Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie opieki serwisowej nad modułami Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica/AMMS dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie opieki serwisowej nad modułami Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica/AMMS dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.,
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bde59e6f-87be-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informację o danych osobowych zawiera rozdział XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.2810.14.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest objęcie 24-miesięcznym serwisem Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica/AMMS i Bazodanowego, w ramach którego realizowanego będą następujące prace: Możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych przez 24 godziny na dobę. Wykonanie nielimitowanej liczby wizyt w miesiącu w dni robocze w siedzibie Zamawiającego. Administrowanie bazą danych Oracle oraz środowiskiem aplikacyjnym JBoos. Dostosowywanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego do potrzeb Zamawiającego między innymi pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników itp. Udzielanie, w razie potrzeby, instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, wg. potrzeb użytkownika. Pomoc w uruchamianiu nieużywanych dotąd funkcjonalności Oprogramowania Aplikacyjnego w ramach posiadanych licencji. Pomoc przy wdrożeniu nowych modułów i nowych funkcjonalności w ramach posiadanych modułów. Pilotaż poszczególnych problemów oraz doprowadzenie do jak najszybszego ich rozwiązania. Zamawiający wymaga osobistej realizacji umowy w zakresie:1. Opieka serwisowa nad oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica/AMMS produkcji Asseco Poland S.A oraz pomoc techniczna.2. Opieka serwisowa oraz wsparcie techniczna w zakresie serwerów w tym serwerów aplikacyjnych JBoos, platform integracyjnych i baz danych Oracle.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania