Sprzedaż i dostarczenie laptopów, tabletów, urządzeń wielofunkcyjnych, programów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzedaż i dostarczenie laptopów, tabletów, urządzeń wielofunkcyjnych, programów multimedialnych oraz monitorów interaktywnych jako doposażenie do placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów – edycja 2”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-17
  • Numer ogłoszenia766836-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 766836-N-2020 z dnia 17.12.2020 r.

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa: Sprzedaż i dostarczenie laptopów, tabletów, urządzeń wielofunkcyjnych, programów multimedialnych oraz monitorów interaktywnych jako doposażenie do placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów – edycja 2”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt Numer RPPK.09.01.00-18-0002/19, dofinansowany ze środków RPO WP 2014-2020, Oś Priorytetowa IX: Jakość edukacji i kompetencji w regionie, działanie: 9.1 Rozwój edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny 65061400000000, ul. Rynek  1 , 35-064  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 754 636, e-mail zampub@erzeszow.pl, faks 178 754 634.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.erzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.erzeszow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.erzeszow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej, w postaci papierowej, osobiście lub za pomocąposłańca lub operatora pocztowego
Adres:
Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczenie laptopów, tabletów, urządzeń wielofunkcyjnych, programów multimedialnych oraz monitorów interaktywnych jako doposażenie do placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów – edycja 2”
Numer referencyjny: CZ-D.271.100.268.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie laptopów, tabletów, urządzeń wielofunkcyjnych, programów multimedialnych oraz monitorów interaktywnych jako doposażenie dla 4 placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów – edycja 2” o numerze RPPK.09.01.00-18-0002/19-00 dofinansowanego ze środków RPO WP 2014-2020, Oś Priorytetowa IX: Jakość edukacji i kompetencji w regionie, działanie: 9.1 Rozwój edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:1) Opis, zakres i przedmiot części:a) Część 1: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa laptopów/notebooków, tabletów oraz pakietów aplikacji biurowych zainstalowanych na laptopach/notebookach jako doposażenie dla placówek oświatowych objętych projektem pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów – edycja 2” zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia. W skład zamówienia wchodzą:- Tablet – 9 szt.- Laptop/notebook – 5 szt.- Pakiet aplikacji biurowych – 5 pakietówb) Część 2:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych jako doposażenie dla placówek oświatowych objętych projektem pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów-edycja 2” zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia. W skład zamówienia wchodzą:- Urządzenie wielofunkcyjne – 4 szt.c) Część 3:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa gier i programów multimedialnych jako doposażenie dla placówek oświatowych objętych projektem pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów-edycja 2” zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia. W skład zamówienia wchodzą:- Pakiet programów multimedialnych logopedycznych – 4 pakiety,- Zestaw gier wielkoformatowych i multimedialnych – 4 zestawy,- Program multimedialny do nauki zagadnień matematyczno-przyrodniczych – 4 zestawy,- Aplikacja multimedialna – 5 zestawów.d) Część 4:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa monitorów interaktywnych jako doposażenie dla placówek oświatowych objętych projektem pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów-edycja 2” zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia. W skład zamówienia wchodzą:- Monitory interaktywne – 5 kpl.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik do SIWZ i wzór umowy (wspólny dla wszystkich części).

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213200-7
30213100-6
48900000-7
42962000-7
48520000-9
32322000-6
30231320-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 20
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 20 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Termin, o którym mowa powyżej może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – „termin dostawy”).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert)Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa wart. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj., że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (określony w złożonej ofercie nazwą jego producenta oraz modelem i/lub symbolem (jeśli występują)) posiada parametry techniczne, elementy wyposażenia, funkcje spełniające wymagania w odniesieniu do wybranych – poniżej wymienionych – a szczegółowo określonych w załączniku do SIWZ pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” w następujących pozycjach tego załącznika: 1) dla części 1:a) Laptop/notebook – poz. nr 3 (matryca), poz. nr 5 (pamięć operacyjna RAM), poz. nr 6 (dysk twardy), poz. nr 7 (wyposażenie multimedialne);b) Tablet – poz. nr 1 (ekran), poz. nr 2 (pamięć RAM)i poz. nr 3 (pamięć FLASH)2) dla części 2:Urządzenie wielofunkcyjne: poz. nr 1 (typ urządzenia), poz. nr 2 (technologia druku), poz. nr 4 (wyświetlacz), poz. nr 6 (prędkość kopiowania kolorowego i czarnego A4), poz. nr 7 (kopiowanie w kolorze), poz. nr 9 (automatyczne kopiowanie dwustronne), poz. nr 10 (prędkość drukowania kolorowego i czarnego A4), poz. nr 12 (automatyczny druk dwustronny);3) dla części 3: NIE DOTYCZY (W zakresie części 3 Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego).4) dla części 4:Monitor interaktywny: poz. nr 1 (funkcje), poz. nr 2 (technologia), poz. nr 3 (ilość pkt dotyku), poz. nr 4 (przekątna), poz. nr 7 (wbudowane głośniki), poz. nr 9 (żywotność matrycy).Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w odpowiedzi na wezwanie, Wykonawca złoży: karty katalogowe i/lub foldery i/lub opisy sprzętu i/lub wydruki ze stron internetowych i/lub inne dokumenty zawierające informacje dotyczące parametrów technicznych, elementów wyposażenia, funkcji oferowanego sprzętu co najmniej w zakresie wyżej wymienionym (tj. dla części 1: w odniesieniu do poz. 3, 5, 6, 7 (laptop/notebook) i poz. 1, 2, 3 (tablet); dla części 2: w odniesieniu do poz. 1, 2, 4, 6, 7, 9, 10, 12; dla części 4: w odniesieniu do poz. 1, 2, 3, 4, 7, 9 Załącznika pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”)Zaleca się, aby każdy z dokumentów, o których mowa powyżej, w celu umożliwienia jego bezproblemowej identyfikacji został przez Wykonawcę odpowiednio oznaczony (np. której części zamówienia, którego sprzętu, którego oraz parametru technicznego, elementu wyposażenia, funkcji oraz której pozycji szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dany dokument dotyczy) oraz złożony w języku polskim (lub w języku obcym wraz tłumaczeniem na język polski). Jeżeli na potwierdzenie spełnienia wymagań składane będą wydruki ze stron internetowych, zgodnie z utrwalonym orzecznictwem traktowane są one jako kopia i winny one być poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.Np. Karta katalogowa, folder lub opis lub wydruk ze strony internetowej dla urządzenia z części 4 (MONITOR INTERAKTYWNY musi zawierać co najmniej takie dane, aby w sposób jednoznaczny i bezsporny potwierdzały, że spełnione są niżej wymienione wymogi (parametry, elementy wyposażenia, funkcje):- poz. nr 1: funkcje – funkcja tablicy interaktywnej, tryb białej tablicy suchościeralnej, przeglądarka plików MS Office, PDF i zdjęć, odtwarzacz filmów, przeglądarka stron WWW, aplikacja do wizualizerów, - poz. nr 2: technologia – podczerwień (IR), rejestracja: palec, w rękawiczce lub inny dowolny przedmiot; interfejs dotykowy: USB, grubość szkła: 4mm, twardość szkła: 7H;- poz. nr 3: ilość pkt dotyku – Min 20 pkt.- poz. nr 4: przekątna – Min. 75”- poz. nr 7: wbudowane głośniki – Tak: 2 x min 15W- poz. nr 9: żywotność matrycy – . Min 50 000 godzinJeżeli dany dokument (np. karta katalogowa) nie zawiera wszystkich danych wymaganych przez Zamawiającego (w pozycjach wyżej wskazanych), dokument ten winien zostać uzupełniony innym wyżej wymienionym dokumentem (np. opis sprzętu, wydrukiem ze strony internetowej) wskazującym na spełnianie wszystkich wymagań (w pozycjach wyżej wskazanych) żądnych przez Zamawiającego dla danego sprzętu). Brak dokumentu w zakresie danej pozycji asortymentowej lub brak informacji o wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrach technicznych, elementach wyposażenia, funkcjach (w pozycjach wyżej wskazanych) spowoduje, ze dokument będzie złożony nieskutecznie (nie potwierdzi spełnienia wymagań przez oferowane dostawy).Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyniku wezwania, złoży dokument lub dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zakresie szerszym niż wymaga Zamawiający (tj. w odniesieniu również do innych pozycji „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia” niż wskazane powyżej przez Zamawiającego dla poszczególnych części) – zakres ten (tj. oferowane w tych pozycjach pozostałe parametry techniczne, elementy wyposażenia, funkcje) musi spełniać również wszystkie wymagania określone w tych pozycjach w Załączniku do SIWZ pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA zawierający również formularze cenowe dla poszczególnych części zamówienia oraz oświadczenia dotyczące zaoferowanego terminu dostawy. 2. Pełnomocnictwa – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 3.Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiającym pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa (brutto) 60,00
Termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sprzedaż i dostawa laptopów oraz tabletów jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów – edycja 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa laptopów/notebooków, tabletów oraz pakietów aplikacji biurowych zainstalowanych na laptopach/notebookach jako doposażenie dla placówek oświatowych objętych projektem pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów – edycja 2” zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia. W skład zamówienia wchodzą:- Tablet – 9 szt.- Laptop/notebook – 5 szt.- Pakiet aplikacji biurowych – 5 pakietów 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik do SIWZ i i wzór umowy (wspólny dla wszystkich części).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213200-7, 30213100-6, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa (brutto) 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 20 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Termin, o którym mowa powyżej może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – „termin dostawy”).


Część nr: 2 Nazwa: Sprzedaż i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów – edycja 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych jako doposażenie dla placówek oświatowych objętych projektem pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów-edycja 2” zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia. W skład zamówienia wchodzą:- Urządzenie wielofunkcyjne – 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42962000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa (brutto) 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 20 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Termin, o którym mowa powyżej może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – „termin dostawy”).


Część nr: 3 Nazwa: Sprzedaż i dostawa gier, programów multimedialnych oraz aplikacji mobilnych jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów – edycja 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa gier i programów multimedialnych jako doposażenie dla placówek oświatowych objętych projektem pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów-edycja 2” zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia. W skład zamówienia wchodzą:- Pakiet programów multimedialnych logopedycznych – 4 pakiety,- Zestaw gier wielkoformatowych i multimedialnych – 4 zestawy,- Program multimedialny do nauki zagadnień matematyczno-przyrodniczych – 4 zestawy,- Aplikacja multimedialna – 5 zestawów2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik do SIWZ i wzór umowy (wspólny dla wszystkich części).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48520000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa (brutto) 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 20 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Termin, o którym mowa powyżej może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – „termin dostawy”).


Część nr: 4 Nazwa: Sprzedaż i dostawa monitorów interaktywnych jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów – edycja 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa monitorów interaktywnych jako doposażenie dla placówek oświatowych objętych projektem pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów-edycja 2” zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia. W skład zamówienia wchodzą:- Monitory interaktywne – 5 kpl.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik do SIWZi i wzór umowy (wspólny dla wszystkich części).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6, 30231320-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa (brutto) 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 20 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Termin, o którym mowa powyżej może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – „termin dostawy”).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa kanalizacji deszczowej na ul. Klonowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI