Świadczenie usług wsparcia technicznego dla urządzeń i licencji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla urządzeń i licencji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-07
  • ZamawiającyPowiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00025494
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla urządzeń i licencji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932112482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gliniana 20-22

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.praca.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług wsparcia technicznego dla urządzeń i licencji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c1aaa78-914c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005617/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wsparcie techniczne dla Barracuda CloudGen F600 C10 oraz Email Security Gateway 400 na okres 12 miesięcy

1.3.6 Przedłużenie subskrypcji ESET Endpoint Protection Advanced dla 280 użytkowników na okres 12 miesięcy

1.3.7 Wznowienie licencji na ESET Endpoint Encryption PRO na okres 12 miesięcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/ lub za pomocą poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl. 2. Wymagania techniczne, jakie musi spełniać sprzęt Wykonawcy, aby mógł korzystać z platformy zakupowej: 1) dopuszczalne przeglądarki internetowe, co najmniej: ▪ Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, ▪ Google Chrome 31 ▪ Mozilla Firefox 26 ▪ Opera 18 2) dostęp do sieci internet; 3) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; 6) zainstalowany Acrobat Reader; 7) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 3. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. W sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf. 4. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: ZP.OI.3213.1.2021. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie sprawy. 5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Wyjaśnienia treści SWZ będą udzielane z zachowaniem zasad określonych w art. 284 ustawy Pzp. 1) Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później, niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na odpowiednio 4 dni przed upływem terminu składania ofert; 2) Zamawiający odpowiada na pytania umieszczając treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na której została umieszczona SWZ (bez ujawniania źródła zapytania). 7. Wykonawca może złożyć wniosek o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem platformy zakupowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/ poprzez funkcjonalność umożliwiającą zadawanie pytań zgodnie z Instrukcją pn. Zadawanie pytań do przetargu, dostępnej pod adresem https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html lub za pomocą poczty elektronicznej przetargi.it@pup-wroclaw.pl. 8. Zaleca się, by Wykonawcy na bieżąco obserwowali stronę internetową prowadzonego postępowania / platformę zakupowej, ponieważ w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę SWZ Zamawiający udostępniani na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 9. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami w sprawach proceduralnych i merytorycznych jest: 1) sprawy proceduralne: Magdalena Abramczyk, e-mail: przetargi.it@pup-wroclaw.pl; 2) sprawy merytoryczne: Daniel Łasicki, e-mail: przetargi.it@pup-wroclaw.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu niniejszym informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu z siedzibą: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22, w imieniu którego działa Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu; 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z IOD poprzez pocztę elektroniczną, którą należy kierować na adres: iod@pup-wroclaw.pl lub pisemnie na adres siedziby Urzędu; 3) Administrator przetwarza dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji zamówienia publicznego zgodnie z przepisami prawa z zakresu zamówień publicznych oraz finansów publicznych; 4) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 5) dane osobowe przetwarzane przez Administratora, podlegają zabezpieczeniom zapobiegającym nadużyciom lub niezgodnemu z prawem dostępowi lub przekazywaniu; 6) dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; jeżeli w powyższych okresach, zostanie wytoczone powództwo lub zostanie wszczęte postępowanie, w którym przetwarzane dane osobowe stanowią dowód, okres przetwarzania, przedłuża się do czasu prawomocnego zakończenia tego postępowania; 7) dane przetwarzane przez Administratora mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom realizującym usługi dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym o realizacji ich zadań, a także podmiotom, którym w oparciu o przepisy ustawy Pzp zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. W zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Urzędu; 8) prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania przysługuje zgodnie z art. 15 oraz art. 16 RODO; pozostałe prawa mogą być ograniczone, w sytuacjach kiedy Administrator jest prawnie zobowiązany do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa; 9) zgodnie z RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 2. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania klauzuli informacyjnej pracownikom, których dane osobowe będą udostępniane Zamawiającemu w celu przygotowania i złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.OI.3213.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego i subskrypcji baz zagrożeń dla urządzeń: Barracuda CG Firewall F600 C10 (obejmującego serwis EU oraz IR wraz z modułami: Advanced Threat Protection, Malware Protection) i Barracuda Email Security Gateway 400 (obejmującego serwis EU oraz IR) na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia tj. 20 maja 2021 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na zadanie nr 1 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena (C) - 60 pkt i termin dostawy wsparcia technicznego (T) - 40 pkt.1. Kryterium: cena (C); waga = 60 pkt.Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru: C = Cn/Cb x W, gdzie: C - ilość punktów, Cn - najniższa cena, Cb – cena badanej oferty i W - waga = 60.2. Kryterium: Termin dostawy wsparcia technicznego (T); waga = 40 pkt.Oferta z terminem dostawy wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów przyznaną według poniższego:Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostawy wsparcia technicznego:1) do 3 dni - 40 pkt; 2) 4 - 7 dni - 25 pkt;3) 8 – 14 dni - 10 pkt.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył usługę wsparcia technicznego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy.W przypadku, gdy Wykonawca nie podał w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu wykonania usługi, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany minimalny termin dostawy usługi, tj. termin 14 dni od dnia podpisania umowy.W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin dostawy usługi dłuższy niż 14 dni od dnia podpisania umowy, oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca minimalnych wymagań Zamawiającego. 3. SUMA PUNKTÓW (S)Całkowita liczba punktów uzyskanych przez każdego Wykonawcę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru: S = C + T.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą ilość punktów (S).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na zadanie nr 1 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena (C) - 60 pkt i termin dostawy wsparcia technicznego (T) - 40 pkt.1. Kryterium: cena (C); waga = 60 pkt.Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru: C = Cn/Cb x W, gdzie: C - ilość punktów, Cn - najniższa cena, Cb – cena badanej oferty i W - waga = 60.2. Kryterium: Termin dostawy wsparcia technicznego (T); waga = 40 pkt.Oferta z terminem dostawy wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów przyznaną według poniższego:Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostawy wsparcia technicznego:1) do 3 dni - 40 pkt; 2) 4 - 7 dni - 25 pkt;3) 8 – 14 dni - 10 pkt.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył usługę wsparcia technicznego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy.W przypadku, gdy Wykonawca nie podał w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu wykonania usługi, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany minimalny termin dostawy usługi, tj. termin 14 dni od dnia podpisania umowy.W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin dostawy usługi dłuższy niż 14 dni od dnia podpisania umowy, oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca minimalnych wymagań Zamawiającego. 3. SUMA PUNKTÓW (S)Całkowita liczba punktów uzyskanych przez każdego Wykonawcę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru: S = C + T.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą ilość punktów (S).

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla licencji ESET Endpoint Protection Advanced (280 szt. licencji) na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia tj. 19 września 2021 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na zadanie nr 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena (C) - 60 pkt i termin dostawy wsparcia technicznego (T) - 40 pkt.1. Kryterium: cena (C); waga = 60 pkt.Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru: C = Cn/Cb x W, gdzie: C - ilość punktów, Cn - najniższa cena, Cb – cena badanej oferty i W - waga = 60.2. Kryterium: Termin dostawy wsparcia technicznego (T); waga = 40 pkt.Oferta z terminem dostawy wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów przyznaną według poniższego:Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostawy wsparcia technicznego:1) do 3 dni - 40 pkt; 2) 4 - 7 dni - 25 pkt;3) 8 – 14 dni - 10 pkt.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył usługę wsparcia technicznego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie podał w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu wykonania usługi, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany minimalny termin dostawy usługi, tj. termin 14 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin dostawy usługi dłuższy niż 14 dni od dnia podpisania umowy, oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca minimalnych wymagań Zamawiającego. 3. SUMA PUNKTÓW (S)Całkowita liczba punktów uzyskanych przez każdego Wykonawcę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru: S = C + T.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą ilość punktów (S).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na zadanie nr 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena (C) - 60 pkt i termin dostawy wsparcia technicznego (T) - 40 pkt.1. Kryterium: cena (C); waga = 60 pkt.Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru: C = Cn/Cb x W, gdzie: C - ilość punktów, Cn - najniższa cena, Cb – cena badanej oferty i W - waga = 60.2. Kryterium: Termin dostawy wsparcia technicznego (T); waga = 40 pkt.Oferta z terminem dostawy wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów przyznaną według poniższego:Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostawy wsparcia technicznego:1) do 3 dni - 40 pkt; 2) 4 - 7 dni - 25 pkt;3) 8 – 14 dni - 10 pkt.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył usługę wsparcia technicznego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie podał w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu wykonania usługi, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany minimalny termin dostawy usługi, tj. termin 14 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin dostawy usługi dłuższy niż 14 dni od dnia podpisania umowy, oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca minimalnych wymagań Zamawiającego. 3. SUMA PUNKTÓW (S)Całkowita liczba punktów uzyskanych przez każdego Wykonawcę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru: S = C + T.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą ilość punktów (S).

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla licencji ESET Endpoint Encryption PRO (20 szt. licencji) na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia 11 grudnia 2021 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na zadanie nr 3 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena (C) - 60 pkt i termin dostawy wsparcia technicznego (T) - 40 pkt.1. Kryterium: cena (C); waga = 60 pkt.Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru: C = Cn/Cb x W, gdzie: C - ilość punktów, Cn - najniższa cena, Cb – cena badanej oferty i W - waga = 60.2. Kryterium: Termin dostawy wsparcia technicznego (T); waga = 40 pkt.Oferta z terminem dostawy wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów przyznaną według poniższego:Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostawy wsparcia technicznego:1) do 3 dni - 40 pkt; 2) 4 - 7 dni - 25 pkt;3) 8 – 14 dni - 10 pkt.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył usługę wsparcia technicznego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie podał w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu wykonania usługi, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany minimalny termin dostawy usługi, tj. termin 14 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin dostawy usługi dłuższy niż 14 dni od dnia podpisania umowy, oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca minimalnych wymagań Zamawiającego. 3. SUMA PUNKTÓW (S)Całkowita liczba punktów uzyskanych przez każdego Wykonawcę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru: S = C + T.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą ilość punktów (S).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na zadanie nr 3 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena (C) - 60 pkt i termin dostawy wsparcia technicznego (T) - 40 pkt.1. Kryterium: cena (C); waga = 60 pkt.Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru: C = Cn/Cb x W, gdzie: C - ilość punktów, Cn - najniższa cena, Cb – cena badanej oferty i W - waga = 60.2. Kryterium: Termin dostawy wsparcia technicznego (T); waga = 40 pkt.Oferta z terminem dostawy wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów przyznaną według poniższego:Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostawy wsparcia technicznego:1) do 3 dni - 40 pkt; 2) 4 - 7 dni - 25 pkt;3) 8 – 14 dni - 10 pkt.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył usługę wsparcia technicznego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie podał w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu wykonania usługi, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany minimalny termin dostawy usługi, tj. termin 14 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin dostawy usługi dłuższy niż 14 dni od dnia podpisania umowy, oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca minimalnych wymagań Zamawiającego. 3. SUMA PUNKTÓW (S)Całkowita liczba punktów uzyskanych przez każdego Wykonawcę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru: S = C + T.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą ilość punktów (S).

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których nie zachodzi podstawa do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, 4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, chyba że została ona załączona do złożonej oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp tj. oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy. Złożenie oświadczenia wymagane jest tylko w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się do udzielenia zamówienia.4. Oferta (oraz załączniki do niej) w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Przetargowej musi być podpisana przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnych, udzielone przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego Pełnomocnika.5. Oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) musi spełniać następujące wymagania: 1) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 2) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Pełnomocnika zgodnie z ust. 9, 3) wypełniając Formularz oferty (odpowiednio Załącznik nr 2a, 2b i 2c do SWZ), oświadczenia jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników konsorcjum, a nie tylko Pełnomocnika konsorcjum, 4) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem wymienionym w pełnomocnictwie występującym jako reprezentant pozostałych członków konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-06

2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie FB.- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie FB. Zostało skradzione mi konto na FB. Mimo logowania dwuskładnikowego. Złodziej włamał się na maila, usunął wszystkie wiadomości z FB przez co prawdopodobnie nie działa też weryfikacja dowodem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI