IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-13, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
KOMUTERY, SERWERY, OPROGRAMOWANIE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego Komputer przenośny (laptop)Szt. 32 Typ: Notebook (laptop) 1) Przekątna ekranu: 15,6"2) Rozdzielczość: min. 1920 x 10803) Typ matrycy: matowa (non-glare) lub antyrefleksyjna4) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark(higher is better) min. 4500 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php5) Karta graficzna: osiągająca w testach Passmark G3D Mark (higher is better) min. 900 pkt., zgodnie ze stroną https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php6) Pamięć operacyjna: min. 8 GB DDR IV7) Dysk twardy [SSD]: min. 240 GB8) Napęd optyczny: min. DVD±RW (zamawiający dopuszcza zewnętrzny napęd optyczny na USB)9) Standard łączności: LAN 10/100/1000 Mbps10) Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac,11) Bluetooth min. 4.012) Kamerka wbudowana: tak13) Wbudowany mikrofon: tak14) Złącza USB: min. 3 x USB (w tym min. 1 x USB 3.0 lub 3.1)15) HDMI - 1 szt.16) Czytnik kart pamięci - 1 szt.17) RJ-45 (LAN) - 1 szt.18) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.19) Waga: max. 2 kg20) System operacyjny kompatybilny z Active Directory MS Windows serwer 2012 (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania oprogramowania podczas instalacji sprzętu u Zamawiającego. 21) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych.22) Gwarancja : min. 24 miesiąceMicrosoft Office 2019 lub równoważny – licencja wieczysta dla sektora edukacyjnegoMinimalne wymagania:Oprogramowanie biurowe musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:1) Dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit2) Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika.3) Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, pozwala zapisywać dokumenty w formacie XML.4) Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji. 5) W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy).6) Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim.7) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać:- Edytor tekstów - Arkusz kalkulacyjny - Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji- Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych- Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami)Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane.Oprogramowanie należy zainstalować na dostarczonych laptopach.2 Szafa do przechowywania laptopaSzt. 2 Typ: Szafa do przechowywania i ładowania notebooków1) Ilość skrytek na laptopy: min. 19 max. 202) Funkcja ładowania baterii3) System wentylacji – dowolny (perforacja, wentylator)4) Gwarancja: 24 miesiące3 Projektor multimedialnyszt. 1 Typ: Projektor multimedialny• 1) Technologia: 3LCD lub DLP• 2) Rozdzielczość natywna: XGA – 1024x768• 3) Jasność: min. 3500 ANSI• 4) Kontrast: min. 15 000:1 • 5) Moc lampy: min. 200 W6) Złącza: min. 1 x HDMI, 1 x VGA• 7) Żywotność lampy: min. 5000 h (tryb normalny)8) Warunki gwarancji: Gwarancja z możliwością realizacji bezpośrednio u producenta sprzętu, przez formularz zgłoszenia internetowego lub telefonicznie. 9) Gwarancja: 5 lat na projektor i 3 lata (do 2.000h) na lampę 4 Ekran projekcyjnySzt.1 Typ: Ekran projekcyjny – elektryczny1) Rodzaj ekranu - Rozwijany elektrycznie2) Montaż: ścienny lub sufitowy3) Proporcje obrazu: 4:34) Powierzchnia: Matt White5) Rodzaj sterowania: ścienne + bezprzewodowe (w zestawie pilot)6) Wymiary powierzchni projekcyjnej: min. 235x175 cm max. 240x180 cm7) Gwarancja: min. 2 lata5 Uchwyt sufitowySzt. 1 Typ: Uchwyt sufitowy1) Rodzaj Sufitowy2) Maksymalne obciążenie: min. do 15 kg3) Pełna regulacja kąta pochylenia projektora w każdym kierunku: ±30˚4) Odległość projektora od stropu płynnie regulowana: minimalny zakres od 63 do 100 cm5) Gwarancja: 2 lata6 Głośnikiszt. 1 Typ: Zestaw głośników 5.11) System 5.12) Max. moc głośników (sumaryczna) min. 80 W3) Moc subwoofera min. 25 W (RMS)4) Sterowanie pilotem5) Gwarancja: 2 lata7 Oprogramowanie do nadzoru pracowniSzt. 1 Typ: program do zarządzania pracownią komputerową i wspomagania nauczania 1) Ilość stanowisk komputerowych: 642) Ilość serwerów do zarządzania oprogramowaniem - 23) Funkcje: Zarządzanie PC, Nauczanie – Pokaz, Kontrola PC, Bezpieczeństwo PC, Testy i Ocena nauczania.4) Obsługiwane systemy operacyjne: Windows, Mac OSX, Linux, Chrome OS, Android oraz iOS5) Funkcja połączenia się ze wszystkimi urządzeniami uczniów niezależnie od ich typów i systemów operacyjnych6) Licencja bezterminowa z roczną opieką serwisową8 Komputer dla nauczyciela – serwerSzt. 1 Typ: serwer do zarządzania pracownią 1) Obudowa Tower2) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark(higher is better) min. 14000 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php3) Pamięć operacyjna: min. 8 GB DDR IV4) Dyski twarde [SATA]: min. 2 x 960 GB5) Standard łączności: min. dwa porty 10/100/1000 Mbps6) Napęd optyczny DVD-RW7) Kontroler dysków Perc H330 (RAID 0,1, 5, 10)8) System operacyjny serwerowy z Active Directory (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). 9) Zintegrowane dedykowane licencje dostępowe dla min. 32 PC w usłudze Active Directory10) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera.11) Gwarancja: 2 lata NBD Basic (dysk SATA rok gwarancji – wymiana na nowy bez zwrotu uszkodzonego)9 Zasilacz awaryjnySzt. 1 Typ: zasilacz awaryjny UPS 1) Typ obudowy Tower2) Architektura UPS-a line-interactive3) Pojemność akumulatora 9 Ah4) Złącze wejściowe: 1 x zasilanie CEE 7/75) Złącze wyjściowe: 4 x zasilanie CEE 7/36) Moc pozorna 1500 VA7) Gwarancja: 2 latadla Zespołu Szkół Zawodowych o Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu:Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego Komputer przenośny (laptop)Szt. 21 Typ: Notebook (laptop) 1) Przekątna ekranu: 15,6"2) Rozdzielczość: min. 1920 x 10803) Typ matrycy: matowa (non-glare) lub antyrefleksyjna4) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark(higher is better) min. 4500 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php5) Karta graficzna: osiągająca w testach Passmark G3D Mark (higher is better) min. 900 pkt., zgodnie ze stroną https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php6) Pamięć operacyjna: min. 8 GB DDR IV7) Dysk twardy [SSD]: min. 240 GB8) Napęd optyczny: min. DVD±RW (zamawiający dopuszcza zewnętrzny napęd optyczny na USB)9) Standard łączności: LAN 10/100/1000 Mbps10) Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac,11) Bluetooth min. 4.012) Kamerka wbudowana: tak13) Wbudowany mikrofon: tak14) Złącza USB: min. 3 x USB (w tym min. 1 x USB 3.0 lub 3.1)15) HDMI - 1 szt.16) Czytnik kart pamięci - 1 szt.17) RJ-45 (LAN) - 1 szt.18) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.19) Waga: max. 2 kg20) System operacyjny kompatybilny z Active Directory MS Windows serwer 2012 (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania oprogramowania podczas instalacji sprzętu u Zamawiającego. 21) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych.22) Gwarancja : min. 24 miesiąceMicrosoft Office 2019 lub równoważny – licencja wieczysta dla sektora edukacyjnegoMinimalne wymagania:Oprogramowanie biurowe musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:1) Dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit2) Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika.3) Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, pozwala zapisywać dokumenty w formacie XML.4) Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji. 5) W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy).6) Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim.7) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać:- Edytor tekstów - Arkusz kalkulacyjny - Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji- Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych- Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami)Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane.Oprogramowanie należy zainstalować na dostarczonych laptopach.dla Zespołu Szkół Elektryczno – Mechanicznych w Lubaniu:Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego1 Ekran projekcyjnySzt.1 Typ: Ekran projekcyjny – elektryczny1) Rodzaj ekranu - Rozwijany elektrycznie2) Montaż: ścienny lub sufitowy3) Proporcje obrazu: 4:34) Powierzchnia: Matt White5) Rodzaj sterowania: ścienne + bezprzewodowe (w zestawie pilot)6) Wymiary powierzchni projekcyjnej: min. 235x175 cm max. 240x180 cm7) Gwarancja: min. 2 lata2 Projektor multimedialnyszt. 1 Typ: Projektor multimedialny• 1) Technologia: 3LCD lub DLP• 2) Rozdzielczość natywna: XGA – 1024x768• 3) Jasność: min. 3500 ANSI• 4) Kontrast: min. 15 000:1 • 5) Moc lampy: min. 200 W6) Złącza: min. 1 x HDMI, 1 x VGA• 7) Żywotność lampy: min. 5000 h (tryb normalny)8) Warunki gwarancji: Gwarancja z możliwością realizacji bezpośrednio u producenta sprzętu, przez formularz zgłoszenia internetowego lub telefonicznie. 9) Gwarancja: 5 lat na projektor i 3 lata (do 2.000h) na lampę3 Uchwyt sufitowySzt. 1 Typ: Uchwyt sufitowy1) Rodzaj Sufitowy2) Maksymalne obciążenie: min. do 15 kg3) Pełna regulacja kąta pochylenia projektora w każdym kierunku: ±30˚4) Odległość projektora od stropu płynnie regulowana: minimalny zakres od 63 do 100 cm5) Gwarancja: 2 lata4 KomputerSzt. 16 Typ: All-In-One1) Przekątna ekranu: 23.8"2) Rozdzielczość: min. 1920 x 10803) Typ matrycy: Matowy4) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark(higher is better) min. 7500 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php5) Karta graficzna: osiągająca w testach Passmark G3D Mark (higher is better) min. 900 pkt., zgodnie ze stroną https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php6) Pamięć operacyjna: 8 GB DDR IV7) Dysk twardy [SSD]: 256GB lub SATA 1TB8) Standard łączności: LAN 10/100/1000 Mbps9) Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac,10) Złącza USB: min. 1 x USB 3.0, min. 2 x USB 2.011) HDMI - 1 szt.12) Klawiatura + mysz,13) RJ-45 (LAN) - 1 szt.14) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.15) Kamerka internetowa16) System operacyjny Windows 10 - nie musi być kompatybilny z Active Directory MS Windows serwer 2012 (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). 17) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera.18) Gwarancja 24 miesiące5 Komputer przenośny (laptop)Szt. 1 Typ: Notebook (laptop) 1) Przekątna ekranu: 15,6"2) Rozdzielczość: min. 1920 x 10803) Typ matrycy: matowa (non-glare) lub antyrefleksyjna4) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark(higher is better) min. 4500 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php5) Karta graficzna: osiągająca w testach Passmark G3D Mark (higher is better) min. 900 pkt., zgodnie ze stroną https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php6) Pamięć operacyjna: min. 8 GB DDR IV7) Dysk twardy [SSD]: min. 240 GB8) Napęd optyczny: min. DVD±RW (zamawiający dopuszcza zewnętrzny napęd optyczny na USB)9) Standard łączności: LAN 10/100/1000 Mbps10) Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac,11) Bluetooth min. 4.012) Kamerka wbudowana: tak13) Wbudowany mikrofon: tak14) Złącza USB: min. 3 x USB (w tym min. 1 x USB 3.0 lub 3.1)15) HDMI - 1 szt.16) Czytnik kart pamięci - 1 szt.17) RJ-45 (LAN) - 1 szt.18) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.19) Waga: max. 2 kg20) System operacyjny kompatybilny z Active Directory MS Windows serwer 2012 (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania oprogramowania podczas instalacji sprzętu u Zamawiającego. 21) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych.22) Gwarancja : min. 24 miesiące6 Torba na laptopaSzt. 1 Typ: 15,6”1) Przekątna ekranu: do laptopa 15,6"2) Ilość komór: min. 13) Pasek przytrzymujący laptopa: min. 14) Kieszonka na dokumenty, akcesoria: min. 1 w komorze głównej, 1 od przodu z klapką na rzep5) Pasek na ramię: tak6) Uchwyt do ręki: tak7) Kolor: przewodni czarny7 Program biurowySzt. 17 Typ: Microsoft Office 2019 lub równoważny – licencja wieczysta dla sektora edukacyjnegoMinimalne wymagania:Oprogramowanie biurowe musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:1) Dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit2) Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika.3) Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, pozwala zapisywać dokumenty w formacie XML.4) Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji. 5) W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy).6) Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim.7) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać:- Edytor tekstów - Arkusz kalkulacyjny - Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji- Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych- Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami)Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane.Oprogramowanie należy zainstalować na dostarczonych komputerach All-In-One 16 szt. oraz laptopie.8 Listwa zasilającaszt. 16 1) Rodzaj listwy: Antyprzepięciowa2) Ilość gniazd sieciowych: 53) Bezpieczniki: 1 bezpiecznik automatyczny o charakterystyce zwłocznej 10A/250V4) Długość przewodu 5m.9 Router dwupasmowyszt. 1 Typ: Router xDSL1) Architektura sieci GigabitEthernet2) Porty we/wy: 4 x 10/100/1000 Mbit/s3) 1 x WAN (RJ-45)4) 1 x USB 2.0 Type A5) Pasmo 2,4 GHz, 5 GHz6) Gwarancja: 24 miesiące 10 Głośnikiszt. 1 Typ: Głośniki 2+11) liczba głośników: 3 szt2) głośnik niskotonowy (subwoofer): Tak3) Łączna moc głośników (RMS): min. 40 W4) pasma przenoszenia: 50 Hz - 20 kHz5) Gwarancja: 24 miesiące
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-1, 30213100-6, 30236000-2, 48000000-8, 48760000-3, 38652100-1, 38653400-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawa przedmiotu umowy oraz montaż wyposażenia dodatkowego* nastąpi nie później niż 30 dni od daty podpisania umowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
DRUKARKI Z OPROGRAMOWANIEM |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego1 Urządzenie wielofunkcyjneszt. 1 • Typ: Monochromatyczne laserowe• 1) Podstawowe funkcje drukarka, kopiarka, skaner• 2) Rozdzielczość druku – główna min. 1200 dpi• 3) Prędkość drukowania mono: min. 38.0 stron/min• 4) Interfejs komunikacyjny USB 2.0, LAN (praca w sieci)• 5) Automatyczny druk dwustronny6) Skaner – z funkcją skanowania dwustronnego7) Automatyczne kopiowanie dwustronne7) Gwarancja: 2 latadla Zespołu Szkół Zawodowych o Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu:Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego1 Wielofunkcyjna drukarka 3dSzt.1 Typ: Wielofunkcyjna drukarka 3D1) KONSTRUKCJA Aluminium2) POLE ROBOCZE min. 250 x 235 x 165 mm (powierzchnia stołu). 3) TYP DYSZY wymienne 0.3mm, 0.4mm, 0.5mm4) Druk dwumateriałowy5) Funkcje: drukarka 3D, frezarka CNC, grawerowanie laserowe.6) Gwarancja: 24 miesiące7) Dedykowane oprogramowanie2 Oprogramowanie do drukarki 3Dszt. 1 Typ: projektowanie CAD, modelowanie 3D, frezowanie CNC, toczenie CNC1) Program do projektowania 3D umożliwia użytkownikowi modelowanie hybrydowe, które jest innowacyjnym rozwiązaniem w systemach CAD/CAM2) Wersja edukacyjna dla 21 stanowisk3) Licencja bezterminowa3 Drukarka 3D ze skanerem 3DSzt. 1 Typ: DRUKARKA I SKANER1) Maksymalny rozmiar wydruku 200 x 200 x 190 mm2) Łączność: USB 2.0 / Wi-Fi3) Rozmiar skanowania: max 150x150mm4) Technologie druku: FFF (FUSED FILAMENT FABRICATION - Tożsame z FDM)5) Silnik skanera: Kamera, moduł lasera6) Gwarancja 24 miesiące4 Urządzenie wielofunkcyjne • Typ: Kolorowe A4 – LASEROWE KOLOROWE• 1) Podstawowe funkcje drukarka, kopiarka, skaner2) Rozdzielczość druku mono, kolor do 600x600 dpi 3) Wydajność tonera standardowego (mono)do 6500 str. A4 (wg normy producenta, wydruk ciągły)4) Wydajność tonera standardowego (kolor)do 5000 str. A4 (wg normy producenta, wydruk ciągły)• 5) Interfejs komunikacyjny USB 2.0, LAN, WIFI • 6) Automatyczny druk dwustronny7) Skaner – CIS z funkcją skanowania dwustronnego8) Gwarancja: 2 lata5 Drukarka sublimacyjnaszt. 1 Typ: Zestaw składający się z drukarki sublimacyjnej + prasa transferowa 40x60cm + prasa transferowa do kubków + prasa do nadruków na Kubkach 120x230 mm.1) Drukarka:- kompaktowa, 4-kolorowa drukarka formatu A3+ z zintegrowanym systemem atramentowym- metoda drukowania On-demand inkjet (Piezo electric)- rozdzielczość drukowania min. 5.706 x 1.440 DP- Formaty papieru A3+, A3, A4, A5, A6, B4, B5, C6 (Envelope), DL (Envelope), No. 10 (Envelope), 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 13 x 20 cm, User defined, Legal2) Prasa transferowa 40x60cm:- powierzchnia grzewcza: płyta aluminiowa pokryta teflonem- wyświetlacz LCD- pełna regulacja temperatury łącznie z indywidualną kalibracją- powierzchnia robocza: 40x60cm- zakres temperatury: 0 - 230°C - czas rozgrzewania - 10 min.- moc: min. 1600W3) Prasa do Nadruków na Kubkach:- powierzchnia robocza - średnica 120x230mm- pełna regulacja temperatury łącznie z indywidualną kalibracją- zamykanie, otwieranie ręczne, z regulowanym dociskiem- odczyt czasu - elektroniczny display4) Prasa do kubków:- powierzchnia robocza – min. średnica 120x230mm- zamykanie, otwieranie ręczne, z regulowanym dociskiem- pełna regulacja temperatury łącznie z indywidualną kalibracj- odczyt temperatury - elektroniczny display • 5) Gwarancja :24 miesiące 6 Ploter drukująco - tnącySzt. 1 Typ: Ploter drukująco - tnący1) max. szer. folii - od 70 do 670 mm2) max. szer. cięcia - 630 mm3) nacisk noża - do 400 g (regulacja co 5 g)4) podłączenie – min. USB 1.15) gwarancja 24 miesiące dla Zespołu Szkół Elektryczno – Mechanicznych w Lubaniu:Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego1 Urządzenie wielofunkcyjneszt. 1 • Typ: Kolorowe A3 – ATRAMENTOWE KOLOROWE• 1) Podstawowe funkcje drukarka, kopiarka, skaner2) wydajność tuszu czarnego min. 3000 str. A4 (wg normy producenta, wydruk ciągły)3) wydajność tuszu kolorowego min. 1500 str. A4 (wg normy producenta, wydruk ciągły)• 4) Interfejs komunikacyjny USB 2.0, LAN, WIFI• 5) Skaner – CIS• 6) Automatyczny druk dwustronny7) Gwarancja: 2 lata2 Urządzenie wielofunkcyjneszt. 1 • Typ: Kolorowe A4 – LASEROWE KOLOROWE• 1) Podstawowe funkcje drukarka, kopiarka, skaner2) Rozdzielczość druku mono, kolor do 600x600 dpi 3) Wydajność tonera standardowego (mono)do 6500 str. A4 (wg normy producenta, wydruk ciągły)4) Wydajność tonera standardowego (kolor)do 5000 str. A4 (wg normy producenta, wydruk ciągły)• 5) Interfejs komunikacyjny USB 2.0, LAN, WIFI • 6) Automatyczny druk dwustronny7) Skaner – CIS z funkcją skanowania dwustronnego8) Gwarancja: 2 lata 3 Drukarkaszt. 1 • Typ: Drukarka 3D.1) Wyświetlacz LCD2) Obsługiwany filament: PLA, ABS, TPU, gradient, filament z włókna węglowego, itp.3) Rozmiar druku: min. 320 x 300 x 225 mm4) Obudowa: metalowa5) Średnica filamentu: min. 1,75 mm6) Dokładność druku 0,1 mm5) Gwarancja: 2 lata
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-1, 30232110-8, 30216110-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawa przedmiotu umowy oraz montaż wyposażenia dodatkowego* nastąpi nie później niż 30 dni od daty podpisania umowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
ELEMENTY ROBOTYKI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego8 Uczniowski zestaw z robotykiSzt. 1 Typ: Zestaw składający się z: mini ramienia robota + ramienia robota + zestawu do samodzielnego montażu humanoidalnego robota + zestawu do konstruowania robotów Robotics + zestawów edukacyjnych służących do budowy obwodów elektronicznych dla 15 kompletów:1) Mini ramię robota:- płytka sterownika robota z mikrokontrolerem- 4 miniserwa oraz 2 serwa napędzające poszczególne stopnie swobody robota- programator (konwenter usb RS232) pozwalający na komunikację mikrokontrolera i komputera za pomocą interfejsu 2) Ramię robota:- rodzaj materiału: blacha aluminiowa- obsługa przez serwa DGServo S06NF, a mikro serwa DGServo S05NF STD,- komunikacja z komputerem poprzez port RS232,- możliwość rozbudowy o moduł WiF 3) Zestawu do montażu humanoidalnego robota:- wymagania systemowe: System Operacyjny Android 2.3.3 lub wyższy, iOS 6 lub wyżej (wymagany jest moduł do bezprzewodowej komunikacji BT-410)- możliwość podłączenia robota przez Bluetooth- możliwość sterowania za pomocą dedykowanej aplikacji- wyposażony w akumulatory litowo-jonowy- wspiera R+ Task i R+ Motion – oprogramowanie RoboPlus- zawiera serwo Dynamixel: XL-320 x 16, XL-320D x 1, kable 4) Zestaw do konstruowania robotów Robotics:- zawiera kontroler CM-530, 2 serwomotory AX-12W, 3 niezależne sensory IR, - możliwość wykorzystania uniwersalnych płyt, pozwalających na budowę robotów o różnych kształtach i zastosowaniach- możliwość programowania robota przez interfejs USB- w skład pakietu dołączone oprogramowanie RobotPlus 5) Zestawy edukacyjne służące do budowy obwodów elektronicznych dla 15 kompletów: (dwa zestawy)Skład zestawów: - moduł zasilania dostosowany do 4 baterii AA- moduł z elementem elektronicznym- moduł uniwersalny z zaciskami- łącznik długi- łącznik elastyczny- kulka węzłowa- segment główny z modułem zgodnym z platformą ARDUIN- segment LCD, UM, UNI, UNI5, UNI3, fotoopornika RP, głośniczka SP, mikro włącznika SW, potencjometru P, LED, opornika R, bateryjny 6 x AA (9V)- łącznik magnetyczny, elastyczny, węzłowy- moduł czujnika ruchu, serwomechanizmu, LED RGB, - moduł czujnika temperatury i wilgotności powietrza,- silnik krokowy, półprzewodnikowy czujnik temperatury,- czujnik pola magnetycznego (sensor Halla),- instrukcjaGwarancja: 24 miesiące
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-1, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawa przedmiotu umowy oraz montaż wyposażenia dodatkowego* nastąpi nie później niż 30 dni od daty podpisania umowy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
DODATKOWE WYPOSAŻENIE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis wymagany przez Zamawiającego1 Szafa do przechowywaniaszt. 2 Typ: Szafa biurowa1) rodzaj materiału: płyta MDF 18mm2) zamknięcie na zamek3) wymiary: 217h x 100s x 50w cmGwarancja: 24 miesiące2 Rolety wewnętrzne zaciemniająceszt. 3 Rolety wewnętrzne zaciemniające, wymiar 300 x 300kolor: ciemny granatmateriał- wysokiej jakości tworzywo PCVMontaż - przykręcane do sufitu rolowane z możliwością opuszczenia i zaciągnięcia Gwarancja: 24 miesiące
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-1, 39160000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawa przedmiotu umowy oraz montaż wyposażenia dodatkowego* nastąpi nie później niż 30 dni od daty podpisania umowy.* - montaż wyposażenia dodatkowego dotyczy części 4. Przedmiotu zamówienia