Wsparcie techniczne dla zasilaczy GAMATRONIC MEGAPOWER i EMERSON

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wsparcie techniczne dla zasilaczy GAMATRONIC MEGAPOWER i EMERSON
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-12
  • ZamawiającyCentrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00043242
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wsparcie techniczne dla zasilaczy GAMATRONIC MEGAPOWER i EMERSON

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140338549

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 261 848 007

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czcsz.zamowienia@mon.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie techniczne dla zasilaczy GAMATRONIC MEGAPOWER i EMERSON

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48cbd15c-a8c6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010296/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Wsparcie techniczne dla zasilaczy GAMATRONIC MEGAPOWER i EMERSON

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcamiwszczególności:1) składanie, zmienianie i wycofywanie ofert odbywa się w formie lubpostaci elektronicznej za pośrednictwem: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ orazePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal (Elektronicznej Skrzynki Podawczej)2) składanieoświadczeń, wniosków, zawiadomień, uzupełnień, wyjaśnień oraz przekazywanie informacji odbywa sięprzy użyciu środków komunikacji elektronicznej: -za pośrednictwem dedykowanego do postępowaniaformularza korespondencji dostępnego na Platformie przetargowej Zamawiającegohttps://zamowieniaczcsz.wp.mil.pl/- poczty elektronicznej - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialnościza niesprawne działanie poczty elektronicznej Wykonawcy.2. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452) 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcjiużytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanychza pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku orazdo komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania:− oferty przyjmuje się datę jej przekazaniana ePUAP.− wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznychkopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazaniaza pośrednictwem formularza korespondencji lub na adres e-mail.7. Identyfikator postępowaniadla danego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.8.ZŁOŻENIEOFERTY: 1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2) Całyproces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl. 3) Sposób złożenia oferty wOgłoszenie nr 2021/BZP 00041770/01 z dnia 2021-04-272021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP. Wformularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzonabędzie korespondencja związana z postępowaniem. 4) Wykonawca, aby wziąć́ udział w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego i złożyć ofertę do postępowania musi założyć konto naPlatformie ePUAP. Po założeniu konta Wykonawca ma dostęp do formularzy do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Aby złożyć ofertę̨ użytkownik wybieraformularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty. 5) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim,z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególności w formacie danych .doc, .docx, .pdf ipodpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkowania systemuminiPortal.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestCentrum Zasobów Cyberprzestrzeni SZ,2) adres email inspektora ochrony danych osobowych:czi.iod@ron.mil.pl3) Pani/Pana dane osobowe (w tym wszelkie dane osobowe osób zgłoszonych wofercie oraz w trakcie realizacji umowy) przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego realizacjąjak również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z koniecznością przekazania danychniezbędnych do stworzenia i weryfikacji dokumentów upoważniających do wejścia na terenwojskowy,odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) oraz osoby lub podmiotywspółpracujące lub wykonujące działania nadzorcze w związku z realizacją umowy o udzieleniezamówienia publicznego,1) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;2)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp; 3) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,4) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących− na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników,− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.b) prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;c) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danychOgłoszenie nr 2021/BZP 00041770/01 z dnia 2021-04-272021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2611.5.2021.MST

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy dla posiadanych przez Zamawiającego systemów zasilania, które składają się z następujących części: a) zasilacz Ups Emerson 2XLiebert AMP 150 kW o numerze seryjnym 2101200728215D005 b) zasilacz Ups Emerson Liebert NXC 40kVA o numerze seryjnym 14155760001.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Reakcja serwisu (RS) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Reakcja Serwisu” liczone będzie w następujący sposób:Poprzez kryterium „Reakcja Serwisu” należy rozumieć zadeklarowany okres reakcji serwisu na zgłoszenie liczony od momentu otrzymania zgłoszenia. „Reakcja Serwisu” powinna być podana w pełnych godzinach, przy czym „Reakcja Serwisu” nie może być dłuższa niż 4 godziny, liczona od momentu otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę.Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:Lp. Czas reakcji serwisu Ilość punktów1 4h

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reakcja serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Reakcja serwisu (RS) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Reakcja Serwisu” liczone będzie w następujący sposób:Poprzez kryterium „Reakcja Serwisu” należy rozumieć zadeklarowany okres reakcji serwisu na zgłoszenie liczony od momentu otrzymania zgłoszenia. „Reakcja Serwisu” powinna być podana w pełnych godzinach, przy czym „Reakcja Serwisu” nie może być dłuższa niż 4 godziny, liczona od momentu otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę.Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:Lp. Czas reakcji serwisu Ilość punktów1 4h

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy dla posiadanych przez Zamawiającego systemów zasilania, które składają się z następujących części:a) zasilacz Ups Gamatronic Megapower 250 KVA o numerze seryjnym 1244-788318b) zasilacz Ups Gamatronic Megapower 250KVA o mocy 150 KVA o numerze seryjnym 1243-788083

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Reakcja serwisu (RS) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Reakcja Serwisu” liczone będzie w następujący sposób:Poprzez kryterium „Reakcja Serwisu” należy rozumieć zadeklarowany okres reakcji serwisu na zgłoszenie liczony od momentu otrzymania zgłoszenia. „Reakcja Serwisu” powinna być podana w pełnych godzinach, przy czym „Reakcja Serwisu” nie może być dłuższa niż 4 godziny, liczona od momentu otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę.Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:Lp. Czas reakcji serwisu Ilość punktów1 4h

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reakcja serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Reakcja serwisu (RS) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Reakcja Serwisu” liczone będzie w następujący sposób:Poprzez kryterium „Reakcja Serwisu” należy rozumieć zadeklarowany okres reakcji serwisu na zgłoszenie liczony od momentu otrzymania zgłoszenia. „Reakcja Serwisu” powinna być podana w pełnych godzinach, przy czym „Reakcja Serwisu” nie może być dłuższa niż 4 godziny, liczona od momentu otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę.Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:Lp. Czas reakcji serwisu Ilość punktów1 4h

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunkuZamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOpis spełnienia warunku:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejOpis spełnienia warunku:Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.4) zdolności technicznej lub zawodowej.a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenieOpis spełnienia warunku:Dla Części 1:− Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie (2) usługę wsparcia technicznego zasilaczy UPS o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto łącznie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi były wykonywane oraz dołączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Dla Części 2:− Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie (2) usługę wsparcia technicznego zasilaczy UPS o wartości nie mniejszej niż 25 000 zł brutto łącznie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi były wykonywane oraz dołączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.b) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Dla Części 1:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia, co najmniej dwiema (2) osobami, każda posiadająca co najmniej roczne doświadczenie w serwisie zasilaczy UPS EMERSON, każda posiadająca certyfikat/świadectwo odbycia szkolenia z obsługi i serwisu UPS wystawione przez producenta urządzeń, oraz jedna z tych osób posiada świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do prac związanych z dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828), natomiast druga osoba posiada świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do prac związanych z eksploatacją i pomiarami urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828).Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawca przedstawi w wykazie osób numery certyfikatów i świadectw kwalifikacyjnych wskazanych wyżej. Dla Części 2:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia, co najmniej dwiema (2) osobami, każda posiadająca co najmniej roczne doświadczenie w serwisie zasilaczy UPS Gamatronic, każda posiadająca certyfikat/świadectwo odbycia szkolenia z obsługi i serwisu UPS wystawione przez producenta urządzeń, oraz jedna z tych osób posiada świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do prac związanych z dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828), natomiast druga osoba posiada świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do prac związanych z eksploatacją i pomiarami urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik Nr 3 do SWZ. 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII SWZ – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: 1) wykaz usług porównywalnych usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 7 do SWZ;2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia przedmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, ani w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia przedmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, ani w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w następujących przypadkach wskazanych zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: 1) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy jeżeli wykaże on, że zastępujący podmiot spełnia określone w dokumentach zamówienia warunki udziału w postępowaniu, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany składu osobowego realizującego przedmiot zamówienia. Zmiana taka może być wprowadzona na wniosek wykonawcy lub żądanie zamawiającego w przypadku gdy osoba(y) wykonująca zamówienia nie wykonuje(ą) należycie swoich obowiązków. w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zmienić osobę wykonującą zamówienie, zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego, pod rygorem uznania umowy za nienależycie wykonaną. Warunkiem wprowadzenia takiej zmiany jest:1) Udokumentowanie przez wykonawcę, że nowe osoby posiadają kwalifikacje i doświadczenie takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia wymaganego na etapie postępowania przetargowego, tj. spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz posiadają dodatkowe doświadczenie nie niższe niż zadeklarowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym2) Pisemna zgoda zamawiającego, akceptująca zmiany osobowe.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług Programisty - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług Programisty. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI