Zakup 100 sztuk monitorów LCD

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup 100 sztuk monitorów LCD
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-12-15
  • ZamawiającyCENTRUM PROJEKTÓW POLSKA CYFROWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00298932
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup 100 sztuk monitorów LCD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PROJEKTÓW POLSKA CYFROWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015627782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 13A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-044

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cppc.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cppc.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Instytucja Pośrednicząca

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup 100 sztuk monitorów LCD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1db95f43-542a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019115/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup 100 szt. monitorów LCD

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargicppc.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym przekazywanie oświadczeń,
dokumentów, wniosków i innych informacji, odbywa się przy użyciu Platformy E-Zamawiający dostępnej pod adresem: https://przetargicppc.ezamawiajacy.pl lub poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@cppc.gov.pl. Zamawiający zastrzega możliwość kierowania do wykonawców korespondencji także z adresu edok@cppc.gov.pl lub innego adresu poczty elektronicznej z domeny
cppc.gov.pl. Składanie ofert przez wykonawców następuje zgodnie z postanowieniami rozdziału XX SWZ.
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające korzystanie z Platformy E-Zamawiający zostały określone w Regulaminie korzystania z Marketplanet OnePlace, dostępnym na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin.
3. Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej zawarto w SWZ, w szczególności w rozdziale XIV SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym przekazywanie oświadczeń, dokumentów, wniosków i innych informacji, odbywa się przy użyciu
Platformy E-Zamawiający dostępnej pod adresem: https://przetargicppc.ezamawiajacy.pl lub poczty
elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@cppc.gov.pl. Zamawiający zastrzega możliwość kierowania do wykonawców korespondencji także z adresu edok@cppc.gov.pl lub innego adresu poczty elektronicznej z domeny cppc.gov.pl. Składanie ofert przez wykonawców następuje zgodnie z postanowieniami rozdziału XX SWZ.
2. Za pośrednictwem Platformy E-Zamawiający, wykonawca składa:
1) Formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ (ofertę), pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ) w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym,
3) dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia), jeżeli wykonawca wnosi wadium w jednej z form, o których mowa w rozdziale XVI ust. 3 pkt 2-4 SWZ (z zastrzeżeniem możliwości
złożenia wadium poza ofertą, zgodnie z postanowieniami rozdziału XVI ust. 5 SWZ),
4) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale X SWZ,
5) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
Szczegółowy opis wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarty został w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Centrum Projektów Polska Cyfrowa z siedzibą w Warszawie
przy ul. Spokojnej 13A, 01-044 Warszawa (dalej: „CPPC”) przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(dalej: „RODO”), mają charakter danych osobowych.
W świetle powyższego CPPC informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest CPPC.
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych. Kontakt możliwy jest za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: CPPC, 01-044
Warszawa, ul. Spokojna 13A lub poczty elektronicznej na adres e-mail: bezpieczenstwo@cppc.gov.pl lub msoczko@cppc.gov.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, a następnie w celu zawarcia i realizacji umowy, w oparciu o przesłankę wskazaną w art. 6 ust. 1 lit. b RODO, jako że jest to niezbędne do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także w związku z obowiązkiem prawnym, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. c RODO, określonym w art. 72 – 79 oraz art. 438 ust. 2 i art. 462 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Z uwagi na możliwość współfinansowania zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (dalej: „POPC”) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Instytucja Zarządzająca POPC.
Informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Instytucję Zarządzającą znajdzie Pan/Pani na stronie internetowej: https://www.polskacyfrowa.gov.pl/strony/o
programie/zasadyprzetwarzaniadanych-osobowych-w-programie-polska-cyfrowa/.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub przez cały czas trwania umowy, jeżeli przekracza on okres 4 lat. W
przypadku współfinansowania zamówienia w ramach POPC, dane zostaną zarchiwizowane i będą przechowywane do czasu rozliczenia Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania (przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy), usunięcia, ograniczenia przetwarzania (przy czym zgłoszenie żądania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia), prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/14/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 sztuk monitorów LCD na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Polska Cyfrowa.
2. OPZ stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zdobędzie najwyższą
wartość wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny ofert wymienionych w rozdziale XXII SWZ.
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert zawarto w rozdziale XXII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja producenta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych w rozdz. VIII ust. 1.
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowane przez wykonawcę produkty spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego w OPZ:
1) informacji o parametrach technicznych oferowanego sprzętu, stanowiącej załącznik nr 1 do Formularza ofertowego, będącego załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) deklaracji zgodności CE dla oferowanego modelu monitora.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) informacja o parametrach technicznych oferowanego sprzętu, stanowiąca załącznik nr 1 do Formularza ofertowego, będącego załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) deklaracja zgodności CE dla oferowanego modelu monitora.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegółowy wykaz dokumentów składanych w postępowaniu został zawarty w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 8 pkt 2 i 3 oraz ust. 9.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, prowadzony w Narodowym Banku Polskim: 71 1010 1010 0048 2213 9120 0000, tytuł przelewu: „wadium w postępowaniu ZP/14/2021”.
Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu, należy przekazać poprzez Platformę E-Zamawiający lub pocztę elektroniczną (na adres e-mail: zamowienia@cppc.gov.pl) w oryginale w postaci elektronicznej.
6. Treść gwarancji wadialnej lub poręczenia wadialnego musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia;
3) kwotę gwarancji/poręczenia;
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
5) w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum – z treści gwarancji lub poręczenia ma wynikać, że gwarancja lub poręcznie zabezpiecza roszczenia zamawiającego spowodowane działaniem lub zaniechaniem każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą,
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2) którego oferta została odrzucona,
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 9, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (podmioty te zwane są dalej „konsorcjami”).
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu konsorcjum albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Postanowienia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1.
5. Wykonawcy, o których mowa w ust. 1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6. Oferta złożona przez konsorcjum musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum:
1) w Formularzu ofertowym w miejscu dotyczącym wykonawcy, należy wpisać informacje dotyczące wszystkich członków konsorcjum wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w rozdziale VIII ust. 1;
3) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 2, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
4) w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji wadialnej należy w jej treści wymienić, jako zobowiązanych, wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak również Zamawiający uzna gwarancję wadialną wystawioną na pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przynajmniej jednego z wykonawców ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że zostanie ona wystawiona po zawiązaniu konsorcjum i będzie zabezpieczała roszczenia Zamawiającego spowodowane działaniem lub zaniechaniem każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia;
5) wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem konsorcjum.
8. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę wykonawców, o których mowa w ust. 1:
1) jeżeli oferta złożona przez tych wykonawców została wybrana jako najkorzystniejsza;
2) na etapie oceny ofert, w celu weryfikacji prawidłowości wniesienia wadium w formach określonych w rozdziale XVI ust. 3 pkt 2-4.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany w § 11 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy E- Zamawiający dostępnej pod adresem: https://przetargicppc.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wszystkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania zawarto w SWZ.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Automatycznie generowany z Platformy E-Zamawiający formularz ofertowy nie stanowi Formularza ofertowego wymaganego przez zamawiającego w SWZ, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Pomimo konieczności wypełnienia przez wykonawców formularza ofertowego generowanego z Platformy E-Zamawiający, informacje tam zawarte nie stanowią oferty i nie będą brane pod uwagę w prowadzonym postępowaniu. Formularz ofertowy wygenerowany przy użyciu Platformy E-Zamawiający, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, nie zostanie uznany za zgodny z SWZ.
4. Szczegółowe informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy opisano w rozdziale XVII SWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt, o którym mowa w rozdziale IV SWZ, w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI