Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
1.3.16 Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni.
2. Usługa świadczona będą wyłącznie w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdynia.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia, w siedzibie Zamawiającego oraz w poszczególnych jednostkach, placówkach Zamawiającego zgodnie z danymi adresowymi zawartymi w Wykazie urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, w dni robocze w godzinach od godz. 8.00 do godz. 15.00. W przypadku, gdy wykonanie serwisu okaże się niemożliwe, Wykonawca jest uprawniony do wykonania niezbędnych czynności poza siedzibą Zamawiającego.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawca w okresie realizacji zamówienia zapewni serwis dla wszystkich urządzeń drukujących Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 5 do SWZ. Serwis będzie polegał na utrzymaniu urządzeń drukujących w stanie gotowości do działania, przez co Zamawiający rozumie w szczególności:
a) wymianę i naprawę zepsutych podzespołów (mechanicznych i elektronicznych oraz wykonanie wszystkich czynności z zakresu konserwacji),
b) czyszczenie i konserwację wszystkich elementów odpowiedzialnych za prawidłowe przetwarzanie druku, oraz zapewnienie urządzeniom materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru),
c) materiały eksploatacyjne do 108 urządzeń drukujących oznaczonych kolorem zielonym w załączniku nr 5 do SWZ winny być zgodne z wytycznymi producenta urządzenia drukującego; producent po aktualizacji oprogramowania układowego drukarek wymusza stosowanie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych; Zamawiający dbając o poziom bezpieczeństwa urządzeń regularnie aktualizuje oprogramowanie układowe urządzeń.
2) Zamawiający wymaga, aby zakres wykonywanego serwisu (akcji serwisowych) dla urządzeń drukujących obejmował:
a) dokładne czyszczenie wewnętrzne i zewnętrzne oraz podajników papieru urządzenia drukującego (czyszczenie wnętrza, usunięcie pyłów papieru i kurzu);
b) sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu pobierania papieru;
c) sprawdzenie i oczyszczenie drogi transportu papieru;
d) sprawdzenie i wyczyszczenie elementu grzewczego (zespołu utrwalania);
e) sprawdzenie, czyszczenie i konserwacja elementów gumowych, metalowych i plastikowych (wałki, rolki, paski, łożyska i kółka zębate);
f) konserwację i smarowanie mechaniki urządzenia drukującego;
g) sprawdzenie poprawności pracy urządzenia drukującego po konserwacji;
h) wymianę materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniem producenta.
3) Zamawiający wymaga, aby zakres wykonywanego serwisu (akcji serwisowych) dla drukarek atramentowych obejmował:
a) dokładne czyszczenie wewnętrznej i zewnętrznej części urządzenia oraz podajników papieru (czyszczenie wnętrza, usunięcia pyłów papieru, kurzu);
b) sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu pobierania papieru;
c) sprawdzenie i oczyszczenie drogi transportu papieru;
d) sprawdzenie i wyczyszczenie głowicy atramentowej;
e) sprawdzenie, czyszczenie i konserwacja elementów gumowych, metalowych i plastikowych (wałki, rolki, paski, łożyska i kółka zębate);
f) konserwację i smarowanie mechaniki drukarki;
g) sprawdzenie poprawności prac drukarki po konserwacji;
h) wymianę materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniem producenta.
4) Zamawiający wymaga, że w przypadku wymiany części (w tym materiału eksploatacyjnego, Zamawiający nie dopuszcza możliwości użycia we wszystkich urządzeniach tonerów równoważnych ze zużytym chipem zliczającym OEM ), Wykonawca powinien dostarczyć oraz wymienić część / materiał eksploatacyjny w taki sposób, aby każda część/ materiał eksploatacyjny spełniał łącznie następujące warunki:
a) była fabrycznie nowa, wolna od wad,
b) nie była prefabrykowana i regenerowana,
c) była dedykowana do naprawianego urządzenia drukującego.
5) Usługa serwisowa powinna zostać wykonana u Zamawiającego lub w siedzibie Wykonawcy, na podstawie zgłoszenia Zamawiającego (Wykonawca w cenie wykonania usługi uwzględni koszt dojazdu serwisanta do miejsca zgłoszenia oraz koszt transportu uszkodzonego sprzętu w przypadku konieczności naprawy poza siedzibą Zamawiającego).
6) Po usunięciu przez Wykonawcę awarii, wady bądź usterki, przedstawiciel Zamawiającego, w obecności przedstawiciela Wykonawcy, dokona odbioru, w miejscu z którego zabrano sprzęt, polegającego na sprawdzeniu prawidłowości działania naprawionej drukarki, wydrukowaniu strony testowej, wykonaniu innych wydruków, sprawdzeniu poprawności działania interfejsu użytkownika w danej drukarce, co zostanie potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego Protokołem z naprawy. Skan podpisanego protokołu z naprawy powinien zostać przesłany drogą mailową na adres it@mopsgdynia.pl. Informacje zawarte w protokole naprawy, w szczególności dotyczące przebiegu naprawy, muszą zostać umieszczone w zgłoszeniu widniejącym na platformie internetowej.
7) Na czas naprawy poza siedzibą Zamawiającego Wykonawca zapewni zastępcze urządzenie drukujące, które dostarczy w miejsce naprawianego urządzenia drukującego oraz dokona jego instalacji. Zastępcze urządzenie drukujące powinno posiadać takie same lub podobne parametry druku jak drukarka naprawiana. Co najmniej 24 godziny przed dostarczeniem drukarki zastępczej Wykonawca zobowiązany jest podać na adres it@mopsgdynia.pl model drukarki zastępczej, jej MAC adres oraz numer seryjny w celu dokonania niezbędnych zmian w systemie informatycznym Zamawiającego. W przypadku, kiedy dostarczone urządzenie nie zadziała prawidłowo z istniejącą infrastrukturą Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć urządzenie działające prawidłowo oraz zgodne z infrastrukturą systemu odbiorcy.
8) W przypadku braku możliwości/braku przesłanek ekonomicznych naprawy danego urządzenia Wykonawca zgłosi ten fakt Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia jej do naprawy wraz ze szczegółowym opisem przyczyn (zawierającym minimum: termin zgłoszenia awarii, model i numer seryjny urządzenia, przyczynę awarii oraz uzasadnienie braku przesłanek do naprawy urządzenia). Zgłoszenie to będzie podstawą do wycofania uszkodzonego sprzętu z eksploatacji.
9) Po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego zgłoszenia, o którym mowa w pkt. 8 powyżej, Wykonawca przekaże na własność Zamawiającemu, w terminie 7 dni, bezpłatnie urządzenie drukujące o parametrach nie gorszych niż urządzenie, którego naprawa nie jest możliwa. Każde zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie wymaga akceptacji Zamawiającego, który będzie brał pod uwagę takie parametry jak: poprawne działanie w sieci Zamawiającego, drukowanie w mono/kolorze, funkcja skanera/faxu/ksera, koszt materiałów eksploatacyjnych i wydruku jednej strony, technologii wydruku, liczby portów itp. w porównaniu do urządzenia zastępowanego. Dostarczone urządzenie ma być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją Wykonawcy.
10) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na wykonywany serwis, liczonej dla każdej drukarki oddzielnie od dnia zakończenia danej akcji serwisowej.
11) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zapewnienia
i udostępnienia Zamawiającemu bezpiecznej platformy internetowej do pełnej obsługi urządzeń drukujących. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie więcej niż jednej platformy internetowej tj. jednej do zamawiania materiałów eksploatacyjnych i drugiej do zgłaszania akcji serwisowych. W takim przypadku bezpieczna platforma/-y internetowa/-e muszą spełniać odpowiednio wymagania Zamawiającego - posiadać następujące minimalne funkcjonalności i zabezpieczenia:
a) dostęp z dowolnego komputera za pośrednictwem sieci Internet, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania,
b) bezpieczny dostęp do portalu zabezpieczony certyfikatem SSL dla osób wskazanych przez Zamawiającego poprzez logowanie zabezpieczone loginem i hasłem,
c) możliwość przesłania zgłoszenia w następujący sposób: użytkownik urządzenia drukującego zgłasza zapotrzebowanie na usługę, a następnie o tym zgłoszeniu zostaje powiadomiony przedstawiciel Zamawiającego potwierdzający dane zapotrzebowanie na usługę do Wykonawcy,
d) możliwość stworzenia wykazu jednostek organizacyjnych Zamawiającego zgodnie z danymi zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ, wraz z przypisaniem do nich poszczególnych urządzeń drukujących; struktura ta zostanie stworzona na platformie przez Wykonawcę w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy i na bieżąco aktualizowana,
e) możliwość zamawiania materiałów eksploatacyjnych bezpośrednio do danej jednostki organizacyjnej Zamawiającego,
f) możliwość składania zamówień poprzez wybór z listy, która zawiera wyłącznie materiały eksploatacyjne pasujące do urządzeń pracujących u Zamawiającego,
g) możliwość uzyskiwania wglądu przez Zamawiającego w historię zamówień, która powinna zawierać między innymi: numer zamówienia, rodzaje zamawianych materiałów, dane osoby zatwierdzającej, datę zamówienia oraz jednostkę organizacyjną właściwą dla danego zamówienia,
h) możliwość drukowania miesięcznego raportu podsumowującego zawierającego: ilość zamawianych materiałów eksploatacyjnych z wyszczególnieniem ich typów, rodzajów i lokalizacji do jakiej były zamówione,
i) możliwość dostępu do wglądu w szczegółowe informacje dotyczące realizowanych bieżących akcji serwisowych, w tym: data przyjęcia, numer zlecenia, obecny status zlecenia, właściwa dla danego zlecenia jednostka organizacyjna Zamawiającego oraz asortyment (w przypadku zlecenia na materiały eksploatacyjne),
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
Facebook złamanie hasła
MIKOŁAJKI (pomorskie)
Messenger złamanie hasła
MIKOŁAJKI (pomorskie)
Whatsapp złamanie hasła + 2025 - 2035
MIKOŁAJKI (pomorskie)
Łamanie hasła na FB
MIKOŁAJKI (pomorskie)
Szukam hakera / Haker ! łamanie haseł Facebook
MIKOŁAJKI (pomorskie)
Studio Projektowe Praca u Podstaw, Bartłomiej Lewicki - Freelancer i s
Robakowo (pomorskie)
Nuke 1 ! USŁUGI INFORMATYCZNE ! ŁAMANIE HASEŁ FACEBOOK ! POMOC HAKER
Jawor (pomorskie)
Tworzenie stron internetowych Pozycjonowanie Marketing internetowy
Żukowo (pomorskie)
Sklep monopolowy z alkoholami online - Aleeks Alkohole
Człuchów (pomorskie)