mikrofon i słuchawki) lub rozdzielnie za pomocą 2 złączy.2x USB 3.0,1x RJ-45 Ethernet, złącze zasilania. IX. Klawiatura- Zintegrowana z obudową, podświetlana, wydzielona klawiatura numeryczna. X. Urządzenia wskazujące-Wielodotykowy, intuicyjny touchpad. XI. Bateria i zasilanie- Bateria o pojemności min. 3500 mAh oryginalny zasilacz wraz z kablem zasilającym. XII.Torba na laptopa 17,3 cala- Torba mieszcząca laptop 17,3 calowy, mysz do laptopa posiadająca elementy zapewniające laptopowi odpowiednią ochronę przy przenoszeniu (np. pasek przytrzymujący laptop). Torba powinna posiadać przynajmniej jedną kieszeń zewnętrzną na akcesoria, rączkę oraz odpinany pas na ramię. XIII. Mysz do laptopa-Mysz przewodowa dedykowana do oferowanego laptopa, laserowa lub optyczna podłączana przez port USB z minimum dwoma klawiszami oraz rolką (scroll), długość kabla min. 1,8 m, dołączona niezależnie od touchpada/innego urządzenia wskazującego zamontowanego w laptopie. XIV.Oprogramowanie- Windows 10 64bit - lub równoważny (nowy system operacyjny, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu), system operacyjny w polskiej wersji językowej, zainstalowany na laptopie. Zamawiający akceptuje w zamawianych laptopach system operacyjny Microsoft Windows 10 Home PL OEM (wersja 64-bitowa)Zamawiający wymaga, by oprogramowanie posiadało oryginalne atrybuty legalności i wszystkie niezbędne oznakowania uwiarygodniające oryginalność. zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalności licencji u producenta oprogramowania.Opis równoważności dla systemu operacyjnego Windows 10 64 bit: 1. system 64 bitowy, system operacyjny powinien być zainstalowany na laptopie wraz z oprogramowaniem oraz sterownikami urządzeń i składników wyposażenia laptopa; gotowy do użytkowania; wszystkie niezbędne poprawki zalecane przez producenta systemu operacyjnego powinny być zainstalowane;2. musi pozwalać na instalację oprogramowania użytkowanego na laptopach Zamawiającego w tym: • MS Office 2007, 2010, 2013 i nowsze, w wersjach standard oraz pro (w tym MS Access), • LibreOffice 6.4.5;3. być nieograniczony w czasie;4. pozwalać na użytkowanie komercyjne, pozwalać na instalację na oferowanym sprzęcie nieograniczoną ilość razy;5. musi mieć możliwość skonfigurowania przez administratora regularnego i automatycznego pobierania ze strony internetowej producenta systemu operacyjnego i instalowania aktualizacji i poprawek do systemu operacyjnego;6. darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat); internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim; 7. deklarowany przez producenta systemu termin wsparcia systemu, co najmniej do końca roku 2022;8. na stronie www producenta sprzętu powinny być dostępne aktualne wersje kompletu sterowników do urządzeń i składników stanowiących wyposażenie dostarczanego komputera przenośnego dla dostarczonego systemu operacyjnego; 9. musi mieć możliwość tworzenia wielu kont użytkowników o różnych poziomach uprawnień, zabezpieczony hasłem dostęp do systemu;10. musi mieć zintegrowaną zaporę sieciową z możliwością jej konfiguracji11. musi być wyposażony w graficzny interfejs użytkownika w języku polskim;12. musi posiadać wbudowane co najmniej następujące elementy zlokalizowane w języku polskim: menu, system pomocy, komunikaty systemowe;13. zintegrowane oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup), automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej; możliwość przywracania plików systemowych;14. zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego;15. musi być w pełni kompatybilny z oferowanym sprzętem;16. nie może ograniczać możliwości instalacji w przyszłości nowego powszechnie dostępnego sprzętu (sterowniki), oraz oprogramowania, w tym zgodności z oprogramowaniem użytkowanym i zakupionym przez Zamawiającego; W przypadku dostawy i zainstalowania przez Wykonawcę systemu równoważnego, zobowiązany jest on do pokrycia wszelkich kosztów wymaganych w czasie wdrożenia, oferowanego rozwiązania, w szczególności z dostosowaniem infrastruktury informatycznej, oprogramowania nią zarządzającego, systemowego i narzędziowego, zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, szkoleń użytkowników sprzętu oraz szkoleń certyfikowanych administratora systemów informatycznych w jednostce Zamawiającego, do której dostarczono oferowane rozwiązanie. ZESTAW KOMPUTEROWY nr 1- 11 szt.: I. JEDNOSTKA CENTRALNA – 1. Procesor -klasy x64, dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych osiągający wynik co najmniej 10 000 punktów Average CPU Mark opublikowany na stronie https://www.cpubenchmark.net/ cpu_list.php (kolumna CPU Mark) na dzień złożenia oferty. Wykonawca oferuje komputer wyposażony w procesor (należy podać producenta i model) …………………………..……. Wynik CPU Mark jest wynikiem uśrednionym (Average CPU Mark) z danych przesłanych przez użytkowników oprogramowania PerformanceTest. Zamawiający odrzuci ofertę bazującą na wyniku jednostkowym (Baseline) jeżeli oferowany procesor nie uzyska wymaganej ilości punktów Average CPU Mark. Wspierany w pełnym zakresie przez systemy Windows 10. 2.Pamięć RAM- Min 16 GB Możliwość rozbudowy do 32 GB, 2 złącza DIMM, z czego jedno gniazdo musi pozostać wolne,3. Dysk Twardy- SSD min. 250 GB M.2,4. Napęd Optyczny-Napęd DVD, 5. Płyta główna-wyposażona w min.:1 złącze PCI Express x16,1 złącze PCI Express w jednym z wariantów: x1, x2, x4, x8, x16,obsługa procesorów wielordzeniowych wspierających wirtualizację,rozwiązanie sprzętowe zintegrowane w płycie głównej komputera zapewniające możliwość przywrócenia BIOS w przypadku jego uszkodzenia (ataki wirusów itp.) lub nieudanej aktualizacji bez pośrednictwa jakichkolwiek urządzeń zewnętrznych i w sytuacji, gdy obraz na monitorze nie jest wyświetlany i/lub nie ma możliwości wprowadzania znaków za pomocą konsoli tekstowej. możliwość, ustawienia hasła na BIOS. możliwość wyłączania portów USB z poziomu BIO, 6. Karta dźwiękowa- zintegrowana, Zgodna ze standardem High Definition,7. Karta sieciowa- zintegrowana, 10/100/1000 Mbps,technologie WoL, PXE 2.1, 8.Karta graficzna- Karta graficzna dedykowana do pracy w komputerach stacjonarnych osiągająca wynik co najmniej 10 500 punktów Average G3D Mark opublikowany na stronie https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php (kolumna Passmark G3D Mark) na dzień złożenia oferty. Wykonawca oferuje komputer wyposażony w kartę graficzną (należy podać producenta, model oraz ilość pamięci) ………………………………. Wynik Passmark G3D jest wynikiem uśrednionym (Average G3D Mark) z danych przesłanych przez użytkowników oprogramowania PerformanceTest. Zamawiający odrzuci ofertę bazującą na wyniku jednostkowym (Baseline) jeżeli oferowana karta graficzna nie uzyska wymaganej ilości punktów Average G3D Mark. Wspierana w pełnym zakresie przez systemy Windows 10.Rodzaj złącza: PCI-E x16, Pamięć: min. 6 GB. 9.Porty I/O-Wszystkie wymienione poniżej porty muszą być zintegrowane z komputerem, tj. niedopuszczalne jest stosowanie jakiegokolwiek systemu przejściówek lub urządzeń zewnętrznych.1x wyjście audio z tyłu obudowy,1x uniwersalne złącze audio (wejście mikrofonowe lub wyjście na słuchawki) lub 2 osobne złącza audio (wejście mikrofonowe lub wyjście na słuchawki) z przodu obudowy, 4x USB 2.0 lub nowszych (z czego min. 2 porty z przodu obudowy)1x USB 3.0,1x DisplayPort,1x HDMI ,1x RJ-45,Nie dopuszcza się możliwości zasłonięcia złączy USB znajdujących się na panelu przednim jakimikolwiek zaślepkami, maskownicami utrudniającymi wzrokową weryfikację ich użycia – np. obecności klucza USB czy innego urządzenia podłączonego do złączy na panelu przednim obudowy komputera. 10. Obudowa, zasilacz-Typ mini Tower, stojąca (maksymalna wysokość obudowy 400 mm)przycisk Power mechaniczny (nie dotykowy);Zasilacz o mocy nie mniejszej niż 400 W i sprawnością co najmniej 89% przy 50% obciążeniu, minimum 1 wewnętrzna zatoka 3,5 cala z kompletem montażowym (sanki);minimum 1 wewnętrzna zatoka 2,5 cala z kompletem montażowym (sanki); otwierana boczna ściana obudowy umożliwiająca dostęp do wszystkich podzespołów komputera; obudowa zapewniająca możliwość bez narzędziowej obsługi w zakresie otwarcia obudowy (nie dopuszcza się żadnego rodzaju śrub w tym np. motylkowych), wymiany i instalacji kart rozszerzeń i dysków twardych (możliwość interwencyjnego, szybkiego zabezpieczenia przez użytkownika dysku twardego) bez konieczności użycia narzędzi, wbudowany wewnątrz obudowy komputera głośnik, napęd optyczny niezasłonięty zaślepkami lub maskownicami, Każdy komputer powinien być oznaczony niepowtarzalnym numerem seryjnym umieszczonym na obudowie oraz wpisanym na stałe w BIOS. 11. Oprogramowanie -Windows 10 64bit - lub równoważny (nowy system operacyjny, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu), Do każdego komputera należy dostarczyć nośniki instalacyjne/recovery producenta sprzętu z systemem operacyjnym Windows 10.System operacyjny obsługujący w pełnym zakresie oferowany procesor. Zamawiający akceptuje w zamawianych komputerach system operacyjny Microsoft Windows 10 PRO PL OEM 64bit. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie posiadało oryginalne atrybuty legalności i wszystkie niezbędne oznakowania uwiarygodniające oryginalność. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalności licencji u producenta oprogramowania.Opis równoważności dla systemu operacyjnego Windows 10 64 bit: 1. system 64 bitowy, system operacyjny powinien być zainstalowany na komputerze wraz z oprogramowaniem oraz sterownikami urządzeń i składników wyposażenia komputera; gotowy do użytkowania; wszystkie niezbędne poprawki zalecane przez producenta systemu operacyjnego powinny być zainstalowane; 2. musi pozwalać na instalację oprogramowania użytkowanego na komputerach Zamawiającego w tym: • MS Office 2007, 2010, 2013 i nowsze, w wersjach standard oraz pro (w tym MS Access), • LibreOffice 6.4.5;3. musi w pełni współpracować ze środowiskiem Active Directory MS Windows Server 2012 i nowsze; 4. być nieograniczony w czasie;5. pozwalać na użytkowanie komercyjne, pozwalać na instalację na oferowanym sprzęcie nieograniczoną ilość razy; 6. musi mieć możliwość skonfigurowania przez administratora regularnego i automatycznego pobierania ze strony internetowej producenta systemu operacyjnego i instalowania aktualizacji i poprawek do systemu operacyjnego; 7. darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat); internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim; 8. deklarowany przez producenta systemu termin wsparcia systemu, co najmniej do końca roku 2022; 9. na stronie www producenta sprzętu powinny być dostępne aktualne wersje kompletu sterowników do urządzeń i składników stanowiących wyposażenie dostarczanego komputera dla dostarczonego systemu operacyjnego; 10. musi mieć możliwość tworzenia wielu kont użytkowników o różnych poziomach uprawnień, zabezpieczony hasłem dostęp do systemu; 11. musi mieć zintegrowaną zaporę sieciową z możliwością jej konfiguracji 12. musi być wyposażony w graficzny interfejs użytkownika w języku polskim; 13. musi posiadać wbudowane co najmniej następujące elementy zlokalizowane w języku polskim: menu, system pomocy, komunikaty systemowe; 14. zintegrowane oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup), automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej; możliwość przywracania plików systemowych; 15. zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; 16. musi być w pełni kompatybilny z oferowanym sprzętem;17. nie może ograniczać możliwości instalacji w przyszłości nowego powszechnie dostępnego sprzętu (sterowniki), oraz oprogramowania, w tym zgodności z oprogramowaniem użytkowanym i zakupionym przez Zamawiającego; W przypadku dostawy i zainstalowania przez Wykonawcę systemu równoważnego, zobowiązany jest on do pokrycia wszelkich kosztów wymaganych w czasie wdrożenia, oferowanego rozwiązania, w szczególności z dostosowaniem infrastruktury informatycznej, oprogramowania nią zarządzającego, systemowego i narzędziowego, zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, szkoleń użytkowników sprzętu oraz szkoleń certyfikowanych administratora systemów informatycznych w jednostce Zamawiającego, do której dostarczono oferowane rozwiązanie. 12.Certyfikaty i normy -Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu. II. Klawiatura-Typ klawiatury: Wyspowa, Złącze: USB, Konstrukcja powinna posiadać następujące cechy: Ciche klawisze, Ergonomiczna, Kompaktowa, Pełnowymiarowa, Wyposażona w klawisze multimedialneInterfejs: USB.III. Mysz- Rodzaj myszy: laserowa Łączność : bezprzewodowa Rozdzielczość: od 1000 DPI Liczba przycisków: od 4 Rolka przewijania: 1 rolkaRolka z przyciskiem Zasięg: do 10m Dołączone akcesoria: baterie. IV. Zewnętrzny czytnik kart pamięci SD-Zewnętrzny czytnik kart pamięci SDInterfejs USB 3.0 Obsługiwane karty pamięci: SD. V. Monitor- Rodzaj Monitor fotograficzny Rozmiar minimalny 24 cala Przestrzeń barw Adobe RGB (99% pokrycia), Rozdzielczość minimalna 1920x1200 Głębia bitowa 10 bit Złącza DVI, HDMI, DisplayPort, Funkcja Możliwość kalibrowania kalibratorem zewnętrznym. ZESTAW KOMPUTEROWY nr 2- 4 szt. : I.Jednostka centralna – 1. Procesor- klasy x64, dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych osiągający wynik co najmniej 10 000 punktów Average CPU Mark opublikowany na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (kolumna CPU Mark) na dzień złożenia oferty. Wykonawca oferuje komputer wyposażony w procesor (należy podać producenta i model) …………………………..……. Wynik CPU Mark jest wynikiem uśrednionym (Average CPU Mark) z danych przesłanych przez użytkowników oprogramowania PerformanceTest. Zamawiający odrzuci ofertę bazującą na wyniku jednostkowym (Baseline) jeżeli oferowany procesor nie uzyska wymaganej ilości punktów Average CPU Mark. Wspierany w pełnym zakresie przez systemy Windows 10. 2. Pamięć RAM- Min 16 GB Możliwość rozbudowy do 32 GB, 2 złącza DIMM, z czego jedno gniazdo musi pozostać wolne, 3.Dysk Twardy -SSD min. 250 GB M.2 .4.Napęd Optyczny- Napęd DVD. 5.Płyta główna -wyposażona w min.: 1 złącze PCI Express x16,1 złącze PCI Express w jednym z wariantów: x1, x2, x4, x8, x16,obsługa procesorów wielordzeniowych wspierających wirtualizację, rozwiązanie sprzętowe zintegrowane w płycie głównej komputera zapewniające możliwość przywrócenia BIOS w przypadku jego uszkodzenia (ataki wirusów itp.) lub nieudanej aktualizacji bez pośrednictwa jakichkolwiek urządzeń zewnętrznych i w sytuacji, gdy obraz na monitorze nie jest wyświetlany i/lub nie ma możliwości wprowadzania znaków za pomocą konsoli tekstowej. możliwość, ustawienia hasła na BIOS. możliwość wyłączania portów USB z poziomu BIOS. 6.Karta dźwiękowa- zintegrowana,zgodna ze standardem High Definition, 7.Karta sieciowa- zintegrowana, 10/100/1000 Mbps, technologie WoL, PXE 2.1, 8. Karta graficzna- Karta graficzna dedykowana do pracy w komputerach stacjonarnych osiągająca wynik co najmniej 10 500 punktów Average G3D Mark opublikowany na stronie https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php (kolumna Passmark G3D Mark) na dzień złożenia oferty. Wykonawca oferuje komputer wyposażony w kartę graficzną (należy podać producenta, model oraz ilość pamięci) ………………………………. Wynik Passmark G3D jest wynikiem uśrednionym (Average G3D Mark) z danych przesłanych przez użytkowników oprogramowania PerformanceTest. Zamawiający odrzuci ofertę bazującą na wyniku jednostkowym (Baseline) jeżeli oferowana karta graficzna nie uzyska wymaganej ilości punktów Average G3D Mark. Wspierana w pełnym zakresie przez systemy Windows 10. Rodzaj złącza: PCI-E x16, Pamięć: min. 6 GB, 9.Porty I/O - Wszystkie wymienione poniżej porty muszą być zintegrowane z komputerem, tj. niedopuszczalne jest stosowanie jakiegokolwiek systemu przejściówek lub urządzeń zewnętrznych.1x wyjście audio z tyłu obudowy, 1x uniwersalne złącze audio (wejście mikrofonowe lub wyjście na słuchawki) lub 2 osobne złącza audio (wejście mikrofonowe lub wyjście na słuchawki) z przodu obudowy,4x USB 2.0 lub nowszych (z czego min. 2 porty z przodu obudowy), 1x USB 3.0 1x DisplayPort, 1x HDMI, 1x RJ-45. Nie dopuszcza się możliwości zasłonięcia złączy USB znajdujących się na panelu przednim jakimikolwiek zaślepkami, maskownicami utrudniającymi wzrokową weryfikację ich użycia – np. obecności klucza USB czy innego urządzenia podłączonego do złączy na panelu przednim obudowy komputera. 10.Obudowa, zasilacz-Typ mini Tower, stojąca (maksymalna wysokość obudowy 400 mm) przycisk Power mechaniczny (nie dotykowy); Zasilacz o mocy nie mniejszej niż 400 W i sprawnością co najmniej 89% przy 50% obciążeniu, minimum 1 wewnętrzna zatoka 3,5 cala z kompletem montażowym (sanki); minimum 1 wewnętrzna zatoka 2,5 cala z kompletem montażowym (sanki); otwierana boczna ściana obudowy umożliwiająca dostęp do wszystkich podzespołów komputera; obudowa zapewniająca możliwość bez narzędziowej obsługi w zakresie otwarcia obudowy (nie dopuszcza się żadnego rodzaju śrub w tym np. motylkowych), wymiany i instalacji kart rozszerzeń i dysków twardych (możliwość interwencyjnego, szybkiego zabezpieczenia przez użytkownika dysku twardego) bez konieczności użycia narzędzi,wbudowany wewnątrz obudowy komputera głośnik, napęd optyczny niezasłonięty zaślepkami lub maskownicami, Każdy komputer powinien być oznaczony niepowtarzalnym numerem seryjnym umieszczonym na obudowie oraz wpisanym na stałe w BIOS. 11. Oprogramowanie- Windows 10 64bit - lub równoważny (nowy system operacyjny, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu).Do każdego komputera należy dostarczyć nośniki instalacyjne/recovery producenta sprzętu z systemem operacyjnym Windows 10. System operacyjny obsługujący w pełnym zakresie oferowany procesor. Zamawiający akceptuje w zamawianych komputerach system operacyjny Microsoft Windows 10 Home PL OEM (wersja 64-bitowa). Zamawiający wymaga, by oprogramowanie posiadało oryginalne atrybuty legalności i wszystkie niezbędne oznakowania uwiarygodniające oryginalność.Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalności licencji u producenta oprogramowania. Opis równoważności dla systemu operacyjnego Windows 10 64 bit: 1. system 64 bitowy, system operacyjny powinien być zainstalowany na komputerze wraz z oprogramowaniem oraz sterownikami urządzeń i składników wyposażenia komputera; gotowy do użytkowania; wszystkie niezbędne poprawki zalecane przez producenta systemu operacyjnego powinny być zainstalowane; 2. musi pozwalać na instalację oprogramowania użytkowanego na komputerach Zamawiającego w tym: • MS Office 2007, 2010, 2013 i nowsze, w wersjach standard oraz pro (w tym MS Access), • LibreOffice 6.4.5;3. być nieograniczony w czasie;4. pozwalać na użytkowanie komercyjne, pozwalać na instalację na oferowanym sprzęcie nieograniczoną ilość razy;5. musi mieć możliwość skonfigurowania przez administratora regularnego i automatycznego pobierania ze strony internetowej producenta systemu operacyjnego i instalowania aktualizacji i poprawek do systemu operacyjnego;6. darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat); internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim; 7. deklarowany przez producenta systemu termin wsparcia systemu, co najmniej do końca roku 2022;8. na stronie www producenta sprzętu powinny być dostępne aktualne wersje kompletu sterowników do urządzeń i składników stanowiących wyposażenie dostarczanego komputera dla dostarczonego systemu operacyjnego; 9. musi mieć możliwość tworzenia wielu kont użytkowników o różnych poziomach uprawnień, zabezpieczony hasłem dostęp do systemu;10. musi mieć zintegrowaną zaporę sieciową z możliwością jej konfiguracji 11. musi być wyposażony w graficzny interfejs użytkownika w języku polskim;12. musi posiadać wbudowane co najmniej następujące elementy zlokalizowane w języku polskim: menu, system pomocy, komunikaty systemowe;13. zintegrowane oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup), automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej; możliwość przywracania plików systemowych;14. zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego;15. musi być w pełni kompatybilny z oferowanym sprzętem;16. nie może ograniczać możliwości instalacji w przyszłości nowego powszechnie dostępnego sprzętu (sterowniki), oraz oprogramowania, w tym zgodności z oprogramowaniem użytkowanym i zakupionym przez Zamawiającego; W przypadku dostawy i zainstalowania przez Wykonawcę systemu równoważnego, zobowiązany jest on do pokrycia wszelkich kosztów wymaganych w czasie wdrożenia, oferowanego rozwiązania, w szczególności z dostosowaniem infrastruktury informatycznej, oprogramowania nią zarządzającego, systemowego i narzędziowego, zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, szkoleń użytkowników sprzętu oraz szkoleń certyfikowanych administratora systemów informatycznych w jednostce Zamawiającego, do której dostarczono oferowane rozwiązanie. 12. Certyfikaty i normy-Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu. II. Klawiatura-Typ klawiatury: Wyspowa Złącze: USB, Konstrukcja powinna posiadać następujące cechy: Ciche klawisze Ergonomiczna Kompaktowa Pełnowymiarowa Wyposażona w klawisze multimedialne Interfejs: USB. III. Mysz-Rodzaj myszy: laserowa Łączność : bezprzewodowa Rozdzielczość: od 1000 DPI Liczba przycisków: od 4 Rolka przewijania: 1 rolka Rolka z przyciskiemZasięg: do 10m Dołączone akcesoria: baterie IV. Monitor LCD: 1.Rodzaj -LCD,2.Przekątna-Minimum 23 cale. 3.Proporcje obrazu-16:9 (panoramiczny). 4.Typ matrycy-IPS, matowa (warstwa przeciwodblaskowa), podświetlanie LED.5.Rozdzielczość nominalna-1920x1080 piksele, 6.Kontrast- min. 1000:1. 7.Jasność-min. 250 cd/m² , 8.Czas reakcji matrycy -Maksymalnie 6 ms (od szarego do szarego). 9.Złącza-1x DisplayPort (wersja 1.2) 1x HDMI (wersja 1.4)1x VGA 10.Obudowa-Czarna lub grafitowa, matowa (nie błyszcząca)11. Okablowanie-kabel zasilający, DisplayPort, kabel HDMI PROJEKTOR- 1 szt. : 1.Typ urządzenia-Projektor multimedialny.2.Technologia- DLP, 3.Jasność [ANSI]- minimalnie 3000, 4.Kontrast- min 10000:1 , 5.Rozdzielczość 1920x1080, 6.Proporcje obrazu -16:9 lub 16:10,7.Rozmiar obrazu (przekątna)- 60”-300”, 8.Głośniki- wbudowane , 9.Złącza:Wejście audio - 1 szt. Wyjście audio - 1 szt szt. HDMI - 1 szt. VGA in (D-sub) – 1 szt.VGA out (D-sub) - 1 szt. S-Video - 1 szt. 10. Żywotność lampy [h]- 4000 h (tryb normalny) SKANER- 4 szt. : 1.Typ skanera- Płaski, 2.Rozdzielczość skanowania (min)- 1200 DPI x 1200 DPI (poziom/pion), 3.Format papieru - A4, 4. Głębia kolorów 48 bit 5.Formaty plików- JPEG, TIFF, PDF, 6.Złącza-USB, 7.Kompatybilne systemy operacyjne- Windows 10, 8. Okablowanie- Kabel zasilający, kabel USB 6DRUKARKA ATRAMENTOWA- 1 szt. :.1.Technologia druku: Atramentowy, 2.Rodzaj druku: Kolorowy,3.Format druku A3+,4.Rozdzielczość druku kolor:4800X1200 dpi,5.Szybkość druku w kolorze:5 str./min.,6.Obsługiwany format papieru/nośnik:A3 (297 x 420 mm),A4 (210 x 297 mm),A5 (148 x 210 mm),7. Komunikacja: USB,8.Podajnik papieru: 100 kartek,9.Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 10,10.W zestawie: Kabel zasilający, Płyta ze sterownikami i oprogramowaniem, Wkłady atramentowe. ROUTER - 1 szt.:1.Rodzaj urządzenia-router bezprzewodowy z obsługą WiFi, 2.Przeznaczenie-xDSL (telewizja kablowa, sieci lokalne),3.Częstotliwość pracy-2.4/5 Ghz (DualBand),4.Standard bezprzewodowy- 802.11ac (gen.5),5.Anteny-antena zewnętrzna,6.Liczba portów USB- 2, 7.Liczba portów LAN-4, 8.Porty LAN-4 porty LAN 10/100/1000Mb/s, 9.Porty lan (typ)-RJ45, 10.Liczba portów WAN-1,11.Porty wan (typ)-RJ45,12.Porty pozostałe (typ) –USB,13.Dodatkowe funkcje -obsługa IPv6; DHCP; VPN; zapora ogniowa; szyfrowanie WPA 2; serwer wydruku;QoS; 14.Zarządzanie -WPS, poprzez przeglądarkę, zdalne, 15.Akcesoria-zasilacz zewnętrzny do routera, KALIBLATOR MONITORA - 5 szt. : 1.Funkcje-Obsługa wszystkich typów monitorów,Optymalizacja wyświetlania dla kolorów dodatkowych PANTONE, 2.Dodatkowe wymagania: Urządzenie musi obsługiwać monitor z zestawu komputerowego nr 1. KARTA PAMIĘCI - 11 szt. :1.Rodzaj karty-Micro SDXC, 2.Pojemność-64 GB, 3. Klasa prędkości-UHS Speed Class 3 (U3) i Video Speed Class 30 (V30) 4.Dodatkowe wymagania: adapter zapewniający pełną zgodność z pełnoformatowymi kartami SD, SDHC i SDXC.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 30213100-6, 38652100-1, 30216110-0, 30232150-0, 32413100-2, 30237000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 108875,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 20,00
gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu


Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa aparatów fotograficznych z osprzętem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia zadania nr 2 jest Zakup i dostawa aparatów fotograficznych z osprzętem o parametrach nie gorszych niż (opis minimalnych wymagań): I.APARAT FOTOGRAFICZNY NR 1 - 6 szt. :1.Typ -Pełnoklatkowy aparat fotograficzny lustrzanka cyfrowa, 2.Korpus -Body,3.Format-Pełna klatka,4.Matryca-Typu CMOS, 5.Rozdzielczość (min)-24,3 mln pikseli,6.Pokrycie kadru-Format FX: około 100% w poziomie i 100% w pionie,7.Wielkość obrazu (w pikselach)-Obszar zdjęcia w formacie FX: (L) 6016 x 4016,8.Ilość gniazd kart pamięci-2,9.Wizjer-Wizjer z pryzmatem pentagonalnym z poziomu oka,10.Czułość ISO (zdjęcia)-ISO 100–12800,11.Pola AF-Możliwość wyboru jednego z 51 lub 11 pól AF,12.Częstotliwość zdjęć-Około 6 kl/s,13.Akumulator-Kompatybilny z aparatem,14.Akcesoria-Gumowa muszla oczna, pokrywka bagnetu korpusu, akumulator kompatybilny z body, ładowarka (z adapterem wtyczki lub kablem zasilającym z wtyczką odpowiednią dla kraju lub regionu sprzedaży), pokrywka okularu, kabel USB, pasek, oprogramowanie na nośniku zewnętrznym.15.Dodatkowe wymagania: Urządzenie musi być w pełni kompatybilne i współpracować bez żadnych konwerterów, usterek i opóźnień z posiadanym przez Zamawiającego obiektywami AF-S NIKKOR 50 mm f/1,8G. II. APARAT FOTOGRAFICZNY NR 2 Z OBIEKTYWEM - 1 szt.: 1.Body- Typ -Aparat fotograficzny bezlusterkowy z średnioformatową matrycą,2.Matryca-typ, średni format CMOS 43,8mm x 32,9mm,3.Rozdzielczość minimalna-51,4 mln pikseli,4.Całkowita liczba pikseli-51,4 megapikseli,5.Pokrycie kadru-Około 95% w poziomie i 95% w pionie,6.Korekcja dioptrażu-Wbudowana,7.Czułość ISO (zdjęcia)-ISO 100–102400; dostępny automatyczny dobór ISO,8.Wielkość obrazu (w pikselach) max. 8256 x 6192 px (4:3) lub 8256 x 4640 (16:9),9.Format zapisywanych plików RAW, JPEG, RAW+JPEG, TIFF,11.Obiektyw-Typ- Stałoogniskowy,12.Ogniskowa 63mm ,13.Jasność obiektywu f/2.8,14.Akcesoria dot. body :akumulator, ładowarka, pasek. III. APARAT FOTOGRAFICZNY NR 3- 11 SZT.:1.Typ -Aparat fotograficzny bezlusterkowy pełnoklatkowy z wymienną optyką,2.Format-Pełna klatka,3.Korpus –Body,4.Liczba pixeli (min)-24 megapikseli,5.Typ przetwornika-Pełnoklatkowy ,6.Zakres czułości ISO-100-6400,7.Akcesoria-Kompatybilny akumulator litowo-jonowy, kabel zasilający, muszla oczna, osłona stopki akcesoriów, pasek na ramię, przewód USB, zasilacz sieciowy,IV.OBIEKTYW nr 1 - 6 szt.:1.Rodzaj obiektywu-Zmiennoogniskowy, pełnoklatkowy o stałym świetle,2.Minimalny zakres ogniskowych-24-70 mm,3.Światłosiła (min)-f/4,4.Maksymalna skala odwzorowania-0,24x,5.Mechanizm autofokusa-AF,6.System redukcji drgań-Wbudowany,7.Akcesoria dostarczone w zestawie-Przednia pokrywka obiektywu, tylna pokrywka obiektywu.8.Dodatkowe wymagania: Obiektyw musi być w pełni kompatybilny i współpracować bez żadnych konwerterów, usterek i opóźnień z zamawianym przez Zamawiającego aparatem fotograficznym nr 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia (może to być obiektyw typu KIT lub oddzielny) .V.OBIEKTYW nr 2 - 11 szt. : 1.Rodzaj obiektywu- zmiennoogniskowy, pełnoklatkowy , 2.Minimalna ogniskowa (zakres minimalny)-28-50 mm,3.Ustawianie ostrości -Automatyczne i manualne,4.Dodatkowe wymagania: Obiektyw musi być w pełni kompatybilny i współpracować bez żadnych konwerterów, usterek i opóźnień z zamawianym przez Zamawiającego aparatem fotograficznym nr 3 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia (może to być obiektyw typu KIT lub oddzielny) . VI.OBIEKTYW nr 3- 2 szt.:1.Rodzaj obiektywu-Stałoogniskowy, pełnoklatkowy,2.Światłosiła-f/1.8,3.Ustawianie ostrości -AF / MF,4.Akcesoria dostarczone w zestawie-Przednia pokrywka obiektywu, tylna pokrywka obiektywu,5.Dodatkowe wymagania: Obiektyw musi być w pełni kompatybilny i współpracować bez żadnych konwerterów, usterek i opóźnień z zamawianym przez Zamawiającego aparatem fotograficznym nr 3 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia (może to być obiektyw typu KIT lub oddzielny) VII. OBIEKTYW Nr 4 - 2 szt. :1.Rodzaj obiektywu-Teleobiektyw zmiennoogniskowy, pełnoklatkowy,2.Ogniskowa (zakres miminimalny)-70 - 200 mm,3.Ustawianie ostrości –AF,4.Akcesoria dostarczone w zestawie-Przednia pokrywka obiektywu, tylna pokrywka obiektywu,5.Dodatkowe wymagania: Obiektyw musi być w pełni kompatybilny i współpracować bez żadnych konwerterów, usterek i opóźnień z zamawianym przez Zamawiającego aparatem fotograficznym nr 3 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia (może to być obiektyw typu KIT lub oddzielny) VIII. OBIEKTYW NR 5 - 3 szt. : 1.Rodzaj obiektywu-Stałoogniskowy, pełnoklatkowy,2.Do matryc-Pełnoklatkowych i APS-C,3.Ogniskowa-35 mm,4.Wartość przesłony (min)-f/1,8,5.Regulacja ostrości-Automatyczna, Manualna,6.Akcesoria dostarczone w zestawie-Przednia pokrywka obiektywu, tylna pokrywka obiektywu, osłona z mocowaniem bagnetowym. Dodatkowe wymagania: Obiektyw musi być w pełni kompatybilny i współpracować bez żadnych konwerterów, usterek i opóźnień z zamawianym przez Zamawiającego aparatem fotograficznym nr 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia oraz posiadanymi lustrzankami firmy Nikon d7200. IX.LAMPA BŁYSKOWA nr 1 - 5 szt.: 1.Liczba przewodnia (ISO 100)-52 dla 105 mm,2.Głowica-Ruchoma w pionie i w poziomie,3.Tryb pracy-i-TTL, ręczny,4.Dodatkowe możliwości-Regulacja mocy błysku, Błysk modelujący, Synchronizacja na drugą kurtynę migawki, 5.Panel rozpraszający- Wbudowany,6.Wyświetlacz ciekłokrystaliczny- Wbudowany,7.Zasilanie-baterie,8.Dodatkowe wymagania: Lampa błyskowa musi być w pełni kompatybilna i współpracować bez żadnych konwerterów, usterek i opóźnień z zamawianym przez Zamawiającego aparatem fotograficznym nr 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia oraz posiadanymi aparatami Nikon d7200. X.LAMPA BŁYSKOWA nr 2 - 4 szt.: 1.Moc i liczba przewodnia-200Ws GN54,2.Typ lamy –studyjna,3.Światło-Modelujące o mocy 100W,4.Regulacja mocy- 5 EV w zakresie od 1/1 do 1/32 co 0,1 stopnia,5.Temperatura barwowa-5500 K +/-100K,6.Funkcja-Wewnętrzne samorozładowanie,7.Czujnik temperatury –Wbudowany,8.Wentylator-Wbudowany,9.Sposoby wyzwalania Dzięki wbudowanej fotoceli, przez gniazdo synchronizacyjne (wyzwalanie za pomocą wyzwalaczy radiowych bądź przewodowych), przyciskiem „test”.10.Czas trwania błysku-1/2950s. XI. LAMPA ŚWIATŁA STAŁEGO - 4 szt. : 1.Typ- Lampa światła stałego z softboxem,2.Wymiar wewnętrzny softbox-50 x 50 cm lub większy,3.Statyw lampy-Wysokość maksymalna 215 cm lub wyższy,4.Żarówki światła dziennego -x 85W/425W E27,5.Sterowanie światłem-2/4,6.Dodatkowe możliwości-Mocowanie na parasolkę,7.Kolor zewnętrzny-Czarny matowy,8.Kolor wewnętrzny softboxa-Srebrny,9.Mocowanie-Głowica studyjna: 16mm z gwintem 1/4',10.Rodzaj materiału-Aluminium i tworzywo sztuczne, XII. ZESTAW OŚWIETLENIOWY - 2 szt.:1.Moc -Jedna lampa 800Ws dwie lampy 400Ws,2.Typ-przenośny,3.Statyw lampy-na wyposażeniu,4.Ilość lamp-Minimum 2 urządzenia,5.Liczba przewodnia-68, 6.Ilość błysków na pełnym akumulatorze-170 i więcej,7.Elementy -Wbudowana fotocela,8.Extender -2 metry lub dłuższy,9.Dodatkowe mocowanie-na parasolkę,10.Dodatkowe możliwości-płynna regulacja odchylenia. XIII.STATYW OŚWIETLENIOWY nr 1 - 2 szt. :1.Udźwig-40kg, 2.Typ – Wielostrefowy, 3.Wysokość- 250 cm i więcej. XIV.STATYW nr 2 - 11 szt.: 1.Rodzaj-Statyw do aparatu fotograficznego,2.Materiał wykonania-Aluminium (wzmacniane),3.Max. wysokość pracy z głowicą-170 cm,4.Min. wysokość pracy z głowicą-65 cm,5.Ilość sekcji nóg-3,6.Udźwig statywu/głowicy-Min. 3 kg,7.Głowica-3D,8.Gwint mocujący-3,8’’, 9.Elementy wbudowane- Hak do obciążania zestawu, Poziomica, 10.Akcesoria-Pokrowiec z paskiem naramiennym,11.Dodatkowe wymagania: Statyw musi być w pełni kompatybilny i współpracować (udźwignąć) z zamawianym przez Zamawiającego w pkt 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia aparatem fotograficznym nr 1.XV.GŁOWICA do STATYWU - 2 szt.: 1.Rodzaj -panoramiczna 360 do statywu,2.Udźwig-14 kg i więcej,3.Kąty obrotu-10,4.Pokrętła blokujące obrót-2,5.Konstrukcja-Stop aluminium,6.Waga-0,7kg maksymalnie,7.Mocowanie aparatu-3/8 cala,8.Mocowanie statywu-3/8 cala,XVI.ZESTAW TEŁ FOTOGRAFOCZNYCH - 2 szt.: 1.Kolor tła-Zielony,2.Materiał-Materiał tekstylny,3.Stelaż -Stop aluminium,4.Rozmiar-Szerokość: 250cm wysokość: 250cm,5.Ilość teł-Minimum 5,6. Inne kolory-Kolorowe,7.Dodatkowe wymagania: tła fotograficzne będą wykorzystywane w studiu fotograficznym. Stelaż powinien być solidnie wykonany. XVII.ZESTAW DO FOTOGRAFII BEZCIENIOWEJ - 2 szt.: 1.Stół do fotografii bezcieniowej-60x130cm,2.Oświetlenie górne-Żuraw oświetleniowy wraz z osprzętem (statyw, softbox) MINI BOOM,3.Oświetlenie bok-Trzy softboksy 40X40 na statywie (oprawka: pojedyncza żarówka gwint statywowy),4.Dodatkowe- Żarówka błyskowa z foto celą i wyzwalaczem montowana od spodu (dwie sztuki plus zapas minimum 4).XVIII.ŚWIATŁOMIERZ - 2 szt.: 1.Pomiar światła-Pomiar światła błyskowego, Pomiar światła zastanego, Pomiar światła padającego, Pomiar punktowy światła odbitego, Pomiar wielu błysków, 2.Kąt pomiaru światła odbitego-1 stopień,3.Kąt pomiaru światła padającego-270 stopni,4.Zakres pomiaru światła padającego:-2 do 19,9 EV (iso100),5.Czułość-3 – 8000 ISO,6.Inne możliwości-Pomiar dla potrzeb kamer cyfrowych.7.Akcesoria dodatkowe- Dyfuzor płaski.XIX. WYZWALACZ LAMP BŁYSKOWYCH - 3 szt.: 1.Typ-bezprzewodowy,2.Komunikacja radiowa- Pasmo: 2,4GHz,3.Liczba kanałów-4,4.Synchronizacja-1/8000 sekundy,5.Maksymalna efektywność-100 metrów,6.Obsługa napięcia lampy błyskowej- Do 300V. XX.POWIĘKSZALNIK NA NEGATYW - 2 szt.: 1.Powiększalnik kondensorowy- Negatyw 24x35mm oraz 60x60,2.Obiektyw-50mm,3.Żarówka-75W.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38651000-3, 38650000-6, 38653100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 135212,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 20,00
gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu


Część nr: 3 Nazwa: Zakup i dostawa oprogramowania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia zadania nr 3 jest zakup i dostawa oprogramowania o parametrach nie gorszych niż (opis minimalnych wymagań): I.OPROGRAMOWANIE DO OBRÓBKI GRAFIKI - 6 szt. :1. Typ programu-Program do obróbki grafiki rastrowej, 2. Typ licencji- Komercyjna, wieczysta, 3. Wersja Dla systemu Windows 10 64 bit, 4. Program powinien umożliwiać: profesjonalne tworzenie i obróbkę grafiki rastrowej, profesjonalną edycję zdjęć, profesjonalne retuszowanie zdjęć, profesjonalne przygotowanie materiałów do wydruku, profesjonalne przygotowanie materiałów do publikacji w Internecie, pracę na warstwach, zarządzanie obrazami, plikami projektów i multimediami II.OPROGRAMOWANIE DO MONTAŻU FILMÓW - 11 szt.: 1.Typ programu- Zaawansowany pakiet do edycji nagrań wideo, 2. Typ licencji- Komercyjna, wieczysta, 3.Wersja -Dla systemu Windows 10, 4. Program powinien umożliwiać: zaawansowaną edycję na osi czasu dzięki wszechstronnym narzędziom, szybkie przycinanie, kadrowanie, obracanie, nagrań wideo, przekształcanie nagrań wideo z wykorzystaniem odpowiednich efektów i narzędzi, korzystanie z kreatywnych efektów i narzędzi do cyzelowania kolorów, zanikanie i wyciszanie dźwięku oraz jego edycję, aby uzyskać czystą i wyraźną narrację, sterowanie klatkami kluczowymi z dużą precyzją, wydajną edycję dzięki opcjom dostosowania obszaru roboczego, łączenie wielu ujęć dzięki funkcji wideo z podziałem ekranu, niwelowanie drgań obrazu, śledzenie ruchu i maskowanie twarzy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10365,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę kolokacji routerów i serwerów - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę kolokacji routerów i serwerów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI