Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Szkoły Głównej Handlowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-17
  • Numer ogłoszenia768360-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 768360-N-2020 z dnia 17.12.2020 r.

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 15020000000000, ul. Aleja Niepodległości  162 , 02-554  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 648 608, e-mail dzp@sgh.waw.pl, faks 225 648 608.
Adres strony internetowej (URL): www.sgh.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Publiczna uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://sgh.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://sgh.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://sgh.eb2b.com.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie pisemnej (papierowej) należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Siedziba Zamawiającego w Warszawie al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Kancelaria Główna, budynek G, pok. 58 (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://sgh.eb2b.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Numer referencyjny: ADZP.25.50.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa komputerów przenośnych dlaSzkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 2. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, sprawnytechnicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Dostarczany przez Wykonawcę sprzęt powinienbyć wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty złożenia zamówienia jednostkowego przezZamawiającego. 3. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy podzespołów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia / specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu (załącznik nr 1 doSIWZ), Wykonawca winien dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż zaoferowane za cenęokreśloną w ofercie i umowie. 4. Oferowane komputery muszą posiadać co najmniej 24 miesięcznągwarancję udzieloną przez producenta., w tym co najmniej 6-miesięczną gwarancję na baterię. 5.Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu zostały wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia /Specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Jeżeli w opisieprzedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lubszczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę –należyprzyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, sąuzasadnione specyfiką zamówienia, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówieniaza pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz wskazują na parametry techniczne, eksploatacyjne iużytkowe przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w tym zakresie produktówo równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych lub użytkowych. Jednocześnie, zgodniez art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanymprzez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówieniaspełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Za przedmiot zamówienia o równoważnychparametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiający uzna produkt o parametrachtechnicznych, eksploatacyjnych oraz użytkowych nie gorszych niż te opisane przez podanie znakówtowarowych, patentów lub pochodzenia. W celu wykazania spełnienia tych wymagań Wykonawcawinien przedstawić specyfikację producenta potwierdzającą parametry oferowanego produktu, wjęzyku polskim lub angielskim – dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta. 8. Wprzypadku wątpliwości Zamawiającego co do równoważności oferowanych materiałów, ciężarudowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy pod rygorem odrzucenia oferty zpostępowania. 9. Uwaga: Ilości komputerów podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzuofertowym stanowią wielkość szacunkową i zostały podane na potrzeby oceny ofert. Cena ofertypodana w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, służy wyłącznie doporównania ofert. Umowa zawarta zostanie do wysokości środków podanych przez Zamawiającego wsposób o którym mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo doograniczenia realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie kwotowym nie więcej niż o 40% kwoty, októrej mowa w zdaniu poprzednim. 10. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmianilościowo-rzeczowych zamawianych komputerów wyspecyfikowanych w opisie przedmiotuzamówienia (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych typówkomputerów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych). Zmiany te nie mogą powodowaćzmian cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione komputery na własny koszt i ryzyko (transport wraz z wyładunkiem nawskazane przez Zamawiającego miejsce) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do13.00. do Działu Zakupów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Al. Niepodległości 162 – pok.043 12. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Opisieprzedmiotu zamówienia / Specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu stanowiącej załącznik nr 1 doSIWZ 2) Wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia podany w pkt II.8) powinien brzmieć:Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarciaumowy lub do wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia, określonego w § 2 ust.1 wzoruumowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi jako pierwsze. Wykonawca zobowiązany jestrealizować dostawy częściowe w terminie 15 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: odpisz właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw dowykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3powyżej, należy złożyć w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisemelektronicznym lub w formie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność zoryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego za pośrednictwem Platformypoprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego zapośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawopocztowe (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w formiepisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Wykonawca, który podlegawykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy, możeprzedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jegorzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lubprzestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienieszkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania orazpodjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiedniedla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemupostępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącegopodmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzieleniezamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6. Jeżelijest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia,Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkichlub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, ajeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. JeżeliWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawionew kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nieotwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, luboświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwymze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającegosiedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający możezwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy: Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zwykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższy dokument należyzłożyć w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formieelektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciukwalifikowanego podpisu elektronicznego za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę„Pytania/Informacje” lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem operatorapocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2020 r.poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w formie pisemnej lub kopii oświadczeniazłożonego na piśmie poświadczonej za zgodność z oryginałem . W przypadku wspólnego ubieganiasię o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. W przypadku gdy w prowadzonympostępowaniu zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca może odstąpić od złożenia ww.dokumentu. W sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminuokreślonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu na podstawieart. 26 ust. 3 ustawy wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja producenta dla komputera przenośnego typ1 20,00
Gwarancja producenta dla komputera przenośnego typ2 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach przewidzianych we wzorzeumowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.