IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców zaproszonych do składania ofert. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 17.000,00 (słownie: siedemnaście tysięcy) PLN 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. 30 dni, włącznie z dniem składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert, o godz. 11:00.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. b) w gwarancjach bankowychc) w gwarancjach ubezpieczeniowychd) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.e) w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu DZZK/134/DI/2020”. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.4.Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie:1) w przypadku wadium w formie pieniężnej – data i godzina zaksięgowania wpływu środków na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie dowodu wpłaty zaleca się dołączyć do oferty;2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Dokument należy przekazać w następujący sposób: dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą, albo złożyć w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta (osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta), za pośrednictwem Platformy Zakupowej.1. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiającego.2. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej musi ona zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.3. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa):1) nazwę i adres Zamawiającego,2) oznaczenie (numer) postępowania,3) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą.4. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 ustawy Pzp, to jest:- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp;oraz - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.5. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postepowania.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.8. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
5
Kryteria selekcji wykonawców:
Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza lub równa 5 (pięć), Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5 (pięć), Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 (pięciu) Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z procedurą określoną poniżej.Kwalifikacja na listę Wykonawców zaproszonych do składania ofert nastąpi na podstawie oceny punktowej dodatkowego wykazu wykonanych/wykonywanych zamówień oraz dodatkowego wykazu osób, które Wykonawca musi przedłożyć na wezwanie Zamawiającego . Do dodatkowego wykazu wykonanych/wykonywanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, iż zamówienia zostały wykonane należycie. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza posłużenia się w dodatkowym wykazie wykonanych/wykonywanych zamówień tymi samymi zamówieniami, a w dodatkowym wykazie osób – tymi samymi osobami, które zostały umieszczone odpowiednio w podstawowych wykazach, składanych na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, ani też zamówieniami lub osobami, stanowiącymi potencjał podmiotu trzeciego.Zamówienia z wykazu wykonanych/wykonywanych zamówień muszą spełniać te same wymagania, które zostały określone w warunkach, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne – zgodnie z rozdz. VI SIWZ. Za każde zamówienie z wykonanych/wykonywanych zamówień, spełniające wymagania określone przez Zamawiającego, zostaną przyznane 2 punkty, przy czym łącznie za wykaz wykonanych/wykonywanych Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 punktów. Wskazane jest sporządzenie wykazu zamówień w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz doświadczenie – wykaz nr 2 .Osoby z wykazu osób muszą spełniać te same wymagania, które zostały określone w warunkach, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, przy czym nie ma znaczenia, które z poszczególnych, określonych wymagań spełnia każda z tych osób. Za każdą osobę z wykazu osób, spełniającą wymagania określone przez Zamawiającego, zostanie przyznany 1 punkt, przy czym łącznie za wykaz osób Wykonawca może otrzymać maksymalnie 5 punktów. Wskazane jest sporządzenie wykazu osób w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ – Wykaz potencjał kadrowy – wykaz nr 4.W przypadku, gdy po dokonaniu oceny w sposób określony powyżej, na ostatnim miejscu kwalifikującym Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu znajdzie się więcej niż 1 Wykonawca, do składania ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy, którzy znajdą się na tym miejscu.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Maksymalna cena oferty brutto |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy (IPU)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
1) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp nie udostępnia części SIWZ na stronie internetowej (załącznik nr 1 do OPZ), ponieważ są to informacje o charakterze chronionym w rozumieniu art. 8 ust. 2a ustawy Pzp i nie mogą zostać udostępnione na zasadach ogólnych (dalej „Informacje Chronione”). 2) Zgodnie z dyspozycją art. 37 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące zasady udostępnienia Informacji Chronionych:a) wykonawca może uzyskać dostęp do Informacji Chronionych na wniosek podpisany przez uprawnionego do reprezentacji przedstawiciela wykonawcy (wnioski należy składać zgodnie z rozdziałem XVIII pkt 2 SIWZ), zawierający również:b) następujące dokumenty: Umowa do zachowaniu poufności otrzymanych informacji (wzór Umowy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ ) podpisane przez uprawnionego do reprezentacji przedstawiciela wykonawcy,c) Informacje Chronione będą przekazywane wykonawcy, po weryfikacji wniosku i jego załączników,d) Informacje Chronione będą przekazywane poprzez Platformę Zakupową lub pocztą elektroniczną na wskazany we wniosku adres e-mail lub osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru; 3) Zobowiązanie do zachowania poufności jest nieograniczone w czasie i trwa pomimo nie złożenia przez Wykonawcę wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dalej zwany „Wnioskiem”), oferty lub nie wybrania złożonej przez Wykonawcę oferty do realizacji zamówienia, jak również w przypadku wyboru oferty do realizacji. Wykonawca/Podwykonawca oraz ich pracownicy zobowiązani są nie ujawniać Informacji Chronionych osobom trzecim zarówno w okresie trwania postępowania o zamówienie publiczne, jak i po ogłoszeniu jego wyniku oraz po zawarciu umowy z wybranym wykonawcą.4. Część informacji dotycząca infrastruktury teleinformatycznej Zamawiającego (załącznik do OPZ – dalej „materiały zastrzeżone“) stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.). Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, będą zobowiązani podpisać umowę dotyczącą zachowaniu udostępnionej informacji w poufności.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Chroniony charakter części OPZ: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawyPzp nie udostępnia części SIWZ na stronie internetowej (załącznik nr 1 do OPZ), ponieważsą to informacje o charakterze chronionym w rozumieniu art. 8 ust. 2a ustawy Pzp i nie mogązostać udostępnione na zasadach ogólnych (dalej „Informacje Chronione”).
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-03, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: