ZAKUP, DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP, DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu „Mickiewicz zawodowo”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubań
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-04-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-10
  • Numer ogłoszenia535729-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535729-N-2019 z dnia 2019-04-10 r.

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu: ZAKUP, DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu „Mickiewicz zawodowo”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Mickiewicz zawodowo”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, krajowy numer identyfikacyjny 23091344900000, ul. Al. Kombatantów  2 , 59-830  Lubań, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 455 340, e-mail sekretariatpce@interia.pl, faks 756 455 340.
Adres strony internetowej (URL): www.pceluban.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.pceluban.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, Al. Kombatantów 2, 59-800 Lubań tel. 756455340

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.pceluban.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, Al. Kombatantów 2, 59-800 Lubań
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP, DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu „Mickiewicz zawodowo”.
Numer referencyjny: PCE.341.16.MZ.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest NA ZAKUP, DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu pn. „Mickiewicz zawodowo”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Tabela A. Wykaz sprzętu komputerowego i multimedialnego dla: Zespołu Szkół Ponadgminazjalnych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu ul. Łokietka 2, 59-800 Lubań: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego 1 Drukarka laserowa Szt. 3 • Drukarka biurowa laserowa 1) Technologia druku: Laserowa, monochromatyczna 2) Pojemność podajnika papieru: min. 150 arkuszy 3) Szybkość druku w mono: min. 30 str./min 4) Rozdzielczość druku: min. 1200 x 1200 dpi 5) Miesięczne obciążenie: min. 6000 str./miesiąc 6) Druk dwustronny (dupleks): Automatyczny 7) Interfejsy: min. USB oraz Wi-Fi 8) Wsparcie techniczne: Udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 2 Komputer przenośny (laptop) Szt. 4 Typ: Notebook (laptop) 1) Przekątna ekranu: 15,6" 2) Rozdzielczość: min. 1920 x 1080 3) Typ matrycy: Matowy 4) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark (higher is better) min. 4500 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php 5) Karta graficzna: osiągająca w testach Passmark G3D Mark (higher is better) min. 800 pkt., zgodnie ze stroną https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php 6) Pamięć operacyjna: min. 8 GB 7) Dysk twardy [SSD]: min. 240 GB, 8) Standard łączności: LAN 10/100/1000 Mbps 9) Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac, 10) Złącza USB: min. 3 x USB (w tym min. 1 x USB 3.0) 11) HDMI - 1 szt. 12) Czytnik kart pamięci - 1 szt. 13) RJ-45 (LAN) - 1 szt. 14) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. 15) System operacyjny kompatybilny z Active Directory MS Windows serwer 2012 (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania oprogramowania podczas instalacji sprzętu u Zamawiającego. 16) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 3 Projektor multimedialny • • 3.1 Projektor przenośny szt. 1 • Projektor multimedialny • 1) Technologia: 3LCD lub DLP • 2) Rozdzielczość natywna: FullHD 1920 x 1080 • 3) Jasność: min. 3500 ANSI • 4) Kontrast: min. 10 000:1 • 5) Żywotność lampy: min. 4 500 h (tryb normalny) 6) Przewody: zasilający 10 m oraz HDMI 10 m • • Uchwyt do projektora: 1) uchwyt: uchwyt sufitowy 2) regulacja: Pełna regulacja kąta pochylenia projektora w każdym kierunku: ±30˚ • 3) maksymalne obciążenie: do 15 kg 3.2 Projektor do tablic interaktywnych (ultra-krótkoogniskowy) szt. 2 • Projektor multimedialny • 1) Przeznaczenie: Projektor kompatybilny z tablicami interaktywnymi w formacie 4:3. • 2) Technologia: 3LCD lub DLP • 3) Rozdzielczość natywna: 4:3 (XGA – 1024x768) • 4) Jasność: min. 3500 ANSI • 5) Kontrast: min. 6 000:1 • 6) Współczynnik projekcji: max. 0.36:1 • 7) Moc lampy: min. 200 W • 8) Żywotność lampy: 5 000 h (tryb normalny) 9) Warunki gwarancji: Gwarancja z możliwością realizacji bezpośrednio u producenta sprzętu, przez formularz zgłoszenia internetowego lub telefonicznie. 10) Uchwyt: tego samego producenta dedykowany do zaproponowanego modelu projektora. 11) Przewody: zasilający 10 m oraz HDMI 10 m 4 Tablica interaktywna Szt.2 Tablica interaktywna 1) Technologia pozycjonowania w podczerwieni IR (dotykowa), 2) Przekątna wymiaru zewnętrznego [cale]: min. 82" 3) Wielodotyk: min. obsługa 10 dotknięć jednocześnie 4) Format: 4:3 5) Powierzchnia tablicy: Stalowa, lakierowana lub ceramiczna lub porcelanowa, magnetyczna o wysokiej odporności na zarysowania, uszkodzenia mechaniczne; powierzchnia matowa, nie skupiająca światła, bezpieczna dla oczu, dostosowana do używania pisaków sucho-ścieralnych. 6) Technologia rozpoznawania gestów 7) Nie wymaga używania specjalnych pisaków – obsługiwana palcem 8) Rozwiązanie Plug&Play- bez potrzeby instalacji sterowników 9) Zasilanie: Energia jest pobierana z komputera za pośrednictwem kabla USB. 10) Kompatybilne systemy operacyjne: Windows XP/Vista/7/8/10, Mac, Linux 11) Oprogramowanie: funkcje: rozpoznawanie pisma odręcznego, odtwarzanie video z możliwością „pisania” na filmie, zrzuty video, szybkie tworzenie figur geometrycznych, współpraca z większością formatów graficznych. Integracja z programami pakietu MS Office pozwalając na ręczne dopisywanie notatek do dokumentów (w formie graficznej). 12) Wyposażenie: 12.1) Półka na pisaki, 12.2) kabel USB, 12.3) 2 pisaki, 12.4) zestaw montażowy; 13) Wsparcie techniczne: Udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 5 Komputer stacjonarny Szt. 32 Typ: komputer stacjonarny PC 1) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark (higher is better) min. 14000 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php 2) Karta graficzna: osiągająca w testach Passmark G3D Mark (higher is better) min. 1200 pkt., zgodnie ze stroną https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php 3) Pamięć RAM: min. 8GB 4) Dodatkowe wolne gniazdo na pamięć RAM: min. 1 szt. 5) Obsługiwana pojemność pamięci RAM: min. 32GB 6) Dysk twardy 1 [SSD]: min 240 GB 7) Dysk twardy 2 [HDD]: min 1TB 8) Karta sieciowa: min. zintegrowana (10/100/1000) 9) Karta muzyczna: min. zintegrowana 10) Złącza USB: min. 6 x USB (w tym min. 1 x USB 3.0 przedni panel, 1 x USB 3.0 tylny panel) 11) Napęd optyczny: min. DVD+/-RW. 12) Bluetooth 13) złącza karty graficznej: min. 1 x HDMI, 1 x VGA 14) ) System operacyjny kompatybilny z Active Directory MS Windows serwer 2012 (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania oprogramowania podczas instalacji sprzętu u Zamawiającego. 15) W zestawie przewodowa mysz i klawiatura 16) Wsparcie techniczne: Udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 6 Monitor szt. 32 Monitor 1) Przekątna ekranu: min 24 cala 2) Rozdzielczość: min. 1920x1080 3) Typ matrycy: matowa 4) Proporcje ekranu: 16:9 5) Złącza: 1 x VGA, 1x HDMI, 2 x USB. 6) Wbudowane głośniki 7 Komputer serwer Szt. 1 Typ: serwery rack 1) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark (higher is better) min. 5600 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php 2) Pamięć RAM: min. 8GB 3) Dodatkowe wolne gniazdo na pamięć RAM: min. 1 4) Obsługiwana pojemność pamięci RAM: min. 64GB 5) Dyski [typ SAS]: min. 2 x 300 GB 6) Napęd optyczny: min. DVD-RW 7) Karta graficzna: min. zintegrowana, 8) Karta sieciowa: min. 2x 10/100/1000 Mbit 9) Złącza: min. 1 x szeregowe, 2 x RJ-45, 5 x USB 10) Obudowa Rack 1U 11) Obsługa Raid - tak (0,1,5,10) 12) Bez systemu operacyjnego. 13) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 8 Drukarka kolorowa Szt. 1 1) Cykl pracy: min. 100000/miesiąc 2) Duplex 3) Interfejs sieciowy: min. 10/100/1000 Mbps RJ-45 4) Liczba podajników papieru: min. 2 szt. 5) Maksymalny rozmiar papieru: min. A4 6) Prędkość drukowania kolor: min. 47.0 stron/min 7) Prędkość drukowania mono: min. 47.0 stron/min 8) Rozdzielczość druku - główna: min. 3600 dpi 9) Wyświetlacz LCD 10) Wsparcie techniczne: Udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 9 Drukarka 3D z funkcją skanera laserowego 3D szt. 2 1) Rodzaj : urządzenie drukujące i skanujące 3D 2) Obszar roboczy: min. 190 x 190 x 190 mm 3) Rozdzielczości warstw: min. zakres 50-400 mikronów 4) Średnica materiału: 1-1.75 mm 5) Wymiar dyszy: 03-0.4 mm 6) Wyświetlacz: min. 2.5 cala 7) Zasilacz: w zestawie 8) Oprogramowanie: dołączone dedykowane oprogramowanie 9) Obsługuje formaty wydruku: min. STL 10) Obsługiwane systemy: Windows 7, Windows 8, Windows 10, MacOS, 11) Wbudowany skaner laserowy 3D 10 Głośniki komputerowe Szt. 1 1) Typ zestawu: 2.0 2) Moc całkowita zestawu (RMS): min 30W 3) Obudowa drewniana 4) Złącze: Jack 3,5 mm 11 Oprogramowanie Szt. 36 Oprogramowanie - Pakiet biurowy: Microsoft Office wersja edukacyjna licencja wieczysta (wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Oprogramowanie winno być zainstalowane u Zamawiającego podczas instalacji sprzętu. Tabela B. Wykaz sprzętu komputerowego i multimedialnego dla: Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lubaniu, Al. Kombatantów 2, 59-800 Lubań (niebędącego placówką oświatową w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.): Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego 1 Zestaw komputerowy Szt. 2 Komputer typu All in One. 1) Przekątna ekranu [cal]: min. 23.8 2) Rozdzielczość ekranu: min. FullHD 3) System operacyjny: Windows 10 Home lub Pro – (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania oprogramowania podczas instalacji sprzętu u Zamawiającego. 4) Pamięć RAM [GB]: min. 4GB 5) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark (higher is better) min. 4500 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php 6) Karta graficzna: osiągająca w testach Passmark G3D Mark (higher is better) min. 1000 pkt., zgodnie ze stroną https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php 7) Dysk twardy [SSD]: min. 240 GB 8) Napęd optyczny: DVD+/-RW (zamawiający dopuszcza zewnętrzny napęd optyczny podłączany na USB) 9) Komunikacja: LAN: 10/100/1000 WiFi:802.11 ac 10) Mysz i klawiatura bezprzewodowa w komplecie 11) Głośniki: wbudowane głośniki 12 Złącza USB: min. 4 x USB (w tym min. 1 x USB 3.0) 13) Ergonomia: min. Regulacja kąta nachylenia ekranu 14) Złącze karty graficznej: min. 1 x HDMI 15) Wsparcie techniczne: Udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 2 Drukarka laserowa Szt. 1 1) Technologia druku: Laserowa, monochromatyczna 2) Pojemność podajnika papieru: min. 150 arkuszy 3) Szybkość druku w mono: min. 30 str./min 4) Rozdzielczość druku: min. 1200 x 1200 dpi 5) Miesięczne obciążenie: min. 6000 str./miesiąc 6) Druk dwustronny (dupleks): Automatyczny 7) Interfejsy: min. USB oraz Wi-Fi 8) Wsparcie techniczne: Udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 3 Oprogramowanie Szt. 2 Oprogramowanie - Pakiet biurowy: Microsoft Office licencja wieczysta (wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Oprogramowanie winno być zainstalowane u Zamawiającego podczas instalacji sprzętu. UWAGA: Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy i multimedialny, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 1.1. Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 1.2. Oferowany sprzęt komputerowy i multimedialny musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w dziale III, pkt. 3 SIWZ oraz w projekcie umowy, zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. 1.3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 1.4. Wykonawca załączy do formularza oferty wykaz oferowanego sprzętu z podaniem parametrów technicznych – w celu zweryfikowania czy oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże pod warunkiem spełnienia przez oferowany asortyment wszystkich podanych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu oferty (zał. Nr 1 do SIWZ) pogrubioną czcionką parametry czy cechy różne od wymaganych przez Zamawiającego. 1.6. Wykonawca dostarczy zamówiony sprzęt i oprogramowanie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko. 1.7. W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym m.in. koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego (dział III, pkt. 3), koszty ubezpieczenie sprzętu na czas dostawy, montaż sprzętu w miejscu dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, instalację oprogramowania i przeprowadzenia krótkiego szkolenia instruktażowego z obsługi sprzętu. W związku z tym wykonawca nie będzie mógł żądać od Zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych z jego realizacji. 1.8. Zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.), przy spełnieniu ustawowych przesłanek, Wykonawca może zastosować zerową stawkę VAT na sprzęt komputerowy i multimedialny, który będzie przekazany szkole. Wykaz towarów, których dostawa jest opodatkowana stawką 0% VAT na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26, znajduje się w załączniku nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.). 1.9. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę zerowej stawki VAT na oferowany sprzęt komputerowy i multimedialny Zamawiający wystąpi do organu nadzorującego o potwierdzenie, że zamawiany sprzęt jest przeznaczony dla placówki oświatowej, co umożliwi zastosowanie stawki 0% VAT. W związku z powyższym Zamawiający po uzyskaniu wspomnianego potwierdzenia przekaże jego oryginał wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, wraz z kopią protokołu zdawczo-odbiorczego przekazania tegoż sprzętu dla placówki oświatowej, zgodnie z art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.). 1.10. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z kanałów dystrybucyjnych obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 1.11. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania asortymentu dostarczonego w ramach realizacji umowy, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy. W przypadku niezgodności dostarczonego sprzętu z ofertą złożoną w ramach postepowania, Zamawiający odmówi jego przyjęcia, a w miejsce niezgodnego z ofertą sprzętu Wykonawca dostarczy sprzęt zgodny z ofertą, w terminie przewidzianym na dostarczenia przedmiotu zamówienia. 2. Warunki dotyczące dostawy: Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Wykonawca załączy do formularza oferty wykaz oferowanego sprzętu z podaniem parametrów technicznych – w celu zweryfikowania czy oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Cena oferty brutto musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu, rozładunku i montażu, instalacji oprogramowania i przeprowadzenia krótkiego szkolenia instruktażowego z obsługi sprzętu. Dostawa sprzętu odbędzie się w godz.: 9.00-14.00 po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, na koszt i staraniem Wykonawcy, który zapewni wniesienie dostarczonego sprzętu komputerowego do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: 1. Sprzęt komputerowy i multimedialny wskazany w punkcie 1.1 SIWZ winien być dostarczony i zamontowany pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu ul. Wł. Łokietka 2, 59-800 Lubań 2. Sprzęt komputerowy i multimedialny wskazany w punkcie 1.2 SIWZ winien być dostarczony i zamontowany pod adresem: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, Al. Kombatantów 2, 59-800 Lubań 3. Warunki gwarancji. 3.1. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany sprzęt zgodnie z przedstawioną ofertą – minimalny okres gwarancji to 24 miesiące. 3.2. Gwarancja i bezpłatny serwis gwarancyjny, o których mowa powyżej, obejmują cały sprzęt zakupiony w ramach tego postępowania, w tym jego wszystkie podzespoły, części, itp. 3.3. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo –odbiorczym przedmiotu zamówienia. 3.4. Termin gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia bez uwag.

II.5) Główny kod CPV: 30230000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30216110-0
30236000-2
38652100-0
38653400-1
30232110-8
48000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Dostawa przedmiotu umowy oraz montaż sprzętu i instalacja oprogramowania nastąpi w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w ust. 1b w zakresie: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w trakcie postępowania: A Lp. Wymagany dokument Forma złożenia 1 Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. w oryginale 2 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. w oryginale 3 Pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie B Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, złoży bez wezwania Zamawiającego poniższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy. 4 Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 złoży zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ w oryginale
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-18, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI