Zakup i dostawa komputerów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa komputerów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPowiercie
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-12
  • ZamawiającyZespoł Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-31
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00439526
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa komputerów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespoł Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powiercie 31

1.5.2.) Miejscowość: Powiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632615197

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsoks@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiercie.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa komputerów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bfe8f30-d839-4196-a6b1-73787cbf78c8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228647/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa komputerów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/961558

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/961558

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej.
10.2.Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: : https://platformazakupowa.pl/transakcja/961558
10.3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
10.4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy.
10.5.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie zakupowej przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
10.6. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
10.6.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
10.6.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
10.6.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10 0.,
10.6.4. włączona obsługa JavaScript,
10.6.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
10.6.6. szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS
1.3.,
10.6.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
10.7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia:
10.7.1. akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,
10.7.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 31. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
31.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
31.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu (Powiercie 31, 62-600 Koło) reprezentowany przez Dyrektora Jednostki.
31.1.2. W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pan/Pani kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych* na adres iod.zsckrpowiercie@interia.pl.
31.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup i dostawa komputerów” nr postępowania: ZSCKR-ZP-6/2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 ust. 1 Pzp.,
31.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp,
31.1.5. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
31.1.6. Niezależnie od postanowień pkt 31.1.5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
31.1.7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
31.1.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
31.1.9. Posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
31.1.10. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
31.1.11.Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR-ZP-6/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu komputerowego stacjonarnego
LP. Przedmiot zamówienia część 1 Część zamówienia
1 Komputer stacjonarny nowy nieużywany - ilość 21 szt 1
Wymagane minimalne parametry techniczne komputera nowego:
Procesor: wielordzeniowy, uzyskujący wynik co najmniej 19,548 punktów w teście Passmark – CPU Mark wg wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, wg rankingu z dnia 22.07.2024, stanowiącego.

Pamięć operacyjna: 16 GB DDR4 2666 MHz w jednym module, możliwość rozbudowy do min 32 GB
Dyski pamięci masowej: Dysk systemowy – pojemność min. 500 GB, SSD, interfejs M.2 PCI-Express x4 NVMe
Karta graficzna: Dedykowana, minimum klasy GeForce RTX 4060 lub lepsza, powinna umożliwiać pracę na 2 monitorach ze wsparciem dla DirectX, Open CL 2.0
Karta muzyczna: zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy
BIOS: funkcja blokowania wejścia do BIOS
- możliwość aktualizacji za pomocą narzędzi producenta komputera;
2 x Display Port
• 1 x RJ-45
• 1 x Audio: line-out
Wbudowane porty obudowy: 8 szt. USB w tym: minimum 2 porty z przodu (w tym min. 2 x USB 3.0) lub 1x USB 3.1 Type C, minimum 4 porty z tyłu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0). Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.
Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną,
Bezpieczeństwo Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego (TPM co najmniej w wersji 2.0)
Płyta główna: 2 złącza PCI-Express (w tym co najmniej jedno PCI-Express x16); 1 złącze M.2;
– 2 złącza DIMM pamięci RAM DDR4;
– 3 złącza SATA 3.0
Obudowa: zasilacz o mocy minimum 550W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego w celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany akustyczny lub/i optyczny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych)

Ergonomia: suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie może wynosić więcej niż 700 mm.
Certyfikacja komputera
Napęd DVD +/-RW
System operacyjny: Microsoft Windows 11 Professional PL 64-bit (lub równoważny)
Dodatkowe oprogramowanie narzędziowe uruchamiane z poziomu BIOS-u
Wyposażenie dodatkowe mysz optyczna przewodowa z interfejsem USB, długość przewodu min. 1,8m, 2 przyciski z rolka (scroll), Patchcord RJ45, kategoria 5e, UTP, dł. 2m
Klawiatura USB w układzie QWERTY US Przewód zasilający do komputera, dł. min 1,8m
Gwarancja jakości producenta na komputer:
Czas reakcji serwisu – następny dzień roboczy,
Czas reakcji rozumiany jako fizyczne pojawienie się serwisanta w siedzibie zamawiającego i podjęcie próby naprawy.
Specyfikacja monitora do komputera PC fabrycznie nowego nieużywanego:

2 Parametry techniczne nie niższe niż:
1
Przekątna ekranu (cale): 23.8
Rozdzielczość natywna: 1920 x 1080 px
Czas reakcji: 5 ms
Jasność: 250 ccd
Typ matrycy: IPS/PLS
Powłoka matrycy: matowa
Proporcje obrazu: 16:9
Kontrast statyczny (x:1) 1000
Kąt widzenia w pionie 178 0
Kąt widzenia w poziomie 1780
Kontrast dynamiczny (x:1):10000000
Standard VESA: 100x100
Regulacja: regulacja wysokości, regulacja pochylenia (góra/dół), obrotowa podstawa, pivot
Złącza: HDMI, D-Sub (VGA) DisplayPort, USB 3.0 typ A, USB 3.0 typ B

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny oferty za realizację przedmiotu zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podanej w formularzu ofertowym (wzór – wg załącznika nr 3A,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu komputerowego stacjonarnego poleasingowego - używanego.
Lp. Przedmiot zamówienia część 2 Część zamówienia
1 Komputer stacjonarny używany poleasingowy - ilość 25 szt 2
Wymagane minimalne parametry techniczne komputera używanego poleasingowego:
Procesor: Procesor wielordzeniowy, uzyskujący wynik co najmniej 5100 punktów w teście Passmark – CPU Mark wg wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, wg rankingu z dnia 22.07.2024

Pamięć operacyjna: 8 GB DDR4 2666 MHz w jednym module, możliwość rozbudowy do min 32 GB
Dyski pamięci masowej: Dysk systemowy – pojemność min. 250GB, SSD, interfejs M.2 PCI-Express x4 NVMe
Karta graficzna: zintegrowana z procesorem, powinna umożliwiać pracę na 2 monitorach ze wsparciem dla DirectX, Open CL 2.0
Karta muzyczna: zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy.
BIOS: funkcja blokowania wejścia do BIOS
- możliwość aktualizacji za pomocą narzędzi producenta komputera;
Wbudowane porty obudowy: 2 x Display Port
1 x RJ-45
1 x Audio: line-out
8 szt. USB w tym: minimum 4 porty z przodu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0)1x USB 3.1 Type C, minimum 4 porty z tyłu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0). Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.

Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną,
Bezpieczeństwo: Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego (TPM co najmniej w wersji 2.0)
Płyta główna: Trwale oznaczona logo producenta komputera z wbudowanymi min.: 2 złącza PCI-Express (w tym co najmniej jedno PCI-Express x16); 1 złącze M.2;
– 2 złącza DIMM pamięci RAM DDR4;
– 3 złącza SATA 3.0
Obudowa: w celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany akustyczny lub/i optyczny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych) zasilacz o mocy minimum 200W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego,
Ergonomia: suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie może wynosić więcej niż 700 mm.
Certyfikacja komputera
Napęd DVD +/-RW
System operacyjny: Microsoft Windows 10 Professional PL 64-bit (lub równoważny)
Dodatkowe oprogramowanie: narzędziowe uruchamiane z poziomu BIOS-u
Wyposażenie dodatkowe: mysz optyczna przewodowa z interfejsem USB, długość przewodu min. 1,8m, 2 przyciski z rolka (scroll), Patchcord RJ45, kategoria 5e, UTP, dł. 2m
Klawiatura USB w układzie QWERTY US Przewód zasilający do komputera, dł. min 1,8m
Gwarancja: 2 lata
Specyfikacja monitora poleasingowego do komputera PC :

2. Parametry techniczne nie niższe niż:
Przekątna ekranu (cale): 23.8
Rozdzielczość natywna: 1920 x 1080 px
Czas reakcji: 5 ms
Jasność: 250 ccd
Typ matrycy: IPS/PLS
Powłoka matrycy: matowa
Proporcje obrazu: 16:9
Kontrast statyczny (x:1) 1000
Kąt widzenia w pionie 178 0
Kąt widzenia w poziomie 1780
Kontrast dynamiczny (x:1):10000000
Złącza: HDMI lub DisplayPort,

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny oferty za realizację przedmiotu zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podanej w formularzu ofertowym (wzór – wg załącznika nr 3B)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego bez monitorów.
Lp. Przedmiot zamówienia część 3 Część zamówienia
1 Komputer stacjonarny nowe nieużywane bez monitorów - ilość 5 szt 3
Wymagane minimalne parametry techniczne komputera:
Procesor: Procesor wielordzeniowy, uzyskujący wynik co najmniej 19,548 punktów w teście Passmark – CPU Mark wg wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, wg rankingu z dnia 22.07.2024

Pamięć operacyjna: 16 GB DDR4 2666 MHz w jednym module, możliwość rozbudowy do min 32 GB
Dyski pamięci masowej: Dysk systemowy – pojemność min. 500 GB, SSD, interfejs M.2 PCI-Express x4 NVMe
Karta graficzna: zintegrowana z procesorem.
Karta muzyczna: zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy.
BIOS: funkcja blokowania wejścia do BIOS
- możliwość aktualizacji za pomocą narzędzi producenta komputera.
Wbudowane porty obudowy: 2 x Display Port
1 x RJ-45
1 x Audio: line-out
8 szt. USB w tym: minimum 4 porty z przodu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0)1x USB 3.1 Type C, minimum 4 porty z tyłu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0). Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.

Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną,
Bezpieczeństwo: Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego (TPM co najmniej w wersji 2.0)
Płyta główna: Trwale oznaczona logo producenta komputera z wbudowanymi min.: 2 złącza PCI-Express (w tym co najmniej jedno PCI-Express x16); 1 złącze M.2;
– 2 złącza DIMM pamięci RAM DDR4;
– 3 złącza SATA 3.0
Obudowa: W celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany akustyczny lub/i optyczny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych) zasilacz o mocy minimum 550 W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego,
Ergonomia: suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie może wynosić więcej niż 700 mm.
Certyfikacja komputera
Napęd DVD +/-RW
System operacyjny: Microsoft Windows 11 Professional PL 64-bit (lub równoważny)
Dodatkowe oprogramowanie: narzędziowe uruchamiane z poziomu BIOS-u
Wyposażenie dodatkowe: mysz optyczna przewodowa z interfejsem USB, długość przewodu min. 1,8m, 2 przyciski z rolka (scroll), Patchcord RJ45, kategoria 5e, UTP, dł. 2m
Klawiatura USB w układzie QWERTY US Przewód zasilający do komputera, dł. min 1,8m
Gwarancja producenta : Czas reakcji serwisu – następny dzień roboczy, czas reakcji rozumiany jako fizyczne pojawienie się serwisanta w siedzibie zamawiającego i podjęcie próby naprawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny oferty za realizację przedmiotu zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podanej w formularzu ofertowym (wzór – wg załącznika nr 3 C

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełnienia braku podstaw wykluczenia o których mowa w rozdziale 7 zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Oświadczenia wykonawcy z zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 5 do SWZ.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast.:
9.10.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o którym mowa w pkt 9.2.2.- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, osoba której dokumenty/informacja dotyczy, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona, ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – dokument/-ty powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
9.10.2. jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania osoby, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.10.1., zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty powinny być wystawione analogicznie jak dla dokumentów wymienionych w pkt 9.10.1.
9.11. Wraz z ofertą stanowiącą Załącznik nr 3A do SWZ - formularz ofertowy dla 1. części zamówienia, nr 3B do SWZ – formularz ofertowych dla 2. części zamówienia, nr 3C do SWZ – formularz ofertowych dla 3. części zamówienia wykonawca składa:
9.11.1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 7 SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,
9.11.2.pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych. Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Umocowanie wymagane jest na każdym etapie prowadzonego postępowania,
9.11.3. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy) - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa niniejszym punkcie, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów),
9.11.4. zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum wykonawców, spółki cywilne). Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty. W przypadku, o którym mowa ust. 1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe, wymienione w punkcie 9.2.1., 9.2.2. SWZ (tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), za wezwanie zamawiającego, składa każdy z wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku:
a) wycofania z produkcji lub powszechnej niedostępności Przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji Wykonawca dostarczy Przedmiotu Umowy pochodzący od innego producenta, spełniający minimalne wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia, w tym równoważnego pod względem jakości. Na Wykonawcy spoczywa dowód wykazania ww. okoliczności. Cena zamiennego przedmiotu nie może być wyższa niż ustalona w umowie;
b) w przypadku zaistnienia kolizji z innymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty pracami na obiekcie, uniemożliwiającymi montaż urządzeń w sposób zgodny z zasadami technicznymi – Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy wyłącznie o obiektywnie uzasadniony czas trwania tych przyczyn,
c) zmian spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym przez siłę wyższą Strony rozumieją zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, ale zawsze o charakterze zewnętrznym w stosunku do człowieka, zdarzenie niemożliwe (lub prawie niemożliwe) do przewidzenia, zdarzenie, którego skutkom nie można zapobiec, w szczególności działania sił przyrody (np. powodzie, trzęsienia ziemi, huragany), zaburzenia życia zbiorowego (działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, strajk, epidemie), akty władzy państwowej (akty władzy ustawodawczej lub administracyjnej, które czynią niemożliwym wykonanie danego zobowiązania) – zmiany te mogą spowodować zmianę ilości punktów PPE, grupy taryfowej lub wartości zawartej Umowy. Zmiana wymaga sporządzenia aneksu do umowy,
d) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia;
2. Zmiana siedzib Stron lub zmiana nazwy firmy Wykonawcy lub osób reprezentujących Strony, nie stanowi zmiany lub modyfikacji treści Umowy i staje się skuteczna wobec drugiej Strony po jej pisemnym zawiadomieniu.
3. Zmiany do niniejszej umowy mogą być wnoszone tylko na piśmie za obopólną zgodą stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności i na zasadach wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wszystkie postanowienia dotyczące okoliczności wymienione powyżej stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/961558

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-08 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spotkania z kobietą sponsorką- Chojnów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania20-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spotkania z kobietą sponsorką. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: UBEZPIECZENIE GMINY MIASTO KOWAL
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI