Przygody z nauką - kompleksowy program rozwojowy dla szkół w Gminie Urszulin - zakup...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygody z nauką - kompleksowy program rozwojowy dla szkół w Gminie Urszulin - zakup i dostawa sprzętu ICT do Zespołu Szkół w Urszulinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUrszulin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-01-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół w Urszulinie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-03
  • Numer ogłoszenia500459-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 500459-N-2019 z dnia 2019-01-03 r.

Zespół Szkół w Urszulinie: Przygody z nauką - kompleksowy program rozwojowy dla szkół w Gminie Urszulin - zakup i dostawa sprzętu ICT do Zespołu Szkół w Urszulinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
PROJEKT DOFINANSOWANY W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO UMOWA NR: RPLU.12.02.00-IZ.00-06-001/16
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Urszulinie, krajowy numer identyfikacyjny 59406300000, ul. ul. Szkolna  23 , 22234   Urszulin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 713 010, e-mail ekakuz@onet.eu, faks 825 713 010.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zsurszulin.szkolna.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zsurszulin.szkolna.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, pod rygorem niważności.
Adres:
Zespół Szkół w Urszulinie ul. Szkolna 23 22-234 Urszulin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygody z nauką - kompleksowy program rozwojowy dla szkół w Gminie Urszulin - zakup i dostawa sprzętu ICT do Zespołu Szkół w Urszulinie
Numer referencyjny: OW.271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -SP W URSZULINIE SPRZĘT ICT ZAŁ. 7.2/ wszystkie sprzęty nie gorsze niż, i/lub równoważne Lp. Nazwa Ilość Opis 1. cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem 1 karta pamięci SD/SDHC/SDXC Obiektyw zbliżenie optyczne min. 38 x Stabilizator obrazu elektroniczny Rozdzielczość Min. 2,5 Mpix Jakość zapisu Full HD (1080i) Dźwięk Dolby Digital Wielkość ekranu LCD min. 2,5 cala Menu w języku polskim Złącze USB 2.0, wyjście HDMI Instrukcja obsługi w języku polskim Karta pamięci SDXC 64GB 2. dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym 2 Wolnostojące, wyposażenie - Możliwość przechowywania i ładowania min. 23 laptopów . 3. głośniki do zestawów interaktywnych 8 zestawów Zestaw stereofonicznych głośników do współpracy z tablicą interaktywną o parametrach nie gorszych niż: - zestaw 2.0, moc wyjściowa min 20W ( RMS), częstotliwość 80Hz-20kHz, głośniki min 2”, sterowanie głośnością oraz barwą dźwięku na panelu przednim, dodatkowe – wyjście liniowe, uchwyt wraz z monta-żem naściennie po obu stronach tablicy interaktywnej 4. kontroler WLAN 1 Mbit/s Liczba użytkowników: do 200 użytkowników Liczba portów USB 2.0 - 1 Ilośćportów Ethernet LAN (RJ-45) - 4 Szyfrowanie / bezpieczeństwo WLAN: SSID, WPA-PSK, WPA2-PSK Filtrowanie adre-sów MAC Metoda autentyczności: EAP/PEAP, EAP/TLS, EAP/TTLS, LDAP, AAA Wskaźnik LED po-łączenia Cechysieci: Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet Liczba punktów dostępowych min. 10 na kontroler Max. liczba grup profili na kontroler - 8 Kontroler współpracujący z punktami dostępowymi. Zgodny ze standardami przemysłowymi: IEEE 802.11n, IEEE 802.11g, IEEE 802.1X, IEEE 802.11i 5. mysz komputerowa do komputerów przenośnych 27 Przewodowa mysz optyczna o rozdzielczości 2400 DPI, dodatkowo podkładka. 6. projektor krótkoogniskowy do tablicy interaktywnej wraz z uchwytem do mocowania 8 Technologia LCD. rozdzielczość natywna min. 1024x768, współczynnik projekcji nie większy niż 0,28:1, jasność min. 2600 ansi lumenów, kontrast min. 2800:1, wbudowany głośnik, porty wideo wbudowane min. HDMI, 2xVGA, S-Video, porty audio wbudowane min. 2x stereo mini jack (wejście) oraz 1x stereo mini jack (wyjście), wbudowane porty USB typu A i B, możliwość ręcznej zmiany osi obiektywu w pionie i poziomie, gwarancja min. 3 lata na elektronikę i lampę projektora 7. przełącznik zarządzalny 1 Architektura sieci LAN GigabitEthernet SmartSwitch (WEB Managed) Liczba portów 1000BaseT (RJ45) 52 szt.(PoE),MiniGBIC (SFP) 4 szt. Zarządzanieprzezprzeglądarkę WWW Obsługiwaneprotokołyistandar-dy, IEEE 802.3 - 10BaseT IEEE 802.3u - 100BaseFX, IEEE 802.3ab - 1000BaseT, IEEE 802.3z - 1000BaseSX/LX, IEEE 802.3x - Flow Control, IEEE 802.3az - Energy Efficient Ethernet, IEEE 802.2af, IEEE 802.3at - Power over Ethernet+IEEE 802.1Q - Virtual LANs IEEE 802.1p - Priority, SNMP - Simple Network Management Protocol, IEEE 802.1D - Spanning Tree, IEEE 802.1w - Rapid Convergence Span-ning Tree, IEEE 802.1s - Multiple Spanning, ee TACACS+, QoS - Quality of Service (kontrolajakośćusłu-giprzepustowości), IEEE 802.1w - Rapid Convergence Spanning Tree IEEE 802.1s - Multiple Spanning Tree Rozmiar tablicy adresów MAC 8000 Algorytmprzełączania Store-and-Forward Warstwa przełącza-niaL2 L3 Możliwość łączenia w stos Typ obudowy 1U Rack Bufor pamięci 8 MB Prędkość magistrali wew. 56 Gbps Maksymalny pobór mocy 280Wat 8. przenośny komputer dla ucznia, wraz z oprogramowaniem 13 Procesor o wydajności min. 2450 pkt w teście Passmark, min. 2 rdzeniowy, pamięć cache L3 min. 3MB, - Matryca min. 15,6” matowa, natywna rozdzielczość matrycy min. 1366c768 pikseli, min. 4GB pamięci RAM dysk twardy min. 500GB, 7200rpm, zintegrowana karta graficzna, zintegrowana karta dźwiękowa, zintegrowana karta sieciowa 1Gb, wbudowana karta sieciowa wifi, wbudowany czytnik kart pamięci, min. 3 porty USB, w tym min. 2 porty USB 3.0, wbudowana kamera, wyjścia wideo min. HDMI oraz VGA, sys-tem operacyjny min. Windows 10, gwarancja min. 3 lata. wbudowany napęd DVD z nagrywarką. Montaż. 9. punkt dostępowy 8 Pracujący w standardach IEEE 802.11a/b/g/n Obsługa zabezpieczeń 128-bit WEP, WPA, WPA2 oraz fil-trowanie adresów MAC Zarządzanie i konfiguracja przez przeglądarkę internetową, SSH, SNMP Obsłu-giwane protokoły: WMM, WDS, PoE, SSH, RADIUS, EAP, TLS, PEAP, SSL Punkty dostępowe współ-pracujące z kontrolerem 10 router 1 Porty WAN 4x 10/100/1000BaseT (RJ45) Porty LAN 4x 10/100/1000BaseT (RJ45) Wbudowana pamięć Flash min. 64 MB Wbudowana pamięć SDRAM min. 512 MB Zarządzanie, monitorowanie i konfiguracja: SNMPv2, Telnet, Syslog, Obsługiwane protokoły i standardy, QoS - Quality of Service (kontrola jakość usług i przepustowości), SHA-1 - algorytm uwierzytelniania (haszujący), HTTP, HTTPS - Hypertext Transfer, ProtocolSecure, Protokoły uwierzytelniania i kontroli dostępu ACL bazujący na adresach MAC, Obsługiwane protokoły VPN, IPSec pass-trough, L2TP pass-trough, PPTP passtrough, IPSec, SSL VPN Ochrona przed atakami Denial of Service (DoS) Dodatkowe funkcje: SPI Firewall - StatefulPacketInspection DMZ, Port forwarding, port triggering - przyporządkowywanie zakresów portów wychodzących do przychodzących, Obsługiwane sieci WirelessLAN N/A, Szyfrowanie AES - standard szyfrowania danych, 3DES - standard szyfrowania danych (168-bit), DES MD5 - algorytm uwierzytelniania (haszujący), Secure Sockets Layer (SSL), Dodatkowe informacje:klonowanie adresu MAC, 50 kanałów SSL VPN. Montaż. 11 sieciowe urządzenie wielofunkcyjne 2 Szybkość druku A4 20 str./min w kolorze, 22 str./min mono, rozdzielczość optyczna skanera 1200 x 1200dpi, szybkość skanowania do 20 str./min w kolorze, do 30 str./min mono, głębia koloru Wejście 48-bitów / Wyjście 24-bity, wejście dokumentów 50-arkuszowy Automatyczny, odwracający podajnik doku-mentów (RADF), skaner płaski, szybkość kopiowania Do 20 str./min w kolorze i do 22 str./min mono, roz-dzielczość Do 600 x 600dpi, zmniejszanie / Powiększanie Zoom 25-400%, maksymalna liczba kopii 99, wbudowany duplex, maks. pojemność papieru 350 arkuszy 80g/m2, złącza RJ11 x 2 (Line/Tel), PSTN, PBX Line, wbudowana karta sieci bezprzewodowej, szybkość procesora 533MHz, wbudowana pamięć RAM min. 256MB, możliwość rozszerzenia do 768MB, możliwość korzystania z urządzenia tylko w formacie mono (po wyczerpaniu tonera kolorowego), 12 wieloformatowe, niskoemisyjne, interaktywne urządzenie do projekcji obrazu i emisji dźwięku (tablica interaktywna) 8 Technologia pozycjonowania w podczerwieni. Przekątna powierzchni roboczej min. 80" Rodzaj powierzchni magnetyczna, matowa, porcelanowa, sucho ścieralna, uszkodzenie nie wpływa na działanie tablicy Sposób obsługi palec lub dowolny wskaźnik Format obrazu 4:3 Dokładność odczytu 3 mm Podłączenie do komputera Komunikacja USB Paski skrótów po obu stronach tablicy Zasilanie Port USB Akcesoria 3 pisaki zakończone gąbką (czerwony, czarny, niebieski); Instrukcja obsługi; Inteligentna półka na pisaki; Kabel USB (min. 7,5m) Uchwyty do montażu na ścianie Oprogramowanie DrawView lub równoważne Gwarancja Co najmniej 36miesięcy gwarancji świadczonej w miejscu eksploatacji sprzętu lub w trybie door to door w sposób nie powodujący dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. 13 wizualizer do zestawów interaktywnych 6 Matryca 5 Mpx Rozdzielczość Full HD (1920 x 1080) Odświeżanie Maks30 FPS Zoom optyczny 16x Wbudowany port USB lub minibus Pulpit Podświetlany Gwarancja Co najmniej 36 miesięcy gwarancji świadczonej w miejscu eksploatacji sprzętu lub w trybie door to door w sposób nie powodujący dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. 14 zasilacz UPS 1 Moc pozorna 700 VA Moc rzeczywista 405 Wat Architektura UPSa off-line (standby) Maks. czas przełą-czenia na baterię max. 8 ms Liczba i rodzaj gniazdek z utrzymaniem zasilania 4 x PL (10A) Liczba, typ gniazd wyj. z ochroną antyprzepięciową 4 x PL (10A) Typ gniazda wejściowego kabel z wtykiem Schuko (10A) Czas podtrzymania dla obciążenia 100% nie mniej niż 4 min Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% nie mniej niż 13 min Zimny start Diody sygnalizacyjne: praca z sieci zasilającej, praca z baterii Alarmy dźwiękowe: praca z baterii, znaczne wyczerpanie baterii, przeciążenie UPSa, 15 Laptop dla nauczyciela 1 procesor o wydajności min. 2450 pkt w teście Passmark, min. 2 rdzeniowy, pamięć cache L3 min. 3MB, - Matryca min. 15,6” matowa, natywna rozdzielczość matrycy min. 1366c768 pikseli, min. 4GB pamięci RAM dysk twardy min. 500GB, 7200rpm, zintegrowana karta graficzna, zintegrowana karta dźwiękowa, zintegrowana karta sieciowa 1Gb, wbudowana karta sieciowa wifi, wbudowany czytnik kart pamięci, min. 3 porty USB, w tym min. 2 porty USB 3.0, wbudowana kamera, wyjścia wideo min. HDMI oraz VGA, sys-tem operacyjny min. Typu Windows 10,. wbudowany napęd DVD z nagrywarką. Montaż. 16 Odtwarzacz CD 1 Radioodtwarzacz CD z tunerem cyfrowym o zakresie fal FM. Moc głośników RMS wynosi 3 W. Urządzenie odtwarza płyty CD, CD-R, CD-RW oraz pliki z pamięci USB. Obsługuje formaty takie jak MP3 i WMA. Posiada odtwarzacz kaset oraz wygodny uchwyt do przenoszenia 17 Aparat cyfrowy 1 Matryca o rozdzielczości 16,1 Mpix, obiektyw o jasności f/2,8-5,9 i 60x zoomie. Zakres ogniskowych od 20 do 1200 mm. Szeroki kąt widzenia na 20 mm i duże zbliżenie na długiej ogniskowej. 18 Rzutnik multimedialny 1 Technologia LCD, rozdzielczość natywna min. 1024x768, współczynnik projekcji nie większy niż 0,28:1, jasność min. 2600 ansi lumenów, kontrast min. 2800:1, wbudowany głośnik, porty wideo wbudowane min. HDMI, 2xVGA, S-Video, porty audio wbudowane min. 2x stereo mini jack (wejście) oraz 1x stereo mini jack (wyjście), wbudowane porty USB typu A i B, możliwość ręcznej zmiany osi obiektywu w pionie i po-ziomie, gwarancja min. 3 lata na elektronikę i lampę rzutnika. Montaż. 19 Ekran do rzutnika 1 Ekran elektrycznie zwijany w metalowej obudowie w kolorze białym na mobilnym stojaku. Posiada regula-cję położenia punktów krańcowych, zwijania i rozwijania z automatycznym zatrzymywaniem. Wyprowadzenie zasilania z lewej strony, podłoże projekcyjne Matt White E, format 1:1, wym. 250 x 250 c 20 GPS 1 Rozmiar ekranu 2,1 cala; Pamięć wewnętrzna 8 GB, wejście na kartę pamięci, zasilanie bateryjne z możliwością ładowania, mapy Europa Centralna i Wschodnia 21 Laptop dla logopedy 1 procesor o wydajności min. 2450 pkt w teście Passmark, min. 2 rdzeniowy, pamięć cache L3 min. 3MB, - Matryca min. 15,6” matowa, natywna rozdzielczość matrycy min. 1366c768 pikseli, min. 4GB pamięci RAM dysk twardy min. 500GB, 7200rpm, zintegrowana karta graficzna, zintegrowana karta dźwiękowa, zintegrowana karta sieciowa 1Gb, wbudowana karta sieciowa wifi, wbudowany czytnik kart pamięci, min. 3 porty USB, w tym min. 2 porty USB 3.0, wbudowana kamera, wyjścia wideo min. HDMI oraz VGA, sys-tem operacyjny min. Windows 10, gwarancja min. 3 lata. wbudowany napęd DVD z nagrywarką. 22 Przenośny komputer do zestawu interaktywnego wraz z oprogramowaniem 3 procesor o wydajności min. 2450 pkt w teście Passmark, min. 2 rdzeniowy, pamięć cache L3 min. 3MB, - Matryca min. 15,6” matowa, natywna rozdzielczość matrycy min. 1366c768 pikseli, min. 4GB pamięci RAM dysk twardy min. 500GB, 7200rpm, zintegrowana karta graficzna, zintegrowana karta dźwiękowa, zintegrowana karta sieciowa 1Gb, wbudowana karta sieciowa wifi, wbudowany czytnik kart pamięci, min. 3 porty USB, w tym min. 2 porty USB 3.0, wbudowana kamera, wyjścia wideo min. HDMI oraz VGA, sys-tem operacyjny min.typu Windows 10, gwarancja min. 3 lata. wbudowany napęd DVD z nagrywarką Pakiet oprogramowania biurowego dla wszystkich Laptopów Lp. Nazwa komponentu Minimalne parametry techniczno-eksploatacyjne (wymagane przez Zamawiającego) • Podstawowe Pakiet biurowy musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: • Dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit umożliwiającej wykorzystanie ponad 2 GB przestrzeni adresowej, • Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: • Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. • Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych. • Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: • posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, • ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Załącznikiem 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2012, poz. 526), • Pozwala zapisywać dokumenty w formacie XML. • Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji. • W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). • Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim. • Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: • Edytor tekstów • Arkusz kalkulacyjny • Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji • Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych • Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczn kalendarzem, kontaktami i zadaniami) • Narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR. • Edytor tekstów musi umożliwiać: • Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty. • Wstawianie oraz formatowanie tabel. • Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych. • Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne). • Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków. • Automatyczne tworzenie spisów treści. • Formatowanie nagłówków i stopek stron. • Śledzenie i porównywanie zmian wprowadzonych przez użytkowników w dokumencie. • Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności. • Określenie układu strony (pionowa/pozioma). • Wydruk dokumentów. • Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną. • Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2007 lub Microsoft Word 2010 i 2013 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu. • Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. • Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska kreowania aktów normatywnych i prawnych, zgodnie z obowiązującym prawem. • Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa. • Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: • Tworzenie raportów tabelarycznych • Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych • Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. • Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice) • Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych • Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych • Wyszukiwanie i zamianę danych • Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego • Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie • Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności • Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem • Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. • Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2007 oraz Microsoft Excel 2010 i 2013, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. • Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. • Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: • Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: • Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego • Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek • Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu. • Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji • Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera • Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo • Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego • Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym • Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów • Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera • Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2007, MS PowerPoint 2010 i 2013. • Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych musi umożliwiać: • Tworzenie i edycję drukowanych materiałów informacyjnych • Tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów. • Edycję poszczególnych stron materiałów. • Podział treści na kolumny. • Umieszczanie elementów graficznych. • Wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej. • Płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji. • Eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF. • Wydruk publikacji. • Możliwość przygotowywania materiałów do wydruku w standardzie CMYK.

II.5) Główny kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
32420000-3
30213100-6
32322000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.50 000 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.50 000 zł brutto. 3.W celu potwierdzenia ,że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a)karty techniczne oferowanego sprzętu ICT- dotyczy każdej pozycji obejmująca informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7.1,karty techniczne należy przedstawić w jęz. polskim
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie(bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) oświadczenie zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. –zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3500 zł brutto(słownie: trzy tysiące pięćset złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zadania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-14, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług UX/UI w na potrzeby realizacji projektu - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług UX/UI w na potrzeby realizacji projektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI