Serwis central i sieci telefonicznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Serwis central i sieci telefonicznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, urzędów skarbowych województwa pomorskiego oraz Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-10-26
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00233829
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
serwis central i sieci telefonicznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, urzędów skarbowych województwa pomorskiego oraz Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 75/76

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583002300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

serwis central i sieci telefonicznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, urzędów skarbowych województwa pomorskiego oraz Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73c19103-2cde-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014403/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Konserwacja i serwisowanie central telefonicznych jednostek KAS województwa pomorskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pomorskie.kas.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-gdansk.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader.
2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf.
3. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
4. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania / Informacje”. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu. Z zakładki „Pytania / Informacje” Wykonawca i Zamawiający będą korzystać po upływie terminu składania ofert, np. w celu wyjaśnień oraz uzupełnienia oferty.
5. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), dalej RODO, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk, tel. 58 300 23 00, adres e mail: ias.gdansk@mf.gov.pl,
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail iod.gdansk@mf.gov.pl ,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, na usługę pod nazwą: serwis central i sieci telefonicznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, urzędów skarbowych województwa pomorskiego oraz Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
3) znak postępowania: 2201-ILN-2.260.34.2021, prowadzonym w trybie podstawowym,
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwanego dalej pzp:
a) upoważnieni przez Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku,
b) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.),
c) podmioty przetwarzające - którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych,
d) podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
e) podmioty uczestniczące w realizacji Umowy.
5) Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia swoich danych.
6) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z pzp.
9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
10) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
11) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2201-ILN-2.260.34.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 337398,37 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Do zakresu świadczonych przez Wykonawcę usług serwisu central telefonicznych i urządzeń telefonicznych należy:
1) serwis central telefonicznych wymienionych poniżej zgodnym z częścią zamówienia,
2) serwis w celu utrzymania stałej sprawności technicznej wewnętrznej sieci telefonicznej przewodowej,
3) serwis aparatów telefonicznych przyłączonych do centrali telefonicznych wymienionych poniżej zgodnym z częścią zamówienia,
4) doradztwo w zakresie organizacji oraz minimalizacji kosztów łączności,
5) współpraca w imieniu Zamawiającego z dostawcami usług telefonicznych w zakresie pomiarów oraz lokalizacji uszkodzeń linii miejskich,
6) sporządzanie na wniosek Zamawiającego raportów komputerowych zrealizowanych rozmów telefonicznych dla central telefonicznych (które umożliwiają ich wykonanie)
w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Usługi, o których mowa w ust. 1, będą wykonywane z częstotliwością co dwa miesiące - 6 razy w roku 2022 i co dwa miesiące - 6 razy w roku 2023. Wykonanie prac zostanie potwierdzone w protokole wykonania serwisu sporządzonym przez Wykonawcę, podpisanym przez strony umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.2. Zamawiający wybierze ofertę dla każdej z części kierując się następującymi kryteriami wyboru:

l.p. nazwa kryterium waga
1. cena oferty (C ) 60 %
2. reakcja na awarię (A) 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: reakcja na awarię

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Do zakresu świadczonych przez Wykonawcę usług serwisu central telefonicznych i urządzeń telefonicznych należy:
1. czynności dla systemu BusinessPhone 250:
- bieżące programowe zmiany konfiguracji użytkowej,
- bieżąca korekta czasu systemowego (letni/zimowy),
- identyfikacja i usuwanie usterek i awarii sprzętowych,
- identyfikacja i usuwanie usterek programowych,
- kontrola łączy ISDN oraz poprawności współpracy z operatorami publicznymi,
- kontrola stanu zabezpieczeń nad napięciowych,
- kontrola zasilania awaryjnego,
- kontrola infrastruktury systemu łączności bezprzewodowej DECT (radiobazy, karty),
- optymalizacja oprogramowania (service pack),
- przegląd i kasowanie logów alarmowych, analiza błędów;
2) czynności dla systemu MX-One 4.xx Telephony System:
- sprawdzanie statusu systemu i logu alarmów systemowych, analiza i diagnoza problemu w przypadku wystąpienia poważniejszych alarmów i podjęcie odpowiednich czynności prowadzących do ich usunięcia,
- sprawdzanie stanu łączy miejskich ISDN PRA/BRA oraz łączy prywatnych pomiędzy centralami MX-One i BP250 i odblokowywanie ich. W przypadku braku możliwości zdalnego odblokowania wizyta serwisowa w miejscu zainstalowania łącza,
- sprawdzanie statusu telefonów IP we wszystkich lokalizacjach. W przypadku niewłaściwego statusu próba restartu lub zdalnego zalogowania ew. interwencja lokalna na miejscu. Wizyta serwisowa w miejscu zainstalowania aparatu,
- sprawdzanie możliwości wykonywania oraz jakości wszelkiego typu połączeń (wychodzących, przychodzących, wewnętrznych) w ruchu miejskim oraz pomiędzy lokalizacjami. W przypadku wystąpienia problemów diagnoza ich przyczyny, jeżeli problem leży poza systemem MX-ONE np. w sieci LAN czy WAN próba udokumentowania problemów z siecią - zapisanie do logu aktualnych parametrów sieci,
- sprawdzanie statusu taryfikacji i monitorowanie fizycznych plików taryfikacyjnych na dysku MX-One oraz poprawności ich archiwizacji przez skrypty systemowe,
- okresowe wykonywanie backupów systemowych typu config_mirror i safety backup, okresowe kopiowanie plików backupów systemowych z serwera (LIM 1) na komputer serwisowy,
- oczyszczenie serwerów z różnego rodzaju plików tymczasowych np. core reports, stare pliki taryfikacyjne, log, tracing,

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.2. Zamawiający wybierze ofertę dla każdej z części kierując się następującymi kryteriami wyboru:

l.p. nazwa kryterium waga
1. cena oferty (C ) 60 %
2. reakcja na awarię (A) 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: reakcja na awarię

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

16.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy pzp Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum jedną usługę o podobnym charakterze (tj. polegającą na serwisowaniu central telefonicznych) o wartości minimum:
- 75 000,00 zł brutto – dla części 1,
- 75 000,00 zł brutto – dla części 2
W przypadku składnia przez Wykonawcę oferty na obie części to będzie brana pod uwagę wartość łączna - minimum dla obu części 150.000, 00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie powyższego warunku wykonawca załącza do oferty wykaz wykonanych/wykonywanych usług (Załącznik nr 5 do SWZ), który powinien uwzględniać usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 8 pzp.
3.. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wprowadzone w projektowanych postanowieniach umowy . Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 i art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ias-gdansk.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wywóz szamba- Ostróda
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wywóz szamba. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2021/2022
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gdańsk: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gdańsk: Usługa ochrony obiektów Szpitala i obsługi szatni
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Zakup i dostawa osprzętu sieciowego, teleinformatycznego oraz akcesoriów sieciowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI