Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wsparcie techniczne dla zasilaczy GAMATRONIC MEGAPOWER i EMERSON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140338549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 261 848 007
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czcsz.zamowienia@mon.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie techniczne dla zasilaczy GAMATRONIC MEGAPOWER i EMERSON
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48cbd15c-a8c6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010296/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Wsparcie techniczne dla zasilaczy GAMATRONIC MEGAPOWER i EMERSON
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcamiwszczególności:1) składanie, zmienianie i wycofywanie ofert odbywa się w formie lubpostaci elektronicznej za pośrednictwem: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ orazePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal (Elektronicznej Skrzynki Podawczej)2) składanieoświadczeń, wniosków, zawiadomień, uzupełnień, wyjaśnień oraz przekazywanie informacji odbywa sięprzy użyciu środków komunikacji elektronicznej: -za pośrednictwem dedykowanego do postępowaniaformularza korespondencji dostępnego na Platformie przetargowej Zamawiającegohttps://zamowieniaczcsz.wp.mil.pl/- poczty elektronicznej - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialnościza niesprawne działanie poczty elektronicznej Wykonawcy.2. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452) 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcjiużytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanychza pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku orazdo komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania:− oferty przyjmuje się datę jej przekazaniana ePUAP.− wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznychkopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazaniaza pośrednictwem formularza korespondencji lub na adres e-mail.7. Identyfikator postępowaniadla danego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.8.ZŁOŻENIEOFERTY: 1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2) Całyproces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl. 3) Sposób złożenia oferty wOgłoszenie nr 2021/BZP 00041770/01 z dnia 2021-04-272021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP. Wformularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzonabędzie korespondencja związana z postępowaniem. 4) Wykonawca, aby wziąć́ udział w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego i złożyć ofertę do postępowania musi założyć konto naPlatformie ePUAP. Po założeniu konta Wykonawca ma dostęp do formularzy do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Aby złożyć ofertę̨ użytkownik wybieraformularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty. 5) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim,z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególności w formacie danych .doc, .docx, .pdf ipodpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkowania systemuminiPortal.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestCentrum Zasobów Cyberprzestrzeni SZ,2) adres email inspektora ochrony danych osobowych:czi.iod@ron.mil.pl3) Pani/Pana dane osobowe (w tym wszelkie dane osobowe osób zgłoszonych wofercie oraz w trakcie realizacji umowy) przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego realizacjąjak również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z koniecznością przekazania danychniezbędnych do stworzenia i weryfikacji dokumentów upoważniających do wejścia na terenwojskowy,odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) oraz osoby lub podmiotywspółpracujące lub wykonujące działania nadzorcze w związku z realizacją umowy o udzieleniezamówienia publicznego,1) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;2)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp; 3) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,4) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących− na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników,− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.b) prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;c) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danychOgłoszenie nr 2021/BZP 00041770/01 z dnia 2021-04-272021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2611.5.2021.MST
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy dla posiadanych przez Zamawiającego systemów zasilania, które składają się z następujących części: a) zasilacz Ups Emerson 2XLiebert AMP 150 kW o numerze seryjnym 2101200728215D005 b) zasilacz Ups Emerson Liebert NXC 40kVA o numerze seryjnym 14155760001.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Reakcja serwisu (RS) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Reakcja Serwisu” liczone będzie w następujący sposób:Poprzez kryterium „Reakcja Serwisu” należy rozumieć zadeklarowany okres reakcji serwisu na zgłoszenie liczony od momentu otrzymania zgłoszenia. „Reakcja Serwisu” powinna być podana w pełnych godzinach, przy czym „Reakcja Serwisu” nie może być dłuższa niż 4 godziny, liczona od momentu otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę.Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:Lp. Czas reakcji serwisu Ilość punktów1 4h
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Reakcja serwisu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Reakcja serwisu (RS) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Reakcja Serwisu” liczone będzie w następujący sposób:Poprzez kryterium „Reakcja Serwisu” należy rozumieć zadeklarowany okres reakcji serwisu na zgłoszenie liczony od momentu otrzymania zgłoszenia. „Reakcja Serwisu” powinna być podana w pełnych godzinach, przy czym „Reakcja Serwisu” nie może być dłuższa niż 4 godziny, liczona od momentu otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę.Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:Lp. Czas reakcji serwisu Ilość punktów1 4h4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy dla posiadanych przez Zamawiającego systemów zasilania, które składają się z następujących części:a) zasilacz Ups Gamatronic Megapower 250 KVA o numerze seryjnym 1244-788318b) zasilacz Ups Gamatronic Megapower 250KVA o mocy 150 KVA o numerze seryjnym 1243-788083
4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Reakcja serwisu (RS) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Reakcja Serwisu” liczone będzie w następujący sposób:Poprzez kryterium „Reakcja Serwisu” należy rozumieć zadeklarowany okres reakcji serwisu na zgłoszenie liczony od momentu otrzymania zgłoszenia. „Reakcja Serwisu” powinna być podana w pełnych godzinach, przy czym „Reakcja Serwisu” nie może być dłuższa niż 4 godziny, liczona od momentu otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę.Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:Lp. Czas reakcji serwisu Ilość punktów1 4h
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Reakcja serwisu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Reakcja serwisu (RS) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Reakcja Serwisu” liczone będzie w następujący sposób:Poprzez kryterium „Reakcja Serwisu” należy rozumieć zadeklarowany okres reakcji serwisu na zgłoszenie liczony od momentu otrzymania zgłoszenia. „Reakcja Serwisu” powinna być podana w pełnych godzinach, przy czym „Reakcja Serwisu” nie może być dłuższa niż 4 godziny, liczona od momentu otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę.Punkty zostaną przyznane wg poniższego zestawienia:Lp. Czas reakcji serwisu Ilość punktów1 4h4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4