Rozwój systemu kopii zapasowych i systemów Firewall w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozwój systemu kopii zapasowych i systemów Firewall w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemu informatycznego Szpitala
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCibórz
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2023-09-15
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-06
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00384481
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozwój systemu kopii zapasowych i systemów Firewall w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemu informatycznego Szpitala

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cibórz

1.5.2.) Miejscowość: Cibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 506 60 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 68 341 94 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.flejsierowicz@ciborz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciborz.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój systemu kopii zapasowych i systemów Firewall w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemu informatycznego Szpitala

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-779f01b9-4ca8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060583/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-779f01b9-4ca8-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ ,ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13. Minimalne wymagania technicznedotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu, Cibórz 5, 66-213 Skąpe, Tel. 068 506 60 00
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu jest Pan Grzegorz Miłek, e-mail: iod@ciborz.eu *;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Rozwój systemu kopii zapasowych i systemów Firewall w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemu informatycznego Szpitala prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2210.16.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozwój systemu kopii zapasowych i systemów Firewall w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemu informatycznego Szpitala zgodnie z SWZ i załącznikami

4.2.6.) Główny kod CPV: 72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje przynajmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegające na budowie środowiska obejmującego m.in. dostawę urządzeń sieciowych wraz ich wdrożeniem o wartości każdej z tych dostaw minimum 300 000,00 zł
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli ma do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia, w szczególności dysponuje co najmniej:
- Kierownikiem Projektu (min. jedna osoba, która spełnia łącznie poniższe warunki):
 posiada znajomość metodyk zarządzania projektami potwierdzoną posiadaniem certyfikatu Prince2 Practitioner lub równoważnego wydanego przez niezależną organizację certyfikującą
 posiada minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu i kierowaniu zespołem
- min. 3 specjalistami inżynierami posiadającymi uprawnienia inżyniera rozwiązań producenta dostarczanych urządzeń infrastruktury sieciowej o statusie min. Network Professional
- min. 1 specjalistą inżynierem posiadającym certyfikację producenta oprogramowania do zarządzani domeną np. Microsoft Certfied Solutions Expert
c) Wykonawca musi posiadać certyfikat na projektowanie sprzedaż i wdrażanie rozwiązań teleinformatycznych. Świadczenie usług serwisowych i konsultingowych 27001:2017-06 lub równoważny
d) Wykonawca musi posiadać udokumentowaną aktualną certyfikację z zakresu rozwiązań sieciowych – JCNP (Juniper Certified Network Professional) oraz wykazać posiadanie co najmniej 3 inżynierów legitymujących się wskazaną certyfikacją
e) Wykonawca musi posiadać udokumentowaną aktualną certyfikację producenta oferowanego rozwiązania do backupu
f) Wykonawca musi posiadać aktualną udokumentowaną certyfikację z zakresu rozwiązań chmurowych, np. VCP (VMware Certified Professional) oraz wykazać posiadanie co najmniej 2 inżynierów legitymujących się wskazaną certyfikacją
g) Wykonawca musi posiadać aktualną udokumentowaną certyfikację z zakresu sprzedaży oferowanych rozwiązań UTM - oraz wykazać posiadanie co najmniej 1 inżyniera legitymującego się certyfikacją NSE (The Fortinet Network Security Expert)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa wart. 108 ust. 1 pkt. 5 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SWZ;
2) wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegające na budowie środowiska obejmującego m.in. dostawę urządzeń sieciowych wraz ich wdrożeniem o wartości każdej z tych dostaw minimum 300 000,00 zł wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;
3) wykaz osób spełniających następujące warunki:
- Kierownik Projektu (min. jedna osoba, która spełnia łącznie poniższe warunki):
 posiada znajomość metodyk zarządzania projektami potwierdzoną posiadaniem certyfikatu Prince2 Practitioner lub równoważnego wydanego przez niezależną organizację certyfikującą
 posiada minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu i kierowaniu zespołem
- min. 3 specjalistów inżynierów posiadających uprawnienia inżyniera rozwiązań producenta dostarczanych urządzeń infrastruktury sieciowej o statusie min. Network Professional
- min. 1 specjalista inżynier posiadający certyfikację producenta oprogramowania do zarządzani domeną np. Microsoft Certfied Solutions Expert
4) certyfikat na projektowanie, sprzedaż i wdrażanie rozwiązań teleinformatycznych. Świadczenie usług serwisowych i konsultingowych 27001:2017-06 lub równoważny
5) certyfikat z zakresu rozwiązań sieciowych – JCNP (Juniper Certified Network Professional) z wykazem co najmniej 3 inżynierów legitymujących się wskazaną certyfikacją
6) certyfikat z zakresu autoryzacji producenta dotyczący oferowanych urządzeń do backupu
7) certyfikat z zakresu rozwiązań chmurowych np. VCP (VMware Certified Professional) z wykazem co najmniej 2 inżynierów legitymujących się wskazaną certyfikacją
8) certyfikat z zakresu sprzedaży oferowanych rozwiązań UTM z wykazem co najmniej 1 inżyniera legitymującego się certyfikacją NSE (The Fortinet Network Security Expert)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Na potwierdzenie zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w zakresie:


Przełącznik rdzeniowy
- dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną;
- dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną;
- deklaracja zgodności CE;
- dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest serwisowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną
- dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt będzie serwisowany przez autoryzowanego partnera producenta lub przez producenta
Serwer Backup-u
- dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO-9001:2015,
- dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO-50001,
- dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO-14001,
- deklaracja zgodności CE;
- dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest serwisowany zgodnie z normą ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 lub równoważną
- dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt będzie serwisowany przez autoryzowanego partnera producenta lub przez producenta
- dokument potwierdzający (wydruk ze strony internetowej www.epeat.net) spełnienie normy co najmniej Epeat Bronze

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 11),
c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 19 lit. b),
d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia dot. potwierdzenia braku podlegania wykluczeniu oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że co najmniej jeden z nich spełnia warunki udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-15 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie konwersacji z messengera- Nowa Sól
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania05-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie konwersacji z messengera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI