Usługa wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla systemów informatycznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla systemów informatycznych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-12-03
  • ZamawiającyUrząd Ochrony Danych Osobowych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00283848
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla systemów informatycznych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Ochrony Danych Osobowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013049097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stawki 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-193

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uodo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uodo.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla systemów informatycznych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64d42199-4d0d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012899/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla systemów informatycznych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uodo-gov.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uodo-gov.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę.
Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
a) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta.
b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie.
Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
c) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada zaobsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w Platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
d) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,
TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Pozostałe informacje odnośnie środków komunikacji elektronicznej znajdują się w SWZ Rozdział IX na stronie https://uodo-gov.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 4.03.2021, str. 35), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób - listownie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą na stronie https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt;
- w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, w następujący sposób - listownie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@uodo.gov.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000041441, jako właściciela Platformy Zakupowej, na której Urząd Ochrony Danych Osobowych prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://uodo-gov.ezamawiajacy.pl;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy Pzp;
Pozostałe informacje dotyczące Ochrony Danych Osobowych znajdą Państwo w Rozdziale XXIII SWZ na stronie https://uodo-gov.ezamawiajacy.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.201.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r., usługi wsparcia technicznego oraz aktualizacji dla posiadanego przez Urząd Ochrony Danych Osobowych oprogramowania IT Manager z uwzględnieniem posiadanych licencji:
- 340 licencji na Agenta IT Manager,
- 15 licencji na konsolę,
- 200 licencji na urządzenia do inwentaryzacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną uzyska 60 punktów.
Pozostałe oferty będą oceniane odpowiednio – proporcjonalnie do ceny najniższej, zgodnie z poniższym wzorem:

Oferta z ceną najniższą/oferta badana x 60 = liczba punktów

Końcowy wynik poniższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

W kryterium „Czas usunięcia usterki” nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych, liczba zdobytych przez Wykonawcę punktów wyliczona zostanie według zasad określonych poniżej:
CZAS USUNIĘCIA USTERKI WAGA KRYTERIUM
do 4 dni roboczych 40 pkt
od 5 dni do 6 dni roboczych 30 pkt
od 7 dni do 8 dni roboczych 20 pkt
od 9 dni do 10 dni roboczych 10 pkt
od 11 dni do 12 dni roboczych 5 pkt
od 13 dni do 14 dni roboczych 0 pkt
Czas usunięcia usterki należy podać w formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia usterki

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Usługa przygotowania e-formularzy na platformie ePUAP
1. Urząd Ochrony Danych Osobowych korzysta z systemu ePUAP m.in. w zakresie przyjmowania korespondencji elektronicznej. Urząd chce udostępnić dodatkowe formularze interaktywne wymagane przepisami prawa.
2. Formularze, które mają zostać wykonane w ramach niniejszego zamówienia będą zawierały około 30 pól, z podstawową walidacją (maski na polach, które można walidować – np. adres e-mail) oraz słownikami.
3. Dla każdego z formularzy Wykonawca będzie musiał przygotować również wzory do publikacji w Centralnym Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych (CRWDE) w postaci czterech plików (wyróżnika, schematu, stylu i przykładu) dla każdego z formularzy.
4. Dostarczone pliki musza przejść walidację na stronie http://walidatorwzorow.pl/ bez ostrzeżeń, niespójności ani błędów.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) usługi modyfikacji elektronicznych formularzy w sytuacji zaistnienia konieczności dokonania zmian oraz usługi tworzenia nowych formularzy, gdy zaistnieją takie potrzeby, w terminie ...*) dni od zgłoszenia zapotrzebowania za pośrednictwem poczty elektronicznej;
2) usługi utworzenia oraz modyfikacji w przypadku zaistnienia konieczności dokonania zmian formularzy elektronicznych wraz ze wzorami dokumentów elektronicznych, do publikacji na platformie ePUAP oraz Biznes.gov.pl;
3) usługi wsparcia i doradztwa dla Zamawiającego w zakresie publikacji wzorów dokumentów elektronicznych w Centralnym Repozytorium Wzorów Dokumentów (CRWDE) oraz formularzy elektronicznych na platformie ePUAP dla e-usług uruchamianych przez Zamawiającego w profilu UODO;
4) usługi usuwania awarii systemu, usterek i defektów , w tym w ramach udzielonej gwarancji;
5) usługi serwisowe świadczone przez wyznaczonych konsultantów Wykonawcy wraz ze szkoleniami pracowników UODO;
6) Help Desk – dostępny w dni robocze UODO w godzinach od 8:00 do 16:00 telefoniczny lub elektroniczny dostęp do konsultantów Wykonawcy.
II. Szczegółowy zakres świadczenia usług konserwacyjnych obejmuje:
1. Bieżącą konserwację systemu i dostosowywanie do przepisów prawa, konserwację mechanizmów definiujących wzory dokumentów zamieszczonych w centralnym repozytorium, o którym mowa w art.19b ust 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, na bazie których zdefiniowane zostały formularze elektroniczne do przygotowywania treści korespondencji.
2. Tworzenie nowych bądź wykonywanie modyfikacji istniejących wzorów dokumentów i/lub formularzy wg potrzeb wynikających ze zmian w przepisach prawa.
3. Utworzenie oraz modyfikację formularzy elektronicznych wraz z wzorami dokumentów elektronicznych do publikacji na platformie ePUAP oraz Biznes.gov.pl:
1) Dla uruchamianych e-usług w profilu UODO na platformie ePUAP Zamawiający opracuje opisy formularzy elektronicznych oraz określi reguły walidacji a następnie przekaże je Wykonawcy,
2) Wykonawca w oparciu o otrzymane opisy, o których mowa w pkt powyżej przygotuje komplet plików niezbędnych do publikacji w CRWDE na platformie ePUAP przez Zamawiającego.
4. Świadczenie Zamawiającemu usługi wsparcia i doradztwa w zakresie publikacji wzorów dokumentów elektronicznych w CRD oraz formularzy elektronicznych na platformie ePUAP dla e-usług uruchamianych przez Zamawiającego w profilu UODO. Usługi te będą realizowane przez pięć dni roboczych Urzędu w tygodniu, w godzinach 08:00-16:00 (wyłączając dni ustawowo wolne od pracy) dwoma sposobami:
1) zdalnie za pośrednictwem: poczty elektronicznej e-mail: (adres email Wykonawcy) oraz telefonicznie : na numer telefonu: (numer telefonu);
2) stacjonarnie na pisemny wniosek Zamawiającego
5. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość praw majątkowych do utworu wymienionego w powyższych punktach. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do utworu obejmuje w szczególności pola eksploatacji:
1) wykorzystania w działalności Zamawiającego;
2) utrwalenia;
3) zwielokrotniania określoną techniką;
4) wprowadzania do obrotu;
5) wprowadzania do pamięci komputera;
6) wystawienia;
7) najmu;
8) dzierżawy;
9) udzielania licencji na wykorzystanie.
Wsparcie dla tworzenia formularzy ESP świadczone będzie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.

*) Zgodnie z oświadczeniem podanym w Załączniku nr 3 do SWZ – Formularz oferty

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną uzyska 60 punktów.
Pozostałe oferty będą oceniane odpowiednio – proporcjonalnie do ceny najniższej, zgodnie z poniższym wzorem:

Oferta z ceną najniższą/oferta badana x 60 = liczba punktów

Końcowy wynik poniższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
W kryterium „Czas opracowania dokumentów i formularzy od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego”, liczba zdobytych przez Wykonawcę punktów wyliczona zostanie według zasad określonych w poniższej tabeli:
CZAS ZGŁOSZENIA WAGA KRYTERIUM
do 5 dni roboczych 40 pkt
od 6 dni do 8 dni roboczych 20 pkt
od 9 dni do 12 dni roboczych 10 pkt
powyżej 12 dni roboczych 0 pkt
Czas opracowania dokumentów i formularzy od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego należy podać w formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas opracowania dokumentów i formularzy od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie od dnia 01 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. usług asysty technicznej dla posiadanych przez Urząd Ochrony Danych Osobowych programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP w odniesieniu do następujących programów, do których Urząd posiada licencje – zamówienie podstawowe:
- Asseco ERP Softlab St (Środki Trwałe) – 1 licencja,
- Asseco ERP Softlab Fk (Finanse i Księgowość) – 2 licencje,
- Asseco ERP Softlab Lp (Kadry i Płace), w tym Moduł E-Deklaracje – 6 licencji,
- Asseco ERP Softlab ST Mobile – 1 licencja.
II. W ramach wymiany wersji oprogramowania na najnowszą wersję Wykonawca w pierwszej kolejności przedstawi Zamawiającemu wymagania techniczne niezbędne do przeprowadzenia instalacji, harmonogram prac uzgodniony z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego
i informację dotyczącą szkoleń dla pracowników Zamawiającego obejmujących zakresem omówienie zmian i nowych funkcjonalności dostępnych w najnowszej wersji. Jeśli najnowsza wersja wprowadzać będzie zmiany w licencjonowaniu stanowisk dostępowych do poszczególnych elementów programu, Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego nowe przyporządkowanie licencji – zakres licencji nie może być swym funkcjonalnym zakresem mniejszy niż dotychczas posiadany przez Zamawiającego. Termin rozpoczęcia wdrażania nowej wersji zostanie ustalony z pracownikami Zamawiającego, tak by cały proces nie utrudniał bieżącej pracy w systemie.
III. Usługi wsparcia/asysty obejmować muszą przynajmniej:
- usługi serwisowe mające na celu utrzymanie bieżącej sprawności systemu;
- usługi rozwojowe mające na celu rozwijanie systemu, dostosowanie go do potrzeb Zamawiającego, do zmian w przepisach prawa i zmian technologicznych.
IV. Szczegółowy opis usługi świadczonej w ramach części trzeciej zawarty został w załączniku nr 1C do SWZ „Istotne postanowienia umowy”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej także „pzp” przewiduje zastosowanie Opcji. Realizacja Opcji polegać będzie na zleceniu przez Zamawiającego Wykonawcy wykonania następującej usługi:
1) Zamawiający dopuszcza w zależności od potrzeb, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia i od posiadanych środków finansowych rozszerzenie przedmiotu i wartości zamówienia podstawowego o zwiększenie liczby godzin przeznaczonych na usługi serwisowe o dodatkowe 30 godzin.
2. Realizacja Opcji nastąpi w zależności od potrzeb i środków finansowych przyznanych w ustawie budżetowej na 2022 rok.
3. Cena za wykonanie prac w ramach Opcji zostanie określona w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zamawiający będzie mógł skorzystać z Opcji w sytuacji, gdy otrzyma środki finansowe na realizację zamówienia opcjonalnego.
5. Zamawiający może w ogóle nie skorzystać z Opcji, w szczególności w przypadku braku środków finansowych na ten cel. Uruchomienie Opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu braku wykorzystania przysługującego mu w ramach Opcji w całości lub w części. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zleconego zamówienia opcjonalnego
w sytuacji, gdy Zamawiający zdecyduje się skorzystać z Opcji.
6. O zamiarze skorzystania z Opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pisemnym oświadczeniem o uruchomieniu Opcji i jego zakresie. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zleconego zamówienia opcjonalnego w sytuacji, gdy Zamawiający zdecyduje się skorzystać z Opcji.
7. Usługi świadczone w ramach Opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1C do SWZ „Istotne postanowienia umowy”. Do świadczenia usługi w ramach Opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia usługi oraz kar umownych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną uzyska 100 punktów.
Pozostałe oferty będą oceniane odpowiednio – proporcjonalnie do ceny najniższej, zgodnie z poniższym wzorem:

Oferta z ceną najniższą/oferta badana x 100 = liczba punktów

Końcowy wynik poniższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rekonfiguracji i szkoleń pracowników Zamawiającego dla urządzeń Fortinet wraz z usługą wsparcia FortiCare.

I. FortiGate 200E
1. Wsparcie techniczne producenta dla 2 szt. (Klaster HA) urządzeń do ochrony sieci – FortiGate 200E o numerach seryjnych FG200E4Q17912345, FG200E4Q17912119 – 24x7 FortiCare wraz z subskrypcją usługi dotychczasowej licencji Forti Guard.
Wsparcie techniczne będzie obowiązywać od dnia 22.01.2022 r. do dnia 21.01.2023 r.
Wsparcie musi być widoczne w systemie https://support.fortinet.com/ (Forticloud).
2. Rekonfiguracja. W ramach oferowanego wsparcia Wykonawca przeprowadzi gruntowną rekonfigurację zainstalowanych u Zamawiającego urządzeń polegającą na wyzerowaniu wszystkich dotychczasowych ustawień i skonfigurowaniu od nowa urządzeń wg wytycznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby rekonfiguracja została przeprowadzona w sposób niezakłócający bieżącej pracy Urzędu oraz uwzględniała podniesienie przez Wykonawcę Firmwara urządzeń do najnowszej stabilnej wersji. Zamawiający szacuje, iż całość prac rekonfiguracyjnych i upgrad’owych powinna zająć Wykonawcy 3 dni robocze.
3. Zakres szkolenia. Zamawiający szacuje, iż przekazanie wiedzy z zakresu wszystkich funkcjonalności i ustawień urządzeń powinien zająć 2 dni robocze.
1) Wstępna konfiguracja
2) Konfiguracja SD-WAN
3) Konfiguracja VLAN-ów
4) Obsługa kilku łączy internetowych (agregacja)
5) IPSec VPN site-to-site
6) SD-WAN
7) Konfiguracja SSL VPN
8) Uwierzytelnianie się SSLVPN za pomocą LDAP-a/RADIUS
9) Integracja z Windows AD - uwierzytelnianie SSO w oparciu o agenta
10) Konfiguracja, debugowanie komunikacji FSSO
11) Konfiguracja sieci bezprzewodowej FortiAp:
12) Konfiguracja dostępu do sieci bezprzewodowej za pomocą 802.1x
13) Analiza ruchu szyfrowanego SSL
14) Konfiguracja QoS (Quality of Service) na przykładach
15) Ochrona przed atakami IPS/IDS
16) Konfiguracja Webfiltering'u / blokowanie IP zew. i wew.
17) DNS filter
II. FortiAnalizer 2000E
1. Wsparcie techniczne producenta dla 1 szt. urządzenia do analizowania logów – FortiAnalizer 2000E – 24x7 FortiCare (Enchanced Support, Hardware Replacement, Firmware and General Upgrades).
Wsparcie będzie obowiązywać od dnia 17.01.2022 r. do dnia 16.01.2023 r.
Wsparcie musi być widoczne w systemie https://support.fortinet.com/ (Forticloud).
2. Zakres szkolenia:

1) Możliwości FortiAnalyzera
2) Logowanie i raporty - zasada działania
3) Konfiguracja ustawień sieciowych
4) Backup i odtwarzanie konfiguracji
5) Konta i uprawnienia administracyjne
6) Monitorowanie zdarzeń i zadań
7) Przetwarzanie i przeglądanie logów
8) Przeszukiwanie logów
9) Agregacja logów
10) Przekazywanie logów
11) Przywracanie logów
12) Archiwizacja logów
13) Alerty
14) Archiwizacja
15) Kwarantanna
16) Tworzenie i generowanie raportów
17) Zapytania SQL
18) Wykresy
19) Przeglądanie raportów
20) Kalendarz raportów
III. Zamawiający wymaga aby Wykonawca do przeprowadzenia szkoleń w wyżej wymienionym zakresie delegował osobę posiadającą Certyfikat NSE 4 (Fortinet Network Security Expert).

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną uzyska 100 punktów.
Pozostałe oferty będą oceniane odpowiednio – proporcjonalnie do ceny najniższej, zgodnie z poniższym wzorem:

Oferta z ceną najniższą/oferta badana x 100 = liczba punktów

Końcowy wynik poniższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę lub inny dokument
potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności na kwotę min.:
- część druga – wsparcie dla tworzenia formularzy ESP – 40 000,00 zł brutto;
- część trzecia – wsparcie dla systemu Asseco Softlab ERP – 130 000,00 zł brutto;
- część czwarta – wsparcie techniczne dla urządzeń Fortinet (FortiAnalizer oraz FortiGate) wraz z usługą rekonfiguracji i szkoleń – 84 000,00 zł brutto.
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał jedną usługę:
- część pierwsza – zakup wsparcia dla systemu IT Manager – polegającą na aktualizacji oprogramowania IT Manager wraz z usługą wsparcia technicznego o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto;
- część druga – wsparcie dla tworzenia formularzy ESP – polegającą na projektowaniu (tworzeniu) e-formularzy na platformie wraz z usługą wsparcia technicznego o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto;
- część trzecia – wsparcie dla systemu Asseco Softlab ERP – o analogicznym charakterze i zakresie do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
130 000,00 zł brutto;
- część czwarta – wsparcie techniczne dla urządzeń Fortinet (FortiAnalizer oraz FortiGate) wraz z usługą rekonfiguracji i szkoleń – polegającą na usłudze wsparcia dla urządzeń Fortinet o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca delegował osobę posiadającą Certyfikat NSE 4 (Fortinet Network Security Expert) w celu przeprowadzenia szkoleń w zakresie opisanym w załączniku nr 2D – Opis przedmiotu zamówienia – dotyczy części czwartej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania, wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art.109 ust. 1 pkt 4 pzp – załącznik nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie co najmniej:
a) część pierwsza – zakup wsparcia dla systemu IT Manager – jedną usługę polegającą na aktualizacji oprogramowania IT Manager wraz z usługą wsparcia technicznego o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto, wraz z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. W przypadku usług (umów) w trakcie trwania, Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już usługę w wymienionym zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez Zamawiającego;
b) część druga – wsparcie dla tworzenia formularzy ESP – jedną usługę polegającą na projektowaniu (tworzeniu) e-formularzy na platformie wraz z usługą wsparcia technicznego o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, wraz z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. W przypadku usług (umów) w trakcie trwania, Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już usługę w wymienionym zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez Zamawiającego;
c) część trzecia – wsparcie dla systemu Asseco Softlab ERP – jedną usługę
o analogicznym charakterze i zakresie do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 zł brutto, wraz z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. W przypadku usług (umów) w trakcie trwania, Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już usługę w wymienionym zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez Zamawiającego;
d) część czwarta – wsparcie techniczne dla urządzeń Fortinet (FortiAnalizer oraz FortiGate) wraz z usługą rekonfiguracji i szkoleń – jedną usługę polegając a na usłudze wsparcia dla urządzeń Fortinet o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, wraz z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. W przypadku usług (umów) w trakcie trwania, Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już usługę w wymienionym zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez Zamawiającego.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana lub jest wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
Kopię Certyfikatu NSE 4 (Fortinet Network Security Expert) – dotyczy części czwartej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w art.125 ust.1 , składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany w umowie będą mogły być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli Stron oraz zachowania formy zgodnej z obowiązującymi przepisami i treścią niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia oraz powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji;
2) w przypadku wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie mające wpływ na zdolność Strony do wykonywania któregokolwiek ze swoich zobowiązań na mocy niniejszej umowy lub zapobiegające osiągnięciu oczekiwanej wydajności któregokolwiek ze swoich obowiązków, pod warunkiem, że:
a) zdarzenie było zewnętrzne i poza kontrolą Strony powołującej się na siłę wyższą,
b) Strona nie mogła w racjonalny sposób przewidzieć przeszkody i jej następstw ograniczających zdolność do wykonywania swoich zobowiązań w momencie podpisania umowy i w późniejszym okresie,
c) Strona powołująca się na zdarzenie siły wyższej nie mogła racjonalnie uniknąć lub przezwyciężyć przeszkody lub jej skutków. Do zdarzeń siły wyższej należą m.in.: trzęsienia ziemi, epidemie, duże pożary, powodzie, tajfuny, katastrofy morskie, działania podjęte przez organizacje rządowe uniemożliwiające lub opóźniające realizację któregokolwiek ze zobowiązań Strony niniejszej umowy.
3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, są uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w systemie pod adresem https://uodogov. ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-01

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI