Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzeń

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzeń
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-07-24
  • ZamawiającyPowiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-16
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00415603
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzeń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932112482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gliniana 20-22

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.praca.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzeń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d59fe61-1d03-4fa0-bffc-7326700ef676

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090315/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zadanie nr 1: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania VEEAMAvailability Suite Enterprise Plus, Vmware vSphere 8Standard dla 6 procesorów i Vmware vCenter 8Standard na okres 12 m-cy

1.3.6 Zadanie 2: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla biblioteki taśmowej IBM na okres 12 miesięcy

1.3.7 Zadanie nr 3: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy dyskowej na okres 12 miesięcy

1.3.8 Zadanie nr 4: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ExtremeCloud IQ Pilot Saas Subscription + PartnerWorksPlus Saas Support na okres 12 miesięcy

1.3.9 Zadanie nr 5: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania IT Manager w wersji Standard na okres 12 miesięcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone za pośrednictwem platformy przetargowej Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu i strony internetowej BIP Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz adres strony, na której udostępnione będą zmiany, wyjaśnienia i inne dokumenty:
https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm i https:/ pup.wroclaw.ibip.pl/public/
3. Adres do logowania się do platformy przetargowej:
https://pup-wroclaw.logintrade.net/
4. Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy przetargowej opisane zostały na stronie internetowej: https://pup-wroclaw.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html i https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
5. Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
6. Obsługę techniczną nad platformą przetargową świadczy firma Logintrade S. A.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/ lub za pomocą poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl; przy czym składanie ofert, odbywa się wyłącznie za pośrednictwem platformy przetargowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/.
2. Wymagania techniczne, jakie musi spełniać sprzęt Wykonawcy, aby mógł korzystać z platformy przetargowej:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera,
2) dostęp do sieci internet;
3) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajax;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
6) zainstalowany Acrobat Reader;
7) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3. Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf.
4. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: ZP.OI.3213.2.2024. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie sprawy.
5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wyjaśnienia będą udzielane z zachowaniem zasad określonych w art. 284 ustawy Pzp:
1) Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później, niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert;
2) w przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 1, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert;
3) Zamawiający odpowiada na pytania umieszczając treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na której została umieszczona SWZ (bez ujawniania źródła zapytania).
7. Wykonawca może złożyć wniosek o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem platformy https://pup-wroclaw.logintrade.net/ poprzez funkcjonalność umożliwiającą zadawanie pytań zgodnie z Instrukcją pn. Zadawanie pytań do przetargu, dostępnej pod adresem https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi.it@pup-wroclaw.pl.
8. Zaleca się, by Wykonawcy na bieżąco obserwowali stronę internetową prowadzonego postępowania / platformę przetargową, ponieważ w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę SWZ Zamawiający udostępniani na stronie internetowej prowadzonego postępowania / platformie przetargowej.
9. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
1) w sprawach proceduralnych:
Magdalena Abramczyk, e-mail: przetargi.it@pup-wroclaw.pl;
2) w sprawach merytorycznych:
Daniel Łasicki, e-mail: przetargi.it@pup-wroclaw.pl.
10. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu niniejszym informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu z siedzibą: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22, w imieniu którego działa Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z IOD poprzez pocztę elektroniczną, którą należy kierować na adres: iod@pup-wroclaw.pl lub pisemnie na adres siedziby Urzędu;
3) Administrator przetwarza dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji zamówienia publicznego zgodnie z przepisami prawa z zakresu zamówień publicznych oraz finansów publicznych;
4) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
5) dane osobowe przetwarzane przez Administratora, podlegają zabezpieczeniom zapobiegającym nadużyciom lub niezgodnemu z prawem dostępowi lub przekazywaniu;
6) dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; jeżeli w powyższych okresach, zostanie wytoczone powództwo lub zostanie wszczęte postępowanie, w którym przetwarzane dane osobowe stanowią dowód, okres przetwarzania, przedłuża się do czasu prawomocnego zakończenia tego postępowania;
7) dane przetwarzane przez Administratora mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom realizującym usługi dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym o realizacji ich zadań, a także podmiotom, którym w oparciu o przepisy ustawy Pzp zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. W zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Urzędu;
8) prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania przysługuje zgodnie z art. 15 oraz art. 16 RODO; pozostałe prawa mogą być ograniczone, w sytuacjach kiedy Administrator jest prawnie zobowiązany do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa;
9) zgodnie z RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania klauzuli informacyjnej pracownikom, których dane osobowe będą udostępniane Zamawiającemu w celu przygotowania i złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.OI.3213.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 101652,16 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania Veeam Data Platform Advanced Enterprise Plus i VMware vSphere Standard 8, SW Bundle na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.

4.2.5.) Wartość części: 71624,44 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1. Cena brutto (C)=60 pkt
2. Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T)=40 pkt

1. Kryterium nr 1: Cena brutto (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie brutto w ramach danego zadania otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:

C = Cn/Cb x W

gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa brutto
Cb – cena badanej oferty brutto
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.

2. Kryterium nr 2: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T), waga = 40 pkt
Oferta z terminem dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy w ramach danego zadaniu otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższego:
1. do 3 dni od daty podpisania umowy=40 pkt
‍2. od 4 do 7 dni od daty podpisania umowy=30 pkt
‍3. od 8 do 12 dni od daty podpisania umowy=20 pkt
‍4.od 13 do 14 dni od daty podpisania umowy=10 pkt
1) W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin realizacji usługi 14 dni od daty podpisania umowy.
2) W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji usługi powyżej 14 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.

3. SUMA PUNKTÓW (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:

S = C + T
gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla biblioteki taśmowej IBM TS4300 przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.

4.2.5.) Wartość części: 5372,21 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1. Cena brutto (C)=60 pkt
2. Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T)=40 pkt

1. Kryterium nr 1: Cena brutto (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie brutto w ramach danego zadania otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:

C = Cn/Cb x W

gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa brutto
Cb – cena badanej oferty brutto
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.

2. Kryterium nr 2: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T), waga = 40 pkt
Oferta z terminem dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy w ramach danego zadaniu otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższego:
1. do 3 dni od daty podpisania umowy=40 pkt
‍2. od 4 do 7 dni od daty podpisania umowy=30 pkt
‍3. od 8 do 12 dni od daty podpisania umowy=20 pkt
‍4.od 13 do 14 dni od daty podpisania umowy=10 pkt
1) W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin realizacji usługi 14 dni od daty podpisania umowy.
2) W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji usługi powyżej 14 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.

3. SUMA PUNKTÓW (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:

S = C + T
gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy dyskowej IBM Flash System 5015 przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.

4.2.5.) Wartość części: 4955,51 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1. Cena brutto (C)=60 pkt
2. Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T)=40 pkt

1. Kryterium nr 1: Cena brutto (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie brutto w ramach danego zadania otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:

C = Cn/Cb x W

gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa brutto
Cb – cena badanej oferty brutto
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.

2. Kryterium nr 2: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T), waga = 40 pkt
Oferta z terminem dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy w ramach danego zadaniu otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższego:
1. do 3 dni od daty podpisania umowy=40 pkt
‍2. od 4 do 7 dni od daty podpisania umowy=30 pkt
‍3. od 8 do 12 dni od daty podpisania umowy=20 pkt
‍4.od 13 do 14 dni od daty podpisania umowy=10 pkt
1) W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin realizacji usługi 14 dni od daty podpisania umowy.
2) W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji usługi powyżej 14 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.

3. SUMA PUNKTÓW (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:

S = C + T
gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ExtremeCloud IQ Pilot Saas Subscription and PartnerWorksPlus Saas Support na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.

4.2.5.) Wartość części: 11500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1. Cena brutto (C)=60 pkt
2. Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T)=40 pkt

1. Kryterium nr 1: Cena brutto (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie brutto w ramach danego zadania otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:

C = Cn/Cb x W

gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa brutto
Cb – cena badanej oferty brutto
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.

2. Kryterium nr 2: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T), waga = 40 pkt
Oferta z terminem dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy w ramach danego zadaniu otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższego:
1. do 3 dni od daty podpisania umowy=40 pkt
‍2. od 4 do 7 dni od daty podpisania umowy=30 pkt
‍3. od 8 do 12 dni od daty podpisania umowy=20 pkt
‍4.od 13 do 14 dni od daty podpisania umowy=10 pkt
1) W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin realizacji usługi 14 dni od daty podpisania umowy.
2) W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji usługi powyżej 14 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.

3. SUMA PUNKTÓW (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:

S = C + T
gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ITManager w wersji Standard na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.

4.2.5.) Wartość części: 8200,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1. Cena brutto (C)=60 pkt
2. Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T)=40 pkt

1. Kryterium nr 1: Cena brutto (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie brutto w ramach danego zadania otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:

C = Cn/Cb x W

gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa brutto
Cb – cena badanej oferty brutto
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.

2. Kryterium nr 2: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T), waga = 40 pkt
Oferta z terminem dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy w ramach danego zadaniu otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższego:
1. do 3 dni od daty podpisania umowy=40 pkt
‍2. od 4 do 7 dni od daty podpisania umowy=30 pkt
‍3. od 8 do 12 dni od daty podpisania umowy=20 pkt
‍4.od 13 do 14 dni od daty podpisania umowy=10 pkt
1) W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin realizacji usługi 14 dni od daty podpisania umowy.
2) W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji usługi powyżej 14 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.

3. SUMA PUNKTÓW (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:

S = C + T
gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy:
1) wobec których nie zachodzi podstawa do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz w rozporządzeniu, o którym mowa w dziale X ust. 4 SWZ;
2) którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
d) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 2, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Zamawiający informuje, że „stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (zgodnie ze wzorem Załącznika nr 4 do SWZ), z którego wynikać będzie jednoznacznie:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy w dziale X SWZ.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w ust. 2, nie potwierdzą spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację ekonomiczną lub finansową, o których mowa w ust. 1 pkt 2.
8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz ofertą oświadczenia/dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego we wzorze oświadczenia, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, o którym w ust. 2 pkt 1; i tak w przypadku:
a) wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składają również Wykonawcy, którzy polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oraz Wykonawcy, którzy powierzyli realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
2) oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (w przypadku Wykonawcy, który polega na zasobach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby) potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ);
b) oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), tj. oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy (wg wzoru w Załączniku nr 5 do SWZ);
c) pełnomocnictwo (w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez Pełnomocnika).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia za pośrednictwem platformy przetargowej lub poczty elektronicznej w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień składania podmiotowych środków dowodowych jak niżej:
1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru w Załączniku nr 6 do SWZ).
a) Oświadczenia, wymienione w ust. 2 pkt 1, składa Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot, na którego zasobach polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
b) Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 2 pkt 1 dotyczące tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania;
c) Wykonawca, który polega na podwykonawcach niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 2 pkt 1, dotyczące tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp;
2) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego:
a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia,
b) w odniesieniu do warunku kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie obiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują te usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; w takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ) (jeśli dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-24 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy przetargowej zamieszczonej pod adresem: https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu Fiat Punto - Alpen ann den Rijn - Ostrzeszów
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania03-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam transportu Fiat Punto z Alpen ann den Rijn do Ostrzeszów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI