Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa klastra urządzeń Barracuda Message Archiver 650
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226459791
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa klastra urządzeń Barracuda Message Archiver 650
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64701b23-e724-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polskieradio.logintrade.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. dostępnej pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net (dalej zwana: „Platformą”). Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustwowe.html
2. Komunikacja ustna, telefoniczna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z niniejszym postępowaniem. Treść i przebieg rozmów będzie dokumentowany przez Zamawiającego. W pozostałych przypadkach wymagana jest komunikacja przy wykorzystaniu Platformy. Z wyjątkiem wskazanym w pierwszym zdaniu, Platforma służyć będzie do wymiany wszelkich pism, zawiadomień i informacji związanych z niniejszym postępowaniem, w szczególności wyjaśnień treści SWZ, modyfikacji treści SWZ, dotyczących przedłużenia terminu składnia ofert, wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, dotyczące dokonania poprawy omyłek, wyboru oferty najkorzystniejszej, przedłużenia terminu związania ofertą i innych wymaganych ustawą.
3. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
4. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A., stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
5. Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest p. Anastazja Kawalec – Biuro Zamówień Publicznych, tel.: 22 645 97 91.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w ofertach i załącznikach do ofert lub w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji umów.
2. Administratorem danych osobowych, o których mowa w pkt 1, jest Zamawiający – Polskie Radio S.A. w Warszawie; adres: 00-977 Warszawa, al. Niepodległości 77/85. W sprawach związanych z danymi osobowymi, o których mowa w pkt 1, należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, adres e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 022 645 34 03.
3. Dane osobowe, o których mowa w pkt 1, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, tj. z uwagi na fakt, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze i do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratorów, związanych z realizacją umowy, z zastrzeżeniem pkt 4 i 5.
4. Dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, dotyczące wyroków skazujących, naruszeń prawa lub powiązanych środków bezpieczeństwa, w szczególności dane osobowe ujawnione
w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, udostępniane będą w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy pzp do upływu terminu do ich wniesienia.
5. Dane osobowe, o których mowa w pkt 1, są jawne z wyjątkiem danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych, biometrycznych, danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
6. Odbiorcami danych osobowych uzyskanych w trakcie postępowania, o których mowa w pkt 1 będą upoważnieni pracownicy Polskiego Radia S.A. w Warszawie, Logintrade S.A. we Wrocławiu, adres: 54-203 Wrocław, ul. Legnicka nr 57D lok. B/J, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000438056, NIP 8942953589, REGON 020811830, jako właściciela i operatora Platformy Zakupowej Logintrade, na której Polskie Radio S.A. prowadzi postępowania o udzielenie zamówień publicznych, działając pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net oraz PZP24.pl. sp. z o. o. we Wrocławiu 54-203 Wrocław, ul. Legnicka nr 57D lok. B/J, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000505029, NIP 8971797896, REGON: 022393643, jako podmiot obsługujący Platformę Zakupową Logintrade w zakresie zamówień publicznych
i prowadzonych przez Polskie Radio S.A. postępowań o udzielenie zamówień.”
7. Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt 1 będą również osoby i podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania, w tym umowa, na podstawie:
art. 18, art. 74 ustawy pzp oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępnie do informacji publicznej, a także innych przepisów prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pełna treść klauzuli informacyjnej została zawarta w pkt II SWZ - INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.B5.14.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa klastra urządzeń Barracuda Message Archiver 650 stanowiących sprzętowy system archiwum poczty elektronicznej. Zamówienie obejmuje zakup
i dostawę dwóch urządzeń, które rozbudują system archiwum poczty elektronicznej o dodatkową pojemność.
1. Archiwum poczty elektronicznej składa się z następujących urządzeń: 2 urządzenia o pojemności 8TB netto Barracuda Message Archiver BMA650 pracujące w klastrze active/pasive:
S/N: 1048518
S/N: 1217246
Aktualna wersja firmware: 5.2.5.002
2. W ramach postępowania Zamawiający wymaga: dostarczenia do Zamawiającego, al. Niepodległości 77/85 w Warszawie, dwóch urządzeń w celu rozbudowy pojemności przechowywania zarchiwizowanych danych poczty elektronicznej o minimum 8TB netto. Urządzenia zostaną podłączone do ww. istniejącej infrastruktury Zamawiającego (instalacja oraz wdrożenie nie jest częścią postępowania).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni złożone oferty oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o poniższe kryterium i jego wagę:
„cena oferty” – maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym kryterium to 100 pkt. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone zgodnie z następującym wzorem:
C = (Cmin / Cb) x 100
gdzie,
C – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena oferty,
Cmin – cena najniższa spośród badanych ofert,
Cb – cena badanej oferty.
2. W oparciu o powyższe kryterium opisane wzorem zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę spośród ofert spełniających wszystkie wymagania opisane w SWZ i ustawie. W przypadku braku możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
3. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Przed wyborem oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy, w zakresie określonym w pkt VIII.1.5) [w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp], o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej i dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty niezależnie od ww. innego wykonawcy. Wzór oświadczeń zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Składając ofertę, poza oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1) wypełniony Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,
2) pełnomocnictwo– w przypadku, gdy:
a) wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
W pełnomocnictwie należy określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy.
3) dowód wniesienia wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 900 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy):
1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. (PKO BP S.A.) nr: 47 1020 1026 0000 1202 0482 7483;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .
3. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt 2.1 (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego).
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji/ poręczenia, wskazanych w pkt 2.2. – 2.4., wymagane jest załączenie do oferty za pośrednictwem Platformy, o której mowa
w pkt IV.1., oryginału dokumentu gwarancji/ poręczenia w postaci elektronicznej, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jego wystawienia ze strony gwaranta/ poręczyciela, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.
5. Dokumenty gwarancji/poręczenia, należy załączyć na Platformie, w osobnym pliku oznaczonym „Wadium”, zgodnie z Instrukcją korzystania z Platformy stanowiącą Załącznik nr 6 do SWZ.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, albo w formie poręczenia, koniecznym jest, aby:
1) gwarancja/poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy,
2) gwarancja/poręczenie obejmowała cały okres związania ofertą określony w SWZ, poczynając od dnia składania ofert,
3) gwarancja/poręczenie zawierały klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego,
4) z treści gwarancji/poręczenia jednoznacznie wynikało zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium,
5) w treści gwarancji/poręczenia znalazła się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania oraz jednoznaczne wskazanie Polskiego Radia S.A. w Warszawie (adres: 00-977 Warszawa, al. Niepodległości 77/85), jako beneficjenta gwarancji/poręczenia,
6) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poręczenie/gwarancja obejmowały swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółki cywilnej)
7) gwarancja / poręczenie nie zawierały klauzul o ich automatycznym i całkowitym wygaśnięciu w przypadku zwrócenia oryginału gwarancji/poręczenia w terminie ich ważności, bez konieczności uzyskania odrębnego oświadczenia Zamawiającego
o zrzeczeniu się uprawnień wynikających z gwarancji/poręczenia.
7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W celu wykazania podstaw do wykluczenia, wskazanych w pkt VIII.1 wraz z oferta, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z pkt X.1, załącza do oferty wspólnej oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ i wytycznymi zawartymi w pkt X.1 oraz złożone zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 6 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają dokumenty wymienione w pkt X.2 – w zakresie i sytuacjach tam określonych.
4. W przypadku, gdy najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiający w terminie wskazanym w pkt X.3, wezwie wykonawców do złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia wymienionego w pkt X.3. Postanowienia pkt X.4 – X.6 mają zastosowanie.
5. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień Umowy:
1) w zakresie terminu, wskazanego w § 4 ust. 1 – w przypadku, gdy wystąpienie COVID-19, lub następstwa tej choroby skutkować będą czasowym zawieszeniem albo wstrzymaniem transportu lub produkcji Sprzętu lub jego elementów składowych, lub innymi utrudnieniami w transporcie lub produkcji – poprzez jego wydłużenie o przewidywany, czas występowania utrudnień, zawieszenia bądź wstrzymania transportu, produkcji, nie dłuższy jednak niż kolejne 60 dni kalendarzowych, liczonych od upływu terminu wskazanego w § 4 ust. 1 pod warunkiem określonym w § 11 ust. 3 oraz pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę faktycznego istnienia ww. utrudnień,
2) polegające na zmianie typu lub modelu Sprzętu – w przypadku, gdy wystąpienie COVID-19, lub następstwa tej choroby skutkować będą zaprzestaniem jego produkcji, co zostanie potwierdzone oświadczeniem producenta oraz łącznym spełnieniem poniższych warunków:
a) zmiana typu lub modelu sprzętu nie wpłynie na wysokości wynagrodzenia, wskazanego w § 9,
b) zamienny Sprzęt spełniać będzie minimalne wymogi określone w Załączniku nr 1 do Umowy.
3) w zakresie przedmiotu Umowy, poprzez zmianę zaoferowanego typu lub modelu Sprzętu -
w przypadku braku dostępności Sprzętu na rynku europejskim, co zostanie udokumentowane oświadczeniem producenta o minimum 5 tygodniowym wstrzymaniu lub wycofaniu z produkcji oferowanego modelu i pod warunkiem, że model zamiennego Sprzętu będzie posiadał parametry techniczne i funkcjonalne spełniające wymogi określone w Załączniku nr 1 do Umowy
i jednocześnie parametry te nie będą gorsze parametrów Sprzętu wskazanego w Załączniku nr 2 do Umowy oraz pod warunkiem, że zmiana modelu Sprzętu w stosunku do zaoferowanego nie wpłynie na wysokość co wynagrodzenia określonego w § 9,
4) w zakresie podwykonawstwa – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania usług z udziałem podwykonawcy – pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie, nie później 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia ww. konieczności świadczenia usług z udziałem podwykonawcy:
a) wykaże powody, dla których świadczenie usług wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskaże część przedmiotu Umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania,
c) poda nazwy (firmy) podwykonawcy,
5) w zakresie zmiany podwykonawcy/podwykonawców wskazanych w § 5 ust. 3 – pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w terminie 7 dni kalendarzowych przez jej dokonaniem powodów dla których istnieje konieczność zmiany i podania nazwy (firmy)podwykonawcy,
6) w zakresie klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie,
w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa,
7) w przypadku wystąpienia w okresie realizacji Umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1, zdarzeń Okoliczności Siły Wyższej innych niż wskazane w ust. 2 pkt 1) – 3), poprzez dostosowanie jej postanowień i warunków wykonania przedmiotu Umowy w zakresie i celu umożliwiającym wykonane Umowy w warunkach będący następstwem wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę, o której mowa Rozdziale IV.1 SWZ, zgodnie z Instrukcją, stanowiącą Załącznik nr 6 do SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-23 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-22