Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
RD/ZP/24/21 „Dostawa wyposażenia do laboratorium robotów mobilnych do Politechniki Poznańskiej.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Poznańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamowień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001608
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-965
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 616653538
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.karczewska@put.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RD/ZP/24/21 „Dostawa wyposażenia do laboratorium robotów mobilnych do Politechniki Poznańskiej.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae1984ec-a349-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://put.poznan.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zawiadomienia, oświadczenia,wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną:magdalena.karczewska@put.poznan.pl;2) poprzez Platformę miniPortal, ePUAPdostępne pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularzzłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i„Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.2)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal, znajdującego się od adresem:(https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej (ePUAP), znajdujące się pod adresem:https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”)Wykonawca oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:1) Administratorem danych osobowych jestPolitechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail:biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 6653639,2)Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana PiotraOtomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na PolitechnicePoznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres:iod@put.poznan.pl.,3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i fRODO, w celu: a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dlapotrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia,koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych, b) wypełnienie obowiązkówprawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo podatkowych;z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, c)wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności naprowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologiido gospodarki, d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułurealizacji umowy,stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,4) Źródłem danychosobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będąnastępujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników –wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji irozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko, email służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy,funkcja/stanowisko i miejsce pracy.5)Odbiorcami danych mogą być: a) organy publiczne i urzędypaństwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadaniarealizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, b) inne podmioty,które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają daneosobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmiotyświadczące dla Administratora obsługę informatyczną,6)Administrator będzie przechowywał daneosobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których danedotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okreswynikający z przepisów rachunkowo podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lubobrony przed roszczeniami z tytułu realizacji umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń.Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7) Wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (nazasadach określonych w RODO)następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danychosobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczeniaprzetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,8) Daneosobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,9) Podaniedanych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,10) Daneosobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RD/ZP/24/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do laboratorium robotów mobilnych do Politechniki Poznańskiej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30212100-9 - Mikrokomputerowe jednostki przetwarzające
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie siękierował kryteriami oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji
4.3.6.) Waga: 39
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7