Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SR.272.d.44.2023.RG „Dostawa wyposażenia wypożyczalni technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością – OWiT”, zadanie uzupełniające.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SR.272.d.44.2023.RG „Dostawa wyposażenia wypożyczalni technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością – OWiT”, zadanie uzupełniające.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d33d52a9-8477-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038573/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 SR.272.d.44.2023.RG „Dostawa wyposażenia wypożyczalni technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością – OWiT”, zadanie uzupełniające.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski.
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy: platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem, oraz w instrukcji dla Wykonawców znajdującej się na
stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Sposób sporządzenia, wysłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U .UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej jako „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych jest Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, reprezentowane przez Starostę Nowodworskiego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl, tel. 55 247 36 71.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod@nowydworgdanski.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r., o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1526), oraz innych ustaw i przepisów regulujących Wykonywanie zadań powiatu. W zakresie w jakim załatwienie sprawy odbywa się w sposób milczący, podstawą przetwarzania danych osobowych są również przepisy art. 122a – 122h, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775).
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SR.272.d.44.2023.RG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania i sprzętu wg zestawienia:
Lp. RODZAJ SPRZĘTU j. m. Ilość
KATALOG PODSTAWOWY
1. Oprogramowanie wspierające komunikację alternatywną osób z zaburzeniami mowy. szt. 1
2. Oprogramowanie wspierające ogólną komunikację alternatywną. szt. 1
3. Oprogramowanie wspomagające komunikację alternatywną osób z różnymi niepełnosprawnościami. szt. 1
4. Oprogramowanie do komunikacji alternatywnej osób niemówiących. szt. 2
5. Drukarka brajlowska. szt. 2
6. Terminal brajlowski. szt. 1
7. Lupa elektroniczna 4,3 cala. szt. 2
8. Lupa elektroniczna 5 cali. szt. 1
9. Lupa elektroniczna 7 cali. szt. 2
10. Powiększalnik wideo. szt. 1
11. System translacji brajla (oprogramowanie dla PC). szt. 1
12. Urządzenie do sterowania komputerem przy pomocy oczu. szt. 1
13. Bezprzewodowy mikrofon do aparatów słuchowych. szt. 2
14. Oprogramowanie do komunikacji alternatywnej dla osób nie mogących się komunikować za pomocą mowy wraz z tabletem. szt. 2
15. Urządzenie wzmacniające jakość dźwięku (odbiornik). szt. 1
16. Koncentrator tlenu. szt. 1
SŁUCH
17. Słuchawki dla niedosłyszących. szt. 1
18. Osobisty wzmacniacz dźwięku dla osób niedosłyszących. szt. 1
19. Słuchawki Bluetooth z pętlą indukcyjną. szt. 2
20. Mikrofon do aparatów słuchowych. szt. 1
21. Smartwatch wibrujący. szt. 2
22. Multimedialny program terapeutyczny do nauki mowy wraz z suplementem drukowanym. szt. 1
23. Osobisty system wspomagania słyszenia. szt. 1
24. Stacja/pętla indukcyjna przenośna dla niedosłyszących. szt. 2
WZROK
25. Telefon dla osób niepełnosprawnych. szt. 2
26. Zegarek specjalistyczny wspomagający mobilność i orientację. szt. 1
27. Klips wspomagający mobilność i orientację. szt. 2
28. Urządzenie mobilne do rozpoznawania tekstu i obiektów. szt. 2
29. Odtwarzacz książek mówionych. szt. 1
30. Smartwatch z wyświetlaczem brajlowskim. szt. 1
31. Klawiatura bezprzewodowa ze specjalistyczną myszą. szt. 2
32. Program udźwiękawiający. szt. 1
33. Monitor brajlowski. szt. 2
34. Czytnik kolorów. szt. 1
35. Przenośna lupa elektroniczna. szt. 1
36. Urządzenie do śledzenia wzroku (eye-tracker). szt. 1
37. Tablet współdziałający z oprogramowaniem wspomagającym komunikację alternatywną
(patrz pozycja nr 1 zestawienia). szt. 1
KOŃCZYNY GÓRNE
38. Interfejs (odbiornik) do przycisków sterujących komputera osobistego. szt. 2
39. Przyciski sterujące do komputera osobistego. szt. 2
40. Joystick bezprzewodowy. szt. 1
41. Head Pointer – wskaźnik do operowania urządzeniami. szt. 1
42. Klawiatura specjalistyczna. szt. 1
43. Przyciski sterujące do komputera osobistego o zwiększonej wytrzymałości. szt. 2
44. Mysz adaptowana. szt. 2
45. Przewodowy przycisk do urządzeń elektrycznych i elektronicznych. szt. 1
46. Urządzenie do sterowania myszą za pomocą ruchów głowy. szt. 1
47. Zestaw z technologią śledzenia ruchu gałek ocznych do terapii, edukacji i komunikacji alternatywnej (AAC) dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE). szt. 1
48. Specjalistyczna mysz komputerowa obsługiwana za pomocą ust. szt. 1
49. Klawiatura specjalistyczna do obsługi jedną ręką – lewą. szt. 1
50. Klawiatura specjalistyczna do obsługi jedną ręką – prawą. szt. 1
2. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Miejsce dostawy i uruchomienia: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 52, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
4. Wymieniona jednostka organizacyjna Powiatu Nowodworskiego nie jest stroną w postępowaniu, a dostarczony sprzęt nie jest przeznaczony na potrzeby oświatowe jednostki.
5. Pozostałe ustalenia:
1) sprzęt wymieniony w pkt. 1 powyżej musi posiadać minimalny okres gwarancji udzielony przez producenta lub dostawcę, nie krótszy niż 24 miesiące,
2) przedłużenie terminu gwarancji/rękojmi będzie punktowane jako jedno z kryterium oceny ofert,
3) sprzęt musi być fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolny od obciążeń prawami osób trzecich,
4) sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej,
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności oferowanego sprzętu w oparciu o informacje zamieszczone na stronie internetowej producenta,
6) Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego / oprogramowania biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu,
7) Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe / biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera.
8) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji,
9) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności,
10) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
11) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
12) Zamawiający dopuszcza powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy,
13) opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie minimalnych wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, wówczas, to zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych urządzeń ze stosownymi normami lub normami równoważnymi, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Wykonawca wykazuje, że dostawa, spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego,
14) zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych,
15) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami,
16) Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie sprzętu równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałym sprzętem użytym przy realizacji zamówienia,
17) Wykonawca w dniu dostawy sprzętu, dostarczy w postaci elektronicznej: Wykaz dostarczanego sprzętu wraz z jego numerami seryjnymi,
18) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru uszkodzonego/wadliwego sprzętu bezpośrednio od Zamawiającego (na zasadzie door-to-door), oraz zapewnienia (o ile dotyczy) minimum dwuletniego bezpłatnego wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji/rękojmi na sprzęt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Informacja o warunkach udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) warunek zdolności technicznej i zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonał minimum 2 dostawy sprzętu informatycznego, o wartości każdej dostawy min. 50.000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposobie określonych w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
4. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 4 do SWZ.
Podmiotowe oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przyczyn o których mowa w art. 108 ust. 1,
ustawy Pzp, wg wzoru na załączniku nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ.
Podmiotowe oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 5 do SWZ.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia z wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających
spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Wykazu dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na
rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z przyczyn niezależnych wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne odpowiednie dokumenty wg wzoru na załączniku nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych.
UWAGA!!!
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganymi cechami opisanymi w niniejszej SWZ oraz załącznikach do SWZ Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, wraz z ofertą, w zakresie sprzętu, wyposażenia i oprogramowania dokumentów typu: kart katalogowych lub opis sprzętu i oprogramowania które muszą zawierać co najmniej wszystkie parametry określone w Załączniku nr 1 do SWZ.
2. Karty katalogowe lub opis muszą przestawiać zdjęcia sprzętu, który oferuje Wykonawca. W przypadku gdy Zamawiający dopuścił tolerancje w poszczególnych parametrach,
o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia – w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić dopuszczane tolerancje wymiarów i zaoferować sprzęt, który już w karcie katalogowej uwzględnia dopuszczalne tolerancje parametrów i wskazać konkretne parametry oferowanego sprzętu mieszczące się w granicach tolerancji określonych przez Zamawiającego. Karty katalogowe lub inne dokumenty oferowanego przedmiotu zamówienia muszą zawierać niezbędne informacje, które umożliwią Zamawiającemu ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający informuje, iż w przypadku niezłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub w sytuacji, w której złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5. Kompletne przedmiotowe środki dowodowe należy przesłać wraz z ofertą, spakowane i podpisane podpisem elektronicznym.
UWAGA:
Przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą i wstępnymi oświadczeniami powinny stanowić jeden spakowany i podpisany elektronicznie plik w formacie PDF.
UWAGA:
Oferty zawierające błędne przedmiotowe środki dowodowe, rozbieżne ze specyfikacją przedmiotu zamówienia, nie podlegają poprawie i zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
3. Zamawiający informuje, iż w przypadku niezłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub w sytuacji, w której złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający nie wymaga innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wstępne oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne (konsorcjum), wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 5 do SWZ, składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy opis rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w załączniku nr 9 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pozostałe informacje.
1. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa Pzp nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa Pzp.
2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
3. W przypadku, gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w SWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.
4. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa wyżej, jeżeli: w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.
5. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311-315 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania w przedmiotowym postępowaniu aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
10. Zamówienie jest finansowane z Państwowego Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.