Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wsparcia technicznego systemu w pierwszym okresie użytkowania, w ramach projektu pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wsparcia technicznego systemu w pierwszym okresie użytkowania, w ramach projektu pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5188448b-a1cb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi opracowania narzędzia informatycznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4417573.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/441757
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdziale I pkt. 12 Specyfikacji warunków zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119z04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danychosobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.2. Inspektorem ochrony danychosobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 4527099,email:iod@uni.opole.pl 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1lit.c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązkuprawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego nr U/06/2021 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ. 4.Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy. 5. Państwa dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmujecały czas trwania umowy. 6.Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednioPani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonychdanych wynikają z ustawy.7.W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany. 8. Posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Państwa danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących naruszaprzepisy RODO. 9. Nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19ust.2i 3 ustawy. Zgodnie z art. 19 ust. 4ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa wart. 19 ust. 2 i 3 ustawy: −Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę,której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniaani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.−Na mocy art. 19ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danychosobowych,o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danychosobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/06/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wsparcia technicznego systemu w pierwszym okresie użytkowania, w ramach projektu pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1A do SWZ. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez Wykonawcę w terminie maksymalnie siedmiu [ 7 ] miesięcy od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu zamówienia. 3.2. Rozpoczęcie wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie późniejszym niż liczba dni kalendarzowych określonych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym od dnia zawarcia umowy. Rozpoczęcie wykonania przedmiotu umowy zostanie stwierdzone protokołem, podpisanym przez obie strony. Wykonawca może określić termin rozpoczęcia wykonania przedmiotu zamówienia nie późniejszy niż 30 dni od dnia zawarcia umowy 4. Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), dalej Kodeks pracy, „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Zgodnie z art. 95 ustawy Zamawiający określa w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia na usługi wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie ma możliwości wskazania jednoznacznie rodzaju czynności, których wykonywanie posiadałyby znamiona stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1. Kodeksu pracy; tym samym nie określa: sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.Reasumując Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż realizacja przedmiotu zamówienia nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22. § 1 Kodeksu pracy.