Usługa utrzymania w stałej sprawności (ciągłej pracy) urządzeń działających w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa utrzymania w stałej sprawności (ciągłej pracy) urządzeń działających w ramach systemu ITS w Bydgoszczy w 2020 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-19
  • Numer ogłoszenia552638-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552638-N-2020 z dnia 2020-06-19 r.

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy: Usługa utrzymania w stałej sprawności (ciągłej pracy) urządzeń działających w ramach systemu ITS w Bydgoszczy w 2020 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Miasto Bydgoszcz, w którego imieniu i na rzecz którego działa Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 90476971000000, ul. Toruńska  174 A , 85-844  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 5822723, , e-mail zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl, , faks 52 5822777.
Adres strony internetowej (URL): www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, pokój nr 20 (kancelaria/parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania w stałej sprawności (ciągłej pracy) urządzeń działających w ramach systemu ITS w Bydgoszczy w 2020 roku
Numer referencyjny: 034/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa w rozumieniu art.2 pkt 10 UPZP, utrzymania w stałej sprawności (ciągłej pracy) 214 urządzeń działających w ramach systemu ITS w Bydgoszczy w 2020 roku, zainstalowanych w ciągach komunikacyjnych w granicach administracyjnych Miasta Bydgoszczy będących w zarządzaniu Zamawiającego, w tym: 60 kamer CCTV, 66 kamer ARCP, 26 tablic informacji parkingowej, 32 tablic VMS, 10 stacji Meteo, 20 stacji pomiaru ruchu oraz serwerowni (w tym połączeń światłowodowych wraz z urządzeniami), aplikacji nadrzędnej SCATS oraz innych programów i aplikacji wchodzących w skład Systemu ITS.W trakcie realizacji zamówienia ilość urządzeń ITS podlegających usłudze nie ulegnie zwiększeniu.Zakres i warunki wykonania przedmiotu zamówienia szczegółowo określają następujące dokumenty, stanowiące załączniki do SIWZ:1) wzór Umowy,2) Specyfikacja Wykonania Usługi (SPU),3) Wykaz urządzeń ITS,4) wzór formularza ofertowego i wzór wyceny usługi, zawierającej ilość przewidywanych prac,które dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl.

II.5) Główny kod CPV: 50334400-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 574650,05
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) doświadczenie wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jestwykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywaniem, wokresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi w zakresieodpowiadającej utrzymaniu w stałej sprawności (ciągłej pracy) urządzeń działających wramach systemu ITS (Inteligentnego Systemu Transportowego) zainstalowanych wgranicach administracyjnych miasta, gdzie łączna liczba urządzeń bez względu na ich rodzajwynosi co najmniej 30, wykonanej dla zarządcy drogi przez okres min. 6 miesięcy, wramach jednego zadania. W przypadku wskazania usługi wykonywanej (trwającej), należywskazać część usługi faktycznie zrealizowanej w celu potwierdzenia spełnienia warunku.Pod pojęciem „system ITS (Inteligentny System Transportowy)” rozumie się systeminformacyjny i komunikacyjny mający na celu świadczenie usług związanych z różnymirodzajami transportu i zarządzaniem ruchem, pozwalający na lepsze informowanie różnychużytkowników oraz zapewniający bezpieczniejsze, bardziej skoordynowane i„inteligentniejsze” korzystanie z sieci transportowych. Za jedno urządzenie działające wramach systemu ITS uważa się np. kamerę, tablicę VMS, tablicę informacji parkingowej,stację meteo, stacji pomiaru ruchu, itp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówieniena podst. art. 23 UPZP ww. warunek spełniają następująco: przynajmniej jeden z tychwykonawców musi posiadać doświadczenie ww. zakresie, z tym że wymóg posiadania tegodoświadczenia dotyczy wykonawców zamierzających bezpośrednio realizować zamówienie.2) osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązanyjest wykazać, że dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia,gwarantującymi właściwą jakość usług, o kwalifikacjach zawodowych niezbędnym dowykonania zamówienia, nie mniejszym niż określone poniżej, tj.: minimalna liczba osób:minimum 1 (jedna) osoba posiadająca ważne świadectwo kwalifikacyjne D, minimum 2(dwie) osoby posiadające ważne świadectwo kwalifikacyjne E, Dopuszcza się posiadanieprzez jedną osobę ważnego świadectwa kwalifikacyjnego D i E; minimalne kwalifikacjezawodowe: Uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (wg stanuprawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania) lub równoważne uprawnienia,które w aktualnym stanie prawnym uprawniają do wykonywania tych samych czynności, tj.:• ważne świadectwo kwalifikacyjne D do wykonywania pracy na stanowisku dozoru oraz •ważne świadectwo kwalifikacyjne E do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji, dlanastępujących urządzeń, instalacji i sieci, wyszczególnionych w Załączniku nr 1 dorozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r.w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osobyzajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003 r. Nr 89, poz. 828), wGrupie 1 – minimum: poz. 2 – urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciunie wyższym niż 1 kV. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawieart.23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. warunek udziału w postępowaniuspełniają łącznie. 3) potencjał techniczny wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jestwykazać się, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówieniagwarantującym właściwą jakość usług, w tym co najmniej jednym samochodowympodnośnikiem koszowym o wysokości roboczej min.6 m. Wykonawcy wspólnie ubiegającysię o zamówienie na podstawie art.23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. warunekudziału w postępowaniu spełniają łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunkówudziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnegozamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowychinnych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunkówprawnych, na zasadach określonych w art. 22a UPZP. W odniesieniu do warunkówdotyczących kwalifikacji zawodowych (osób skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia) lub doświadczenia (wykonawcy), wykonawcy mogą polegać na zdolnościachinnych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności sąwymagane. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmiotyzdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnianiawarunków udziału w postępowaniu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć, zgodnie z art. 25a ust. 1 UPZP, przez dołączenie doOferty, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, określonych przez Zamawiającegona podstawie art. 24 ust.1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 UPZP, które jest jednocześnieoświadczeniem ostatecznym. Oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert, sporządzonewg wzoru Zamawiającego – załącznik do SIWZ, należy złożyć w oryginale, w formiepisemnej, opatrzone własnoręcznym podpisem. Wykonawca, który powołuje się na zasobyinnych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia orazspełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału wpostępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w tym oświadczeniu. Każdy zwykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP(np. spółki cywilne, konsorcja), oddzielnie składa ww. oświadczenie. Zamawiający niebędzie wzywał wykonawcy na podstawie art. 26 ust. 2 UPZP do złożenia dodatkowychoświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia zpostępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 oraz ust.5 pkt 1 i 8 UPZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych napodstawie art. 22 ust. 1 b UPZP, przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz wSIWZ, wykonawca zobowiązany jest złożyć, następujące dokumenty: 1) wykaz usługwykonanych, a w przypadku usług ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnichtrzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzony według wzoruZamawiającego), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonanelub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a wprzypadku świadczeń ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonywanychreferencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny byćwydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składani ofert; Uwaga:Posługiwanie się dowodami uzyskanymi w ramach wykonawców występujących wspólnie(np. konsorcjum, spółka cywilna): Wykonawca udostępniający swoje zdolności orazdoświadczenie może zatem uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam je nabył. Jeślidoświadczenie zostało nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegają zasobypowstałe jedynie w granicach wykonania prac przez dany podmiot. Zasada równegotraktowania wykonawców nie dopuszcza, by wykonawca biorący indywidualnie udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegał na doświadczeniu grupywykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie ikonkretnie nie uczestniczył w jego realizacji (. . .)” - wyrok sygn. akt. KIO 905/17, sygn.akt. KIO 925/17, sygn. akt. KIO 933/17, wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE w sprawieC-387/14 Esaprojekt; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego wg wzoruZamawiającego); 3) wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celuwykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymizasobami (sporządzonego wg wzoru Zamawiającego). Do oświadczeń i dokumentówskładanych na wezwanie Zamawiającego wynikające z art. 26 ust. 2 UPZP, zastosowaniemają przepisy: - rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajówdokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego (Dz.U. 2016, poz.1126), - rozporządzenia MinistraPrzedsiębiorczości i Technologii z dnia 16.10.2018r. zmieniającego rozporządzenie wsprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy wpostępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2018, poz. 1993), - rozporządzenia MinistraRozwoju z dnia 16.12.2019r. zmieniającego rozporządzenie zmieniające rozporządzenie wsprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego. (Dz.U. 2019, poz. 2447).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania brakuistnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołujesię na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tychpodmiotach w oświadczeniach: o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu ( pkt III.3) ogłoszenia ). Jeżeli jest to niezbędne do zapewnieniaodpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może nakażdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórychoświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniająwarunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, żezłożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnychoświadczeń lub dokumentów, zgodnie z art. 26 ust. 2f UPZP. Dysponowanie zasobamiinnego podmiotu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału wpostępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów nazasadach określonych w art.22a UZP w związku z art.25a ust.3 UPZP, musi udowodnićZamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów dooddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz zdowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniupodmiotu trzeciego. Zobowiązanie musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolęudzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz musiwskazywać, w szczególności: 1. nazwę dającego zobowiązanie oraz wskazanie siedziby; 2.nazwę podmiotu, którego to dotyczy (czyli wykonawcę); 3. określenie zadania: „Usługautrzymania w stałej sprawności (ciągłej pracy) urządzeń działających w ramach systemuITS w Bydgoszczy w 2020 roku”; 4. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innegopodmiotu w czasie realizacji zamówienia, oraz okres ich udostępnienia (tj. informacje, jakiekonkretnie zasoby zostaną udostępnione oraz okres udziału podmiotu w czasie realizacjizamówienia, 5. sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przyrealizacji zamówienia, (tj. informacje, jak zasoby te będą wykorzystywane przy realizacjizamówienia); 6. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj.informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował); 7. czy podmiot nazdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi,do realizacji których te zdolności są wymagane, z uwzględnieniem postanowień pkt. 10.4SIWZ. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale i dołączyć dooświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Informacje o przynależnoścido grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3–ch dni od dnia zamieszczenia na stronieinternetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, októrej mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP co wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty wpostępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawcawraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innymwykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniezamówienia. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia napodstawie art. 23 UPZP, oddzielnie składa ww. oświadczenie. Oświadczenia sporządzonewg wzoru Zamawiającego załączonego do SIWZ należy złożyć w formie pisemnej,opatrzone własnoręcznym podpisem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLN(słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium winno być wniesione przed upływemterminu składania ofert. 2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie wformach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. 3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca sięprzelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i KomunikacjiPublicznej w Bydgoszczy. Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) Nr konta 251240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: WADIUM – „Usługa utrzymania w stałejsprawności (ciągłej pracy) urządzeń działających w ramach systemu ITS w Bydgoszczy w2020 roku”. Nr sprawy 013/2020. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancjipowinno być wystawione na Zamawiającego, tj. Zarząd Dróg Miejskich i KomunikacjiPublicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz. Koniecznym jest, abyporęczenie lub gwarancja: 1) zawierała nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjentagwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (banku lub instytucjiubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2)zawierała gwarantowaną kwotę w PLN, 3) obejmowały odpowiedzialność za wszystkieprzypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5UPZP; 4) zawierały w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcydokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium; 5) zawierały w swojej treścitermin złożenia żądania zapłaty dłuższy niż termin, na jaki jest gwarancja, tj. co najmniej ojeden dzień roboczy; 6) miały taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu –dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może byćutrudnione. Dlatego w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się klauzulastanowiąca, iż wszystkie spory odnoście poręczenia lub gwarancji będą rozstrzyganezgodnie z polskim prawem i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to zprzepisów prawa. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującejformie: 1) potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zalecasię dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/yupoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną wrejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2) potwierdzenie wniesienia wadium wpozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP w formie oryginału dołączonego dooferty, a w przypadku wadium wniesionego w postaci elektronicznej - w formie oryginałudokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osobyupoważnionej do jego wystawienia, przekazanego Zamawiającemu przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej, na adres poczty elektronicznejbogna.klimczewska@zdmikp.bydgoszcz.pl, przed upływem terminu składania ofert.Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, nie może zawieraćpostanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentugwarancyjnego do gwaranta. Zamawiający nie dopuszcza złożenia skanu dokumentuwydanego w wersji papierowej. 6. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będziezwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. 7. Wadiumwinno być ważne przez okres związania ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
skrócenie czasu reakcji serwisowych na zgłoszenie/zlecenie 10,00
skrócenie czasu usunięcia usterki 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w wzorze umowy, stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-29, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Termin otwarcia ofert: w dniu składania o godz. 10:00. Miejsce otwarcia ofert: pokój nr 18/19(parter) w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul.Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcamijest: Bogna Klimczewska - tel.: 52-582-27-97. Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się doZamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Wnioski w sprawie wyjaśnienia treści SIWZ,wykonawcy przekazują na adres Zamawiającego podany w Sekcji I niniejszego ogłoszenia, wtrybie i na zasadach przewidzianych w art. 38 UPZP. Zaleca się przekazanie wniosków owyjaśnienie treści SIWZ w edytowalnej formie, poprzez przesłanie drogą elektroniczną naadres e-mail: wskazany w SIWZ. Wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ powinien być opatrzonynazwą wykonawcy, aktualnym numerem telefonu, aktualnym numerem faxu i aktualnymadresem e-mail. Nie będą udzielane wyjaśnienia dotyczące treści ogłoszenia o zamówienia orazSIWZ, kierowane w formie ustnej bezpośredniej lub drogą telefoniczną.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu, licencji i usług w celu poprawy cyberbezpieczeństwa - Dębowa Łąka
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu, licencji na oprogramowanie oraz wykonanie usług specjalistycznych w celu poprawy cyberbezpieczeństwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI